home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196182 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #30: 09 Nov 2016, 23:17 »

Det her... Det er for fedt! #FØLGER
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #31: 10 Nov 2016, 07:47 »

Flot start i Boston. Håber det fortsætter Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #32: 10 Nov 2016, 10:10 »

Jeg tror jeg vil lave et save som dit - Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor jeg skal starte og med hvilken erfaring. Jeg tror jeg vil gøre mig selv til det laveste omdømme (serie 6 spiller, eller hvad den nu hedder) og så starte i Danmark. Måske barndomsklubben Vejgaard Boldklub  Opstemt Opstemt Opstemt

Jeg synes VIRKELIG det er fedt det her - Kæmpe stor tak fordi du lukker os ind i det  Wink
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #33: 10 Nov 2016, 12:57 »

Flot start i Boston. Håber det fortsætter Smiley
Det har bestemt været en fin start. Tak Smiley

Jeg tror jeg vil lave et save som dit - Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor jeg skal starte og med hvilken erfaring. Jeg tror jeg vil gøre mig selv til det laveste omdømme (serie 6 spiller, eller hvad den nu hedder) og så starte i Danmark. Måske barndomsklubben Vejgaard Boldklub  Opstemt Opstemt Opstemt

Jeg synes VIRKELIG det er fedt det her - Kæmpe stor tak fordi du lukker os ind i det  Wink
Mange tak for kommentaren først og fremmest, elalso. Det er dejligt Wink

Der er ingen tvivl om, at sværhedsgraden bliver størst, hvis du starter uden job og nogen form for erfaring, men det er jo op til dig. Jeg har også Danmark med i mit save, men 2. divisionsklubber fandt mig ikke god nok til at starte med - mener bl.a. at jeg blev afvist af Fremad Amager.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #34: 10 Nov 2016, 15:57 »

Der er ingen tvivl om, at sværhedsgraden bliver størst, hvis du starter uden job og nogen form for erfaring, men det er jo op til dig. Jeg har også Danmark med i mit save, men 2. divisionsklubber fandt mig ikke god nok til at starte med - mener bl.a. at jeg blev afvist af Fremad Amager.

Så kan det godt være, at jeg ikke skal starte som arbejdsløs. Eller så skal man satse på at ramme en af serierne i England og så lade Vejgaard komme henad vejen, hvis man kan være så heldig  Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #35: 12 Nov 2016, 11:14 »

Januar 2017


1. januar 2017
Vanarama Conference North


Jeg står tilbage med en unødvendig træls følelse efter kampen. Vi spiller sæsonens bedste kamp, indtil vi rammer en time på uret. Jeg troede virkelig, at vi endelig var på vej mod den fuldstændig overbevisende sejr, vi har manglet for virkelig at komme i gang. Jeg er glad for sejren, men hvor er det irriterende, at spillerne er tæt på at smide en 3-0-føring.

14. januar 2017
Vanarama Conference North


Ikke meget at melde tilbage om her. Chorley er et hold, vi gerne skal kunne slå på hjemmebane, men Murray var blevet skadet inden opgøret, og vores andre angribere er bare ikke skarpe nok. Vi må derfor nøjes med ét point på York Street.

17. januar 2017
Vanarama Conference North


Jeg går endnu engang fra kampen med en dårlig smag i munden. Da Fairhurst endelig omsætter vores dominans og får hul på bylden kort efter pausen, scorer Stockport på det efterfølgende angreb. Det er så frustrerende at se på, og jeg ved ærgerligt talt ikke, hvad jeg selv kan gøre ved det. Heldet er sjældent med os.

21. januar 2017
Vanarama Conference North


Igen formår vi ikke at bevare koncentrationen gennem hele kampen. Kantspilleren, Liam Adams, bringer os foran, inden Agnew fordobler føringen på et fremragende langskud. Heldigvis falder Bailey-Jones' reducering så sent, at det ikke for alvor bliver spændende.

28. januar 2017
Vanarama Conference North


Tamworth er bare ikke nogen god modstander for os... For anden gang på kort tid gør de det onde ved os, selvom vi er med i kampen på lige fod med dem. Morrells scoring i overtiden betyder, at jeg lider mit første nederlag i ligaen. Selvfølgelig skulle det ske mod Tamworth.

Januar 2017
Vanarama Conference North


Trods nederlaget til vores onde ånd er der fortsat forbedringer at spore. Vi er oppe på ottendepladsen og har kun ligeledes otte point op til playoff-pladserne. Der mangler stadig også 15 kampe af sæsonen, så det er ikke et problem. Nu skal takterne bare fortsætte i februar.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2016, 11:23 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #36: 13 Nov 2016, 14:10 »

Februar 2017


4. februar 2017
Vanarama Conference North


Ja, så kender vi mit hold igen. Nederlaget til Tamworth har åbenbart taget for hårdt på mine spillere og sat sig i dem. Chilaka bringer Harrogate foran midt i første halvleg, og Knowles får cementeret sejren til sidst. Skidt start på februar.

