Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1164 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2017
Kategori: Blogs
Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
41
Forfatter
Emne: Den pengebegærlige manager (Læst 241479 gange)
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Den pengebegærlige manager
«
Svar #45:
16 Nov 2016, 15:21 »
Citat af: b0nb0n 16 Nov 2016, 14:18
Fed start på den nye sæson
Lækkert
Helt sikkert en fornuftig start, ja
elalso
Ynglingespiller
«
Svar #46:
16 Nov 2016, 15:44 »
Godkendt
AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #47:
16 Nov 2016, 15:51 »
September 2017
2. september 2017
Vanarama Conference North
To sejre i træk og en pauseføring ude over Blyth har åbenbart gjort spillerne for selvtilfredse. De leverer sæsonens dårligste halvleg efter pausen, og vi smider tre point. På den positive side fortsætter Murray målformen.
5. september 2017
For tredje kamp i sæsonen kommer vi tilbage, selvom et straffespark har bragt os i problemer. Murray er flyvende for tiden. Det er virkelig vigtigt for vores oprykningschancer, at han fortsætter formen.
9. september 2017
Vi spiller virkelig ikke nogen god kamp, men hvor er det en fornøjelse at se, at kampene, der er på vippen, nu falder ud til vores fordel. Sejre som disse er federe end de store. Og den var endda mod den ellers onde ånd.
16. september 2017
FA Cup 2. kvalrunde
I princippet er FA Cuppen ikke en turnering, der interesserer mig. Jeg ved, at vi ikke kommer til at vinde. Men vi kan bruge den til at tanke selvtillid, og det fik vi gjort mod Darlington. Uheldigvis rammes Virtanen af en skade til sidst og kan, ligesom Adams, se frem til en pause på 5-6 måneder.
19. september 2017
Utrolig sikker sejr over Stockport, som også er med i toppen af tabellen. Murray scorer tidligt, og Rollins følger op med to scoringer. Thomas får reduceret til sidst, men det får ingen betydning.
23. september 2017
Så blev Chilekwa endelig den afgørende faktor. På to lynscoringer inden for blot to minutter sikrer han tre point ude mod Altrincham, som får reduceret ved Cartman mod slutningen. September tegner til at blive en næsten perfekt måned.
30. september 2017
FA Cup 3. kvalrunde
Scoringerne mod Altrincham har hjulpet på Chilekwas selvtillid. Sambu udbygger føringen mod FC Halifax med sin første scoring for klubben, og vi er nu videre til fjerde kvalifikationsrunde
. Jeg ved endnu ikke, hvem der her venter, men sejren giver håb om, at vi inden længe får mulighed for at prøve kræfter med større klubber.
September 2017
Min bedste måned som manager. Det kan jeg sige med sikkerhed i stemmen. Fem sejre i træk. FEM SEJRE I TRÆK! Det her er helt vildt, og nu ligger vi endda også på tredjepladsen. Der er to point op til den direkte oprykningsplads, tre point ned til Guiseley uden for playoff-pladserne. Intet er afgjort, og vi fortsætter kampen for oprykning. Til dette skal
Javan Vidal
hjælpe til. Den 28-årige englænder bliver vores nye højreback og skubber Kitchen tilbage i midterforsvaret.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #48:
17 Nov 2016, 18:58 »
Oktober 2017
3. oktober 2017
Spillerne er af en eller anden grund præget af nervøsitet, og vi formår blot at have et skud inden for rammen. Darlington har ikke meget mere, men det nytter jo intet, når de omsætter chancen, og vi ikke gør.
7. oktober 2017
Der var heldigvis mulighed for at rette op på nederlaget allerede fire dage senere, og det fik vi gjort. Nuneaton blev nedlagt med 2-0 på deres hjemmebane, og Rollins kommer endnu en gang på tavlen.
14. oktober 2017
FA Cup 4. kvalrunde
En interessant sejr, der bringer os videre til FA Cuppens første runde. Vores defensive midtbane bestående af Sambu og Morgan sender os videre. Lodtrækningen har givet os Walsall fra League One, så der kommer vi virkelig på en opgave. Vi gæster dem i begyndelsen af næste måned.
