home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!  (Læst 69972 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #60: 24 Dec 2017, 15:00 »

Så lykkedes det!

Det skulle vise sig at sværere end som så at finde et job, så hurtigt som jeg havde håbet på, men det lykkedes da. Datoen siger 8. december 2026 og jeg er netop blevet præsenteret i Central Coast Mariners som for nuværende ligger sidst med 7 point efter 9 kampe. Det i sig selv er for mange problematisk, men jeg tænker det sådan at det ihvertfald ikke kan blive meget værre - og slet ikke når man ikke kan rykke ned!

Af spillere i truppen som man kender er Sidy Sarr fra Monaco, Ismail Azzaoui fra Wolfsburg og Daniel De Silva, som jeg i tidligere versioner af FM har set udvikle sig fra kæmpe talent, til dygtig leder, så ham har jeg store forhåbninger til kan hjælpe os på vej mod bedre tider.

I transfervinduet har vi udelukkende hentet én spiller - Abel Casquete - som skal hjælpe med at styrke angrebet. Ellers er jeg bange for det Australske system, så jeg har sat vores sportsdirektør til at sørge for alt andet!

For at have plads til de spillere vi har i truppen, har jeg valgt at gå væk fra min ellers driftssikre 442-diamant, og spiller nu en skæv 4231 med en defensiv og en central midtbanespiller samt en forskudt fremskudt playmaker på den offensive midtbane, for at give plads til min centrale midtbanespiller i det fremadrettede spil.

Newcastle Jets har allerede nu lagt sig i front med 21 point, så jeg har altså minimum 14 point jeg skal have hentet hvis jeg skal have forhåbninger om at slutte som nummer 1 i grundspillet (jeg er stadig lidt i tvivl om hvad det betyder i forhold til det titelræs her, men nu må vi se.

I ligacuppen er vi blevet slået ud i semifinalen umiddelbart inden min tiltrædelse, men det virker umiddelbart som en overkommelig udfordring, vurderet på klubbens øvrige resultater. Smiley

Glædelig jul til alle - vi skrives ved imorgen! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #61: 28 Dec 2017, 12:02 »

Første sæson

Så kom vi til vejs ende af sæsonen og jeg vil lige give et lille recap af hvordan det er gået.

Vi gik fra en sidsteplads til at ende som nummer tre - med et point til nummer to, men 11 til Newcastle Jets. Vi røg derudover ud i slutspillet, så der var ikke så meget mere at fortælle, men vi havde dog en flot stime indtil det sidste i ligaen med 10 sejre, 6 uafgjorte og kun to nederlag, så vi strøg forbi alle andre hold - det kan jeg kun være tilfreds med! Som Gilly også har fortalt er det selvfølgelig også på grund af de utroligt svingende resultater fra mere eller mindre alle andre hold i rækken!



Nu skal vi så til at se fremad mod den kommende sæson, og vi er kommet godt igang, vi er i finalen i FFA cup-finalen, og ligger nummer 4 i ligaen efter 8 kampe, og har fem point til Melbourne Victory på førstepladsen, men der er tid nok til at hente dem endnu! Opstemt Jeg satser meget stærkt på at alt skal vindes i denne sæson, så jeg kan komme videre og indhente Gilly lidt igen! Opstemt

Bare til orientering, så er der en fremragende playmaker i denne klub - Daniel De Silva er for vild! Han kan varmt anbefales at hente - hvis han spiller føler jeg mig næsten sikker på at vinde!

For Belgiens vedkommende er vi kvalificeret til EM efter 9 sejre og et enkelt nederlag til Danmark på 1-0 hvor nummer to på topscorerlisten - Kasper Dolberg - scorede. Danmark endte toer, tre point efter, og skal ud i playoff. Eden Hazard har meldt sit karrierestop, så han kommer ikke med til slutrunden, men vores topscorer Romelu Lukaku er stadig med. Han sluttede også kvalifikationen af med et hattrick i 3-0 sejren over Irland.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #62: 31 Dec 2017, 12:51 »

Central Coast Mariners

FFA Cup (ligacuppen): Vi var kommet helt til finalen, hvor slaget skulle slås mod Melbourne City, som vi har haft nogle vilde kampe mod i min tid i Australien. Frem til finalen har vi været virkelig gode, og ret så effektive, bedst illustreret ved at vi slog rekord i turneringen for flest mål og topscorer i turneringens historie. Derfor var jeg fortrøstningsfuld inden vi gik igang. Det skulle da også vise sig at der ikke var de store problemer, og vi trak en 2-0 sejr hjem. Smiley Første titel i hus i Australien!