11. februar 2017
Vanarama Conference North


Okay. Vi kan vidst godt slå fast, at vi er tilbage på det sædvanlige spor. Vi styrer kampen, og Stalybridge har kun få minutter, hvor de kan få noget med fra kampen: Da Longbottom udligner, og da vores keeper, Dibble, laver selvmål til sidst. Uheldigvis er en kamp 90 minutter lang, og derfor vi må igen forlade banen med et håbløst pointtab i bagagen. Jeg kan godt afsløre, at jeg ikke var glad for Dibble, som boksede bolden i eget net, efter kampen.

18. februar 2017
Vanarama Conference North


En lortepræstation. Men jeg står ikke engang skuffet tilbage efter opgøret. Fairhursts reducering var noget af det mest ufortjente, jeg længe har været vidne til, og vi skal være glade for ikke at tabe større.

25. februar 2017
Vanarama Conference North


Fint at holde nullet efter tre kampe, der uden tvivl har været svære at sluge for spillerne. Forhåbentlig er det et lille tegn på, at der er fremgang at spore. Det kan blive grumt, hvis vi ikke kommer i gang igen nu.

Februar 2017
Vanarama Conference North


To point for fire kampe og et fald på fem placeringer i tabellen er facit efter februar, og nedrykningspladsern e er nu tættere på end playoff. Vi ligger stadigvæk fint og uden for den alvorlige farezone midt i tabellen, men der skal ske noget til marts. Det er den samme sang igen og igen, men spillerne kommer forhåbentlig ovenpå igen trods nogle dumme nederlag.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #37: 13 Nov 2016, 14:46 »

Marts 2017


4. marts 2017
Vanarama Conference North


Hold kæft, hvor er det her bare lige, hvad vi har brug for efter en elendig måned i februar. Alarmklokkerne ringer, og jeg er virkelig bange for at smide det hele på gulvet, da Peniket sørger for at udligne vores 2-0 føring, men heldigvis dukker Rollins op knap et kvarter inden slutfløjt og sikrer os en fænomenal udebanesejr.

11. marts 2017
Vanarama Conference North


Ja okay, det var så en kort fornøjelse mod Halifax. Altrinchams tidlige straffesparksscorin g ødelægger lidt af vores gameplan, men heldigvis er dommeren også gavmild til vores fordel, og så kan Fairhurst udligne. Dobson sikrer dog gæsterne tre point med sin scoring efter en times spilletid. Skuffende, men fortsat med fremgang at spore.

18. marts 2017
Vanarama Conference North


Vi smider en føring to gange undervejs, men et point her er nu ok. Nu har vi Murray tilbage igen, og det kan forhåbentlig give pote. Han har niveau til mere end Conference North.

21. marts 2017
Vanarama Conference North


Inden kampen mod Alfreton var jeg startet på mit første trænerkursus, men om det var det, der gjorde forskellen, er nok tvivlsomt. Under alle omstændigheder var det her en kamp, jeg sent vil glemme. Vi er gennem det meste af opgøret på vej mod et nederlag, men inden for fire minutter sent i kampen får Rollins og Arrrowsmith bragt os på sejrskurs. Garnett lyner for anden gang, men vi får smidt bolden frem og vores højre kant, Marcus Marshall, scorer for en gangs skyld - og hvilket tidspunkt at score på. Hvis sene nederlag tager på spillernes selvtillid, må dette virkelig give dem et selvtillidsboost. En helt utrolig kamp og tre vidunderlige point tikker ind på kontoen.

25. marts 2017
Vanarama Conference North


Heldet er tilbage, hvor er det dejligt at se. For anden (!!!) kamp træk scorer vi et sent mål, og selvom det blot sikrer et enkelt point denne gang, kan vi gå glade fra banen.

Marts 2017
Vanarama Conference North


Marts ender derfor ganske fornuftigt, og det har uden tvivl været bedre end februar. Med blot seks kampe tilbage er det usandsynligt, at der mere spænding tilbage for os. Vi tager endnu en sæson i Vanarama Conference North, og så må arbejdet hen mod den nye sæson starte, når april måned er overstået.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2016, 14:49 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #38: 13 Nov 2016, 15:36 »

April 2017


1. april 2017
Vanarama Conference North


På seks minutter sikrer vi os en flot start på april. Murray scorer overraskende lidt for tiden, men heldigvis er Rollins kommet i gang. Fairhurst får også scoret lidt hist og pist. At vi går lidt ned i tempo efter pausen og lukker et mål ind, gør mig ikke det store. De tre point er sikre.

