home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 nye features
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 nye features  (Læst 62640 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #45: 16 Sep 2015, 12:21 »

Men der er ikke tale om at du kan spille det fulde spil på din tablet, det har en tablet slet ikke maskinkraft til.
Logged

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #46: 17 Sep 2015, 13:03 »

Jeg må indrømme og sige af jeg ikke synes det er nemt af spille FM, jeg laver den en fed taktik efter den anden , men det virker ikke , synes eller jeg har nogle rigtig gode spiller på mit hold, men nej. kan kun vinde pokal turneringen. hvis jeg vil vinde mesterskabet , er jeg nød til af snyde og det gider jeg ikke.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #47: 17 Sep 2015, 18:18 »

Igen - jeg efterlyser ME-forbedringer... men der er nu et par interessante nye features, jeg lige har læst om!

Først og fremmest, så vil man nu kunne få ens lægestab til at give en last-minute vurdering af en spiller på vej tilbage fra skade, hvor de vil give anbefaling på hvorvidt man kan bruge ham i den næste kamp eller om han bør sidde over af hensyn til tilbageslag. Man kan selvfølgelig vælge at ignorere deres anbefaling, men personligt synes jeg det er en (lille) fantastisk ting i spillet. Det er de små detaljer, jeg aldrig selv har tænkt over mangler, men alligevel giver en del til realismen i spillet. Det er ikke noget der ville ændre på om jeg ville købe spillet, men synes det er en fin tilføjelse!

Derudover er der opdatering på en staff-screen, hvor man nu kan sammenligne sin stabs kvaliteter med resten af ligaen og få bestyrelsens mening om det hele. Igen - en lille ting, men faktisk en feature jeg tror jeg ville skele til af og til for at se hvordan det går, når man spiller med en lille klub, der gerne vil vokse!

To små ting - men stadigvæk Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #48: 17 Sep 2015, 22:41 »

Mit bud er at de viser ME'en som noget af det eller sidste. Desuden er den nye scoutreport sindssygt lækker!
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #49: 18 Sep 2015, 10:20 »

Mit bud er at de viser ME'en som noget af det eller sidste. Desuden er den nye scoutreport sindssygt lækker!

Er der nogen billeder af det scoutingreport? Synes overhovedet ikke jeg kan finde det, når jeg kigger screenshots igennem?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #50: 18 Sep 2015, 11:01 »

Er der nogen billeder af det scoutingreport? Synes overhovedet ikke jeg kan finde det, når jeg kigger screenshots igennem?

Er et enkelt skal nok lige få opdateret sektionen, pt er det kun på vores facebook
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #51: 18 Sep 2015, 15:02 »

Så er screenshot sektionen opdateret
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #52: 20 Sep 2015, 12:09 »

Mit bud er at de viser ME'en som noget af det eller sidste. Desuden er den nye scoutreport sindssygt lækker!
Hvorfor skulle de vise ME'en som det sidste? Giver jo ingen mening da det er spillets grundsten
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #53: 20 Sep 2015, 14:44 »

Hvorfor skulle de vise ME'en som det sidste? Giver jo ingen mening da det er spillets grundsten

Hvis de har nogle esser i ærmet at smide så smider man dem jo ikke først ?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #54: 20 Sep 2015, 18:13 »

Hvis de har nogle esser i ærmet at smide så smider man dem jo ikke først ?
esser? Altså nu er der jo ikke ligefrem konkurrence på det marked så det er på ingen måde en valid strategi da det ikke giver dem en fordel. Medmindre ME'en ikke er færdig selvfølgelig.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #55: 20 Sep 2015, 18:54 »

Men er seføli ikke færdig der er 53 dage til udgivelse så den skal være done om ca 52
Logged

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #56: 23 Sep 2015, 18:50 »

Fik lige et svar angående Create My clujb https://twitter.com/FootballManager/status/646726866456477698 synes det er en lækker feature, så man ikke skal til at rode i databasen for at lave et dreamteam Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #57: 24 Sep 2015, 13:32 »

Fantastisk nyhed! Det er en sjov ting - Som nok skal blive brugt tror jeg!

