home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 71575 gange)
Ovnklarsvinekam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #90: 24 Nov 2016, 19:41 »

Nu havde jeg jo faktisk besluttet at jeg for første gang i min manager tid der strækker sig tilbage fra 02-03 at jeg ikke skulle spille med Brøndby, men efter at have læst tråden her har jeg besluttet at det at jeg skal spille med brøndby alligevel, selvom jeg ikke er så aktiv vil jeg prøve at huske at komme med updates anyway hvis jeg husker det. første sæson vil jeg spille i en form for 4-3-3 i en type agtig tiki take form for boldspil hvor det handler om højt pres, hurtigt genpres og meget boldbesiddende, da vi i fm17 ikke har de bedste fløj spillere går jeg efter at få hentet en ny top angriber ind som skal være komplet angriber og pukki skal skoles til at ligge i den venstre side som invendig angriber samt vi skal også have styrket i højre side.

Men det allerførste der skal ske bliver at fyrer troels bech da jeg vil have totalt kontrol og hans løn kan bruges andre steder
« Seneste Redigering: 24 Nov 2016, 19:48 af Ovnklarsvinekam » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #91: 24 Nov 2016, 20:42 »

Hej Freaks!

Jeg syntes det er blevet tid til at komme med en update omkring mit nye BIF save, og efter jeg sidst skrev er der sket lidt. For det første startede jeg savet forfra, da jeg igen følte jeg have handlet for meget ind.

Mine handler for sæsonen: Indkøb og salg

Som det ses er der blevet solgt godt ud, Odgaard er iøvrigt tilbagelejet til Lyngby i 2 sæsoner, hvilket jeg senere kom til at fortryde groft, da de rykkede ned.

Turneringerne forløb som følgende:
DBU Pokalen
Alka Superligaen
Europa League

Navnligt Europa League er jo forbløffende godt gået, men det er jo heller ikke de største modstandere jeg mødte på min vej.

Bruger den tidligere nævnte taktik som stadig er at finde i Steam Workshop, og så er der jo ikke meget at sige derudover.

Jeg har til den nye sæson rykket nogle regens op, købt nogle fra nær og fjern (mest nær), og satser meget stærkt på talentudvikling. Dette fremgår også af mine lønninger, hvor jeg har fået os helt ned på 514.114 kr. om ugen, et beløb jeg gerne ser falde med en 14.114 kroner yderligere, indtil vi har 250+ mio i klubkassen, hvor der lige nu ligger sølle 166 millioner. Champions League vil stort set løse problemet på den front.

Sæsonen 17/18 ligger for mine fødder og jeg er virkelig spændt på hvordan det skal gå, føler vi har en Europæisk balast at bygge videre på, selvom vi ikke vandt EL i første sæson.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #92: 25 Nov 2016, 12:13 »

Er også igang med denne fantastiske klub.

Jeg har lige vundet The Double i anden sæson Wink
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Ovnklarsvinekam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #93: 30 Nov 2016, 08:27 »

Lille update fra spillet.. Vi har lige ramt vinterpausen i sæson 1 og efter et par meget svingende præstationer i første halvdel af sæsonsen ligger vi nu nr. 3 hvor vi mistede 2. pladsen til Fcm i sidste runde, i en kamp vi domminerede totalt men taber alligevel 0-1, vi har haft store skades problemer med skader til nøgle spillere som Rønnow, Hermannsson, Mukhtar, Nørgaard, Hjulsager, Ingvartsen, Holst, Phiri og Pukki var ude alle sammen i en måned på samme tid, vi kæmper stadig med taktikken men det virker til vi er på rette vej, europa er vi ude af men jeg håber vi kan holde os skadesfri eller holde skaderne nede resten af sæsonen
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #94: 30 Nov 2016, 14:24 »

Også en lille update fra mit spil.
1. sæson sluttede med en 2.plads et godt stykke efter FCK. Sluttede bl.a. med et grimt 1-5 nederlag på hjemmebane, hvor Cornelius syntes han skulle lave 5 mål  Græder

Jeg kom videre fra gruppen i EURO Cup, men røg derefter ud til Fenerbache. Vandt ellers første kamp 2-1 hjemme, men det var ikke nok da udekampen bød på et 0-2 nederlag.

En del af mine spillere har præsteret fint over hele sæsonen og derfor er stort set hele mit hold eftertragtet. Det er godt nok et problem at blive enige om en rimelig salgspris med spilleren. Diskuterede bl.a. med Pukki omkring et salg. Jeg startede med at foreslå en pris på 30 mio, da han sluttede som topscorer i sæsonen. Det var helt urimeligt. Jeg endte med at foreslå en pris på 15 mio, hvilket resulterede i en rasende Pukki, der stormede ud af kontoret. Han er dog stadig i klubben, men er ikke tilfreds  Ubeslutsom

Jeg har solgt både Ishak (10 mio frikøb til Malmø), Wilczek (10 mio), så jagten er gået ind på en angriber.
Samtidig forsøger jeg at lokke Mukhtar til klubben, da han er sat til salg for 4 mio af Benfica - han kræver bare en høj løn på 500k/måned. Håber vi kan blive enige!

