home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  3 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63091 gange)
Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #105: 14 Dec 2018, 13:52 »

Er julepausen med i FM19 i Premier league?

Der er vinter pause i mit save. Det er den 2. og 3. weekend i februar.
Det er delt op sårn at 10 hold spiller den ene weekend og de 10 andre den næste weekend, ligesom det vil ske i virkeligheden
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #106: 15 Dec 2018, 13:47 »

Der er vinter pause i mit save. Det er den 2. og 3. weekend i februar.
Det er delt op sårn at 10 hold spiller den ene weekend og de 10 andre den næste weekend, ligesom det vil ske i virkeligheden

Det havde jeg ikke tænkt over. Så passer det meget godt med der er 14 dage i Februar.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #107: 16 Dec 2018, 10:10 »

Så har jeg færdigspillet min første sæson med KIN udfordring, hvor min manager er Engelsk men med danske rødder og er dansk som 2. nationaliteten. Udfordringer er, at jeg kun må handle britiske og danske spillere og stab. Jeg skal som minimum hente 3 spillere pr. sæson og mindst en af dem skal være dansk. Målet er, at stå med en klub hvor alle spillere og stab er enten britiske eller dansk. Sportsligt er målet at vinde CHL med denne britisk/danske klub. Det tæller først når alle i klubben er danske eller britiske.

Jeg bruger min Plug&Play taktik, hvor det eneste jeg retter er holdet mentalitet fra kamp til kamp og undervejs i kampene. Her skifter jeg mellem Standard og Attacking alt efter om jeg spiller hjemme eller ude. I kampene skifter jeg også nogle gange til defensive sidst i kampen, hvis jeg skal køre et resultat hjem.

I starten af sæsonen købte jeg Jack Butland, Ryan Sessegnnon og Jacob Bruun Larsen. I vinterens transfervindue solgte jeg Martial og hentede Jadon Sancho. Jeg har stadig 12 ikke danske/britiske spillere i truppen, så der er lang vej endnu på den front.

Jeg kan dog afsløre, at jeg allerede har skrevet under med to danske spillere og en enkel engelsk spiller, som alle ankommer 9. juni og den ene har kostet mig hele 180 mio. £  Rullende Øjne Så jeg har allerede truppen til næste sæson klar. Jeg tænker dog der kommer en handel eller to mere.

Sportsligt havde jeg en godkendt sæson. Jeg vandt Premier League ret overbevisende og slog pointrekorden. Jeg nappede også League Cuppen. Sæsonens store skuffelse var da jeg tabte til rivalerne fra Man City i CL kvartfinalen. Det nederlag er dog med til at bevare sulten.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #108: 17 Dec 2018, 20:10 »

Så har jeg færdigspillet min første sæson med KIN udfordring, hvor min manager er Engelsk men med danske rødder og er dansk som 2. nationaliteten. Udfordringer er, at jeg kun må handle britiske og danske spillere og stab. Jeg skal som minimum hente 3 spillere pr. sæson og mindst en af dem skal være dansk. Målet er, at stå med en klub hvor alle spillere og stab er enten britiske eller dansk. Sportsligt er målet at vinde CHL med denne britisk/danske klub. Det tæller først når alle i klubben er danske eller britiske.

Jeg bruger min Plug&Play taktik, hvor det eneste jeg retter er holdet mentalitet fra kamp til kamp og undervejs i kampene. Her skifter jeg mellem Standard og Attacking alt efter om jeg spiller hjemme eller ude. I kampene skifter jeg også nogle gange til defensive sidst i kampen, hvis jeg skal køre et resultat hjem.

I starten af sæsonen købte jeg Jack Butland, Ryan Sessegnnon og Jacob Bruun Larsen. I vinterens transfervindue solgte jeg Martial og hentede Jadon Sancho. Jeg har stadig 12 ikke danske/britiske spillere i truppen, så der er lang vej endnu på den front.

Jeg kan dog afsløre, at jeg allerede har skrevet under med to danske spillere og en enkel engelsk spiller, som alle ankommer 9. juni og den ene har kostet mig hele 180 mio. £  Rullende Øjne Så jeg har allerede truppen til næste sæson klar. Jeg tænker dog der kommer en handel eller to mere.

Sportsligt havde jeg en godkendt sæson. Jeg vandt Premier League ret overbevisende og slog pointrekorden. Jeg nappede også League Cuppen. Sæsonens store skuffelse var da jeg tabte til rivalerne fra Man City i CL kvartfinalen. Det nederlag er dog med til at bevare sulten.


Transfervinduet er lukket og det blev til 5 nye spillere i førsteholdstruppen her i blandt 3 danske spillere. Sommerens store transfer blev købet af Christian Eriksen som kostede mig hele 180 mi. £  Shockeret han erstatter Juan Mata som jeg solgte til Milan.

