home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71662 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #120: 24 Jul 2017, 12:41 »

Spiller du med vinteropdatering Cesc?  Smiley

Ja, det gør jeg.

Jeg er i gang med anden sæson, hvor succesen fra første vidst står til at fortsætte. Vil dog sige, at Nilsson har overtaget rollen som holdets bedste angriber i denne sæson. Hold op, hvor er han brandvarm i front. Pukki følger dog fint med, og har også nogle fine stats.
Logged

bonden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #121: 24 Jul 2017, 16:57 »

Ja, det gør jeg.

Jeg er i gang med anden sæson, hvor succesen fra første vidst står til at fortsætte. Vil dog sige, at Nilsson har overtaget rollen som holdets bedste angriber i denne sæson. Hold op, hvor er han brandvarm i front. Pukki følger dog fint med, og har også nogle fine stats.



hvordan ser din trup ud cesc? hvem bruger du på venstre back? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #122: 31 Jul 2017, 15:26 »



hvordan ser din trup ud cesc? hvem bruger du på venstre back? Smiley

Jeg er i gang med 3. sæson og bruger en regen som hedder Di Benedetto. Jeg har dog også brugt Sikosek som wingback, og han gjorde det virkelig fremragende. Har dog lige smidt en 0-2 føring ude mod Atletico pga. ham, så han er ikke i kridthuset lige nu.

Når jeg har spillet denne sæson færdig, vil jeg lave en lille update herinde omkring mine første tre sæsoner.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #123: 01 Aug 2017, 08:44 »

Jeg er i gang med 3. sæson og bruger en regen som hedder Di Benedetto. Jeg har dog også brugt Sikosek som wingback, og han gjorde det virkelig fremragende. Har dog lige smidt en 0-2 føring ude mod Atletico pga. ham, så han er ikke i kridthuset lige nu.

Når jeg har spillet denne sæson færdig, vil jeg lave en lille update herinde omkring mine første tre sæsoner.
Vi glæder os!
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #124: 03 Aug 2017, 17:13 »



I sidste sæson røg jeg ud i kvartfinalen af Europa League mod Shakhtar efter at have slået Fenerbahce og Lyon ud. I denne sæson var lodtrækningen i 1. runde, Inter, som jeg let besejrede over to kampe. Efterfølgende stod den på en tur på Anfield, hvor jeg tabte hele 4-1 i den første af de to kampe.... I returen skulle det dog være lidt anderledes!! Opstemt

EDIT: Nu har jeg trukket Roma i kvartfinalen i år!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #125: 03 Aug 2017, 17:15 »

For satan da Cesc det jo helt crazy, sinds arbejde. Sikosek ser ikke ud til meget men i mine saves har han altid været blandt de bedst præsterende for BIF. Skal siges at jeg ikke selv har brugt ham endnu da jeg ikke har spillet med BIF efter vinterupdate.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #126: 03 Aug 2017, 17:19 »

For satan da Cesc det jo helt crazy, sinds arbejde. Sikosek ser ikke ud til meget men i mine saves har han altid været blandt de bedst præsterende for BIF. Skal siges at jeg ikke selv har brugt ham endnu da jeg ikke har spillet med BIF efter vinterupdate.

Jeg har også sendt ham afsted nu, hvor jeg i stedet har hentet Adam Lundqvist ind som erstatning. Han er virkelig en dygtig spiller. Fortryder at jeg ikke har hentet ham tidligere, for han er virkelig en stor opgradering ift. Sikosek.

Crone har jeg stadigvæk som reserve, trods interesse fra flere forskellige mellemstore klubber i udlandet. Han kan spille begge backs, så han er glimrende at have i truppen.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #127: 03 Aug 2017, 19:55 »

Det har du sgu klaret helt godt Cesc!
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #128: 04 Aug 2017, 14:42 »

For satan da Cesc det jo helt crazy, sinds arbejde. Sikosek ser ikke ud til meget men i mine saves har han altid været blandt de bedst præsterende for BIF. Skal siges at jeg ikke selv har brugt ham endnu da jeg ikke har spillet med BIF efter vinterupdate.

Nu spiller jeg godt nok selv med Dalum, men i 5. sæson er Sikosek anfører for Brøndby og render rundt med en værdi på 33 millioner.  Grin
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #129: 26 Aug 2017, 14:28 »

Forsøgte mig med en "Zorniger taktik" og det gik over al forventning!
Jeg har netop vunder mesterskabet, i 33. runde. Jeg er i pokalfinalen, og i EL røg jeg ud 6-2 samlet til Inter i kvartfinalen. Genial taktik, og uden de store indkøb, da truppen er super stærk!

Nu skal Truppen forstærkes yderligere til næste sæson, hvor målet må være at præsterer så godt som muligt i CL.
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #130: 27 Aug 2017, 12:27 »

Imponerende resultater, Cesc og blomvikings! Hvordan ser jeres trupper ud efterhånden? :-)
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #131: 27 Aug 2017, 13:13 »

Min trup er helt identisk med den trup Brøndby har IRL. Har ikke solgt nogen, og mit eneste køb, er et talent fra cameroun jeg fik på fri Smiley
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #132: 31 Aug 2017, 00:07 »

Efter at have banket fck 5-0 på udebane tidligere på sæsonen, så skete det her...


Min regens har smadret 25 kasser ind i 15 ligakampe.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2017, 00:12 af sebbe » Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #133: 31 Aug 2017, 17:13 »

Efter at have banket fck 5-0 på udebane tidligere på sæsonen, så skete det her...


Min regens har smadret 25 kasser ind i 15 ligakampe.
Hvilken taktik kører du med?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #134: 31 Aug 2017, 23:33 »

Hvilken taktik kører du med?

Jeg har tre taktikker, som jeg skifter imellem.
Formationen er 4-1-2-1-2 eller 4-1-2-3.  Når jeg anvender sidstnævnte formation er det mest, fordi jeg har et talent, som jeg ønsker skal spille.
Den ene taktik (4-1-2-1-2) er der en anden bruger, som har lagt op herinde - det er virkelig en vanvittig taktik. Jeg har i hvertfald haft held med den. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010