P.s. Mukhtar er ikke længere tysker, men har nationalitet Sudan  crazy
Logged

Ovnklarsvinekam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #95: 03 Dec 2016, 10:51 »

Første sæson slut vi sluttede på en acceptalt 2. plads og vand pokal turneringen, men det har været skræmmende med så store udsving i præstationerne gennem sæsonen hvor det er blevet til hele 10 nederlag i ligaen hvilket er alt for meget. Det der er endnu mere skræmmende er at vi er så langt bag efter fck hvilket blev gjort til kende sidst vi mødes hvor vi tabte 2-6, det er længe siden der har været så mange op og nedture igennem en sæson som vi har haft i denne, men vi er helt klart på rette vej, spillerne for sig nu en fortjent sommerferie og nu skal jeg på arbejde for at finde spille der ikke koster penge, specielt i forsvaret hvor vi hjar sejlet utroligt meget. Næste sæson står på offensiv bold og vi håber at vi ikke bliver ramt af skader igen, hvilket der virkelig har været tendens til i den her sæson
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #96: 04 Dec 2016, 15:46 »

Havde egentlig planlagt ikke at købe manager før efter esksamenperioden. Men nu kan jeg se min bror har købt det på min steam....

Så jeg skulle da lige prøve Smiley

Er kommet i gruppespillet efter et par utrolig heldige lodtrækninger (Glenavon-Breioablik-Ordabasy-Maribor). Ligaen fører jeg da Fck har været elendige (heldigvis!). De starter med 4-3 nederlag til Lyngby og har tabt 6-0 til Nordsjælland og 4-1 til AaB. Så der er mulighed for et mesterskab :O Opdaterer lidt senere med mine transfers, formation og hvem der klarer sig.

Kan kun anbefale at købe Arajuuri fri med det samme. Han har været et monster. 
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #97: 04 Dec 2016, 19:49 »

Paulus er brandvarm! http://imgur.com/4QTU3Mm

Udover det har jeg købt Phumlani Ntsanghase fra Wits. Lejet Salva Ruiz. Solgt Austin, Albrecthsen og Rashani.

Trukket Young Boys, Nice og Man United - Sejr hjemme over Nice og ude mod Young Boys.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2016, 19:52 af PGReimer » Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #98: 15 Dec 2016, 18:41 »

Er lige startet på save med Brøndby, det går så godt at ved vinter pausen ligger vi på en delt 1 plads med FCK, men vi har en bedre målscore. Så sker der desværre det at vi starter ud mod FCK på udebane, AAB på udebane og FCN på hjemmebane resultatet er desværre det vi kun ender med 1 p i de 3 kampe, men vi ligger stadig i top 2.
Efter de 3 kampe ender jeg med en kammeratlig samtale hos Jesper Møller, som påpeger over for mig at vi ikke har spillet så godt som forventet. Jeg tænker ok fair nok, ind til jeg får stukket den her i hovedet om jeg skal have 10p i de næste 5 kampe, der tænkte jeg lige what the fuck, vi har spillet over forventing hele sæsonen og så får man lige stukket sådan en lort i hovedet.

Andre der har prøvet det ?

« Seneste Redigering: 15 Dec 2016, 19:21 af cartoon » Logged

Ovnklarsvinekam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #99: 17 Dec 2016, 06:34 »

Sæson 2 er netop overstået.
Vi sluttede igen på 2. pladsen denne sæson hvilket faktisk er både acceptatelt men også uacceptatelt da vi har haft helt ekstremt store udsving i vores præstationer i løbet af sæsonen. Det der sluttede taktisk godt første sæson har slet ikke virket i sæson 2 så vi har kæmpe med formationen, men sæsonen generelt er godkendt da vi slutter som nr 2. i ligaen røg dog ud af semifinalen i pokalen men gik videre fra gruppen i europa league, europa league gruppe spillet trak vi Chelsea, Braga og Krasnodar, hvilket er en svær gruppen men stadig en gruppe hvor chancen eksisterede hvilken den hvirkelig gjorde. Selvom vi startede gruppen med et 0-1 nederlag ude med Chelsea havde jeg en god fornnemmelse fordi vi på ingen måder blev kørt over. Anden kamp endte 1-1 hjemme mod Braga i kamp vi dominerede og burde have vundet men vi var uheldige. kamp 3. med Krasnodar vandt vi 4-1 hjemme vi en virkelig kraft præstation af drengene.
kamp 4 vinder vi 3-0 ude og krasnodar
kamp 5. tabtre vi 0-1 til chelsea igen men vi var virkelig godt med og var uheldige ikke at få point,
kamp 6 1-1 ude mod braga

vi ryger dog ud af knockout rundes første kamp mod torino hvor vi tabte 0-1 hjemme og vi tabte 2-3 ude og hvordan vi tabte den kamp er mig stadig i en gåde fordi
vi havde 31 skud på mål dog kun 9 inden for rammen og 4x træværket hvor torini kun havde 9 skud og 6 på rammen

sæsons store højde punkt har helt klart været Pauslus Arajuuri og Gustaf Nilsson

og det værste har været da bestyrelsen vælger at sælge Markus Ingvartssen for en spot pris af 14 mill

sæson 3 står for døren og vi skal på angriber jagt
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #100: 22 Dec 2016, 09:25 »

Er også netop blevet færdig med 2. sæson.
Sluttede på en 2. plads efter FCK, der ligesom i virkeligheden er i en lige for sig selv. Deres forspring endte på 11 point, og jeg havde det samme ned til 3. pladsen. Jeg håber snart at kunne få lukket det hul!