17. oktober 2017
Minder på mange måder om nederlaget til Darlington. Begge mandskaber skaber ikke det store, og resultatet er uheldigvis også det samme. Vi taber smalt til en af rivalerne i kampen om oprykning.
21. oktober 2017
AFC Telford er endnu en oprykningskandidat, og vi er glæde for at komme fra opgøret med et point, selvom Rollins i første omgang bringer os foran. Da McCarthy giver dem føringen, er jeg virkelig bange for at lide et nederlag mod endnu en direkte rival, men Rollins er bare i topform for tiden. Utrolig vigtigt for os.
28. oktober 2017
Vi runder oktober af med en noget speciel sejr. Opgøret domineres af os den første time, og tre af vores fire største målscorere i denne sæson kommer alle på tavlen. Som det skete så mange gange i sidste sæson, sløser vi dog mod slutningen og er tæt på at smide alle tre point. Lidt foruroligende mod et, efter min mening, dårligt mandskab.
Oktober 2017
Oktober har været det, jeg vil kalde en pose blandede bolcher. Vi vinder to ligakampe, taber to ligakampe og spiller én uafgjort. Alligevel er der ikke ændret så meget i tabellen, hvor er fortsat er hverken langt op til førstepladsen eller langt ned til sjettepladsen. Desuden går vi videre til første runde af FA Cuppen. Det glæder jeg mig til at prøve kræfter med. Og nårh ja, så har jeg også hentet den tidligere Arsenal-spiller,
Kristopher Da Graca
ind. Han bliver nok vores sidste forstærkning inden for den nærmeste fremtid. Budgettet begynder at blive lidt presset.
«
Seneste Redigering: 17 Nov 2016, 19:02 af Roche
»
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #49:
17 Nov 2016, 20:56 »
November 2017
4. november 2017
Så nåede vi til det store opgør, og det levede virkelig op til mine forventninger. Vi var foran to gange undervejs, inden tempoet blev for meget til sidst. Vi kunne ikke holde det 90 minutter. Men jeg er bestemt tilfreds. Det var en virkelig god indsats. Og den giver tro. Tro på, at vi kan nå langt med de rigtige forstærkninger.
11. november 2017
Weekenden efter braget var fokus tilbage på Conference North, og alle spillere så ud til at have omstillet sig perfekt til opgaven. Vi leverer faktisk 90 fremragende minutter. Men David Arrowsmith laver en kæmpe fejl som bagerste mand omkring midten af banen og tackles af Harvey Knibbs. Derfor taber vi to point. Pisse irriterende.
18. november 2017
Forskellen på denne kamp og Bradford PA er egentlig ikke stor. Nu scorer vi bare på alle de store chancer og undgår forsvarskoks. Stopperen, Kitchen, får scoret sine første sæsonmål, og så kommer Murray endelig på tavlen igen efter en længere måltørke. Omkring 11 timer skulle der gå. Dejligt at have ham i gang igen.
25. november 2017
FA-pokal 3. kvalrunde
November bød også på et andet opgør mod FC Halifax, og denne gang blev det med et mere reservespækket mandskab. Det betød, at vi måtte ud i forlænget spilletid, før afgørelsen faldt. Reserven, Paul Green, og angrebstalentet, Ben Overton, havde begge fået chancen, og de kvitterede med at score deres første mål for klubben. Vi er nu videre til første runde af FA-pokalen.
November 2017
Efter en stille november måned med blot to ligakampe, er der igen ikke sket meget mellem topholdene. Vi er rykket over FC United og indtager andenpladsen på en bedre målscorer, men sjettepladsen med Kidderminster er stadigvæk kun fire point væk. North Ferribys forspring udbygges til seks point, men det er vores første modstander i december. De gæster vores bane.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #50:
17 Nov 2016, 21:31 »
December 2017
2. december 2017
Tre virkelig vigtige point, og fedt at en så lige kamp falder ud til vores fordel. Morgan bliver helten med et vidunderligt langskud nogle meter uden for feltet. Førstepladsen er inden for rækkevidde.
