home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Maj 2025, 12:50 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bademesterens Diamant 07
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Bademesterens Diamant 07  (Læst 84927 gange)
notler
Lilleputspiller
*

Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #45: 19 Nov 2006, 22:15 »

jeg er Man Utd
de første 2 kampe er sku ikke for gode 2 nedelag en 2-0 hjemme mod newcastle og en 3-0 på udebane mod aston villa

Østergård
Ynglingespiller

« Svar #46: 19 Nov 2006, 22:19 »

Prøv at kigge dig lidt rundt herinde, der er flere foreslåede taktikker til Man. Utd..

Mikkellas
Gæst

« Svar #47: 19 Nov 2006, 22:21 »

jeg er Man Utd
de første 2 kampe er sku ikke for gode 2 nedelag en 2-0 hjemme mod newcastle og en 3-0 på udebane mod aston villa

Som Tturbo også sagde tidligere skal taktikken testes over en halv sæson ikke bare over et par kampe, så prøv og fortsæt lidt med den, og så kan det være dine spillere får taktikken spillet ind i hoved og ben.

Bademesteren
Manager

« Svar #48: 19 Nov 2006, 22:47 »

Der blev spurgt om valget af closing down tidligere.

Closing down er jo indbegrebet af det presspil, som jeg gerne vil spille, men det er klart at en rigtig god modstander kan udnytte den høje cd, hvorfor udebanetaktikken, som har lavere cd, kan bruges med dem.

Iøvrigt så er det min overbevisning, at den høje cd er med til at jeg erobrer flere bolde og at jeg erobrer dem højere oppe på banen, så jeg har mange mand med fremme i omstillingsspillet.

Håber det gav lidt svar på spørgsmålet.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #49: 19 Nov 2006, 22:58 »

Der burde laves to udebanetaktikker. En til når man var på udebane, og en til når man var på udebane, var foran og havde en halv time igen.

Har ikke prøvet dem endnu da jeg simpelthen ikke har spillet, og der håber jeg også at jeg kan udvikle min egen taktik, men hvis det ikke virker, så kan det da være jeg hopper på din og får lidt inspiration derfra.

Jila
Lilleputspiller
*

« Svar #50: 20 Nov 2006, 14:24 »

Jeg ville hellere end gerne prøve denne taktik, men kan ikke få den donloadet så den kommer ind i spillet... HJÆLP!

Jila
Lilleputspiller
*

« Svar #51: 20 Nov 2006, 14:33 »

Jeg kan godt få den downloadet og lagt den ind i data\tactics, men når jeg er inde i spillet kan jeg ikke hente den fra tactics mappen og den står heller ikke under standard taktikkerne.

Bademesteren
Manager

« Svar #52: 20 Nov 2006, 14:55 »

Jeg kan godt få den downloadet og lagt den ind i data\tactics, men når jeg er inde i spillet kan jeg ikke hente den fra tactics mappen og den står heller ikke under standard taktikkerne.

Den skal ligge i dokumenter/si games/fm2007/tactics  Thumbs Up

Jila
Lilleputspiller
*

« Svar #53: 20 Nov 2006, 16:40 »

Tusind tak... den havde jeg ik lige selv luret

Jila
Lilleputspiller
*

« Svar #54: 21 Nov 2006, 00:14 »

Jeg tror efterhånden godt jeg vil tilmelde mig koret af brugere som er ganske begejstrede over disse taktikker. Jeg har i de seneste 10 kampe benyttet dem med Boca Juniors i Argentina

Jeg har vundet ligaen og Copa Sudamericana. I de 10 kampe jeg har benyttet taktikkerne, har jeg vundet 9 kampe og spillet en uafgjort (1-1 ude mod rivalerne fra River Plate i returkampen i finalen i Copa Sudamericana) med en samlet målscore på 27-3.

Det eneste jeg har ændret ved de to taktikker er, at mine to wings ind imellem skifter side i løbet af kampen, og det samme gør mine to angribere.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #55: 21 Nov 2006, 00:22 »

Har også hentet begge taktikker, dog bruger jeg kun hjemmebanetaktikken, da den anden ikke virker ret godt, men hjemmebanetaktikken er fremragende, fører pt. Premier League med Newcastle...

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 21 Nov 2006, 08:05 »

Har også hentet begge taktikker, dog bruger jeg kun hjemmebanetaktikken, da den anden ikke virker ret godt, men hjemmebanetaktikken er fremragende, fører pt. Premier League med Newcastle...

Jeg er fuldstændig enig .. Jeg kunne ikke få udebane taktikken til at virke, men lige så snart jeg begyndte at bruge hjemmebane taktikken både ude og hjemme (med små ændringer omkring spillerne på banen), så fungere det helt fint Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #57: 21 Nov 2006, 08:55 »

Jeg er fuldstændig enig .. Jeg kunne ikke få udebane taktikken til at virke, men lige så snart jeg begyndte at bruge hjemmebane taktikken både ude og hjemme (med små ændringer omkring spillerne på banen), så fungere det helt fint Smiley

Godt at høre at så mange er glade for dem.

Att: torkR: Vil lige høre hvad du har ændret på hjemmebanetaktikken, når du bruger den på udebane?

Måske er det noget vi alle kan få gavn af.  Rullende Øjne

vesperGT
Manager

« Svar #58: 21 Nov 2006, 09:01 »

Jeg er absolut sikker på at din taktik virker bademester, men jeg har en taktik der går all the way offensive, ikk bare offensiv, men HAMRER derudaf... Smider lige et SS senere hvis i vil have det ?

Brodtgaard
Manager

« Svar #59: 21 Nov 2006, 09:08 »

Jeg er absolut sikker på at din taktik virker bademester, men jeg har en taktik der går all the way offensive, ikk bare offensiv, men HAMRER derudaf... Smider lige et SS senere hvis i vil have det ?

Ja tak... kom bare med et par SS

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010