Sæsonens bedste spiller har været Bubacar Sanneh, som har styret centerforsvaret på flotteste vis. I angrebet har min lejede angriber Victor Osimhen gjort det godt sammen med Gustaf Nilsson. Nilsson sluttede som topscorer med 23 mål.

Jeg glæder mig til næste sæson, hvor jeg allerede har sikret mig flere forstærkninger.
Den største forstærkning er vidunderdrengen Facundo Colidio, der skal tage over for Osimhen og lede mit angreb. Ham skal I tjekke ud!  Thumbs Up
Jeg måtte slippe 28 mio for ham, men han er også alt for god til Superligaen.

Yderligere kommer Filip Novak og Vajebah Sakor til klubben for hhv. 4 og 1,5 mio.

Har stadig problemer med at specielt franske klubber hiver i mine spillere, og de er ikke glade for den pris jeg vil have for dem. Eksempelvis Gustaf Nilsson, som er 10 mio værd og 20 år gammel. Jeg mener bestemt ikke at 30 mio er helt hen i vejret, men han vil ikke gå længere op end 14 mio...

Generelt har jeg rigtig svært ved at sælge mine spillere til ordentlige beløb  Skuffet
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #101: 03 Jan 2017, 11:43 »

Så blev 3. sæson spillet færdig, og jeg begynder næsten at ærge mig over at jeg ikke bare har skrevet en blog om mit save med BIF. 

3. sæson sluttede med The Double til vestegnens drenge! Superligaen havde en helt særlig afslutning da både FCK og jeg havde 75 point inden sidste kamp, som netop var en direkte duel i Parken  Shockeret Jeg lå nummer 1 med bedre målscore og derfor ville uafgjort i Parken være nok til at sende guldet hjem.

Jeg synes egentlig at jeg havde godt styr på kampen, men da uret viste 90 min var stillingen alligevel 1-1. Jeg fik tilkendt et straffespark i 92. minut og var sikker på at mesterskabet var hjemme... Min topscorer for sæsonen Colidio skulle sparke... HAN BRÆNDER!
Heldigvis skete der ikke mere, og mine spillere kunne nyde det meget specielle øjeblik at fejre mesterskabet i løvens hule  Thumbs Up

DK er rykket helt op som nummer 10 på den europæiske rangliste, hvilket betyder at mit mesterskab sender mig direkte i CL gruppespillet næste sæson. Det kommer til at kræve nogle forstærkninger, da jeg helt sikkert mister et par stykker til større klubber. Min topscorer og vidunderdreng Colidio er jaget vildt, og vil ikke skrive under på en ny kontrakt. Derfor var jeg rimelig indstillet på at jeg måtte nøjes med hans mål i en enkelt sæson. 28 mål i 31 SL kampe er ret flot for en 18-årig!

Det skete da også i slutningen af Juli at storklubben Dortmund smed et bud på 300 mio (150 nu, 50 mio over 2 år + bonusser og videresalg). Buddet var for godt til at afslå for bestyrelsen og jeg er nu på desperat jagt efter en angriber.
Jeg har en regen på vej med det fantastiske brøndby-navn Jan Vilfort Mortensen, men han er ikke helt klar til at være førstevalg endnu.

Daniel Amartey er sat til salg i Leicester og jeg overvejer at hente ham til at stabilisere min DM, da jeg ikke er sikker på at Nørgaard har viveauet til CL.   
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #102: 30 Jan 2017, 12:18 »

Er der nogen, der ved, om det er muligt at praktisere det vanvittige presspil, Brøndby praktiserer IRL, i FM?
Eller bliver man fuldstændig overløbet?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #103: 31 Jan 2017, 18:54 »





Det er en latterlig god taktik du har lagt op her.  Thumbs Up Har selvfølgelig lavet min egen ved siden af, men sammen med din taktik, så kører det helt perfekt. Pukki og Wilczek har lavet 38 mål til sammen i efteråret og kunne muligvis have lavet flere, hvis det ikke var for Pukkis skade.
Med en kamp i hånden er der 13 point ned til Randers.

Logged

Ovnklarsvinekam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #104: 02 Feb 2017, 20:46 »

Sæson 3 er overstået, det blev til et fantastisk mesterskab og en godkendt sæson, 122 mill i klubkassen for spiller salg og en vi har holdt på de fleste talenter, vi har fået byggen en stærk trup og fået 2 rigtig prominete navne ind på fri, den ene er Leandro Damiao som kom til omkring januar og den anden er ingen ringere end mister wayne rooney himself på fri transfer som er klar til start i sæson 4
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010