home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 269 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71794 gange)
Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #105: 03 Feb 2017, 08:21 »

Det er en latterlig god taktik du har lagt op her.  Thumbs Up Har selvfølgelig lavet min egen ved siden af, men sammen med din taktik, så kører det helt perfekt. Pukki og Wilczek har lavet 38 mål til sammen i efteråret og kunne muligvis have lavet flere, hvis det ikke var for Pukkis skade.
Med en kamp i hånden er der 13 point ned til Randers.



Flot forspring du har opbygget  Thumbs Up
I mine første 4 sæsoner har jeg kæmpet virkelig hårdt med FCK, og vi har begge været klasser over de øvrige hold. Det ser lidt mindre jævnbyrdigt ud hos dig. Har de solgt alle profilerne?

Jeg har store problemer med at holde på mine vigtigste spillere, og når jeg finder et super talent vil de altid have frikøbsklausuler i deres kontrakt. Har lige mistet to kæmpe talenter på midten, som jeg kun nåede at have i en sæson.
Købte dem for hhv. 18 og 50 mio og de blev solgt til deres frikøbs klausuler på 135 og 120 mio. Gode penge, men det ville være rart at kunne opbygge noget kontinuitet  Ubeslutsom
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #106: 03 Feb 2017, 09:01 »

@Lausus

Sindsyg flot sæson!! Men hvad er der sket med FCK? Jeg har aldrig før set dem på dårligere end en 2.plads.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #107: 06 Feb 2017, 13:22 »

Pudsigt nok har jeg lige præcis også 48 point efter 20 kampe i min 4. sæson. Problemet er bare at FCK har 51, og derfor ligger jeg kun 2'er  Forlegen
Logged

wriedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #108: 08 Feb 2017, 14:22 »



Champions League mestre år 2027!  Opstemt Opstemt

Skriv for flere screens af spillere, transfers, taktik eller andre spørgsmål Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #109: 08 Feb 2017, 23:14 »

Flot forspring du har opbygget  Thumbs Up
I mine første 4 sæsoner har jeg kæmpet virkelig hårdt med FCK, og vi har begge været klasser over de øvrige hold. Det ser lidt mindre jævnbyrdigt ud hos dig. Har de solgt alle profilerne?

Jeg har store problemer med at holde på mine vigtigste spillere, og når jeg finder et super talent vil de altid have frikøbsklausuler i deres kontrakt. Har lige mistet to kæmpe talenter på midten, som jeg kun nåede at have i en sæson.
Købte dem for hhv. 18 og 50 mio og de blev solgt til deres frikøbs klausuler på 135 og 120 mio. Gode penge, men det ville være rart at kunne opbygge noget kontinuitet  Ubeslutsom

Det er svært at sige med det forspring, det kan sagtens skyldes held fra min side.  Smiley Altså fck har holdt fast i alle deres spillere inden sæsonen gik i gang og de lagde også fint ud. Efter et enkelt nederlag knækkede de dog og sejlede på udebane.
Pukkis gode præstationer har til gengæld også ført til, at han vil have en urimelig høj løn, dertil er Wilczek blev lovet, at han får lov at skifte. Jeg står altså til, at miste to profiler, når jeg har spillet sæsonen færdig.
Mangler en pokalfinale imod Horsens og en ligegyldig kamp i Superligaen, idet mesterskabet for længst er kørt i hus.  Thumbs Up

Pudsigt nok har jeg lige præcis også 48 point efter 20 kampe i min 4. sæson. Problemet er bare at FCK har 51, og derfor ligger jeg kun 2'er  Forlegen

 Shockeret umiddelbart burde 48 point efter 20 kamp være nok til at føre Superligaen. Det er uheldigt.  Huh
« Seneste Redigering: 08 Feb 2017, 23:16 af sebbe » Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #110: 19 Apr 2017, 09:31 »

Nogle der spiller med Brøndby? :-) (efter den seneste update)
Logged

ZipZapNation
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #111: 12 Maj 2017, 19:35 »

jeg er i gang med et save med Brøndby efter den nye update. har andre også problemer med at få en 4-4-2 diamant smal til at fungere ?* Smiley
Logged

bonden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #112: 16 Maj 2017, 19:40 »

jeg har lige afslutte først sæson hvor mesterskabet kom i hus samtide vandt jeg også pokalen,

er jeg den eneste der også får en lorte start på sæson 2. står til og blevet fyret?
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #113: 25 Maj 2017, 12:26 »

Jeg har nu spillet 3-4 saves med BIF, og har i alle sæsoner tabt ligaen til FCK, kommet i 1./2. dels finale i euro cup. Er der nogle der oplever det samme?

- Og så er der kwarasey der har en rotationskontrakt, men brokker sig hvis han får hver 3. kamp.?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

bonden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #114: 21 Jul 2017, 15:56 »

har i problemer med at pukki ikke laver så mange mål for jer?

hvis ikke hvordan bruger i ham så? jeg bruger ham som falsk 9'er
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #115: 21 Jul 2017, 20:11 »

har i problemer med at pukki ikke laver så mange mål for jer?

hvis ikke hvordan bruger i ham så? jeg bruger ham som falsk 9'er

Har haft held med at bruge ham som trequartista og fremskudt angriber  Thumbs Up
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #116: 21 Jul 2017, 21:09 »

har i problemer med at pukki ikke laver så mange mål for jer?

hvis ikke hvordan bruger i ham så? jeg bruger ham som falsk 9'er

jeg har haft held med ham som F9 i mit første FM17 save
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #117: 22 Jul 2017, 17:04 »

Jeg bruger ham som dybdeliggende angriber, og han høvler målene ind på stribe. Han endte i min første sæson som nummer to på topscorerlisten, lige efter Jeppe Kjær, der bombede for Lyngby. Mener, at det var omkring 23 sæsonmål, som Teemu endte på.
Logged

bonden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #118: 23 Jul 2017, 21:11 »

helt i orden. jeg prøver og bruge ham som dybdeliggende Smiley
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #119: 24 Jul 2017, 09:14 »

Jeg bruger ham som dybdeliggende angriber, og han høvler målene ind på stribe. Han endte i min første sæson som nummer to på topscorerlisten, lige efter Jeppe Kjær, der bombede for Lyngby. Mener, at det var omkring 23 sæsonmål, som Teemu endte på.

Spiller du med vinteropdatering Cesc?  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010