home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71803 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #75: 16 Nov 2016, 15:46 »

Der er nok ingen anden vej end jeg må lade mine scouts blive ved med at søge, og så prøve med en anden rolle end til Ongenda er klar igen.

Så har jeg da forhørt mig, om det bare var mig som havde gjort noget forkert eller det bare er mine scouts som ikke kan finde en som passer ind som komplet angriber.

Kan jo også evt. træne en ung, som har statsne til det.

Nu kræver en komplet angriber jo afsindigt mange stats, så det vil hvert fald kræve fuld scouting af en spiller før de kan komme med et kvalificeret bud på om de er komplette eller ej, men hvis en spiller har eksempelvis 10+ i alle stats den fremhæver til rollen, og alligevel ikke har den som deres bedste position, kan de jo godt prøves af i rollen alligevel, da det nok nærmere betyder de er meget all round, og samtidigt har nogle spidskompetenser der gør dem bedre til en anden rolle, og ikke nødvendigvis at de er dårlige som komplette.

En Jan Chramosta hvis du har tjekkiet loadet, kunne jeg selv finde på at hente, og bruge i en rolle som skarpretter eller trequartista. Han er nogenlunde hurtig - dog ik så hurtig som for år tilbage da han var et af de større talenter i spillet, og så har han okay teknik. Han er ikke en angriber der vurderes til 4-5 stjerner, men han er stabil.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #76: 16 Nov 2016, 16:12 »

har i også oplevet at real Madrid vil leje anker som back up? Opstemt  de har forsøgt hele sommeren i mit spil i anden sæson
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #77: 16 Nov 2016, 16:23 »

Det har jeg ik oplevet, men hvor mange ligaer/spillere har du loadet? for eneste gang jeg har oplevet interesse fra Real Madrid og den størrelse, har været på lille database i et save med kun superligaen..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #78: 16 Nov 2016, 17:01 »

Det har jeg ik oplevet, men hvor mange ligaer/spillere har du loadet? for eneste gang jeg har oplevet interesse fra Real Madrid og den størrelse, har været på lille database i et save med kun superligaen..
har loadet stor database med 10 ligaer
Logged

Gruzztig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #79: 16 Nov 2016, 19:46 »

Nu kræver en komplet angriber jo afsindigt mange stats, så det vil hvert fald kræve fuld scouting af en spiller før de kan komme med et kvalificeret bud på om de er komplette eller ej, men hvis en spiller har eksempelvis 10+ i alle stats den fremhæver til rollen, og alligevel ikke har den som deres bedste position, kan de jo godt prøves af i rollen alligevel, da det nok nærmere betyder de er meget all round, og samtidigt har nogle spidskompetenser der gør dem bedre til en anden rolle, og ikke nødvendigvis at de er dårlige som komplette.

En Jan Chramosta hvis du har tjekkiet loadet, kunne jeg selv finde på at hente, og bruge i en rolle som skarpretter eller trequartista. Han er nogenlunde hurtig - dog ik så hurtig som for år tilbage da han var et af de større talenter i spillet, og så har han okay teknik. Han er ikke en angriber der vurderes til 4-5 stjerner, men han er stabil.

Ja ham har jeg også set på, han er dog pænt dyr, og min økonomi til spillerkøb er ikke så god igen.

Jeg har udvidet mit filter lidt, hvor jeg søger efter spillere med kompetencer som komplet angriber, så nu må jeg se hvad mine scouts siger.

Har ændret lidt på en anden taktik som jeg lige er ved at prøve af, nu hvor Ongenda er skadet. Så hvis den fungere godt, kan det være jeg holder mig til den. Nu må jeg se. Har kun brugt den i en kamp.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #80: 16 Nov 2016, 20:32 »

Ahh okay.  Fik ham så gratis. Da hans kontrakt udløb   Stor andel i at jeg kom i CL i anden sæson

Han har først kontrakt udløb i 2019 ved mig, håber på at signe ham efter de 2 år.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Thue_O
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #81: 16 Nov 2016, 20:49 »

Bliver nødt til lige at byde ind med min første BIF sæson i det nye spil.

I ligaen går det over AL forventning...om det er mig der er suveræn i spillet, eller de andre der er ustabile, skal jeg lade være usagt, men at være foran med 21 point efter 22 kampe, det mindes jeg ikke at have prøvet i lang tid (FM2016) Smiley



I Euro League røg jeg ud med et brag, kom i pulje med Fenerbache, West Ham og Fiorentina...en slem, slem pulje!!

Min succes har dog også en bagside...mange klubber river og flår i mine spillere, så for at bevare harmonien i truppen, er jeg blevet nødt til at sælge ud!

Skal siges jeg bruger Belthazors taktik, downloadet på Steamπ

* Skærmbillede 2016-11-16 kl. 20.43.55.png (287,82 KB - hentet 408 gange.)
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #82: 17 Nov 2016, 09:36 »

Så sluttede 2. sæson.
Blev til et sikkert mesterskab, med cleansheet rekord fra Rønnows side.
Samtidig har vi score enormt mange mål, mine angribere har til sammen scoret: 72 mål
Green: 30
Vibe: 27
Kamil: 12
Nwakaeme: 3

Ud over mine top angribere har både Kasey Palmer og Mukthar gjort deres foran mål, Palmer har stået for 13 mål og 14 assist og Mukthar 10 mål og 9 assist.

