home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 70119 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #45: 02 Dec 2017, 11:18 »

Fin trup du har samlet sammen, som bestemt burde kunne kæmpe med i toppen igen. Med to stærke kanter og en topscorer, kan du da ikke gå helt galt i byen offensivt Wink

Min erfaring siger mig (Selvom jeg ikke er ligeså langt som dig) at kontinuitet i nøgleordet her i Argentina. De store hold skal nok fejle, så hvis man kan skrabe 50-60 point sammen mod de nederste 10, så har man et stærkt udgangspunkt. Det er i hvert fald min ambition den kommende sæson. Og så lige en portion lodtrækningsheld oveni, så skal pokalerne nok komme din vej Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #46: 02 Dec 2017, 12:15 »

Jeg er helt enig i at kontinuitet og point mod de dårligere hold er nøglen - vi har smidt alt for mange point mod nummer 10-20 i tabellen!

Jeg satser på vi snart er færdige med Argentina begge to og så videre til Australien! Wink Jeg har høje forventninger til at du tager ligaen i år! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #47: 04 Dec 2017, 10:41 »

VIRKELIG dårlig start på sæsonen!!

Hold nu op altså.... Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. 9 kampe, 2 sejre, én uafgjort og 6 nederlag.. Det er realiteterne for vores start på sæsonen.. Og det er ikke River, Boca, Independiente og Rosario vi har mødt.. Det er virkelig op af bakke.. Det har resultateret i ENDNU et taktikskifte, hvor jeg nu er gået over i min "Home of Football"-taktik med to defensive og to offensive midtbanespillere og to angribere i en 4-2-2-2 opstilling. Jeg håber det virker. Der skal i hvert fald til at ske noget drastisk for at det ikke betyder fyring - spillerne er begyndt at brokke sig. Det betyder at vi ikke kæmper om ligaen i denne sæson.

Heldigvis er vi videre i både Copa America og Sudamerica, og er i semifinalen begge steder. Måske er dette sæsonen hvor vi kan vinde bare én af dem, så vi kan komme videre med udfordringen.

Det er egentlig vildt at det er gået så galt, for så mange spillere har vi ikke handlet, hverken ind eller ud, og jeg havde bevidst ikke ændret på taktikken, så de kendte den ud og ind. Nogen gange vil bolden bare ikke ind - bedst beskrevet ved en kamp mod Nuevo Chicago, hvor vi havde 45 (!) skud mod mål, 10 indenfor rammen, og ét sølle mål, mod deres fire afslutninger - kampen endte 1-2..... Det er ofte sådan mine kampe ender, hvorfor jeg har valgt at styrke defensiven med en ekstra mand og angriberne med en ekstra mand. Jeg har får simpelthen ikke nok ud af de indvendige angribere mere.

Forhåbentligt kan jeg bringe bedre nyheder næste gang jeg skriver, ellers må jeg på jobjagt igen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #48: 11 Dec 2017, 20:41 »

Fremgang

Hvordan det kunne gå SÅ DÅRLIGT I ligaen og så alligevel så relativt godt I de øvrige turneringer, er mig lidt af en gåde. Vi havde da godt nok flyttet os lidt væk fra bunden, men lå stadig og rodede rundt i den trælse ende af tabellen, dog også grundet op til fire færre kampe spillet i forhold til de øvrige hold i Primera Division. Det endte dog nogenlunde fornuftigt, taget den dårlige start i mente, og vi kunne hive en 7. plads hjem efter møje og besvær - det SKAL forbedres til næste sæson, hvor vi går efter sejren!

Heldigvis kunne vi sikre os lidt luft hos bestyrelsen ved at vinde Copa Argentina, så det gjorde vi! Det blev til en sejr efter straffespark over CA Huracan efter en hård kamp med en masse gule kort.



Blot et par uger senere skulle vi spille Copa Sudamerica-finale mod Velez over to kampe, og endnu engang trak vi os sejrrigt ud af finalen, med resultaterne 0-1 og 1-0 og vandt så efter straffesparkskonkur rence med 4-2 samlet efter Pourtau var kampens helt store spiller. 2 af 2 er vi så på i denne sæson.



