home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 69998 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #30: 27 Nov 2017, 09:52 »

Spændende med projekt "rens ud" Smiley
Og du er da rykket fremad, trods alle de nye spillere.

Hehe.. Smiley Ja det glæder jeg mig også til at se hvordan det kommer til at gå, men der er vel omkring 40 spillere som ikke kan bruges, 18 spillere på reserveholdet (fremtidige talenter jeg tror på) og en førsteholdstrup på 20 spillere - jeg henter på reserveholdet ind imellem, så der er bare alt for mange spillere i klubben efter min mening - og alt for mange der ikke bliver til noget. Men jeg tror måske det delvis er sportsdirektørens skyld, da han virkelig laver nogle underlige handler - han har ikke hentet én spiller jeg kan bruge til noget endnu!

Jeg satser på vi er tilbage på sporet efter sommerferien, men nu må vi se! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #31: 27 Nov 2017, 12:01 »

Får vi et overblik over klubbens mange spillere? Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #32: 27 Nov 2017, 12:40 »

Får vi et overblik over klubbens mange spillere? Wink

Jeg skal gerne lave lidt gennemgang af truppen - både før og efter jeg har taget fat i oprydningen - det kigger jeg på i aften, hvis jeg får ro fra kæresten!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #33: 27 Nov 2017, 13:18 »

hemmeligheden er chokolade, bare sæt det i en skål i et andet rum end du er i Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #34: 27 Nov 2017, 13:42 »

hemmeligheden er chokolade, bare sæt det i en skål i et andet rum end du er i Wink

HAHA!! Opstemt Det er forsøget værd - du ved om det virker i aften hvis jeg skriver! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #35: 27 Nov 2017, 15:38 »

Trupgennemgang

Holdet ser i dag således ud (1. april 2022).



Det er nok de færreste af FMF's læsere der kender ret mange af disse spillere, og det gjorde jeg heller ikke, så ingen grund til panik herom.

Hvis vi starter fra en ende af, så mener jeg selv vi er ret godt besat på målmandsposten, da vi har Gabriel Arias som en habil backup (dog aldrende), og så en af de to målmænd jeg i sin tid havde med til OL, som fast førstekeeper i Jeronimo Pourtau. Jeronimo er i klubben fra starten af spillet, og kan blive en rigtig god målmand, som jeg forventer mig meget af i fremtiden.
Jeg bruger ham som sweepermålmand.

I forsvaret har vi egentlig også rigeligt med gode spillere, dog er det gennemgående tema for holdet den høje gennemsnitsalder, som der helt sikkert også skal gøres noget ved snarest. Derfor vil jeg nøjes med at vise vores absolut bedste midterforsvarer, Gaston Campi, som styrer forsvaret med hård hånd sammen med en lejet spiller ved navn Nicolas Freire - lejet i River. På backs har de lejet Leonardo Jara, som jeg vurderer til at være bedre end Fernando Zuqui, og så er det en af klubbens bedre spillere, Lucas Diarte, som huserer på venstre back.

På den centrale midtbane er der egentlig kun to spillere jeg mener er brugbare - det er Gaston Gil Romero (den eneste jeg kendte til inden), samt Claudio Aquino, som begge uden tvivl er hjertet af holdet! Disse to udgør en stor del af årsagen til at vi har haft fornuftige resultater på det seneste, og det er helt sikkert dem jeg regner med skal hjælpe os op i tabellen igen.

Der findes ikke en RIGTIG god venstre kant i truppen, så dette spiller jeg lige nu ikke med. Til gengæld har vi en højre kant der både er dygtig som fløj og som fremskudt playmaker på kanten, og det er sidstnævnte jeg spiller ham som, for at give plads til en fremstormende Jara på backen. Navnet er Jorge Valdez Chamorro, og sammen med de to tidligere nævnte midtbanespillere, danner disse tre en stærk gruppe af kreative og offensive tanker, samt en solid defensiv når der er behov for dette. Vi spiller med en ekstra central midtbanespiller, men jeg vakler mellem et par stykker som den sidste, og de vil blive skiftet ud så snart jeg finder en bedre spiller til den plads. I øjeblikket varetager Marcelo Leguizamon pladsen, og selvom jeg egentlig tror han kan blive en ret god defensiv midtbanespiller, så vil jeg endnu ikke sætte forhåbningerne for højt.