A-League: Der var aldrig rigtig tvivl om hvordan det skulle gå i ligaen - vi endte med at ligge nummer 1 efter 27 kampe og med en margin på 9 point ned til nummer 2.

Slutspillet var lige så hurtigt overstået, og vi vandt ligaen i samme sæson! Smiley



Mit eneste indkøb - Rafael - blev topscorer, endda med ny rekord i ligaen, så jeg kan ikke være andet end tilfreds! Derudover blev sidste års indkøb - Abel Casquete - årets spiller, og årets hold i ligaen, samt All-stars var domineret af Central Coast Spillere! Smiley



Ovenstående resultater betyder at jeg reelt kan tage videre til Belgien, men modsat Gilly vil jeg prøve at vinde AFC Champions League, da vi er videre fra vores gruppe som nummer 1, hvor vi har slået favoritten Guangzhou Evergrande ud af turneringen, hvilket giver mig troen på holdet lidt endnu.



... Og det lykkedes for os! Opstemt Og prøv lige at tjekke de personlige statistikker ud!! Rafael var helt uovertruffen og helt ustyrlig i denne turnering! Det var en vanvittig måde at slutte eventyret i Australien på! Opstemt



Jeg søgte videre og fik jobbet i en af favoritklubberne til at rykke op fra Derde Klasse - Royal Excelsior Virton, men jeg var ikke klar over hvilken forfærdelig situation klubben var i rent økonomisk, så da der var gået et halvt år og bestyrelsen mere eller mindre havde solgt alle spillere i førsteholdstruppen, gav jeg op og sagde op.

Derfor søgte jeg videre og fik jobbet i KVC Westerlo som lige akkurat ikke rykkede op i sidste sæson, så der er grobund for succes. Problemet er dog at klubben har haft det svært i indeværende sæson, så der er et stort arbejde foran os nu.

Med hensyn til Belgien og VM, så gik vi videre fra gruppespillet som nummer 1 foran Tyskland, men røg ud til Sverige i Anden runde, og det betød fyreseddel, da ledelsen forlangte en kvartfinaleplads.

Her slutter jeg for i dag - det blev lige et langt resume over det seneste halvandet år, men jeg følte det naturligt - kan alle nu have et rigtig godt nytår!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #63: 31 Dec 2017, 15:00 »

Fedt! Tillykke med eventyret i Australien, hold da op han er god ham Rafael! Smiley Held og lykke i Belgien. Godt nytår. Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #64: 04 Jan 2018, 07:48 »

Fedt! Tillykke med eventyret i Australien, hold da op han er god ham Rafael! Smiley Held og lykke i Belgien. Godt nytår. Peace

Tak tak - ja han er for vild.. Desværre var jeg ikke opmærksom i Westerlo, og nu har han trukket sig fra fodbold i en alder af 25 år (han forlængede ikke kontrakten i Australien og røg på fri uden at nogen hentede ham)..... :O

Jeg kan fortælle at eventyret fortsætter og det går over al forventning i det belgiske - jeg forventer en opdatering i aften, hvis jeg kan finde tid. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #65: 04 Jan 2018, 21:40 »

Det belgiske eventyr!

Skiftet til KVC Westerlo har vist sig at være det helt rigtige for mig! Vi har ikke været ude og investere i en masse spillere, men derimod har jeg sørget for at staben er i orden – bestyrelsen ansatte en sportsdirektør (efter mit ønske) og han blev sat til at sætte skik på staben, og det gjorde han så. Derudover bad jeg ham sørge for indkøb og salg af de uønskede spillere. Af afgange sørgede han for at komme af med samtlige spillere på nær en enkelt, som heldigvis røg på fri transfer efter min første halvsæson som manager i klubben.

I forbindelse med min tid i Brown i Argentina havde jeg en sportsdirektør som mere eller mindre udelukkende handlede låneaftaler, og tilsyneladende har Westerlos sportsdirektør taget sin uddannelse samme sted, for hold nu op hvor er han dygtig til at finde gode spillere på lån! Til gengæld er hans transfers ikke særlig gode, så der forbeholder jeg mig retten til at aflyse transferen, hvilket jeg gør ni ud af ti gange. Men lånene som sagt.. Bedste aftale har indtil videre (godt halvanden sæson inde og ved at være færdig med min første hele sæson) været en 16 årig angriber fra Anderlecht - Joren Vermeulen - som altså kom ind i januar og endte med at være ligatopscorer med 17 mål i 16 kampe!.. Han ville dog desværre ikke tilbage efter sommerferien, uheldigvis for os, men han skal nok gå hen og blive god tror jeg. Dog synes jeg ikke hans egenskaber var skabt til en angriber, men det fungerede alligevel i Derde Klasse i Belgien.