Som en ekstra bonus kunne vi tage endnu en titel (Supercopa Argentina) med en sejr over River Plate, og på trods af en svær modstander, endte dette foretagende ligeledes lykkeligt for os med endnu en sejr på straffesparkskonkur rence! Kampen endte 1-1, men igen viste Pourtau sig stærkest, og efter at have reddet to spark, kunne vi selv sikre os sejren med scoringen til 4-1.



Nu mangler jeg sådan set kun ligaen, og så kan jeg drage videre til Australien, hvis ikke jeg ønsker at vinde Copa Libertadores og Recopa Sudamerica, som selvfølgelig får et skud så længe jeg er i landet, men jeg bliver ikke bare for disse titler – dertil er der bare væsentligt flere Brasilianske klubber der er stærkere end klubberne i Argentina. Men hvem ved – ligaen bliver i hvert fald ikke i denne sæson! Det tror jeg slet ikke på længere efter de forfærdelige resultater vi har leveret indtil nu.

Jeg er blevet færdig med alle trænerkurser,  så nu er det udelukkende erfaringer der skal forme mig som manager. Jeg har derudover bedt min sportsdirektør om at få ansat den rette mængde personale, så det er vi nu i fuld gang med – det er noget jeg har syltet lidt hidtil, men for at få det bedst mulige resultat, skal vi have det bedste setup der overhovedet er muligt.

Af transfers har vi handlet lidt, men ikke nogle spillere nogen kender, så den del springer jeg let hen over – vil man gerne se dem, er det selvfølgelig muligt. Vi har haft overskud på hvert transfervindue siden jeg blev ansat, så den del kører som det skal. Vi er heldigvis en klub der er god til at udvikle egne spillere, samt finde gode spillere på fri transfer. Hvis ikke vi gjorde dette ville klubben være i store problemer, da bankkontoen hvert år ved sæsonafslutningen ligger på et rundt 0,-.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #49: 15 Dec 2017, 09:29 »

Uvirkeligt....

Jeg har svært ved at sætte ord på hvad jeg lige har overværet. Den sidste omgang FM18 har været fantastisk og virkelig dårligt på samme tid.. Egentlig minder det meget om den tidligere sæson, blot i en anden skala.

Vi endte i finalen i Copa Libertadores, hvor vi skulle møde Boca Juniors over to kampe. Vi startede på vores hjemmebane, hvor vi heldigvis har været stærke i den senere tid, og det var da heldigvis ikke anderledes denne gang, hvor Boca blev sendt hjem med et nederlag på 2-0, hvor vores stærke sydafrikanske angriber Ramoabi leverede storform og scorede begge vores mål. Vi var dermed halvvejs forbi denne turnering!

Jeg frygter dog altid returopgør når man er startet med en rimelig sejr, da jeg alt for ofte synes at modstanderen kommer tilbage fra både 0-3, 0-4 og 0-5 (ja det er sket for mig), og min frygt denne gang var lige ved at blive realiseret endnu engang. Heldigvis holdt vores forsvar stand i alle 90 minutter og kun et enkelt mål blev scoret, så på trods af et 1-0 nederlag, kunne vi løfte pokalen til den amerikanske CL! Opstemt



Som bonus blev Christian Aleman turnerings spiller, og vi fik fire spillere på turnerings hold - sjovt nok ikke Aleman dog...




Det resultat betød adgang til VM for klubhold, hvor vi fik lov til at indtræde i semifinalerne, hvor vi skulle møde Tigres fra Mexico. Den anden semifinale stod mellem Real Madrid og Al Ahly, men der var kort proces og Real vandt MEGET overlegent med hele 8-0!

Tigres kom med alt hvad de overhovedet havde, og det gjorde kampen fastlåst, da vi ikke ønskede at blotte os for meget. Det betød efter 90 minutter at ingen af holdene havde scoret. Den forlængede spilletid satsede jeg alt fremad, da jeg meget gerne ville undgå endnu en straffesparkskonkur rence, men lige lidt hjalp det, og vi skulle ud i lotteri om hvem der skulle gå videre. Heldigvis har jeg åbenbart en trup der er helt vild med at sparke straffe, for endnu engang lykkedes det os at vinde denne, så vi var videre til finalen i VM for klubhold - dog mod en MEGET stærkere modstander end vi nogensinde har spillet mod.