På toppen har vi (når han er skadesfri) holdets målscorer, som desværre har været ude med skade i et godt stykke tid. Han nærmer sig ligeledes sidste salgsdato, så der skal også findes alternativer til ham, for han holder bestemt ikke evigt. Det drejer sig om Milton Caraglio, som bliver brugt som targetman. Han fylder godt, og sammen med Carlo Lattanzio regner jeg stærkt med at de kan banke os tilbage til toppen af ligaen. Lattanzio var til salg da jeg kom til klubben, og hans kontrakt udløb efter sæsonen, men jeg har fået ham på andre tanker, og han har nu forlænget kontrakten til 2025 med mulighed for yderligere to år, så ham regner jeg bestemt med er en nøgle til fremtidig succes i det argentinske! Smiley

Som backup for de to angribere har vi Matias Mazzeo, som helt sikkert bliver til noget - jeg er dog i tvivl om hvordan jeg skal bruge ham og sammen med hvem. derudover har jeg selv hentet Manuel Gutierrez for 850.000 kr., som dog indtil videre har vist sig som værende hamrende ineffektiv foran mål, men jeg håber at banke noget selvtillid ind i ham snart, og ellers må han ud på venstre kant og spille, da hans indlæg helt sikkert kan bruges der.

Vores reservehold bliver brugt som det sted hvor de største talenter spiller (den måde jeg bedst kan lide at give mine talenter spilletid mod bedst mulige modstandere), og det er bestemt ikke fordi der mangler talent i klubben. Alle spillere på dette hold har 3½ stjerne eller mere i potentiale som kriterier for at spille på holdet, og derudover sorterer jeg ud, hvis ikke jeg føler de er gode nok, eller har potentiale i mine øjne. I det øjeblik de får mere end 2 stjerner i evner kommer de i betragtning til førsteholdstruppen - hvis der mangler spillere på deres positioner, kommer de selvfølgelig i betragtning hurtigere.


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #36: 27 Nov 2017, 16:04 »

Spændende trup du har fået samlet sammen. Start 11'eren ser slagkraftig ud og bør kunne væe med i den sjove ende, men mangler måske lige det sidste i forhold til topholdene (Vil jeg tro). Dog er jeg overrasket over hvor få spillere vi har til fælles, taget i betragtning af, der kun er 13 måneders forskel på vores hold. Jeg har Pourtau i målet og Campi i forsvaret ligesom dig, mens jeg så har større fidus til Lucas Rodriguez og Zuqui på kanterne i en klassisk 4-4-2. Derudover er (Eller rettere var) Nicolas Freire den eneste vi har til fælles, men ham sendte jeg prompte hjem til San Lorenzo, da han slet ikke var god nok Smiley Lidt pudsigt hvor meget der er skiftet ud. Til sammenligning er min trup her: https://prnt.sc/hfwoxn
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #37: 27 Nov 2017, 16:12 »

Det er sjovt hvor stor forskel der kan være - Jeg kan nogen gange vakle mellem Zuqui og Jara på højre back, men der er ingen tvivl om at Diarte er langt bedre end Lucas på venstre for mig! Smiley

Freire er vel omtrent den bedste forsvarsspiller vi har, så der er jeg noget uforstående overfor at du har sendt ham tilbage, men han kan selvfølgelig have udviklet sig forskelligt i vores saves. Smiley

Jeg er ærgelig over at Denis Stra........ var forsvundet i mit save, men han er ved at være gammel og har søgt mod Kina inden jeg ankom, så der var ikke noget at gøre. Smiley Det kunne ellers være sjovt at have ham - i FM14 var han en stor del af min succes i min blog om Wolves - så nok mere sjovt end godt, da han jo nok ikke besidder helt de samme egenskaber længere. Smiley Derudover tror jeg at det ekstra år mellem vores saves, kan betyde en del for spillere der nærmer sig 30-32 år, og derfor kan der også være lidt forskel i hvordan vi vælger vores trup hver især tænker jeg.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #38: 27 Nov 2017, 16:27 »

