home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71661 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 07 Nov 2016, 22:41 »

2 Sæson overstået på Vestegnen!

Vandt ligaen med 26point ned til nr 2 Smiley

Jeg kom i CHL, og gik videre til Knockout runderne. Jeg var i pulje med Real Madrid, Monaco og Zenit, der gik jeg videre som 2'er efter Real.
Nåede til kvartfinalen, men måtte lade livet efter 3-1 samlet til Bayern. Jeg slog Roma i 1 knockout runde samlet 3-3.

Jeg vandt også pokalen.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #61: 09 Nov 2016, 22:26 »

2. sæsons vinter vindue er slut, havde egentligt ikke tænkt mig hverken at sælge eller købe, men skal da lige love for at det ændrede sig.
Fik først et bud på 80 millioner for min vb lundqvist.
Derefter bød Malmø 30 millioner for nørgaard.

Lundqvist var en profil, og fast starter for mig, skulle derfor akut ud og finde en erstatnig, da Yun langt fra er god nok til at starte inde.
Der var et par spændende folk i det store udland, men endte med at lade pengene blive i ligaen, og hentede derfor Novak for 7 millioner, hvilket kan stige til 15 millioner gennem en række klausuler.

Samtidig skulle breden på midten igen sikres, og jeg købte derfor Erdal Rakip fra Malmø for 10 millioner.
Har derfor handlet for 17(25) millioner og solgt for 110 millioner dette vindue.
Har også hentet et par afrikanske regens gratis, som jeg glæder mig meget til at se udvikligen af.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #62: 13 Nov 2016, 11:05 »

Vinterpausen ser lovende ud:

 
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #63: 13 Nov 2016, 11:39 »

Så blev det også tid til at jeg fik gang i et nyt Brøndby save, væk fra beta skyggen.

Nu havde jeg set Dehli få ustyrligt mange penge for Pukki, så jeg må indrømme jeg gik igang med en voldsom charmeoffensiv for at prøve at få penge for ham. Og jeg kom ikke i nærheden af det beløb Dehli fik, til gengæld tror jeg så på jeg har erstattet ham med manér.

Kort om mine transfers og deres forhold.
For det første, har jeg satset på at forlænge nogle kontrakter, så snart jeg havde handlet ind, men jeg har også prøvet at bygge på min trup således der ikke vil være behov for spandevis af handler hvert vindue fremadrettet, hvilket har gjort jeg har handlet alle handler til mere end 1 million, som 1-2 million(er) nu og resten over 2-4 sæsoner.

Først og fremmest blev der opsagt kontrakter med alverdens skrammel på U19 og B holdet. Det skuffer mig hvert år hvor ringe talenterne egentlig er hvis de ikke allerede ligger i A truppen. Kun et par talent er blevet heholdt, og det er Viktor Anker som er gået op som 3. keeper i superliga truppen, samt Daniel Stückler som jeg vil leje ud.

Af salg, skal det siges jeg har solgt visse folk lidt under hvad jeg kunne have fået, fordi jeg ville undgå at betale en del af deres løn efterfølgende.
Ariel Nuñez er taget til Libertad for 485k, mens jeg fik 3,5 millioner for Christian Greko Jakobsen der tog til Dundee. Marcos Ureña er taget videre til Dijon FCO for 2,5 millioner, mens Elba Rashani flytter permanent til Rosenborg for 1,9 millioner. Teemu Pukki tager turen til Cagliari for 26 millioner og Kamil Wilczek til Malmö FF for 15 millioner.

Samlede indtægter godt og vel 49 millioner.

Ind er kommet følgende:
Kenan Bajric - 1 million + 2 millioner over 2½ år - Olimpija Lublana
Rasmus Nissen Kristensen - 1 million kontant + 6½ over 8 år - FC Midtjylland
Milos satara - 800.000 kroner - Mladost Lucani
Marcus Ingvartsen - 1 million + 4 millioner over 3 år - FC Nordsjælland
Miguel Trauco - 1 million - Universitario de Deportes
Harold Preciado - 2 millioner + 6 millioner over 3 år - Deportivi Cali

Hvordan disse så skal passe ind, er yderst interessant, i det jeg ikke er helt sikker på eksempelvis Bajrics evne til at slå Röcker af holdet, eller om han mere skal være en slags multisub, hvorimod Milos Satara er bevidst købt med tanke på at være reserve DMC og FC, og NK er hentet som backup til Larsson.

Min ideal opstilling samt bænk hvis alle er skadesfri, vil derfor se således ud

Dette medfører også at jeg overvejer at leje Crone ud en sæson, og sælge Albrechtsen fra til vinter, hvor jeg også lader Yun gå fri. Kliment er fejlcastet til min trup, ser ham mere som kant end som angriber, men da han ikke kan opsiges må han vel agere 4. valg.

Og for at undgå spørgsmålet om Holst vs. Austin, så er det et spørgsmål om at jeg tror der er flere år i Holst som DMC end Austin, og jeg i mit beta save havde store problemer med at finde en passende DMC, så jeg vil hellere satse på at udvikle lidt mere på Holst, end på at bruge hele budgettet på DMC's de næste par sæsoner.