Nu til ligagennemgangen:
Jeg blev ansat i Westerlo i december 2029 hvor holdet lå på en skuffende elvteplads med langt op til førstepladsen og oprykning som var ledelsens mål. Jeg satte en opstilling der mest af alt var en 442 med en offensiv venstre kant (passede bedst til de spillere jeg havde til rådighed), og ændrede i øvrigt ikke på holdinstrukserne fra mine tidligere opstillinger (højt pres over hele banen, og en generel offensiv tilgang) og det bar frugt fra første fløjt. Vores kampe i sæsonen ser således ud (vores første kamp med mig i spidsen, er den uafgjorte vist i højre side):



Jeg synes selv det er ret imponerende - og klart pga. ovenstående angribers stime - men vores turneringsforløb så således ud, hvor vi startede med kamp nummer 14 under mit regime, og bevægede os altså helt til tops og endte nummer 1 i ligatabellen i Derde Klasse, efter en sejr over det daværende tophold, Royal White Star Bruxelles! Det var dog ikke lig med sejren og trofæet, da man i Belgien skal ud i et oprykningsspil, hvor det bliver afgjort hvem der ender nummer 1 i alt - lidt ligesom det nye danske system.

Her spiller de fire bedste hold mod hinanden to gange for at afgøre hvem der er det bedste hold, Men her var der nu heller aldrig nogen tvivl om sejren og allerede efter fire kampe kunne vi krone os selv som mestre, og altså har jeg taget første skridt i Belgien! Opstemt





Jeg kunne ikke helt finde ud af om jeg skulle blive i Westerlo eller søge andre steder hen, men da der ikke rigtig var udsigt til jobs andre steder end Lokeren (rykket ned i Proximus League) og de valgte Danny Blind som manager, så blev jeg i Westerlo.

Nu går sæsonen så med at opruste og sikre overlevelse i den næstbedste række, og hvis der bliver udsigt til et bedre hold end der jeg er, kan det jo være jeg udnytter muligheden, men for nu bliver jeg. Så længe ledelsen er med mig og sportsdirektøren skaffer fornuftige spillere, er jeg tilfreds!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #66: 11 Jan 2018, 18:58 »

Proximus League

Jeg har ikke fået skrevet i et stykke tid, men der er blevet spillet FM, så dette indlæg bliver et kort recap af de seneste 2½ sæson, så I læsere igen er med på omgangshøjde af hvor jeg er.

Der kom som tidligere nævnt aldrig rigtigt nogen spændende jobs til rådighed, så jeg fortsatte hvor jeg var i håb om at en god første sæson i rækken kunne gøre underværker i forhold til mit ry og klubbens status.

Det viste sig da også som en god beslutning da jeg efter den første sæson stod tilbage med tilfredsstillende resultater:

Første fase

Anden fase

Kamp om europæiske pladser


En solid tredjeplads var nok til at vi blev kåret til den største overraskelse i ligaen, og en personlig hæder til Enrique Salazar som topscorer og rekordholder, samt jeg selv som årets manager - det kan jeg vidst godt være tilfreds med. Smiley

Af resultater i sæsonen bliver jeg nødt til at fremhæve vores 9-1 sejr over Tubize, hvor vi allerede efter første halvleg førte 8-0! Det har jeg personligt ALDRIG nogensinde prøvet før, og slet ikke i en turneringskamp. Samme Tubize spillede med om ligasejren sæsonen efter.


Med tanke på den første gode sæson, gik jeg lidt amok på lejemarkedet til den næste sæson, i håb om at det ville kunne bringe mig videre til Jupiler Pro Legaue, og endnu en titel i skabet. Ind kom 13 spillere til førsteholdet fra nær og fjern, herunder Juventus, Anderlecht og Feyenoord, og det skulle vise sig at bære frugt til en hvis grad. Det betød nemlig en solid defensiv, som sikrede os bagtil, hvor der tidligere havde været problemer med at lukke helt af. Desværre leverede vores offensiv ikke helt det jeg havde forventet af dem, og jeg fik da heller ingen topscorertitel til klubben i denne sæson (lejede Ortega - Anderlecht - sluttede to'er - to mål efter nummer et).