På midtbanen har Phiri sprudlet, og været indblandet i vores mål med 9 mål og 8 assist.

Vi sluttede sæsonen af med en KÆMPE afklapsning til løverne i deres egen hule, vi vandt pokal finalen og dermed the double med hele 6-0 Opstemt

Sæsonens bedste gennemsnit blev overraskende Novak, med 7,61 stærkt forfulgt fra Green med 7,56 og Fenger med 7,53.

I Ligaen har vi samletset scoret 83 mål.

Der blev i alt handlet for:
22 millioner
og solgt for:
115 millioner
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

zulu_danmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #83: 17 Nov 2016, 10:21 »

Mangler komplet angriber til Brøndby i første sæson?
nogen forslag?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #84: 17 Nov 2016, 17:54 »

Et lille tip, kan du ikke signe Mukthar efter første sæson, så lej ham en mere under samme vilkår, det lykkedes mig at signe ham efter jeg vandt anden sæson.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #85: 17 Nov 2016, 21:28 »

Nu er jeg også igang med yndlings klubben Brøndby IF, men jeg syntes at jeg i spillet ofte oplever skader, på 5-6 uger.
Jeg har en kammerat som har oplevet det samme.

Er det også noget i har oplevet? 
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Gruzztig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #86: 21 Nov 2016, 09:30 »

Så blev jeg færdig med min 2. sæson. Efter jeg justeret taktikken gik det over alt forventning. Tabte kun nåede der minder om 3 kampe. To af dem var i EL til Celta Vigo Som jeg mødte efter at været sluttet toer i min gruppe efter Tottenham og foran Genk og Saint Etienne.

Ongenda blev topscore i ligaen med 21 mål i 21 kampe. I tabellen blev det til en klar første plads med 11 point ned til fck.

Økonomisk er det dog stadig skidt og klubben har kun givet mig 7 mio i budget. Så det bliver om at finde nogen billige forstærkninger. Billing og Palmers lån stopper og klubberne vil ikke leje dem ud mere.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #87: 21 Nov 2016, 10:05 »

min 3 sæson gav mesterskabet igen. kom videre fra en min pulje i CHL, som bestod af Schalke, Benfica og Roma. trak så Barcelona og må kaste mit håndklæde i ringen. tabte 0-3 hjemme og 2-1 ude

Pokalen i DK giver jeg ikke så meget for, det er mine talenter der spiller der. De nåede kvartfinalen.

som ekstra bonus, så har mit u19 vundet ligaen alle 3 år jeg har været i klubben Smiley

Mit transfer vindue er gået med at tynde ud i truppen og 12 spiller er sendt afsted, enten på leje eller transfer. det har givet 300mio til klubben.
ind er kommer 2 spillere til samlet 11mio Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #88: 21 Nov 2016, 11:48 »

Så fik jeg også startet op på en karriere i Brøndby, som jeg altid gør i FM.

Første prioriteten var at få forlænget kontrakterne med de unge spillere som jeg ser potentiale i. Derfor blev der forlænget med Phiri, Nørgaard, Hjulsager, Holst og Crone. Det er jeg meget tilfreds med!  Thumbs Up

Sæsonen har indtil videre følgende overskrifter:
- EL gruppespil
- Umuligt at holde målet rent...
- Kan ikke lukke kampene på hjemmebane
- Suveræn på udebane

Jeg ligger nummer 1 efter 14 runder, 1 point foran SønderjyskE. Jeg har 3 gange været foran i overkommelige hjemmekampe, men har smidt sejren væk tilsidst  (her er spillet sgu rimelig realistisk  crazy )
I EL gruppen ligger jeg 2'er efter 4 runder og håber på at kunne snige mig videre fra en gruppe med Feyenoord, Zenit og Braga.
Har slået Feyenoord hjemme og Brage ude samt tabt til Feyenoord ude og Zenit hjemme.

Transfers ind:
Bubacar Sanneh (Horsens) - 4 mio
Toni Lato (Valencia) - Leje
Phillip Billing (Huddersfield) - Leje
Giuliano Wijnaldum - Fri
Kristoffer Olsson (FCM) - 6 mio
Mikael Ishak (Randers) - 5 mio

I alt: 15 mio

Transfers ud:
Christian Jakobsen - 5,5 mio
Marcos Urena - 4,5
Rodolph Austin - 3,5 mio
Elba Rashani - 3,5 mio
Jose Nunez - 1 mio
En masse talenter på leje

I alt: 18 mio

Olsson og Ishak har indtil videre markeret sig fint med sejrsmål i de to EL-sejre, og ellers kan nævnes at Toni Lato har spillet helt fantastisk på VB. Han ligger med et gennemsnit på 7,7 efter 12 kampe som starter  Opstemt
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #89: 21 Nov 2016, 13:10 »

Nu er jeg også igang med yndlings klubben Brøndby IF, men jeg syntes at jeg i spillet ofte oplever skader, på 5-6 uger.
Jeg har en kammerat som har oplevet det samme.

Er det også noget i har oplevet? 

Ikke urealistisk mange, træner i dem måske for hårdt? eller spiller med trætte spillere? 5-6 uger er typisk overbelastningsskad er.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010