Real Madrid stillede op med alle deres stjerner (husk jeg er i 2024, så der er skiftet lidt ud). I forhold til det indsatte billede brugte de også en regen ved navn Pepe Martinez (kampens spiller for deres vedkommende - han blev skadet i forhold til oversigten), samt Anthony Martial, så der var kvalitet for alle pengene!

Der var aldrig tvivl om kampens resultat, og allerede efter 6 minutter stod der 1-0... Det blev et ensidigt resultat, som dog ikke lever helt op til spil og chancer, men kan man ikke score på de muligheder man har, så kan man ikke vinde eller komme i nærheden af det. Det betyder at verdens bedste hold i det kommende år hedder..... 





E S T U D I A N T E S ! !



Vi var bare et mere effektivt hold, som havde midlerne til at lukke ned for de dyre drenge, og score på vores chancer! Alle levede op til deres bedste, og jeg er især stolt af vores egne drenge - Garat (18), Ojeda (18) og Leguizamon (23) - som på trods af deres unge alder (Leguizamon undtaget), virkelig spillede en brandkamp! Jeg skylder et SS af Ojeda og en opdatering på hvordan Garat ser ud nu, så det kommer lige i aften.

Som nogen måske bemærker, så spiller Garat i midterforsvaret, og Freire ude til venstre, men jeg har fået øjnene op for hvor alsidig Freire egentlig er, så han spiller hvor der er behov for ham, ligegyldigt om det er på venstre back, midterforsvar eller på den defensive midt. Han gør det godt uanset hvor han spiller - en ønskespiller for enhver træner (jeg forstår stadig ikke hvorfor Gilly ikke ville have ham!)!!

Som jeg startede med at skrive, så har det været både op og ned, og i ligaen har det været mest ned på det seneste - det må være et resultat af de andre turneringer. Vi lå egentlig fornuftigt til i starten, men er igen røget ned på 6-7. pladsen, som vi kæmper med at komme væk fra. Jeg er bange for det koster endnu en sæson i det argentinske, som jeg ellers er ved at være lidt træt af.. Forhåbentligt kan vi nu koncentrere os 100% om ligaen, og få hentet det tabte - nu må vi se.. Smiley
« Seneste Redigering: 15 Dec 2017, 17:23 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #50: 15 Dec 2017, 10:11 »

Er du så færdig nogle stærke resultater. Det kunne være jeg skulle være blevet i Estudiantes et par sæsoner mere, for du har da virkelig hevet nogle stærke resultater hjem! Mon ikke du også får styr på ligaen, når du kan være så dominerende i de resterende turneringer? Smiley

Og apropos din bromance for Freire, så kan jeg fortælle, at han i mit save netop har forladt den næstbedste argentinske række til fordel for et bundhold i Mexico.. Han er bestemt en spiller jeg ville overveje her i Primera B, men aldrig hos et tophold Peace Men jeg må også se at få indhentet noget af det tabte, så jeg kan holde snor i dig..
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #51: 15 Dec 2017, 10:32 »

Jeg kommer til udelukkende at prioritere ligaen fra nu af - copa det ene og andet bliver reserveholdet der skal klare det! Jeg håber at kunne vende skuden lidt - umiddelbart efter VM for klubhold ville spillerne snakke om at vi underpræsterer i ligaen - så der er lidt arbejde foran os.

Hehe.. Smiley Freire hjælper de hjemløse og dårligere stillet - det må være den eneste forklaring på at han spiller på de dårlige hold! Peace Ej, han må være absolut væsentligt bedre i mit save end han har været i dit! Det er vidst den eneste forklaring.