Heldigvis betød dette dog ikke det helt store, og vi havde ikke væsentlige problemer med at blive nummer 1 samlet (Proximus spilles i to faser - de to ettere i de to faser møder hinanden i en kamp om den samlede sejr og oprykning). I fase 1 måtte vi se min tidligere klub (i et FM17-save) KSV Roeselare tage første stik, dog skarpt forfulgt af os. I Fase 2 var der aldrig tvivl om hvem der skulle vinde, og det betød da også at vi samlet set over de to faser blev en klar og fortjent vinder, og slog Proximus-rekord i antal point.



Endnu engang blev vi sæsonens største overraskelse, på trods af en god sæson sidste år, og endnu engang blev jeg årets manager.

Kampen om den endelige sejr spilles over to kampe, og dem kunne vi heldigvis trække os sejrrigt ud af samlet efter 2-1 og 2-2, så endnu en titel til CV'et, en pokal i skabet, og her slutter mit eventyr så i Westerlo.

Første fase

Anden fase

Mesterslutspil


Jeg havde øje på Anderlecht (nok ønsketænkning), hvis træner var meget usikker efter en skidt sæson hvor man kun blev nummer tre, men Stuivenberg forlængede alligevel aftalen, så dette blev ikke aktuelt. Herefter gik der lidt tid og KFCO Beerschot Wilrijk blev ledig - en klub der rodede rundt som nummer 10-12 stykker men som har et rigtig fint setup med gode faciliteter. Derudover var Charleroi også en mulighed (spiller med om ligasejren - nummer fire sidste sæson), men de valgte en anden manager.

Beerschot ville dog gerne ansætte mig, så her tog jeg plads i trænerstolen, i forventning om at jeg skulle tage denne klub til toppen af ligaen i løbet af et par år. Men så.....

.... Blev VM afholdt og flere managere blev fyret, heriblandt Belgiens, og det skulle så vise sig at være sidste års Jupiler Pro-vinder der mistede deres manager. Jeg satsede alt for at få dette job - sagde øjeblikkeligt op i Beerschot efter blot to uger ved roret og et par vigtige handler senere, og ventede på at de tog mig til samtale.

Denne samtale gik godt, og vi kom frem til at vi havde de samme filosofier (udvikle og købe ungdom), så indtil videre passede det jo perfekt sammen. Jeg ventede i lidt længere tid, tog på stadion for at vise min interesse i jobbet, kaldte det en gylden mulighed for både klubben og mig, og endelig - jeg fik lov til at ændre i staben - så var den ved at være hjemme!! Opstemt Derfor starter jeg nu som manager i en af de største klubber i Belgien - både historisk, økonomisk og resultatmæssigt, og er for første gang i Champions League i dette save, hvor vi er seedet 1'er!

Jeg overtog holdet med tre kampe spillet - to i ligaen (begge vundet), samt supercuppen, som de ligeledes vandt. Derfor er der en klar forventning om at jeg kan og skal fortsætte den gode stime holdet er inde i.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #67: 13 Jan 2018, 11:29 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #68: 13 Jan 2018, 12:45 »

For satan da en nice klub at få fingrene i, i Belgien Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #69: 13 Jan 2018, 13:12 »

For satan da en nice klub at få fingrene i, i Belgien Opstemt

Meget!! Desværre er CL-gruppen Dortmund, Sevilla og Shakhtar, og jeg kan godt røbe at vi blev absolut sidst i den gruppe - vi fik to point, så det var meget lidt imponerende! Derudover har vi haft lidt problemer med at komme igang i ligaen, hvilket ledelsen flere gange har brokket sig over, så jeg kan godt love at det ikke bliver nogen stor første sæson!.. Men det kommer - det er jeg sikker på!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #70: 16 Jan 2018, 19:25 »

AV!

