home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:32:49 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
I går kl. 11:01:45 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
07 Jun 2024, 20:07 Bubbles Blogkonkur... #16 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132828 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bademesterens Diamant 07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Bademesterens Diamant 07  (Læst 60279 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #30: 19 Nov 2006, 18:09 »

Nu har jeg prøvet i sæsonens sidste kampe at teste dine taktiske synspunkter med Atlético. Jeg har kopieret dine holdinstrukser (som er helt originale for mig) og så ellers tilføjet min egen opfattelse af spillet og hvordan mit hold kan og bør spille. Det er der kommet følgende resultater ud af:

Osasuna - Atlético 0-2
Mallorca - Atlético 2-2
Atlético - Betis 2-0
Real Sociedad - Atlético 0-2
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Espanyol 1-2
Real Madrid - Atlético 2-0
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Villareal 4-1

Alt i alt har dine synspunkter givet et ganske godt indtryk Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #31: 19 Nov 2006, 18:12 »


Kan det anbefales? Udvikler det de unge spillere?
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #32: 19 Nov 2006, 18:15 »

Kan det anbefales? Udvikler det de unge spillere?

Jeg bruger den i alt fald altid. Og syntes den virker ganske udemærket..
Logged


Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #33: 19 Nov 2006, 18:17 »

Jeg bruger den i alt fald altid. Og syntes den virker ganske udemærket..

Okay...
Det skal da prøves.  Thumbs Up
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #34: 19 Nov 2006, 18:19 »

Nu har jeg prøvet i sæsonens sidste kampe at teste dine taktiske synspunkter med Atlético. Jeg har kopieret dine holdinstrukser (som er helt originale for mig) og så ellers tilføjet min egen opfattelse af spillet og hvordan mit hold kan og bør spille. Det er der kommet følgende resultater ud af:

Osasuna - Atlético 0-2
Mallorca - Atlético 2-2
Atlético - Betis 2-0
Real Sociedad - Atlético 0-2
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Espanyol 1-2
Real Madrid - Atlético 2-0
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Villareal 4-1

Alt i alt har dine synspunkter givet et ganske godt indtryk Smiley

Imponerende få mål, der bliver lukket ind! Er et muligt at få lidt mere info om kampene rent statistisk?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #35: 19 Nov 2006, 18:28 »

Imponerende få mål, der bliver lukket ind! Er et muligt at få lidt mere info om kampene rent statistisk?

Skudstatistikken har stort set hele tiden været til min fordel i større eller mindre grad. Kun med undtagelse af Real kampen, hvor den hed 11-9 i skud på mål.
Boldbesiddelsen har også været til min fordel i næsten alle kampene. Den lyder typisk på 53-47 til min fordel. Så sejrene har altså været ganske fortjent.

EDIT: Prøver lige pt. at udarbejde en taktik, der virker både ude og hjemme =D tror dog næppe det kan lykkes 100%
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Østergård
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #36: 19 Nov 2006, 19:50 »

'Nu har jeg vundet  VM med England med Hjemmebane taktikken ..
Og kommet til kvartfinalen i CL med FCM, hvor jeg blev slået ud af Chelsea efter et samlet 3-2 nederlag ..
Så min mening er at det er en kanon tatik, helt sikkert en jeg vil bruge fremover Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #37: 19 Nov 2006, 19:50 »

Nu har jeg prøvet i sæsonens sidste kampe at teste dine taktiske synspunkter med Atlético. Jeg har kopieret dine holdinstrukser (som er helt originale for mig) og så ellers tilføjet min egen opfattelse af spillet og hvordan mit hold kan og bør spille. Det er der kommet følgende resultater ud af:

Osasuna - Atlético 0-2
Mallorca - Atlético 2-2
Atlético - Betis 2-0
Real Sociedad - Atlético 0-2
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Espanyol 1-2
Real Madrid - Atlético 2-0
Atlético - Osasuna 1-0
Atlético - Villareal 4-1

Alt i alt har dine synspunkter givet et ganske godt indtryk Smiley

Lyder spændende...

Når du skriver "tilføjet min egen opfattelse af spillet og hvordan mit hold kan og bør spille", hvad er det så du ændrer?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #38: 19 Nov 2006, 19:54 »

Nu har jeg prøvet 2 kampe, med den "originale" version, og har tabt til Vejle og AGF. Er selv Brøndby! Rullende Øjne

Tilbage til den gamle taktik Opstemt
Logged


tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #39: 19 Nov 2006, 19:59 »

Nu har jeg prøvet 2 kampe, med den "originale" version, og har tabt til Vejle og AGF. Er selv Brøndby! Rullende Øjne

Tilbage til den gamle taktik Opstemt

Hvis du nu læser hvad Dennis skrev på et tidspunkt, så skulle du teste den over en halv sæson. Ikke bare på et par kampe. Jeg har i alt fald rimelig succes med den med SIF.
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #40: 19 Nov 2006, 20:14 »

Hvis du nu læser hvad Dennis skrev på et tidspunkt, så skulle du teste den over en halv sæson. Ikke bare på et par kampe. Jeg har i alt fald rimelig succes med den med SIF.