8. april 2017
Vanarama Conference North


Kampen her mod Telford var den ultimativt sidste chance for at komme med i playoff. Telford var det eneste hold, der var en mulighed for at hente, men der skulle en sejr til, og det kom der ikke. Rollins scorede tidligt, men det var desværre ikke nok, og oprykning er nu endegyldigt ikke nogen mulighed.

14. april 2017
Vanarama Conference North


Puha, den var slemmere. Jamie Gray skiller os fuldstændig ad. Måske mangler spillerne motivation nu, hvor der ikke er noget at spille om. Jeg håber det ikke. Jeg vil gerne slutte sæsonen godt af og tage masser af optimisme med mod den næste.

17. april 2017
Vanarama Conference North


Den afslutning, jeg havde håbet på, bliver det vidst ikke. Liam Adams, der næsten har været helt glemt, sikrer os et point i opgøret mod rivalerne fra Gloucester, hvor jeg havde håbet på mere.

25. april 2017
Vanarama Conference North


Vores to kampe mod AFC Fylde opsummerer vel meget godt hvor ustabile, vi kan være. I min første kamp for Boston slår vi dem 2-1 på deres hjemmebane. Nu tager de fra York Street med en 3-0 sejr. Stabilitet og kontinuitet bliver nødt til at være fokuspunkter frem mod næste sæson.

29. april 2017
Vanarama Conference North


Vi får heldigvis en sejr at slutte af på, og det kan vi takke Lewis Hilliard for. Reserven havde fået chancen fra start og kvitterede med to scoringer. Det var nok til tre point mod Curzon Ashton. Jeg er glad, men han har ikke overbevist mig før, og jeg tvivler på, at chancerne for ham bliver flere efter sommerpausen.

April 2017
Vanarama Conference North


I en tæt tabel ender vi dermed på 11. pladsen, og mit første år som manager er slut. Hos Boston lyder mit pointgennemsnit på 1,42 point per kamp. Det er vidst ikke helt godt nok til at blive verdens bedst betalte manager, så der er noget at arbejde på, og nu får jeg jo også snart min C-licens. Hvad angår min fremtid hos Boston, er jeg endnu ikke blevet tilbudt en forlængelse af den kontrakt, der udløber den 30. juni. Jeg synes ellers, at det er gået fornuftigt. Måske vil de bare vente til efter sæsonen. Ellers må jeg ud og lede efter en ny arbejdsgiver. Det håber jeg egentlig ikke, men vi må se, hvad der kommer til at ske.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #39: 14 Nov 2016, 07:58 »

Tja... frem og tilbage Smiley Spændende om de forlænger, det tror jeg nu at de gør.

Hvis de gør, så tror jeg på du får mere styr på det i næste sæson!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #40: 14 Nov 2016, 14:38 »

BOSTON UNITED FOOTBALL CLUB
Da kampen mod Curzon Ashton var færdigspillet den 29. april, forlod jeg lidt nervøst stadion. Jeg gik også lidt nervøst rundt derhjemme de næste dage. Klubben havde ikke tilbudt mig nogen ny kontrakt endnu. Ventetiden føltes uendeligt lang, men heldigvis blev jeg indkaldt nogle dage efter, og der kom tilbuddet:


Jeg får et år mere og 3.000 mere om måneden. Det er jeg sgu egentlig fint tilfreds med. Jeg vidste, at det ville blive til nogen enorm lønforhøjelse. Nu kender jeg klubben, spillerne og har et år mere til at bevise mit værd over for større klubber. Der skal nok komme noget, det er jeg sikker på. I løbet af sommerpausen færdiggjorde jeg nemlig også min C-licens og er begyndt på B-licensen. Jeg kan ikke se, hvordan det skulle blive et problem for mig at få den, så når det kommer dertil, hjælper det forhåbentlig også lidt på interessen fra andre klubber.


På transferfronten er der også sket en del hos Boston United i løbet af sommeren. Det har ikke været let. Vores store stjerne, Liam Agnew, var på en amatørkontrakt, og når jeg forsøgte at tilbyde ham en deltidskontrakt, afviste han. Han er nu hos League Two-klubben, Crawley. Det er ganske fint at kunne sælge en spiller hertil, men hvor det ærgerligt, at vi ikke får noget for ham. Det samme gælder vores keeper, Christian Dibble, der tog til Wycombe. Marcus Marshall skiftede desuden til Ebbsfleet. Resten er ubetydelige.


Det var klart, at der måtte ske noget den anden vej efter tabene af disse profiler - og det skal jeg lige love for, at der gjorde. 90% min ferie er blevet brugt på at scoute eller forhandle med spillere. Hvis ikke mere.