9. december 2017
FA-pokal 1. runde
Det er en stensikker sejr, men jeg skal ikke lægge skjul på, at det også var, hvad jeg havde forventet. Buxton spiller længere nede i systemet end os, og vi har ambitioner om at spille National League. Det skulle betyde videre avacement, og det lykkedes efter selvmålet af Davies samt scoringer fra Chilekwa og Fairhurst.
16. december 2017
Den halvlette kamp mod Buxton viste sig desværre at blive en sovepude for spillerne, som taber til bundholdet fra Worcester. En skuffende præstation. Mere er der ikke at sige.
23. december 2017
På lille juledag var der heldigvis opmuntring at hente, og det blev til tre vigtige point mod et fint mandskab i form af Manchester-klubben, Salford. Chilekwa og Fairhurst stod endnu engang for vores mål.
26. december 2017
Et tæt juleprogram bød også på oprykningsrivalerne fra Chorley, hvor vi sådan set er lidt uheldige med, at det kun bliver til et point. Men det er nu okay, så taber vi under alle omstændigheder ikke terræn til dem.
30. december 2017
Et fornuftigt år sluttes af med en lige så fornuftig præstation mod Kidderminster. Kidderminster er et rigtig godt hold. De blev faktisk spået til at vinde rækken, men ligger blot med omkring playoff-pladserne lige nu. Jeg er tilfreds med et point til at slutte året af på.
December 2017
Når man kigger på tabellen ser det jo egentlig meget godt ud, nu hvor et halvt år er gået og mere end halvdelen af kampene er spillet. Vi har lagt stabilt omkring playoff-pladserne de sidste måneder. Førstepladsen er også inden for rækkevidde, selvom to mandskaber nu har trukket en smule fra. Men intet er afgjort, og det er heller ikke givet, at vi ender på en playoff-plads. Heldigvis ser det lovende ud, og en jobsamtale med Bray Wanderers fra den bedste irske række er et tydeligt billede på dette. De valgte dog
en anden kandidat
. Det forstår jeg ikke noget af.
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #51:
18 Nov 2016, 07:15 »
Fed halv sæson, lidt mere stabilitet, så havde du ligget nr.1
Wolverhampton - Klubben i England
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
18 Nov 2016, 13:11 »
Nulløsningen mod Kidderminster afrundede 2017, som nu blev til 2018. Jeg nød nytårsaften med familien i vores lejlighed midt i Boston, og jeg kunne med glæde se tilbage på et tilfredsstillende år som manager. De gode stunder blev flere og flere. Jeg nød det virkelig. Nød at være manager for Boston United. Sejre over Corby og Kettering sparkede ligeledes det nye år i gang. Alt kørte på skinner, og skuffelsen over at være blevet afvist af Bray Wanderers var glemt... indtil endnu et irsk hold pludselig dukkede op. Oprykkerne fra Finn Harps tøvede ikke, og nu er jeg hos dem.
Finn Harps er ikke nogen attraktiv klub, det må jeg indrømme. Klubben har hjemme i Ballybofey, der ligger i det nordlige Irland. Der bor knap 5.000 mennesker, men stadion, Finn Park, har plads til 7.500. Jeg ser ikke mig selv have nogen vild tilværelse heroppe, men lønnen var større, og det er det, der tæller. 21.000 om måneden lyder min nye løn på (Guardiola, Ancelotti og Mourinho er fortsat øverst på listen) - og jeg kommer til at arbejde hårdt for hver en krone.
SSC Airtricity League løber på samme måde som den svenske og norske række. Det betyder, at jeg overtager holdet nogle måneder inden sæsonstart og derfor kan starte med holdet helt fra bunden. Det undrer mig dog, at klubben rykkede op i suveræn stil og alligevel har fyret deres manager. Måske turde han ikke blive her. Jeg kan i hvert fald se, at vi er enorme favoritter til at rykke ned. Vi spås sådan set ingen chance for overlevelse. Det må siges at være en anden situation end hos Boston. Men jeg kan godt forstå det. Min trup er ikke god, og der er næsten ingen midler til at forstærke den.