Ja der er ikke andet for, selvom du jo også kun mangler en enkelt titel for at forlade Argentina, og din vil jeg vurdere er væsentligt nemmere end min! Wink De turneringer jeg har vundet er jo bare bonus, som ikke nødvendigvis skulle være vundet lige nu. Dertil skal også siges at jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det faktum at jeg ikke har de bedste ligaer i verden med i min database, gør noget for sværhedsgraden. Jeg er med på det er Real Madrid med Pogba og Isco på holdet, men om det har et eller andet at sige alligevel. De seneste tre år er det et hold fra Argentina der har vundet turneringen nemlig. Men jeg satser på at vinde den igen senere, så det er jo i sig selv ligegyldigt! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #52: 15 Dec 2017, 17:26 »



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #53: 16 Dec 2017, 10:15 »

Det må jeg sige - lækre resultater! Det er sjovt at følge med Opstemt Kan du levere det samme down under?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #54: 16 Dec 2017, 19:02 »

Jeg er også meget tilfreds - nu vil jeg bare gerne have den sidste titel så jeg kan komme videre i teksten! Jeg krydser fingre for at mit skarpe ry og tidligere titler kan bringe mig til en storklub, så jeg kan få overstået Australien hurtigt! Peace Når altså jeg kommer så langt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #55: 19 Dec 2017, 10:41 »

Resten af sæsonen

Som jeg nævnte tidligere var vi lidt bagefter i ligaen, og det blev ikke anderledes på noget tidspunkt. Boca rendte med sejren, og vi blev nummer 10-11 stykker (ret ligegyldigt).. Til den kommende sæson har jeg derfor besluttet mig for at gå all-in (så meget som det nu er muligt i Argentina), og købe stort ind!

Jeg synes selv mine handler i dette transfervindue har været af fornuftig karakter, og endda ikke så dyre som jeg havde frygtet.

Først er der selvfølgelig solgt ud og vi ender igen igen med et positivt transfervindue, på trods af min større satsning i år. Vi er kommet af med et par af dem der ofte brokkede sig, samt nogle af de ældre spillere, så det er jeg meget tilfreds med.

Ind er så i stedet kommet en ny højre og venstre back, da jeg vurderer vores forsvar til at være det klart svageste led, hvor der udover Garat, Freire og Frosler ikke er væsentlig kvalitet efter min mening. Navnene på de to nye backs er Lucero og Marzan (begge med fra starten).

Så har jeg besluttet at ændre opstilling til en smal 4-2-3-1. Det har jeg på grund af at to spillere blev tilgængelige for os, og så slog jeg til med det samme! Lanzini var blevet fritstillet i West Ham, og han var interesseret i at slutte sin karriere i hjemlandet, så en 32 årig Lanzini er kommet til klubben op en 3-årig kontrakt. Derudover hentede vi også Andres Roa som offensiv kreatør på den anden af de offensive pladser (også med fra start) - men det er ikke ham som jeg ændrede opstilling på grund af. Han er købt ind til at dække en af de to tilbagetrukne pladser sammen med Ojeda. Nej vigtigst af alt, har vi hentet en spiller, som ellers var ombejlet af større europæiske klubber, men han valgte altså blot at flytte klub i hjemlandet. Jeg har tidligere omtalt ham da jeg var Manager for Argentinas OL-hold, og jeg har sukket efter ham lige siden. For 33 mio. kr. er det lykkedes os at hente en tredje kreatør til midtbanen, og min absolutte ønskespiller i Argentina - velkommen til spilleren fra Independiente...
Ezequiel Barco! Opstemt


Jeg glæder mig virkelig meget til at komme i gang med denne sæson, for at se om jeg kan få den sidste titel hentet ind, så jeg kan komme videre og følge Gilly til det Australske. Inden transfervinduet var jeg klar til at tage jobbet i River Plate, hvis dette skulle blive ledigt (Mathias Almeyda var usikker i jobbet grundet en femteplads), men nu er jeg ikke i tvivl om at jeg har gjort det rigtige ved at blive hvor jeg er.

Som bonusinfo er jeg blevet manager for USA, som skal føres til VM. Mere om det når der skal til at spilles nogle kampe.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #56: 19 Dec 2017, 12:43 »

Pepe Martinez - Han er ikke regen, han var ihvertfald også i Real i mit save fra 2017 udgaven, hvor jeg havde ham i Real Madrid B, og fik ham videre med til Vallaloid, hvor han blev en stjerne Smiley
Blot en note Smiley

Udover det, er det nogle fantastiske resultater du har haft. Flot!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #57: 19 Dec 2017, 12:48 »

Pepe Martinez - Han er ikke regen, han var ihvertfald også i Real i mit save fra 2017 udgaven, hvor jeg havde ham i Real Madrid B, og fik ham videre med til Vallaloid, hvor han blev en stjerne Smiley
Blot en note Smiley

Udover det, er det nogle fantastiske resultater du har haft. Flot!