Den første, jeg vandt, var Miko Virtanen. Den finske angriber kommer til på en fri transfer. Han kommer fra Evertons akademi og virker meget lovende. Jeg glæder mig til at se ham sammen med Murray. Det kan blive spændende. Duoen skal fodres af Paul Green og Elijah Chilekwa. 30-årige Green har været hos Aston Villa som ungdomsspiller, men senest hed klubben Tamworth. Direkte importeret fra vores onde ånd. Chilekwa kommer fra Worcester, hvortil han skiftede fra Bristol City sidste sommer.

Resten af forstærkninger er defensive. Mellem stængerne er Ian Ormson hentet ind som erstatning for Dibble. Keeperen fra Liverpool hentes hos Stockport. Til det centrale forsvar kommer forstærkningerne fra Tottenhams akademi og Maidenhead i form af Joy Mukena samt Joe Cook. To talentfulde stoppere, jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med.

Til den defensive midtbane er slutteligt sket hele tre indkøb. De centrale midtbanespillere, Agnew, Hilliard og Clarke, er væk, og ind er Dino Fazlic, Emerson Sambu og David Morgan kommet.


Efterhånden som spillerne dryssede ind, fik jeg muligheden for at prøve nogle ting af til kamp. Efter et smalt nederlag til Charltons reservehold, som bl.a. havde den tidligere FCK'er, Igor Vetokele, på holdet, blev det til sejre over laverede rangerede hold. Optaktens bedste resultat kom i sidste test mod Chelmsford, som spiller en række over os. 4-1 lød sejren på, og vi virker klar til den nye sæson. Lad os komme i gang!
« Seneste Redigering: 14 Nov 2016, 14:44 af Roche » Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #41: 16 Nov 2016, 11:26 »

Nå hvad så, er der fremskridt?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #42: 16 Nov 2016, 12:40 »

Nå hvad så, er der fremskridt?

Der kommer en update inden så længe!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #43: 16 Nov 2016, 13:36 »

August 2017


5. august 2017
Vanarama Conference North


Mine nye, taktiske idéer ser ikke ud til at være implementeret helt endnu, men der er uden tvivl forbedringer at spore, og det glæder mig. Der er også dårlige ting. Ting, der skal forbedres. Men det kommer forhåbentlig hen ad vejen. Rollins ender dog med at sikre os et fint point ude mod Chorley. En okay start på sæsonen.

8. august 2017
Vanarama Conference North


Der er ikke så meget at gøre, når nytilkomne David Morgan laver en fuldstændig hovedløs tackling efter bare 12 minutter og bliver direkte udvist. Kidderminster får scoret to hurtige mål lige efter, og kampen er reelt lukket, da Ngwatala scorer til 2-0.

12. august 2017
Vanarama Conference North


Så kom sæsonens første sejr. Dejligt. Virtanen får også åbnet målkontoen, og jublen kan endegyldigt bryde løs, da Liam Adams scorer det afgørende mål små ti minutter før slutfløjt. Stor cadeau til Adams, som indtil videre har bevaret sin plads på højrekanten trods købene af Chilekwa og Green.

19. august 2017
Vanarama Conference North


Guiseley er nedrykker fra National League og en af ligaens bedste mandskaber. Ingen skam at spille uafgjort med dem. Værd at notere sig er dog, at Adams sent i kampen pådrog sig en skade, der kommer til at holde ham ude i lang tid. Mine læger siger, at vi må undvære ham de næste 5-6 måneder.

22. august 2017
Vanarama Conference North


Selvom vi mister en spiller undervejs og begår to straffespark, formår vi alligevel at vinde til sidst. Murray kom på tavlen for første gang i sæsonen, og jeg skal da lige love for, at han kom på tavlen. En spøjs kamp på mange måder. Roberts er ude de næste to-tre uger.

26. august 2017
Vanarama Conference North


Endnu en forløsende sejr til sidst, hvor nyindkøbene viser klassen til sidst. Jeg er dog lidt overrasket over dommerne. Jeg troede nu, man måtte gå til den herovre. Det er åbenbart ikke tilfældet, for et straffespark er for anden kamp i træk lige ved at koste os tre point.

August 2017
Vanarama Conference North


Selvom det er tidligt på sæsonen, ser jeg ud til at have taget Boston United til nye højder. Vi kæmper med, hvor det er sjovt. Med en bedre målscorer havde vi indtaget en playoff-plads. Det lover godt. Rigtig godt. Adams' skade er et slag for os, men Chilekwa har allerede scoret, og jeg har store forventninger til den unge kantspiller. Den gode måned blev sluttet af med nyheden om, at Luke Simpson lejes hos York City, da Ormson simpelthen ikke ser ud til at have det niveau, jeg havde forventet. Tilbage mangler nu blot en forstærkning til højreback, hvor Alex Kitchen indtil videre har ageret vikar.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #44: 16 Nov 2016, 14:18 »

Fed start på den nye sæson Smiley Lækkert Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010