home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196290 gange)
Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #15: 07 Nov 2016, 11:26 »

Fed fed udfordring, det bliver spændende at følge.. og kommer nok til at tage en halv menneske alder at opnå.

Held og lykke :-)
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #16: 07 Nov 2016, 13:29 »

Spændende blog Smiley Sjov tilgang, vil prøve at følge med Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #17: 07 Nov 2016, 14:07 »

Jeg er fan! Følger
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #18: 07 Nov 2016, 14:26 »

Fed fed udfordring, det bliver spændende at følge.. og kommer nok til at tage en halv menneske alder at opnå.

Held og lykke :-)
Bestemt, tiden bliver lidt af en modstander.
Tak Smiley

Spændende blog Smiley Sjov tilgang, vil prøve at følge med Smiley
Tak b0nb0n, dejligt du følger med!

Jeg er fan! Følger
Fedt, det glæder mig  Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #19: 07 Nov 2016, 15:04 »

September 2016


3. september 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Stjernen, Heggland, udligner Kises føringsmål og sikrer os et point. Udligningen falder forholdsvis sent, og jeg kan derfor tillade mig at være alt for skuffet. Men Frigg er et af rækkens dårligere hold og skal slås, hvis vi vil være med i den her række.

10. september 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til den her kamp. Den største nedtur i min karriere, sådan kan det beskrives. Med min korte karriere taget i betragtning siger det måske ikke meget, men det her er helt vildt. Vi kommer foran 3-1 efter en lille time og ser ud til at være i kontrol. Pludselig stopperne spillerne med at spille. Lerpold til 3-2, Nyborg til 3-3 og Bøe Sjo til 3-4. Vi taber til ligaens bundprop. Overlevelse synes langt væk, og lige så gør en forbedret kontrakt.

17. september 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Selvtilliden hos mine spillere ser ud til at være væk. Spillerne har overhovedet intet at byde på, inden Fredrik Flo får reduceret til sidst. Hvad der er sket siden 3-0-sejren over Vålerenga i min debut, ved jeg ikke. Jeg ligner en færdig mand heroppe.

24. september 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Kedeligere fodboldkamp har jeg ikke set. To mandskaber tømt for selvtillid. Stord er også placeret i bunden, men spillerne formår igen ikke at skabe noget, og så kan man ikke vinde fodboldkampe. Hattrickhelten, Sondre Liseth, er forsvundet sporløst.

September 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Den skidte september måned har så godt som ødelagt vores chancer for at undgå nedrykning. Med fire kampe tilbage er der ni point op til Førde. Men jeg kæmper videre. Mit ry må ikke blive alt for ødelagt. Jeg ved, at jeg har en pung at udfylde, selvom tiden hos Fana skulle slutte.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #20: 07 Nov 2016, 15:30 »

1. oktober 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Pinlig indsats på ny. Håbet om overlevelse får en lille opblomstring, da Tomas Totland bringer også foran, men det er kortvarigt. Allerede ved pausen er vi bagud igen, og nederlaget bliver kun større efter pausen.

7. oktober 2016
Norske 2. Division Gruppe 3


Min tid hos Fana Idrettslag slutter her. Vi bliver skilt ad af Lørenskog, som vi slog 2-1 tidligere på sæsonen. Overlevelse er ikke længere muligt. Jeg må nu hjem og kigge på, hvordan det kunne gå så galt.


Kort efter ydmygelsen tikkede fyresedlen ind i min indbakke. Jeg misser dermed to kampe og får ikke lov til at færdiggøre sæsonen. Fana Idrettslag er fortid, og spørgsmålet er, om nogen gider ansætte mig efter sådan en skuffelse. Jagten på et nyt job indledes under alle omstændigheder. Jeg giver ikke op på mit mål. Hvor min pung nu fører mig, glæder jeg mig til at finde ud af.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #21: 08 Nov 2016, 07:35 »

Øv, sikke en skidt afslutning. Det kørte da bare slet ikke til sidst, øv øv!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #22: 08 Nov 2016, 16:22 »

Eventyret hos Fana endte med at slutte, inden det for alvor kom i gang. Blot 13 kampe blev det til, inden nedrykningen var en realitet, og bestyrelsen valgte at fyre mig. Det værste af det hele var dog, at vi sluttede så elendigt af, som vi gjorde. Jeg frygtede for mine fremtidige jobmuligheder, og jeg havde på ingen på måde regnet med, at mit næste job skulle byde mig en lønforhøjelse... men sådan blev det.

