home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik  (Læst 190977 gange)
Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #105: 29 Dec 2008, 22:24 »

Ja det har jeg, men der vil den så ikke finde noget, så netkortet må ikke være installeret korrekt..

Det kyder ihvertfald sådan, og det er også en ganske almindelig fejl, så du er bestemt ike den første som har oplevet dette.

Held og lykke med at få "skidtet" op at køre igen  Wink

/Yakushin

Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #106: 29 Dec 2008, 22:27 »

Ser man teoretisk på konsollerne er PS3 uden tvivl den stærkeste maskinen rent "motorkraft" mæssigt, og en anden stærk side ved PS3´en er Blu-Ray drevet, som er next-gens svar på DVD, så allerede der for du en fantastisk afspiller med i prisen.

Ulempen i forhold til Xboxen er selvfølgelig prisen, for til prisen er Xboxen  en hamrende god maskine, som giver fuld valuta som spillemaskine.

Jeg ville dog alligevel vælge PS3´en til hver en tid, da jeg ser man som værende et stykke foran Xbox, især på grund af Blu-Ray drevet og de muligheder dette giver både inden for spil og film.

Hverken en PS3 eller en Xbox 360 kan læse PS2 spil. Dog med undtagelse af den første PS3 som kom på markedet med 60GB Harddsik, den kunne læse de nyeste PS2 spil. De man køber i dag kan desværre ikke.

/Yakushin


Med motorkraft mener du da at der er meget forskel på tempoet de to maskiner kører diverse spil??
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #107: 29 Dec 2008, 22:38 »

Med motorkraft mener du da at der er meget forskel på tempoet de to maskiner kører diverse spil??

Selve den grafikmotor og processorkraft som er i en PS3 er bedre end i en Xbox 360, men det er selvfølgelig også naturligt når Xbox 360´en har været i handlen noget længere end PS3´en. Derfor er PS3´en grafisk en lille smule bedre end en Xbox 360. For at udnytte den grafiske del optimal kræver det selvfølgelig også et ordentlig TV. At tilslutte en PS3 til et billedrørs-TV er dicideret vold i mod maskinen. Har man kun et billedrørs TV så hold dig til en PS2.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

motZ
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #108: 29 Dec 2008, 22:42 »

Selve den grafikmotor og processorkraft som er i en PS3 er bedre end i en Xbox 360, men det er selvfølgelig også naturligt når Xbox 360´en har været i handlen noget længere end PS3´en. Derfor er PS3´en grafisk en lille smule bedre end en Xbox 360. For at udnytte den grafiske del optimal kræver det selvfølgelig også et ordentlig TV. At tilslutte en PS3 til et billedrørs-TV er dicideret vold i mod maskinen. Har man kun et billedrørs TV så hold dig til en PS2.

/Yakushin

Netop det du siger om billedrørs TV har jeg tænkt meget over. Synes næsten ikke jeg kan være bekendt at spille PS3 på mit billedrørs TV, så ville det bedste ikke være, hvis jeg snart gik ud og investerede i et godt fladskærms TV?
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #109: 29 Dec 2008, 22:45 »

Netop det du siger om billedrørs TV har jeg tænkt meget over. Synes næsten ikke jeg kan være bekendt at spille PS3 på mit billedrørs TV, så ville det bedste ikke være, hvis jeg snart gik ud og investerede i et godt fladskærms TV?

Absolut en god idé.  Smiley

Med et billederørs-TV kan du slet ikke udnytte alt den grafik, som du kan trække ud af en PS3, så det kan da klart anbefales. Du kan se en kæmpe grafikmæssigt forskel på en fladskærm.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

motZ
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #110: 29 Dec 2008, 22:47 »

Okay, men skal man have et bestemt kabel for at udnytte grafikken fuldt ud på fladskærmen?
Har et scart-kabel i forvejen, som også følger med til PS3'en.
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #111: 29 Dec 2008, 22:48 »

Selve den grafikmotor og processorkraft som er i en PS3 er bedre end i en Xbox 360, men det er selvfølgelig også naturligt når Xbox 360´en har været i handlen noget længere end PS3´en. Derfor er PS3´en grafisk en lille smule bedre end en Xbox 360. For at udnytte den grafiske del optimal kræver det selvfølgelig også et ordentlig TV. At tilslutte en PS3 til et billedrørs-TV er dicideret vold i mod maskinen. Har man kun et billedrørs TV så hold dig til en PS2.

/Yakushin
Nu spørger jeg dumt. Smiley Hvad er et billedrørs-tv... ? Er de store firkantede tv?  crazy
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #112: 29 Dec 2008, 22:49 »

Når du nu siger det er 'vold mod maskinen' når man spiller ps3 på sit gamle tv fra 1990'erne :b er det så bare ment som et udtryk, eller har den direkte ikke godt af det?

Hvis jeg skal ud og købe et nut tv, hovedsageligt til at spille ps3 og se film på, hvad er så det mest vigtige at holde øje med? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #113: 29 Dec 2008, 23:00 »

Nu spørger jeg dumt. Smiley Hvad er et billedrørs-tv... ? Er de store firkantede tv?  crazy
Et billederørs-tv er netop et af de store firkantede tv'er fra 90'erne Wink
I dag sælges der (næsten) kun LCD og Plasma tv Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #114: 29 Dec 2008, 23:08 »

Jeg går med tanker om at anskaffe mig et nyt fladskærmsfjernsyn, men det er jo lidt af en jungle at bevæge sig ind i. Hvad mener du er vigtigt for en fladskærm idag? Hvilke modeller kan du evt. anbefalde?
Har selv kigget lidt på denne sag fra Philips: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/37PFL7403H_(Wupti1).html Hvad siger du til det?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #115: 29 Dec 2008, 23:09 »

Et billederørs-tv er netop et af de store firkantede tv'er fra 90'erne Wink

Sådan et som du har... xD
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #116: 29 Dec 2008, 23:10 »

Jeg går med tanker om at anskaffe mig et nyt fladskærmsfjernsyn, men det er jo lidt af en jungle at bevæge sig ind i. Hvad mener du er vigtigt for en fladskærm idag? Hvilke modeller kan du evt. anbefalde?
Har selv kigget lidt på denne sag fra Philips: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/37PFL7403H_(Wupti1).html Hvad siger du til det?

Direkte dumt at betale for Full HD, når TV'et kun er 37".
Logged


mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #117: 29 Dec 2008, 23:12 »

Hvad med et af de nye LG fladskærme... Er de gode nok? Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #118: 29 Dec 2008, 23:13 »

Direkte dumt at betale for Full HD, når TV'et kun er 37".

Hedder du Yakushin?!

Den diskussion har vi haft, og vi behøver jo ikke tale om udfaldet. Wink
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #119: 29 Dec 2008, 23:15 »

Direkte dumt at betale for Full HD, når TV'et kun er 37".

Hvorfor er det du mener dette?
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 56 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010