Det er ellers nogle dygtige spillere (i forhold til min standard) - Hvilken liga er det du er i ?? 1 eller 2 tier ? Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #39: 27 Nov 2017, 16:29 »

Jamen de er da bestemt også væsentligt bedre end nogen af dem jeg har haft indtil nu, med undtagelse af en enkelt angriber i Brown (Herrera) og en enkelt angriber i Instituto (Lucas Ontivero - jeg har en ide om vi kommer til at se ham igen, da han er klart topscorer i den næstbedste række, og han er kun 18 år)! Smiley

Jeg er i den bedste række, og møder River, Boca og hvad de ellers hedder. Smiley
« Seneste Redigering: 27 Nov 2017, 16:55 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #40: 27 Nov 2017, 18:57 »

FED Blog. !  Thumbs Up Thumbs Up

Jeg har muligvis misforstået dine regler med ligaer og reglen om alfabetisk rækkefølge, derfor spørger jeg lige:

Hvis ligaerne skulle være alfabetiske, skulle du så ikke være startet i Afghanistan;D Grin
- Ja, jeg kan ikke lige finde andre lande som kunne ligge højere( alfabetisk vel at mærke )

eller er reglen bare at nationen skal starte med A og næste gang B osv.??
eks: Argentina--> Belgien -->Costa Rica--> osv
« Seneste Redigering: 27 Nov 2017, 18:59 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #41: 27 Nov 2017, 19:46 »

Tror Broen og Gilly for den sags skyld, tager turen i forhold til de ligaer som er indbygget i spillet ? Smiley Argentina, så Australien og derefter Belgien og Bulgarien ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #42: 27 Nov 2017, 20:10 »

FED Blog. !  Thumbs Up Thumbs Up

Jeg har muligvis misforstået dine regler med ligaer og reglen om alfabetisk rækkefølge, derfor spørger jeg lige:

Hvis ligaerne skulle være alfabetiske, skulle du så ikke være startet i Afghanistan;D Grin
- Ja, jeg kan ikke lige finde andre lande som kunne ligge højere( alfabetisk vel at mærke )

eller er reglen bare at nationen skal starte med A og næste gang B osv.??
eks: Argentina--> Belgien -->Costa Rica--> osv

Tak  - det betyder meget at andre har lyst til at læse med! Opstemt

Reglerne er 100% alfabetisk, men også indenfor de rammer FM18 tilbyder, det vil sige det kræver at landet er med i spillet for at spille dem. Smiley Så vidt jeg ved er Afghanistan ikke en mulighed (vi skal ikke til at hente ekstra databaser for at klare dette, da der er rigeligt med ligaer i forvejen). Smiley Det betyder, som Nodiem skriver, at det næste land bliver Australien, derefter Belgien, osv..

Jeg har i mit save allerede tilføjet Australien som spilbar liga, men skal som sagt lige igennem Argentina, før jeg skal videre. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #43: 30 Nov 2017, 09:44 »

Lige ved og næsten...

Som overskriften siger så er det gået godt for at gå ikke så godt i denne sæson (indtil videre).

Vi startede som lyn og torden og lå efter 10 kampe nummer to med ét sølle point op til Rosario Central, og med River og Boca sendt agterud af tabellen. Desværre gik der gummiben i drengene, og det kombineret med karantæner og skader til nøglespillere (vi havde alle fire backs i truppen ude på et tidspunkt) medførte, at vi nu ligger og rasler rundt som nummer 5-6 stykker - River og Boca har taget føringen igen, og alt er tilbage ved det normale.

Vi kom i kvartfinalen af Copa Sudamerica hvor vi røg ud til CA Huracan, som vi ikke har kunnet vinde over de sidste seks forsøg. Huracan vandt turneringen over Gremio, så i det mindste røg vi ud til vinderne. Vi har kvalificeret os til næste års turnering (har jeg fået en besked om). Hvordan kan jeg ikke lige regne ud - fik at vide at grundet den 12. plads vi havde (vi lå nummer 4 på det tidspunkt), var vi nu kvalificeret.

Pokalturneringen røg vi hurtigt ud af, og det viste sig at være årets skuffelse i turneringen - det skal gøres bedre næste år!

Trupgennemgang efter transfervinduet kommer når jeg kommer hjem, da jeg ikke lige har overblikket på arbejde.