Flere af navnene ser måske fornuftige ud, men man skal ikke lade sig snyde. Ruairi Keating er holdets største profil, men han kom til på en fri transfer, da midterklubben, Galway United, ikke kunne bruge ham. Det er en trup fyldt med middelmådige irere, som har brugt det meste af deres karriere i den næstbedste række. Det kommer til at kræve en indsats at overleve med dette hold, men jeg tager imod udfordringen. Jeg er manager i Irlands bedste række, og Irland er ikke nogen elendig fodboldnation. Det er et godt udstillingsvindue og forhåbentlig et springbræt til noget større.
«
Seneste Redigering: 18 Nov 2016, 14:37 af Roche
»
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #53:
18 Nov 2016, 15:41 »
En smule ambivalent følelse nu hvor det gik så godt i Boston... Men som du selv siger, money talks og den bedste irske række kan være springet til noget større.
Spændende drejning, følger stadig aktivt
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
Quando
Lilleputspiller
«
Svar #54:
18 Nov 2016, 15:46 »
Held og lykke i Irland!
Vejle Boldklub!
TheDuck
Reserveholdsspiller
«
Svar #55:
18 Nov 2016, 16:43 »
God blog og spændende take at være en økonomisk journeyman. Jeg er især begejstret for formen med korte kamprapporter og opsætningen. Det har i hvert fald givet mig lysten til at kaste mig over blogskrivningen.
Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
18 Nov 2016, 16:56 »
Citat af: Robberman 18 Nov 2016, 15:41
En smule ambivalent følelse nu hvor det gik så godt i Boston... Men som du selv siger, money talks og den bedste irske række kan være springet til noget større.
Spændende drejning, følger stadig aktivt
Ja, det ærgrede mig godt nok også lidt. Det var lige begyndt at fungere så godt. Men det bliver spændende at træne i et lands bedste række.
Fedt, at du stadig følger med!
Citat af: Quando 18 Nov 2016, 15:46
Held og lykke i Irland!
Mange tak, Quando
Citat af: TheDuck 18 Nov 2016, 16:43
God blog og spændende take at være en økonomisk journeyman. Jeg er især begejstret for formen med korte kamprapporter og opsætningen. Det har i hvert fald givet mig lysten til at kaste mig over blogskrivningen.
Tak, dejligt at høre
og endnu bedre, at det har givet dig lysten til blogskrivning!
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #57:
18 Nov 2016, 17:33 »
Opstart/Marts 2018
12. marts 2018
Liga Cup 1. runde
Opstarten bød hverken på af- eller tilgange, og der var derfor fuld fokus på at gøre vores nuværende trup klar til sæsonstart. Vi blev undervejs slået af Crystal Palaces reserver, mens det blev til 1-1 mod Bray, der havde afvist mig nogle måneder tidligere. Shelbourne blev slået overbevisende med 4-2, og vi så ud til at være klar til den forestående sæson, som begyndte mod Cockhill. Vi var større favoritter til at vinde, end vi er til at rykke ned, men kampen måtte ud i straffespark for at finde sin afgørelse. Det lover ikke godt, når spillerne formår at skabe så lidt, som de gør.
23. marts 2018
SSE Airtricity League
I hele første halvleg har vi igen utrolig svært ved at skabe chancer, og så er det jo meget rart, at Mark Hughes kan hjælpe os lidt på vej. Daryl Kavanagh sikrer mig en perfekt start på tilværelsen hos den irske bundklub.
27. marts 2018
SSE Airtricity League
Utrolig flot point på en svær udebane - og dejligt at følge op på sejren. Adam Hanlon spiller en suveræn kamp og får fortjent netmaskerne til at blafre. Til trods for en stærkere modstander var antallet af chancer nu også forøget.
30. marts 2018
SSE Airtricity League
Speciel dag på kontoret for Sligo Rovers' Dylan Barnett. Bringer hjemmeholdet foran, men laver selvmål efter Keatings udligning. Vi får vores anden sejr. Måske har jeg underværet det her hold.