Okay, jeg modificerer den lidt, og så lader jeg den blive i lidt tid Smiley
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #41: 19 Nov 2006, 20:31 »

Nu har jeg prøvet 2 kampe, med den "originale" version, og har tabt til Vejle og AGF. Er selv Brøndby! Rullende Øjne

Tilbage til den gamle taktik Opstemt

Man er yderst heldig, hvis man bare på et tilfældigt tidspunk skifter sin taktik og den gir' succes fra første fløjt.

Jeg vil anbefale folk at bruge denne fra en sæsonstart/vinterpause, hvor holdet har lidt tid til at vænne sig til taktikken og muligvis også har lidt træningskampe, hvor de kan lære den at kende.

PS: Ligger selv 1'er med Brøndby ved brug af denne taktik.  Grin
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #42: 19 Nov 2006, 20:31 »

Att.: cube og ElGuapo:

Som tidligere skrevet, så er jeg ikke sikker på virkningen af mentalitetsskyderen på holdindstillingerne, men jeg bruger den alligevel.

Eksempelvis er det også den jeg bruger, når jeg jagter et mål i det sidste kvarter af en kamp. Sker det, så flytter jeg mentalitetenskydere n  3-4 hakker mod højre eller til all out attack, hvis det er nødvendigt.

Min holdning til mentalitetsbaren er, at den på holdindstillingerne betyder hvor meget fremadrettet, der skal spilles - altså om aflevingerne skal være offensivt orienteret eller om der skal spilles mere rundt.

Mentalitetsskyderen på spillerindstillinge rne er mere hvordan dén enkelte spiller skal være. Hvor skal han være på banen, hvor meget offensivt contra defensivt skal han tænke på, på lige netop hans position.

Altså...som jeg forstår det, så "overruler" de personlige indstillinger holdindstillingerne(måske bortset fra "Angriber fuldt ud"). Det må alt andet lige give en konflikt, hvis en DMC er defensiv i de personlige indstillinger, og holdmæssigt er offensiv? Faktisk har jeg individuelle indstillinger for alle spillere, hvor det er muligt, at sætte et hak, og jeg rører aldrig ved holdindstillinger ud for dem under kampene. Mentalitetsændringe r mm. foretager jeg således kun i de personlige indstillinger. Men jeg kan selvfølgelig have misforstået et eller andet*g*, men det går nu meget godt.

Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #43: 19 Nov 2006, 20:35 »

Altså...som jeg forstår det, så "overruler" de personlige indstillinger holdindstillingerne(måske bortset fra "Angriber fuldt ud"). Det må alt andet lige give en konflikt, hvis en DMC er defensiv i de personlige indstillinger, og holdmæssigt er offensiv? Faktisk har jeg individuelle indstillinger for alle spillere, hvor det er muligt, at sætte et hak, og jeg rører aldrig ved holdindstillinger ud for dem under kampene. Mentalitetsændringe r mm. foretager jeg således kun i de personlige indstillinger. Men jeg kan selvfølgelig have misforstået et eller andet*g*, men det går nu meget godt.

Jeg kan sagtens følge din tankegang, men den bygger jo på, at holdmentalitet og personlig mentalitet er én og samme ting.

Det er her jeg tror at der er forskel. Om der virkelig er det ved jeg ikke, men det er min holdning at der er forskel.

Hvad gør du hvis du skal have folk til at være mere offensive?

Ændrer mentalitet på alle spillerne?
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #44: 19 Nov 2006, 21:01 »

Jeg kan sagtens følge din tankegang, men den bygger jo på, at holdmentalitet og personlig mentalitet er én og samme ting.

Det er her jeg tror at der er forskel. Om der virkelig er det ved jeg ikke, men det er min holdning at der er forskel.

Hvad gør du hvis du skal have folk til at være mere offensive?

Ændrer mentalitet på alle spillerne?

Jeg har flere muligheder. Skal hele holdet være mere offentsivt, så ændrer jeg til en anden taktik. Er det kun enkelte spillere, så ændrer jeg det i de personlige indstillinger. Tempo- og bredemæssigt kan også være en offensiv ændring, ligesom "Ryk fremad" kan være det, men den er jeg mere varsom med. Jeg kan også godt finde på at give nogle spillere mere kreativfrihed under kampene, hvis f.eks. et hold går ned i den s****s 5-4-1.

Jeg følger udviklingen i denne guldgrube-tråd intenst, da der er meget jeg ikke ved og forstår fuldt ud:-)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010