Sommerens store salg blev Paul Pogba som tog til Barcelona for 100 mio. £ mod min gode vilje. Meningen var ikke at Pogba skulle sælges men han ville afsted. Som direkte erstatning hentede jeg Dele Alli for 70 mio. £

Fred, Valencia og Alexis blev også solgt. Alexis solgte jeg for 80 mio. £ hvilket jeg var meget tilfreds med. Declan Rice, Kasper Dolberg og Joakim Mæhle blev hentet ind.

Jeg har indtil videre solgt spillere for 380 mio. £ og købt for 564 mio. £ og truppen er ikke blevet stærkere men den lever op mere og mere op til kravet om spillere kun af dansk eller engelsk afstamning. Jeg har 7 spillere af anden afstamning tilbage i truppen. 
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #109: 18 Dec 2018, 10:32 »

Jeg spiller ikke med ManU - men jeg har et interesse spørgsmål.

I mit save med Chelsea har ManU i januarvinduet 1.sæson købt Isco for 1,1mia...
Nu er 1.sæson slut og nu byder ManU 1,25mia for Hazard.

Mit spørgsmål går på - hvor mange penge har ManU er rykke med.?
De vandt ingen pokaler i 1.sæson og har ikke solgt noget nævneværdig.. Matteo Darmian var vist den eneste for 175mil.

Jeg synes bare det er vildt med penge der bliver spenderet..
Logged

Love the Blues

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #110: 18 Dec 2018, 12:20 »

Jeg spiller ikke med ManU - men jeg har et interesse spørgsmål.

I mit save med Chelsea har ManU i januarvinduet 1.sæson købt Isco for 1,1mia...
Nu er 1.sæson slut og nu byder ManU 1,25mia for Hazard.

Mit spørgsmål går på - hvor mange penge har ManU er rykke med.?
De vandt ingen pokaler i 1.sæson og har ikke solgt noget nævneværdig.. Matteo Darmian var vist den eneste for 175mil.

Jeg synes bare det er vildt med penge der bliver spenderet..


Jeg købte for 800 mio. den første sæson, men solgte også for omkring 440, og mener at kunne huske, at jeg ikke havde noget transferbudget tilbage. MEn synes altid at de hold man ikke er, har flere penge, end når man så er dem i manager Opstemt
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #111: 19 Dec 2018, 15:26 »

Så blev jeg færdig med 6.sæson som Unitedtræner og det blev den mest succesfulde sæson indtil videre i karrieren. Seks ud af syv titler blev hentet hjem:
1.Charity Shield.
2.Europæiske Super Cup.
3.Verdensmesterskab et for klubhold.
4.Carabao Cup.
5.Premier League.
6.Champions League.

Så alt i alt en MEGET godkendt sæson! Disse seks titler betyder at jeg nu er oppe på 24 titler på seks sæsoner, hvilket også har resulteret i at jeg nu er et "Ikon" i klubben.

Til den 7.sæson er der kun blevet købt regens og en enkelt spiller der ikke er. De fleste af disse regens er også blevet lejet ud igen.

Indkøb:

Matthieu Simon - 34 mio.
Guillem Soro - 9 mio.
Quentin Charrier - 23 mio.
Esteban Montella - 77,5 mio.
Paul McIntosh - 485 mio.
Atsushi Yokoyama - 600 mio.
Ryan Sessegnon - 210 mio.
José Fernandes - 380 mio.

Alt i alt: 1.44 mia.

Solgt/Lejet ud - De spillere der er nævnt som udlejet, er talenter med 5-stjerner i potentiale:

Juan Manuel Pastor - Leje
Jose Manuel Martinez - Leje.
Vitantinio Martino - Leje.
Quentin Charrier - Leje.
Matthieu Simon - Leje.
Guillem Soro - Leje.
Jimmy Newell - Leje.
Mark Rees - Leje.
Jon Stenvenson - Leje.
Pierre Ondoa - Leje.
Ryan Gravenberch - Leje.
Atsushi Yokoyama - Leje.
Fabrizio Salvadori - Leje.
Tahith Chong - 325 mio.
Leonardo Petrone - Leje.

Alt i alt: 325 mio.

Et dyrt, men effektivt transfervindue! Fremtiden er blevet endnu mere sikret, og jeg har usædvanlig mange talenter, hvilket kun er fedt!


Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #112: 23 Dec 2018, 18:37 »

Så har jeg færdigspillet min 2. sæson med KIN udfordring, hvor min manager er Engelsk men med danske rødder og er dansk som 2. nationaliteten. Udfordringer er, at jeg kun må handle britiske og danske spillere og stab. Jeg skal som minimum hente 3 spillere pr. sæson og mindst en af dem skal være dansk. Målet er, at stå med en klub hvor alle spillere og stab er enten britiske eller dansk. Sportsligt er målet at vinde CHL med denne britisk/danske klub. Det tæller først når alle i klubben er danske eller britiske.

Jeg bruger min Plug&Play taktik, hvor det eneste jeg retter er holdet mentalitet fra kamp til kamp og undervejs i kampene. Her skifter jeg mellem Standard og Attacking alt efter om jeg spiller hjemme eller ude. I kampene skifter jeg også nogle gange til defensive sidst i kampen, hvis jeg skal køre et resultat hjem.

I starten af 2. sæson hentede jeg 5 nye spillere i førsteholdstruppen her i blandt 3 danske spillere. Sommerens store transfer blev købet af Christian Eriksen som kostede mig hele 180 mi. £  Shockeret han erstatter Juan Mata som jeg solgte til Milan.Sommerens store salg blev Paul Pogba som tog til Barcelona for 100 mio. £ mod min gode vilje. Meningen var ikke at Pogba skulle sælges men han ville afsted. Som direkte erstatning hentede jeg Dele Alli for 70 mio. £. Fred, Valencia og Alexis blev også solgt. Alexis solgte jeg for 80 mio. £ hvilket jeg var meget tilfreds med. Declan Rice, Kasper Dolberg og Joakim Mæhle blev hentet ind.

Sportsligt havde jeg en godkendt 1. sæson. Jeg vandt Premier League ret overbevisende og slog pointrekorden. Jeg nappede også League Cuppen. Sæsonens store skuffelse var da jeg tabte til rivalerne fra Man City i CL kvartfinalen. Det nederlag er dog med til at bevare sulten.

Jeg gik ind i 2. sæson med følgende trup. Jeg vidste salget af store profiler som Alexis og Pogba nok ville koste i den svære 2. sæson. Jeg havde ret. Jeg var langt fra den flotte 1. sæson i PL. 3 runder før slut var jeg dog stadig med i mesterskabskampen i en utrolig tæt Premier League.

Desværre tabte jeg mod Tottenham og meget skuffende spillede jeg uafgjort mod Bournemouth, hvilket betød jeg var presset til at vinde over Chelsea i sidste spillerunde, hvis jeg skulle slutte i top 4. Jeg vandt heldigvis kampen med 4-2 på hjemmebane og fik dermed den livsvigtige 4. plads.

Der var dog chancer for at slutte sæson flot af og vinde et par titler. For jeg var både i FA Cup finalen mod ærkerivalerne fra Liverpool og i CL finalen mod Porto. Undervejs havde jeg slået både PSG og Barcelona ud af CL. Jeg vandt FA cuppen lidt heldigt med 1-0 og sluttede kampen af med 4 danskere på banen. CL finalen tabte jeg 1-0, hvilket var enormt skuffende modstanderen taget i betragtning. Nederlaget er dog med til at bevare sulten ved savegamet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #113: 24 Dec 2018, 11:37 »

Så er min trup til 3. sæson af KIN udfordringen klar. Jeg hentede 5 nye spillere til førsteholdstruppen. Jeg endte dog lidt i det problem, at Smalling, Jones og Butland var utilfredse og ville væk. Manglede spilletid var årsagen. Jeg solgte Smalling og Jones og har lejet Butland ud til Roma. Så det blev kun til to udskiftninger af udenlandske spillere. Herrera og Lindelöf blev solgt.

Ind er kommet Pickford til målmandsposten, De Gea er dog stadig førstevalg. Så er Eric Dier og Andreas Christensen det nye makkerpar i det centrale forsvar. Reece Oxford er hentet som back up til de to og har stadig Eric Bailly. Den sidste transfer blev sommers dyreste, 140 mio. £ for en 17-årig midtbanespiller  Rullende Øjne Så nu håber jeg at Calum Bloom udvikler sig godt.

Så er jeg nede på 5 ikke dansk/engelske spillere i truppen. Jeg håber at jeg kan gå ind i 4. sæson med en trup helt uden. De Gea, Lukaku og Dalot bliver dog svære at erstatte.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #114: 24 Dec 2018, 15:12 »

140 mio. £ Forseglede Læber
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #115: 25 Dec 2018, 09:29 »

140 mio. £ Forseglede Læber

Alle engelske regens med 5 stjerner som jeg har scoutet koster det. Når jeg byder så vil klubberne have 240 mio £ for dem og så går forhandlingerne igang. Det er helt gak gak. Ved ikke om det er Brexit der går det  Ubeslutsom
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #116: 03 Feb 2019, 21:13 »

Hvordan tænker i at OGS Man Udt. irl ville se ud i FM19? Her tænker jeg især taktik, instruktioner og taktisk stil?
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #117: 01 Apr 2019, 21:03 »

Er der nogle som har vundet Premier League med kun engelske spillere??

Har vundet 3 Premier League titler, men efter jeg er blevet mere engelsk er jeg blevet nr. 2 i 4. sæson og nr. 5 i 5. sæson. Her i 6. sæson ligger jeg nr. 6 ved juletid.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Manchester United
« Svar #118: 06 Aug 2019, 11:28 »

Jeg er påbegyndt et save med yndlingsklubben, og vil da lige fortælle om mine tanker ideer, og fremgang i mit save.

Først vil jeg lige ridse op hvad jeg havde tænkt mig med savet: I lyset af OGS og hans indkøb af unge spillere, vil jeg forsøge at lave et Youth only-save. Det er der som sådan ikke noget revolutionerende i. Jeg er dog helt sikker på at jeg kan gøre det med egne spillere, så jeg vil slet ikke komme til at bruge penge på spillere i mit save. Jeg vil ikke gå ud og aktivt sælge mine spillere hvis ikke det er fordi de er utilfredse, og jeg vil ligeledes forsøge at indlemme så mange egenudviklede spillere i førsteholdstruppen som muligt.

Jeg har valgt at starte med et låst første transfervindue, så der er ingen klubber der handler mere (bruger standardopsætning af database i FM 19.3 eller hvad den nu hedder). På denne måde har alle klubber de trupper der er på det tidspunkt - mest fordi jeg aldrig har prøvet at spille med det før, så det var et forsøg.

Jeg starter som udgangspunkt med den taktik jeg brugte i min Valencia-blog i blogkonkurrencen, og ser hvad det kan bringe - der vil være små rettelser hen af vejen, hvis ikke jeg kan få det til at fungere optimalt.

Jeg har færdigspillet den første sæson, og her vil der komme lidt SS af mit save. Jeg vandt Premier League i overlegen stil, efter at have ført ligaen stort set fra start til slut - på et tidspunkt med helt op imod 13 point til nærmeste forfølger! Smiley

Først og fremmest vil jeg lige fremhæve en spiller, som normalt ikke trækker de store overskrifter, men formentlig vil komme til at gøre det i mit save i et stykke tid fremover - Take a bow, Andreas Pereira!

Jeg spillede med ham i pre-season, hvor han egentlig gjorde det rigtig godt i fraværet af Paul Pogba, som var på ferie - 5(1) kampe med 4 assists og en kampens spiller. Derfor besluttede jeg mig for at han også skulle have lov til at starte i ligaen, og det fortrød jeg aldrig! Så var han lissom igang!


Det stoppede aldrig og han vandt vel alle personlige titler muligt, samt fik landsholdsdebut. Læg mærke til øvrige titler i nyhedsfeedet til højre - tre individuelle titler til Andreas, på årets hold, samt årets spiller og unge spiller i klubben! Det kan godt anbefales at spille ham i en fremskudt playmakerrolle på den centrale midt - mentalitet angreb!

Årets manager vandt jeg mens Lukaku blev topscorer - overblik kommer under dette billede.


Her er lidt mere bevis på Andreas' sæson - flest assists, flest kampens spiller og bedste gennemsnit. Vi spillede flere uafgjorte kampe hen mod slutningen, samt tabte til Wolves i sidste kamp, hvorfor vores forspring var blevet lidt mindre end tidligere nævnt. Der var dog ikke tvivl om udfaldet fra mit vedkommende fra nytår og frem.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Manchester United
« Svar #119: 18 Sep 2019, 08:29 »

Så har jeg afsluttet endnu en sæson med United og endnu engang var ANDREAS altoverskyggende!!

Vi vandt dog ikke PL i denne omgang - Liverpool var simpelthen bare for suveræne i denne omgang. Heldigvis skulle de møde City i sidste kamp, hvor de slog dem og så kunne vi tage andenpladsen med 86 point foran Citys 85, så direkte adgang til CL efter sommerferien.

Vi vandt Carabao Cuppen, men ellers var der ikke det store at fortælle om - vi tabte samlet i kvartfinalen i CL på et mål af Bale i sidste minut - ellers var vi gået videre - bittert!!

Og nu til ANDREAS-show!






Han blev da lige nummer to på topscorerlisten som central midbanespiller!


Derfor vandt han igen alt hvad der var at vinde af øvrige personlige titler! Han blev den spiller med flest assists, højeste gennemsnit og flest gange kampens spiller i Premier League (for andet år i træk)!




Jeg har fundet min nye yndlings-FM-spiller!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010