home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:16 hoffbeck Blogs FC Danmark
I går kl. 23:22:40 Nodiem Fodbold FMFREAK med pokalen!
I går kl. 19:57:06 hoffbeck Baren Instagram profil for e...
I går kl. 16:01:21 QuesT Klubsøgnin... Boldklubben Marienlyst
I går kl. 14:43:06 Sutharam Omklædning... FM18: Sjove/Interessan...
I går kl. 14:08:59 Sutharam Omklædning... Spørgsmåltråden
17 Jun 2018, 22:13 Guldbrand Klubsøgnin... Odense Boldklub
Antal Registrerede Brugere: 20928
  4 Brugere, 157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pelei
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 13121 gange)
Nodiem
Challenge Mester 2015

Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #90: 22 Feb 2018, 21:02 »

Bang ... er dog stadig skuffet over din udnyttelsesprocent Opstemt

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
Landsholdsspiller

« Svar #91: 22 Feb 2018, 21:11 »

Hehe.. Også jeg, men ved snart ikke hvad jeg kan gøre.. Har sat skyd mindre på alle mine spillere (hvor det er muligt - Salatiel er skarpretter og har ikke muligheden) og har "Arbejd bolden ind i feltet" på som holdinstruktion. Eneste ting jeg kan fjerne er spil mere direkte, men det er lissom hele humlen i min taktik, så det tænker jeg er en dårlig ide! Peace

Følg mit save om Manchester United i bloggen BRITAIN'S GOT TALENT sammen med Boxx og Tottenham

Broen13
Landsholdsspiller

« Svar #92: 03 Mar 2018, 15:06 »

Club de Regatas do Flamengo

Jeg kunne ikke få armene ned, da jeg fandt ud af at Flamengo ville have mig som deres manager! Af de klubber der var udsigt til kunne miste deres manager efter sæsonen, var der ingen af de større klubber som var aktuelle. Den eneste klub der havde klaret sig ringere end forventet, og dermed havde fyret manageren var altså Flamengo, og jeg er lykkelig over at det lykkedes mig at få jobbet, og her er hvorfor:

Det virker måske for nemt bare at skifte til en af de bedste klubber i hver række, som jeg jo har gjort i denne omgang i Brasilien, men husk nu på at der er MANGE sæsoner tilbage af mit save, og i bund og grund handler netop dette save jo om at komme hurtigt igennem (uden at dette skal virke som en undskyldning fra min side - jeg er rigtig tilfreds med hvordan dette save har været hidtil).
Der er nogle andre udfordringer ved at skifte job så ofte, end hvis man skal arbejde sig op med det samme hold hele vejen igennem (hvilket jeg helt sikkert også kommer til i nogle lande), blandt andet skal jeg hver gang lære nye spillere at kende, finde ny opstilling, og sørge for at hele holdet endnu engang er med mig. Indtil videre har jeg lykkedes med at have en taktik for hvert hold, hvilket har betydet at jeg, i de klubber jeg har været i længere, ikke har haft problemer med at modstanderne lærte hvordan vi spillede.
Det giver desuden også den udfordring at der stilles væsentligt større krav til mig som manager, hvilket jeg lever fint med. Derudover får jeg set lidt forskelligt i nogle ligaer, hvor jeg ellers normalt ikke er så tit, og det kan jeg faktisk rigtig godt lide.

Nu gælder det jo så Flamengo, og som jeg nævnte tidligere er der fortsat én kamp tilbage af sæsonen, hvilket sådan set er fint nok, der er dog en enkelt ting jeg skulle have tænkt over inden jeg startede - Jeg fyrede alt personale, da der ikke var noget af det der var tilstrækkeligt efter min mening. det betød jo så at der ingen hjælp var at hente i forhold til hvor gode spillerne er, og hvad den bedste opstilling er i assistenttrænerens øjne.
Nå men, jeg måtte jo gøre det efter bedste evne, så det blev min 4-4-2 diamant fra min Estudiantes-tid, der blev brugt til denne ene kamp, hvorefter jeg satser på at finde en assistenttræner der har en holdning, samt se på hvad spillerene egentlig kan finde ud af.

Inden kampen lå Flamengo 11'er med et mål om en fjerdeplads, hvilket var helt og aldeles umuligt at opnå, hvor en ottendeplads var bedste udfald og en 12'er var det værste udfald. Med lidt startvanskeligheder, hvor det lignede en kedelig 0-0'er (modstanderen havde intet at komme med i første halvleg), kunne vi dog alligevel trække os sejrrigt ud af kampen og ender - med hjælp fra andre hold - på en ottendeplads. Mere er der sådan set ikke at sige om det - det forventes at vi ender væsentligt højere næste sæson.

Til den nye sæson er der blevet ryddet op i truppen, flere tidligere storspillere er sendt videre og vi har hetet nye spillere ind, primært fra Brasilien, men jeg har ikke ville udelukke det øvrige Sydamerika i denne omgang. Flamengo er en klub med gode faciliteter og en god pengetank, så der er blevet investeret yderligere i alle faciliteter med videre der næsten kan investeres i, og nogle klassetalenter er hentet ind, hvoraf flere kan gå direkte ind i startopstillingen.

Nu glæder jeg mig virkelig til at komme igang med sæsonen og se hvor hurtigt og langt jeg kan drive det til med mit nye hold, og så må vi se hvor længe jeg bliver i Brasilien, inden jeg tager videre til Bulgarien!

Følg mit save om Manchester United i bloggen BRITAIN'S GOT TALENT sammen med Boxx og Tottenham

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #93: 09 Apr 2018, 08:36 »

Har du droppet den her Broen?Huh?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
Landsholdsspiller

« Svar #94: 09 Apr 2018, 10:19 »

Har du droppet den her Broen?Huh?

Nej nej - overhovedet ikke! Jeg er nærmere så langt inde i savet, at jeg ikke har haft tid til at skrive.

Jeg skal have opdateret snart - nu fik jeg også lige taget hul på et andet eventyr ved siden af, så det blev skubbet lidt i baggrunden. Smiley

Jeg lover at der nok skal komme mere! Opstemt

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010