Knap en måned efter afskeden med Fana dukkede der et jobtilbud op fra England. Boston United fra den sjettebedste engelske fodboldrække, Vanarama Conference North, havde underpræsteret under ledelse af Dennis Greene, og da han var væk, blev jeg kaldt til samtale. De blev hurtigt overbevist, og allerede få dage senere blev jeg tilbudt en kontrakt. 15.000 DKK per måned lød den på. Jeg skrev øjeblikkeligt under og gik derfra med et enormt smil på læben. Idioter, sagde jeg for mig selv og begyndte at grine, da jeg nåede ud i min Volkswagen.

Trods en forfærdelig tid i Norges tredjebedste række har jeg formået næsten at fordoble min månedsløn og bevæge mig tættere på Mourinho, Ancelotti og Guardiola, der fortsat er øverst på listen. Det lover godt, hvis der ikke skal mere til. Måske er jeg om et lille års tid rykket ned med og fyret af Boston, for derefter at have skrevet under på en kontrakt til 30.000 DKK per måned. Det ville ikke være så dårligt.

Jeg er dog ikke meget for at give op på forhånd, og derfor har jeg med det samme forsøgt at få et overblik over truppen. Det ser spændende ud. Liam Agnew er et produkt af Sunderlands akademi og springer virkelig i øjnene. Han skal toppræstere. Det samme gælder målmand Dion-Curtis Henry, der er lejet hos League One-klubben, Peterborough, samt Alex Kitchen, som kom til på en fri transfer efter to sæsoner hos skotske St. Johnstone denne sommer. Oppe foran ser holdet ud til at mangle lidt kvalitet. Fairhurst har spillet lidt Championship-fodbold hos Doncaster, men det er mange år siden. Colley ser ikke ud til at være god nok. Jeg håber, at de overrasker mig.


Målet er nemlig at holde os væk fra den nedrykningsstreg, der kun er fem point væk. Efter tiden hos Fana tør jeg næsten ikke håbe, at det lykkedes. Men jeg må indrømme ud, at situationen ser bedre ud end sidst - og Boston blev altså spået til at være en del af topkampen inden sæsonen. Det bliver interessant.


Under alle omstændigheder ser det ud til, at jeg denne gang får noget mere tid til at viste mit værd. Min kontrakt udløber først til sommer. Jeg skal bare undgå at blive fyret. Men måske er det ikke realistisk, englænderne virker noget mere krævende, og første opgave er en udebanekamp mod AFC Fylde. De fører rækken, og vi må næsten forvente et nederlag. Jeg håber ikke, at det slår spillerne ud.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #23: 09 Nov 2016, 07:34 »

Fed klub Smiley Det skal du nok klare Smiley Glæder mig allerede til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

masi85
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #24: 09 Nov 2016, 08:52 »

Spændende blog! jeg blev inspireret til at gå i samme fodspor og prøve nye aspekter af FM hvor jeg normalt har spillet med solide klubber og er vandt til at sejre let kommer i hus.
Jeg fik også tilbudt job i Fana, men valgte at tage trænersæde i Stirling i Skotland til 11k om måneden.

Jeg glæder mig til at følge din blog!
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #25: 09 Nov 2016, 12:25 »

God aften, d'herrer. Efter inspiration fra en blog på fm-base har jeg valgt at begive mig ud i dette save og denne blog. Målet er enkelt: Bliv den bedst betalte manager i verden.

Øverst på listen er Pep Guardiola, som er på en enorm kontrakt hos Manchester City. Herefter følger Carlo Ancelotti, mens Jose Mourinho runder listen af. Det er disse herrer, jeg skal forbi. Om de også er øverst på listen, når jeg nærmer mig de bedst betalte jobs, er nok tvivlsomt - men lige nu er det dem, jeg kigger efter.


Jeg er startet som den helt almindelige, danske mand, John Ravn - uden nogen form for trænerlicens eller erfaring inden fra fodboldens verden. Jeg startede uden job, men Fana IL fra den norske 2. division Gruppe 3 valgte efter få uger at give mig chancen. Nordmændene har ansat mig til en månedsløn på 8.250 DKK. Der er lang vej til Guardiola, men her begynder rejsen.


Med det klare mål at blive verdens bedst betalte manager, er der derfor heller ikke noget, der hedder loyalitet. Hvis jeg bliver tilbudt et job med en højere løn, accepterer jeg med det samme - uanset hvad. Kun en trænerfyring kan få mig ned i løn, men det bliver forhåbentlig ikke tilfældet på min rejse mod toppen, som nu begynder.