Så kort kan det siges! Det har været en VIRKELIG hård opstart jeg har fået mig i Club Brugge, hvor mere eller mindre ALT er gået galt! Jeg har aldrig oplevet så kollektiv en nedtur før - det er næsten imponerende!.. Det tog ikke ledelsen et halvt år før det første ultimatum kom og jeg skulle sørge for en bedre stemning i truppen.. Dernæst var det underpræsteren, men jeg talte mig ud af det problem grundet skader. Så i februar fik jeg det endegyldige ultimatum - skaf 13 point i 5 kampe - uden mulighed for forhandlinger! Jeg kunne heldigvis øjne nogle dårlige hold, men taget i betragtning af hvor meget op og ned det har gået i turneringen, så var der mulighed for at det skulle glippe..

Alt dette blev ikke hjulpet af at have en sportsdirektør, der fik lov til at gøre som det passede ham i første transfervindue, idet jeg ville koncentrere mig om andre ting - han fik købt spillere i et væk for svimlende summer, som jeg egentlig ikke kunne bruge, men jeg gav ham det ene transfervindue, og fremover vil jeg selv stå for det.

Jeg var dog ved at få styr på hvordan holdet skulle spille (en skæv 4-5-1 - 4-1-3-1-1), og det betød at vi slap med skinnet på næsen og 13 point rigere efter de fem kampe. Resten af sæsonen var en konstant kamp for at undgå at blive fyret, og med en syvendeplads og dertilhørende kamp om Europa League (i Belgien mødes de dårligste i den bedste række og de bedste i den næstbedste række i to puljer og vinderen møder hinanden), hvor vi heldigvis trak os ud som vindere overlevede jeg sæsonen. Jeg var hele tiden meget bevidst om at den næste kamp kunne være afgørende i forhold itl mit job, og heldigvis var spillerne også godt klar over dette (størstedelen støttede mig).

Nu begynder kampen om at få sat det rigtige hold så vi i den kommende sæson kan være med hvor det er sjovt og helt undgå at skulle kæmpe for at overleve i mit job.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #71: 20 Jan 2018, 09:43 »

Bedre held i denne sæson

Jeg har som nævnt taget ansvaret for indkøb af spillere væk fra min sportsdirektør, således at han nu kun står med ansvaret for at forlænge kontrakter og sælge og udleje spillere. Det har betydet en lidt anden strategi på transfermarkedet end sidste år, hvor jeg elsker at finde gode talenter og spillere med uløst potentiale til få penge.

Der er dog undtagelser og jeg har lavet en enkelt større signing i denne sæson. Vi manglede en stærk angriber efter min mening (der er et par talenter i klubben, der snart kan bruges, men jeg havde behov for en der har bevist sig på dette niveau), så derfor købte vi kroaten Dejan Lucic fra rivalerne KRC Genk, hvor han var topscorer i sæsonen inden. Derudover har Augustin Piriz vidst sig at være et fantastisk køb for os, og efter en halv sæson var Barcelona ude efter ham. Han blev dog i klubben, da han kun havde spillet 6 kampe fra start for os på det tidspunkt - dog med 7 scoringer.



Vi startede godt og efter en halv sæson lå vi godt med i toppen - det resulterede derfor i at Dortmund valgte at smide samlet set 820 mio. kr. (hvis alle klausuler indfris) efter to af de bærende kræfter i vintertransfervindu et - jeg var dog af den holdning at vi havde spillerne til at klare os uden dem. De øvrige afgange var spillere jeg ikke havde brug for i min trup.

Kort fortalt omkring taktik, så arbejder jeg fortsat med den samme opstilling som tidligere nævnt (en skæv 4-1-4-1, hvor den ene midt er rykket frem), og de samme holdinstrukser som jeg har brugt i hele savet, hvilket lader til at virke ret godt, da jeg da trods alt er ved at få skrabet lidt titler sammen. Det har også betydet succes i turneringer uden for landet hvor vi deltager i Europa League. Vi har slået Fiorentina og Dortmund ud men Liverpool blev for stor en mundfuld for det relativt urutinerede Brugge-hold, hvor vi godt nok vandt 1-0 hjemme, men måtte sande at defensiven ikke kunne holde stand i returopgøret. Jeg er dog meget tilfreds med den måde hvorpå vores europæiske sæson er gået.



Værd at bemærke er at vores back-up på højre fløj - Cherubin Mbala - har lavet flest assists af alle i turneringen, hvilket er ret så flot for en reserveholdsspiller i EL!

Cofidis Cup endte vi med at ryge ud af i kvartfinalen, hvor vi endte med at tabe 1-0 til Standard Liege som scorede i det 118. minut.... Skuffet Den får fuld gas på denne turnering i den kommende sæson.