Herfra er der også en drøm om at nationalisere truppen på sigt, således jeg i en 25 mand trup har minimum 60% danskere, helst mere, derfor ser jeg mest mine køb af udenlanske spillere som en nødløsning nu her, grundet økonomien.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #64: 13 Nov 2016, 22:06 »

Du har vel forhåbenligt også beholdt Karl Appelt?!
Og 26 mil for pukki er nu også meget pænt!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #65: 13 Nov 2016, 22:38 »

Har ik den store fidus til Appelt, og med en håbløs vurdering på 2(3) potentielt var det bare at vise ham vejen til døren Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #66: 16 Nov 2016, 11:11 »

Har ik den store fidus til Appelt, og med en håbløs vurdering på 2(3) potentielt var det bare at vise ham vejen til døren Smiley

What 2(3)Huh! Jeg har 4(5) på ham, og min stab mener han kan blive bedre end Mukthar, han har i øvrigt udviklet sig super, og er oppe på de 3 stjerner nu, samlignet med Mukthar og Kasey Palmer, hvilket må siges at være godt.

Han var i øvrigt med til at sætte disse rekorder.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #67: 16 Nov 2016, 12:20 »

Dehli  kan se du også har hentet green. Opstemt   
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #68: 16 Nov 2016, 12:27 »

Dehli  kan se du også har hentet green. Opstemt   

Ja han er dog kun lejet i 2 sæsoner uden det koster mig en krone Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Gruzztig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #69: 16 Nov 2016, 12:31 »

Jeg er også i gang med et Brøndby save.  Klubben valgte at acceptere et bud fra Celtic på Pukki på 16 mio. Så jeg kom aldrig op og fik det samme som andre for ham.
 
Sluttede som 3. i første sæson og vandt playoff kampen til at spille europæisk. I pokalen blev jeg slået i i kvartfinalen.

Jeg har prøvet forskellige taktikker herunder både den som Dehli og BelthazorDK har lagt op. uden det har givet rigtige gode resultater. I forhold til  BelthazorDK  taktik har jeg store problemer med at finde en komplet angriber. Så jeg har haft lavet om i rollen for den anden angriber.
Jeg har bedt mine scouts lede efter komplette angriber men på en sæson har de ikke fundet nogen overhovedet.  BelthazorDK  har du et godt input til hvordan jeg får min scouts til at finde en? jeg har også brugt søgefunktionen i transfers men uden held.

                                                                                                                                 

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #70: 16 Nov 2016, 13:33 »

Altså jeg ville nok nærmere prøve at tilpasse mit hold til hvilken type jeg har, fremfor at købe en til taktikken.

Problemet med downloadede taktikker er nemlig at det er svært at få præcis samme spillertyper som han der har lavet den, og i dette tilfælde ville jeg nok satse på Pukki som falsk 9'er, ellers en skarpretter, defensiv angriber eller endda en Trequartista hvis det er det du kan finde.

Hvad angår den komplette angriber har jeg ikke nogen andre i tankerne ved spil start end den colombianer jeg tidligere har nævnt på siden.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gruzztig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #71: 16 Nov 2016, 13:43 »

Klart jeg har også prøvet at tilpasse den til dem jeg havde, men uden det store held. Fik så lejet Ongenda i PSG( kiggede på ham fordi han var sat til leje) og så han kunne spille komplet angriber. Og det gik fint i et par kampe, men han blev langtidsskadet, så ville forsøge at finde en anden i stedet for ham, men det har jeg så ikke kunnet overhovet mine scouts finder ingen.

Har også forsøgt mig med at søge på de skills som spillet foreslår til en komplet angriber, men dem jeg finder og som vil til min klub, er der ingen som kan spille rollen komplet angriber. Så jeg var faktisk mest nysgering om der var nogen som havde haft held til at finde komplette angriber.

Og ham colombianeren som du skrev om, er solgt til anden klub i mit save.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #72: 16 Nov 2016, 13:59 »

Dolberg er jo en oplagt type, men for dyr ved start. Jeg har ikke haft andre Komplette end colombianeren og Dolberg selv, så mit bedste bud er hvert fald at finde en anden type.

Jeg har også selv startet med taktikken, hvor jeg brugte en helt anden type i starte (navnligt Pukki), og det var kun fordi jeg ville have et friskt save nu her efter betaen er sluttet, at jeg prøvede med Colombianeren.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gruzztig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #73: 16 Nov 2016, 14:07 »

Der er nok ingen anden vej end jeg må lade mine scouts blive ved med at søge, og så prøve med en anden rolle end til Ongenda er klar igen.

Så har jeg da forhørt mig, om det bare var mig som havde gjort noget forkert eller det bare er mine scouts som ikke kan finde en som passer ind som komplet angriber.

Kan jo også evt. træne en ung, som har statsne til det.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2016, 14:09 af Gruzztig » Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #74: 16 Nov 2016, 14:46 »

Ja han er dog kun lejet i 2 sæsoner uden det koster mig en krone Smiley

Ahh okay.  Fik ham så gratis. Da hans kontrakt udløb   Stor andel i at jeg kom i CL i anden sæson
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010