Vi har fået lov til at opgradere alle faciliteter, så der arbejdes på det strukturelle omkring klubben.

Det var vidst det for nu - I hører snart fra mig igen! Opstemt

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #44: 02 Dec 2017, 10:33 »

En ny sæson lurer..

Så fik vi afsluttet sæsonen 22/23 og det er tid til lige at give et overblik - jeg kan sige med det samme, at jeg ikke har været så succesfuld som Gilly!

Vi kæmpede i ligaen, men endte heldigvis med at kæmpe os op som nummer 4 til slut, så vi er med i de rigtige og vigtige turneringer - vi scorer masser af mål, og det personificeret ved at Caraglio blev topscorer i ligaen. Derudover er vi videre i Copa Argentina og ligeledes er vi blevet trukket ud mod et eller andet ubetydeligt hold i Copa Sudamerica.



Vi har ikke vundet noget i årets løb, men det var heller ikke forventningen, så det går nok - jeg er dog håbefuld for den kommende sæson, da jeg mener holdet er godt nok, med en smule lodtrækningsheld (som visse andre ihvertfald har haft! Wink )

I truppen var det klart Aquino, Caraglio og Estevez der holdt det højeste gennemsnit over hele sæsonen, og jeg er derfor meget tilfreds med at det er den rutinerede stamme, der viser vejen frem.

Jeg selv er igang med sidste trænerkursus, så det er jeg meget tilfreds med at have fået af vejen! Opstemt

Vores transfers i den forgangne sæson ser således ud (jeg skylder vidst en gennemgang):



Gaston Gil Romero ville ikke forlænge kontrakten, så han måtte væk - til at erstatte ham satte jeg Aquino på den centrale midt (i en ny opstilling 4-1-2-2-1 med to indvendige angribere), da vi nu spiller uden offensiv midt. Vi havde ingen rigtig gode kanter inden sæsonen, men hentede både Benjamin Rollheiser og Christian Aleman (som dog helst vil være skyggeangriber), og derfor følte jeg det var på tide at prøve noget andet. De er begge hentet på fri foran næsen af blandt andet Crystal Palace og Swansea, så jeg forventer de giver en god sum penge en dag. Smiley

Derudover mente chefspejderen at det var en god i de at hente Augusto Aguirre til midterforsvaret, og det har jeg ikke fortrudt - han har i det meste af sæsonen dannet fast makkerpar med Nicolas Freire, som endnu engang er lejet, og efter sæsonen skifter han endda til Estudiantes på en fri transfer - jeg forstår ikke Gilly ikke kunne bruge ham - han er min bedste midterforsvarer!

Derudover går vores andenmålmand Arias på pension efter sæsonen, så vi har hentet en ung målmand i River, ved navn Juan Martin Rojas, som på sigt måske overtager efter Pourtau, som jeg dog på ingen måde har til hensigt at slippe lige foreløbigt!

Som det sidste vigtige indkøb har vi hentet Reeve Frosler fra Sydafrika, som kan dække begge backs, for 790.000 kr. som den eneste vi har købt i denne sæson. Det er min klare forventning at han meget snart overtager pladsen som højre back fra Zuqui, som ikke bliver yngre.

Som den sidste "tilgang" skal I ikke snydes for det bedste regentalent i denne sæson, Matias Garat, som har fået ti indhop og en enkelt kamp fra start i hans første sæson. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han bliver Argentinsk landsholdsspiller på et tidspunkt - det er bare et spørgsmål om det bliver mens han spiller i Estudiantes (måske jeg er for optimistisk, men man skal tro på sine spillere!)!

Nu skal vi til at forberede os på næste sæson, hvor der allerede er sikret tre spillere udover Freire. Det drejer sig om en ekstra gardering i midterforsvaret, Aaron Herrera, en ekstra spiller til mine kanter i  Mateo Klimowicz, som jeg kender fra min tid i Instituto, samt Mauro Gil som ekstra gardering i angrebet.

På nuværende tidspunkt er der ikke nogen der forlader klubben, andet end dem jeg ikke kan bruge, som har kontraktudløb, men der kan ske meget endnu, men først - nu er det sommerferie! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010