Jeg er den pengebegærlige manager, og mit mål er at tjene penge. Mange penge. Lad os se, hvor min pung tager mig hen!

Hvad siger I til at ændre lidt i den her og starte som Challenge? Så kan andre jo også prøve den Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #26: 09 Nov 2016, 13:05 »

Hvad siger I til at ændre lidt i den her og starte som Challenge? Så kan andre jo også prøve den Wink

Du kan bare starte med at spille Smiley
Evt. også lave en "lille" blog ud af det.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #27: 09 Nov 2016, 16:40 »

Fed klub Smiley Det skal du nok klare Smiley Glæder mig allerede til næste update!
Jeg tror også på bedre resultater denne gang. Næste update kommer inden så længe  Wink

Spændende blog! jeg blev inspireret til at gå i samme fodspor og prøve nye aspekter af FM hvor jeg normalt har spillet med solide klubber og er vandt til at sejre let kommer i hus.
Jeg fik også tilbudt job i Fana, men valgte at tage trænersæde i Stirling i Skotland til 11k om måneden.

Jeg glæder mig til at følge din blog!
Dejligt, at du er blevet inspireret, og dejligt, at du følger med. Det glæder mig  Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #28: 09 Nov 2016, 17:03 »

November 2016


19. november 2016
Vanarama Conference North


Vi er på bagkant den første halveg, og da Walton bringer Fylde foran, er jeg faktisk begyndt at forberede mig på nederlaget. Da Fairhurst først udligner, og Agnew siden bringer os foran, er min glæde heller ikke til at skjule. Fantastisk sejr. Nu skal jeg sørge for ikke at lade mig rive med igen.

26. november 2016
FA-pokal


Tamworth ligger nummer fire i vores række, og det er egentligt ganske tilfredsstillende, at vi holder dem fra at score. At spillerne ikke skaber noget i den anden ende er så en problemstilling, vi må arbejde med.

30. november 2016
FA-pokal


Jeg er igen ikke fuldkommen utilfreds. Vi er med hele den ordinære spilletid, selvom vi er væk fra York Street, og det er positivt. Vi løber desværre tør for kræfter i den forlængede spilletid, men nu er der i det mindste en turnering mindre at tænke på. Al fokus er fremover på ligaen.


Efter opgøret kunne jeg præsentere mit første indkøb som manager for den engelske klub. Ronan Murray kommer til klubben på en fri transfer og skal forstærke vores offensiv. Jeg har store forventninger til Murray. Han har spillet nogenlunde regelmæssigt hos højere rangerede klubber de sidste seks år - og endda optrådt for flere ungdomslandshold for Irland. Han kommer forhåbentlig til at gøre mit job en lille smule lettere.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #29: 09 Nov 2016, 22:20 »

December 2016


3. december 2016
Vanarama Conference North


En intens kamp på York Street. Masser af gule kort og to sene scoringer. Murray er med det samme på pletten og ser virkelig ud til at kunne blive en gevinst for holdet. Fairhurst slår sejren fast fem minutter efter Murrays debutmål, og vi er fortsat ubesejrede i ligaen.

17. december 2016
Vanarama Conference North


Det her minder mig for meget om Fana. Vi leverer en super præstation rent spillemæssigt og er på vej mod tre flotte point på en svær udebane efter en ny Murray-scoring, men en dødbold i overtiden koster os sejren. Gilchrist sørger for, at vi går skuffede fra kampen mod FC United.

26. december 2016
Vanarama Conference North


Jeg bliver nødt til at rose mig selv for mine evner til at finde nye spillere. Mit første indkøb nogensinde scorer i sine tre første kampe for klubben. Måske giver det bestyrelsen lyst til at tilbyde mig en forbedret kontrakt. Murray har i hvert fald sikret os en god start og også tre point her i årets sidste kamp mod Gainsborough.

December 2016
Vanarama Conference North


Som det kan ses på tabellen, er vi avanceret fire pladser, siden jeg overtog. Det er virkelig en god start, men det fik jeg også hos Fana. Jeg vil ikke blive for optimistisk, selvom oprykningspladserne kommer tættere og tættere på. Murray giver mig håb, men det gjorde Liseth også. Han gik i stå, og ligeså gjorde holdet. Det skal ikke ske nu. Må 2017 blive et fantastisk år for mig.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010