Marts 2018
SSE Airtricity League
Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg skulle få en så god start, da jeg sagde ja til at blive manager for Finn Harps. Vi har haft heldet med os, selvfølgelig har vi det. Vi har vundet en straffesparkskonkur
rence, fået en modstander udvist samt vundet 2-1 på et selvmål. Så er man heldig. Men det har vi brug for, og jeg har manglet det tidligere i min karriere. Vi har syv point efter tre ligakampe, og hvis det fortsætter, bliver det naturligvis ikke noget problem at overleve.
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #58:
18 Nov 2016, 19:59 »
Æv du stoppede i Boston
Men fair nok, når det er det din blog går ud på
Jeg følger stadigvæk!
Edit - Du har nået at lavet en ny update med dit nye irske hold!
Wolverhampton - Klubben i England
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #59:
18 Nov 2016, 20:41 »
April 2018
3. april 2018
SSE Airtricity League
Skidt start på april måned og mit første nederlag hos Finn Harps. Keith Treacy scorer kampens enlige mål, men et smalt nederlag er til at leve med. Bohemians er et fint mandskab, og vi kan ikke forvente at vinde hver gang.
6. april 2018
SSE Airtricity League
Sæsonens hidtil bedste præstation. Jeg vil gå så langt som at sige, at vi udspiller et af ligaens bedste hold. Opgøret bliver sådan set kun spændende for en stund, fordi målmand Gallagher laver århundredets selvmål. Fuldstændig, og jeg mener fuldstændig, uprovokeret slår han et indlæg fra baglinjen bagud i eget net. Jeg ved næsten ikke, hvordan det kunne lade sig gøre for ham, men sejren kom jo i hus alligevel. Fejlen er også glemt nu.
10. april 2018
SSE Airtricity League
Mod et andet storhold, Cork City, var vi knap så gode, og jeg tænker, at det her nok nærmere er vores niveau. Beattie scorer efter 36 minutter, og den sydirske klub kan tage hjem fra Finn Park med tre point i bagagen.
13. april 2018
SSE Airtricity League
Hvem havde troet, at Finn Harps skulle vinde en kamp 4-0? Holdet, der blev dømt ude af alle. Jeg er stolt - ikke mindst af mig selv. Kavanagh scorer to gange, Freddy Hall laver selvmål, mens også McMonagle kommer på tavlen mod Limerick.
16. april 2018
SSE Airtricity League
Så er der vidst nogle mennesker, der ærgrer sig i Bray Wanderers. Keating får scoret to gange, og jeg får bevist, at klubben fra den landets østkyst tog fejl ved ikke at ansætte mig. Jeg har ikke ondt af dem.
20. april 2018
SSE Airtricity League
Der skulle igen en udvisning til, men hvad det betyder det? Vi får et enkelt point mod en rigtig god modstander. Keating var blevet skadet inden opgøret, men O'Connell slog til med det samme. Efter kampen fik jeg snakket lidt med Niclas Vemmelund. Der er jo ikke så mange danskere her i irsk fodbold.
24. april 2018
SSE Airtricity League
Så blev sæsonens bedste præstation slået igen. Vi vinder mod et af topholdene - og denne gang på udebane. Shamrock Rovers har flere gange været ude i det store Europa for at spille fodbold, så hvorfor skulle det ikke ske for lille Finn Harps en dag? Spillet er i hvert fald til en topplacering lige nu.
27. april 2018
SSE Airtricity League
Måneden rundes af med manér og en sejr over Galway United. O'Connell og Hanlon er igen bagmændene bag vores tre point, og O'Connell har virkelig vist sig som en fuldgod erstatning for Keating indtil videre.
April 2018
SSE Airtricity League
Tjek lige den tabel. Et point fra førstepladsen er vi. Kun Dundalk og Cork City har været bedre efter en tredjedel af sæsonen. Det er helt vildt, og slet ikke hvad jeg havde regnet. Slet ikke hvad nogen havde regnet med. Jeg kan ikke helt finde ud af, om vi bare overpræsterer helt vildt. Det må næste måned vise mig. Inden for rækkevidde er også sommerpausen, som vi meget gerne skulle gå ind til med en god følelse og fornemmelse.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
41
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »