home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63100 gange)
MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #60: 24 Nov 2018, 15:27 »

Så er jeg ved at være klar til 3.sæson.

2.sæson bød på hele fem titler! Charity Shields, Premier League, FA-Cuppen, Carabao Cuppen og Champions League.

Der er igen i år handlet for en masse penge, dog ikke ligeså mange spillere:

Indkøb:
Leon Goretzka - 170 mio.
Kylian Mbappe - 1.35 mia.
Wayne Rooney - 40 mio.
Michael Keane - 125 mio.
Jadon Sancho - 720 mio.
Gianluigi Donnarumma - 430 mio.

Ud er røget:
Alphonse Areola - 360 mio.
Victor Lindelöf - 310 mio.
Angel Gomes - Leje.
Fred - Leje.
Tahiti Chong - Leje.
Ander Herrera - 230 mio.
Luke Shaw - 320 mio.
Gianluigi Donnarumma - Leje
Romel Lukaku 600 mio.

Efterhånden begynder mit hold var trimmet, så jeg har det perfekte hold, med rigtig gode unge spillere.

Målet for denne sæson - At vinde alt!
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #61: 25 Nov 2018, 23:02 »

Så er der blevet spillet en halv sæson mere, og hvilken en. Jeg fører Premier League med seks point ned til Arsenal, og gik videre fra min chi-gruppen med 18 point og en målscorer på 23+. Min pulje var: Partizan, Monaco og Juventus. Det blev endda til en sejr på 5-0 over Juventus.
Her i transfervinduet er der egentlig ikke meget der skal gøres udover at der skal hentes en backup til Rashford som angriber. Lige pt. har jeg Wayne Rooney(Hentet pga. følelserne for legenden), men han er simpelthen ikke god nok. Jeg har ikke tænkt mig at bruge et absurd beløb, så jeg har tilbudt Cavani en kontrakt(hans udløber om 6 måneder), og har derefter tænkt mig at købe ham her og nu, for et lille beløb. Udover det ser min trup RIGTIG stærk ud.

Start-11'er:

David De Gea
Nelson Semedo - Benjamin Pavard - Chris Smailling - Kieran Tierney
Paul Pogba - Gedson Fernandes
Mbappe - Havertz - Martial
Rashford

Når jeg stiller med reservehold er det alle 11 spillere jeg skifter, så mit reserve hold ser sådan her ud:

Dean Henderson
Antonio Valencia - Michael Keane - David Luiz - Ryan Sessegnon
Arne Maier - Leon Goretzka
Federico Chiesa - Jesse Lingard - Jadon Sancho
Wayne Rooney(Snart Edison Cavani).

Dean Henderson bliver skiftet ud til næste sæson, da jeg pt. har lånt Gianluigi Donnarumma ud, som kommer tilbage efter sæsonen.

Mit mål med dette spil er:

Nogen vil nok mene, at det at spille med United, hurtigt kan blive kedeligt, da man vinder alt. Men jeg synes faktisk at det er rigtigt sjovt. Jeg er en mission, som er at jeg skal vinde flere mesterskaber og generelt pokaler end Fergie. Et del mål er at blive en legende i klubben. Er pt. favoritpersonale, så der er lang vej endnu, men det gør bare det hele sjovere!
« Seneste Redigering: 25 Nov 2018, 23:05 af MPF » Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #62: 26 Nov 2018, 23:32 »

Så blev 3.sæson færdigspillet, og det endte ikke som ønsket. Jeg vandt Charity Shields, FA-Cuppen samt Premier League. Det har dog været en skuffende sæson, da jeg ikke formået at vinde Klub-VM eller Champions League. Klub-Vm tog jeg for let på, og stillede med reservehold, hvilket gjorde at jeg røg ud i semifinalen. Rigtig ringe! Champions League røg jeg åbenbart ud til Milan, som jeg ellers burde være langt bedre. Men efter en 1-0 sejr hjemme, så formår jeg alligevel at smide det hele, og tabe 2-0 på udebane.
I optakten har jeg fået solgt og købt disse spillere:

Købt:
Brandon Puentes - 6.5 mio. - Regen.
Niklas Süle - 500 mio.
Kristoffer Ajer - Leje.
Alvaro Odriozola - 355 mio.
Arkadiusz Milik - 250 mio.

Alle, pånær Süle, er spillere til bredden, og vil kun komme i spil til mit reservehold.

Solgt:
Antonio Valencia - 16 mio.
Fred - 152 mio.
Ryan Sessegnon - 370 mio.
Francisco Trincäo - 400 mio.
Michael Keane - 225 mio.
Rodrigo Bentancur - 300 mio.
Angel Gomes - Leje
Tahith Chong - Leje.

Denne sæson skal jeg vinde de vigtige pokaler; Premier League, FA-Cuppen samt Champions League!
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #63: 27 Nov 2018, 14:28 »

Bliver spændende at høre hvordan Niklas Süle kommer til at gøre det for dig - for har selv lige købt ham til Manchester United Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #64: 27 Nov 2018, 18:00 »

Vild nok trup du har fået stablet på benene..
Lidt "arrogant" at hente Gigi Donnarumma blot for at udleje ham..
- Kan dog godt se det er en fremtidssikring, men så gammel er DeGea da ikke.

Hvem har lejet ham.? Retur til Milan.?
Logged

Love the Blues

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #65: 28 Nov 2018, 18:01 »

Så er jeg nået til januar i 4.sæson. Indtil videre har den budt på 31 sejre ud af 31 mulige i alle turneringer. Jeg har simpelthen hevet alt hjem, og fører pt. Premier League med 20 point ned til Chelsea.

Niklas Süle har på dette halve år spillet 22 kampe og har et gennemsnit på 7.67. Så jeg er MEGET tilfreds med mit køb! Opstemt

Donnarumma købte jeg sidste januar, og lånte ham tilbage til Milan det sidste halve år af sidste sæson. Denne sæson, er han min reservemålmand og har spillet 9 kampe indtil videre. Det har været nok til at holde ham tilfreds! Smiley.

Målet ved dette vindue er egentlig bare at holde på truppen, og så ellers bare kører på! Smiley
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #66: 28 Nov 2018, 21:47 »

Hvem hentede folk ind som deres Assistent-træner til at starte med, da man jo starter uden? Og har i beholdt den samme, eller fundet en anden efterfølgende?
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #67: 28 Nov 2018, 22:04 »

Jeg hentede Marco Van Basten, og har haft ham lige fra starten af.. Men jeg går ind hver sæson og tjekker om Michael Laudrup er ledig. Ham vil jeg sku gerne have som assistent Smiley
Logged

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #68: 28 Nov 2018, 22:52 »

Jeg syntes selv at min første sæson som manager i United er gået ok  Grin

Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #69: 29 Nov 2018, 09:33 »

Hvem hentede folk ind som deres Assistent-træner til at starte med, da man jo starter uden? Og har i beholdt den samme, eller fundet en anden efterfølgende?

Jeg har Steve Holland... Er lidt træt af ham, så inden længe bliver han smidt på porten. Hvem jeg skal have som erstatning, ved jeg ikke endnu. Jeg kunne godt lade mig lidt inspirere af, at der tidligere her blev nævnt Marco van Basten. Årsagen herfor taler for sig selv.  Shockeret
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #70: 30 Nov 2018, 22:44 »

Så er jeg færdig med 4.sæson og skal til at begynde med 5.sæson.

Jeg vandt Premier League, Champions League, Carabao cuppen og Charity Shields.

I ligaen gik det forholdsvis godt. 36 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag resulterede i at jeg vandt ligaen med 35 point Wink.
I januar var det ikke meningen at jeg ville købe nogen, men jeg solgte Suso for 450 mio. og så kriblede det i fingre og jeg købte Harry Kane for 940 mio.
Han har dog skuffet big time, og er derfor sat til salg.

Her til 5.sæson er der kun købt regens, mens Jesse Lingard er solgt for 750 mio, hvilket jeg vil betegne som et fremragende salg.

Når vinduet er overstået, vil jeg igen skrive hvordan mine transfers ser ud Smiley
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #71: 01 Dec 2018, 16:59 »

Transfervinduet er lukket, og der er egentlig ikke sket det store, men lidt er der dog. Det var meningen at jeg ville sælge Kane, men fik kun nogen vanvittig lave bud, så han er desværre ikke blevet solgt.

Indkøb:
Hennie Hendriks - 130 mio. - Regens.
Jose Manuel Martinez - 15 mio. Regens.
Ryan Gravenberch - 155 mio. - Regens.
Andreas Christensen 300 mio.

Solgt:
Jose Manuel Martinez - Leje.
Jesse Lingard - 750 mio.
Arkadiusz Milik - Leje.
Dean Henderson - 85 mio.
Tahith Chong - Leje.
Ryan Gravenbech - Leje.
+ en masse andre talenter.

En lille update på min mission, om at vinde flere trofæer end Sir Alex Ferguson:

15 titler på fire sæsoner. Er godt på vej, men der er laaaaang vej endnu til de 48 Opstemt.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2018, 17:02 af MPF » Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #72: 01 Dec 2018, 22:55 »

Transfervinduet er lukket, og der er egentlig ikke sket det store, men lidt er der dog. Det var meningen at jeg ville sælge Kane, men fik kun nogen vanvittig lave bud, så han er desværre ikke blevet solgt.

Indkøb:
Hennie Hendriks - 130 mio. - Regens.
Jose Manuel Martinez - 15 mio. Regens.
Ryan Gravenberch - 155 mio. - Regens.
Andreas Christensen 300 mio.

Solgt:
Jose Manuel Martinez - Leje.
Jesse Lingard - 750 mio.
Arkadiusz Milik - Leje.
Dean Henderson - 85 mio.
Tahith Chong - Leje.
Ryan Gravenbech - Leje.
+ en masse andre talenter.

En lille update på min mission, om at vinde flere trofæer end Sir Alex Ferguson:

15 titler på fire sæsoner. Er godt på vej, men der er laaaaang vej endnu til de 48 Opstemt.

Du er godt på vej  Thumbs Up

Hvilken taktik/instruktioner ligger bag din opstilling?
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #73: 02 Dec 2018, 10:11 »

Jesse Lingard - 750 mio.

hvor meget har du brugt ham? hvilken rolle?  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #74: 02 Dec 2018, 21:38 »

Beckham23 - Jeg bruger en taktik jeg har hentet. Den hedder 4231V. Den er fra fm-base.

HulkOmaniA -  Jeg har brugte ham i 19 kampe og han scorede fire mål fra januar til maj/juni. Jeg bruger ham som pressende angriber hvor han har fire stjerner ud af fem, så det burde egentlig være fint. Det er mere end Mbappe og Rashford, som scorer noget mere. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010