Efter 30 kampe i ligaen lå vi nummer 2 efter Anderlecht, som havde overhalet os med et enkelt point i slutningen af sæsonen, hvor vi ellers har ligget nummer 1 det meste af tiden. Heldigvis er det sådan at man i Belgien, lig Danmark, skal ud i en mesterskabsrunde, så vi var ikke slået endnu. Man får halvdelen af sine point med sig, hvilket betød at vi var a-point med Anderlecht fra starten af, og tre og fire point foran Standard Liege og Charleroi på de næste pladser.



Som de fleste formentlig har set er det Club Brugge der er markeret med en grøn farve, og det er vi fordi vi endte med at vinde slutspillet, og derfor er Belgiske mestre!! Opstemt Vi fulgtes ad med Anderlecht hele vejen, hvor vi ude spillede uafgjort med dem, men heldigvis vandt 1-0 hjemme, hvilket er den eneste gang Anderlecht i øvrigt mistede point. På den måde endte vi med at sikre trofæet mod vores direkte konkurrent på den bedst tænkelige måde. Det betyder at jeg endnu engang skal have opdateret mit første indlæg. Smiley



Dejan Lucic blev vores samlede topscorer med i alt 30 mål for sæsonen og en tangering af ligarekorden med 9 gange kampens spiller. De 30 mål var ligeledes en ny klubrekord for Club Brugge.



I den første sæson havde jeg problemer med at stille med 6 belgiere i truppen (som man skal i turneringskampene), men det er så småt ved at være løst - vi stillede i sidste kamp mod Charleroi (hvor vi godt nok allerede havde vundet titlen) med 8 belgiere på banen og en enkelt på bænken. Derudover er jeg sikker på at jeg igen i denne sæson får ændret på dette forhold og får bygget endnu mere nationalisme ind i holdet. Smiley

Til sidst vil jeg lige endnu engang prale lidt af noget personlig succes, og endnu engang er jeg blevet kåret til årets manager! Opstemt

Nu skal vi have vundet den belgiske Super Cup (mod Anderlecht) og så meget gerne løfte trofæet i Cofidis Cup, så jeg kan komme videre til Brasilien. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #72: 20 Jan 2018, 12:00 »

Fedt at se, du stadig klør på Smiley Jeg ramte selv panden mod muren, da jeg kom til Belgien. Mon ikke du kan samle en slagkraftig trup sammen med de penge du har fået i kassen, til lige at snuppe de sidste to titler Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #73: 20 Jan 2018, 12:34 »

Fedt at se, du stadig klør på Smiley Jeg ramte selv panden mod muren, da jeg kom til Belgien. Mon ikke du kan samle en slagkraftig trup sammen med de penge du har fået i kassen, til lige at snuppe de sidste to titler Thumbs Up

Jeg synes virkelig det er et fedt save, men kan godt forstå hvis det kan være træls til tider.. At være i de lavere ligaer er ikke altid lige motiverende! Men jeg håber du finder motivationen igen - om ikke andet så fra min succes. Smiley

Jeg havde i forvejen en halv milliard at købe for, og truppen er faktisk allerede rigtig god, så jeg behøver ikke bruge penge - istedet prøver jeg at få ledelsen til at investere i alt muligt, og indtil videre går det.. Smiley

Derudover har jeg lige et dilemma - Jeg har fået mulighed for at være landstræner for både Brasilien og Italien.

Brasilien giver mindre i løn (1.650.000 dkr. om måneden) men ligger en plads højere (11) på verdensranglisten og er i øvrigt det næste land jeg skal til.

Italien giver 2.420.000 dkr. om måneden og ligger nummer 12 på verdensranglisten.

Jeg lader lige savet ligge lidt, så folk må meget gerne komme med nogle input til hvad de tænker - husk jeg er i 2034 så der er ikke nogen spillere man kender på nogen af holdene (Italien har Felice D'Amico, men ellers ikke). Smiley

Mange tak!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broen13 - Verdensherredømmet - TYVSTJÅLET fra Gilly!
« Svar #74: 21 Jan 2018, 13:55 »

Taget i betragtning af at du skal til Brasilien, havde jeg taget det. Hvis du nu mister en pokal, så kan du få opbygget noget kendskab til landet inden du tager derover, i form af spillere i den nationale pulje - det kan være gavnligt på sigt. I min optik er lønnen ligegyldigt i det her spil, hvis ikke mna går efter at være den bedst betalte Smiley Så mit bud er Brasil!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010