Haha! Opstemt Bare i orden! Min uvidenhed omkring spansk fodbold fylder en del! Opstemt Jeg tager det til efterretning, og skal nok lige undersøge det nærmere næste gang! Wink

Tak tak! Opstemt Ja er også meget tilfreds - nu skal den sidste titel bare i hus så jeg kan komme efter Gilly!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #58: 21 Dec 2017, 08:57 »

En lille update

Jeg kan vel ikke rigtig andet end at være tilfreds med sæsonstarten. Det har godt nok været lidt svingende i ligaen, men vi er dog fortsat med i toppen, hvor Boca dog er væk med potentielt fire point ned til os (vi skal møde dem i næste kamp (kamp 10 i sæsonen).

Qua vores Libertadores sejr, skulle vi igen i år spille Recopa Sudamerica, som er den sidste titel vi kan vinde fra Argentina, udover ligasejren selvfølgelig, så den ville jeg gerne vinde, og det gjorde vi da også - efter en noget mærkværdig omgang fodboldkampe. Titlen skal vindes over to kampe, og vi skulle møde CA Huracan. Begge kampe endte 0-0 og vi vandt så heldigvis på (endnu en) straffesparkskonkur rence, efter to virkelig dårligt spillede kampe. Smiley



Det er som sådan ikke så mærkeligt. Det der er mærkeligt er hvad der følger med denne titel, for se nu her:



Jep - vi har skrevet os i historiebøgerne uden mulighed for nogensinde at blive slået! Peace

Det betød også at turneringens spiller (og nummer 2 og 3 for den sags skyld) ikke var offensive spillere:



Derudover kan jeg berette om at jeg har taget et job ved siden af Estudiantes og USA som synsk - Garat er kommet på A-landsholdet for Argentina! Opstemt



Vedrørende USA:

Vi tabte Golden Cup-finalen (USA B) til Trinidad & Tobago, men kvalificerede os til VM gennem det amerikanske system, CONCACAF, hvor vi endte som nummer 1 foran Costa Rica. Vi slog rekorden i antal scorede mål i kvalifikationen (var før 42 mål), hvor vi scorede 43 mål. Nu må vi se hvor langt jeg kan drive det til - Pulisic og Graza (regen) skal helt sikkert steppe op og kreere mål i hver kamp, for at det skal blive en mulighed!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #59: 23 Dec 2017, 19:47 »

Så lykkedes det!

Ja, det skete endelig! Vi vandt den bedste række, og jeg kan tage springet til Australien (hvis jeg kan finde et job)! Med en kamp tilbage af sæsonen har vi sikret os den dyre titel som mestre af Argentina! Og så endda med en 2-0 sejr over River Plate, som har haft en forfærdelig sæson. Det var i sidste ende kun Rosario Central og Boca Juniors der kunne hænge på, men efter at vi sejrede over dem begge i nogle af de sidste kampe, måtte også disse hold melde pas på at udfordre os. Vi endte på 89 point, og har i sæsonen slået rekord i flest sejre i streg - 18 styk blev det til, før Lanus satte en stopper for vores gode periode. Den gav i øvrigt to titler som månedens manager til mig.



Nu er jobbet sagt op og jagten på succes er flyttet til Australien, hvor jeg bare går og venter på at der bliver et job ledigt!

Imens skulle jeg have været til VM med USA, men da de fire vigtigste spillere blev langtidsskadet (herunder Pulisic og Graza), så gad jeg simpelthen ikke bruge min tid på det, så jeg sagde op - England vandt i øvrigt for anden gang i streg efter at have slået Sydafrika med 2-0 i finalen.

Efter VM blev flere landsholdsjobs ledige og jeg søgte og fik Belgiens (jeg har bagtanker i forhold til det snarlige run i Belgiens lavere rækker). Vi blev nummer to i Europæisk League, hvor vi desværre kom i gruppe med VM's bedste hold - England. Polen blev treer i gruppen. Vigtigste spillere er stadig Courtois, Hazard og Lukaku, omend de er ved at være pensionsmodne meget snart. Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010