Ligesom i PCM, hvor man har x.antal millioner til ryttere, mon ikke man har x.antal millioner til spillere! DEt bliver meget sjovt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #58: 24 Sep 2015, 16:13 »

Fik lige et svar angående Create My clujb https://twitter.com/FootballManager/status/646726866456477698 synes det er en lækker feature, så man ikke skal til at rode i databasen for at lave et dreamteam Smiley

det var dog lækkert, mon ikke vi ser nogle dansker hold rundt omkring? Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #59: 25 Sep 2015, 11:42 »

Jeg tror for første gang i 15 år, ikke at jeg investerer i det nye spil.
Jeg synes virkelig at releasen ser tam ud - og der er ganske enkelt minimal udvikling år for år.

Spillet trækker mere og mere i den yngre målgruppe - i stedet for at støtte op om hvad et managerspil handler om.
Jeg begriber ikke at man har så meget fokus på at man kan bygge egne klubber op, lave grafiske tiltag og kaste al energi i den grafiske motorer.

Jeg savner virkelig noget realisme fra virkelighedens verden - og dér hvor SI kigger realistisk - er mod de fysiske bevægelser i kampene - i stedet for at kigge på hvad et managerspil bør handle om.

I min verden skulle man forsøge at kopiere al det som optager virkelighedens verden.
Opbygning af hierarki af trupper - skabe et sammenhold med forskellige typer, opbygge en vinderkultur - få et samarbejde op af køre i klubben, og få lagt en strategi for klubben!

Lave en 2-3-4-5 års planer, hvor man planlægger oprykning, etablering i toppen - 3 gange europæisk gruppespil m.m.

Der skal være MEGET større interaktion mellem klub og ens ansvar som manager - hvordan spiller man, hvordan klarer mig sig kontra sidste år samme tidspunkt, hvordan udvikler klubben sig - i princippet skulle der også være målsætninger om at drive en økonomisk sund forretning - og at det faktisk vægtes højere end placeringerne.
Hvorfor? Fordi så kan der også opstå uenigheder der gør at man rent faktisk også SELV ikke kan se ideen i at fortsætte i en klub!

Der er hele tiden de her afvejninger i virkeligheden - medierne er med til at sætte fokus på ting - og jeg synes at FM igennem mange år er rykket længere og længere væk fra virkeligheden.

Egentlig har de ikke formået at integrere medierne ordentlig i spillene - det er latterlige og helt igennem ubrugelige optakt, nedtakt og når du offentliggør interesse i en spiller.

Havde de fået det integreret ordentlig og implementerede nogle af tankerne - så kunne man også hele tiden få skabt nogle målbare statistikker på ens ageren som manager.

Eksempel på interaktionen :
X beklagede sig sidste år at hans ønske om (interaktion med ledelse) frigivelse af flere midler til transfermarkedet - i år har ledelsen i klubben øget budgettet (interaktion med ledelse - som evt. kunne være kommet retur på baggrund af ens tidligere ønske om flere midler!) med x antal procent/millioner - og har ikke formået at få flere point.
Sidste år efter x antal kampe - havde holdet x antal flere point og havde scoret x antal flere mål. (analyse af statistikker + sammenligning med tidligere resultater).

Det siges at flere personer i klubbens ledelse er bekymret over spillets tilbagegang - da holdet tidligere har præsteret langt bedre.
(Interaktion - ledelse indkalder til møde om de manglende point + det bekymrende spil).

Inden den næste kamp - så borer medier hardcore i den her problemstilling med nærgående spørgsmål:
Manager x, mærker du presset? Hvordan vil du forklare tilbagegangen trods et højere budget? Hvorfor kan du ikke få spiller x til at præstere på samme måde som tidligere? - osv. osv. osv.)

Det kunne selvfølgelig være helt omvendt også - flere point, trods færre brugte midler, salg af en stjerne og det går bedre, u name it.

ALT dette her - vil give spillet en ny dimension - fordi der pludselig vil være en helt side af spillet: RELATION!
Man vil pludselig opbygge en relation med alle sider af spillet - fordi der rent faktisk er en konsekvens med hvad du gør.

Ens måde at håndtere pressen på er pludselig målbar og måske ikke i takt med ledelsens holdning om hvordan man gør det.
Der er pludselig en relation med ledelsen - måske passer ens filosofi ikke ind med den klub man nu engang befinder sig i.
Klubben kunne sågar finde på at ændre strategi imens man var træner.

Ledelsen ville hele tiden være i dialog med en som manager – man kunne evt. lave en vurdering overordnet set, på hvordan man passer ind i klubben i forhold klubbens måde at ville fremstå som (spillemæssigt, mediehåndtering mm.), og hvor at ens relation med klubben kunne blive skadet, hvis man evt. håndterede en situation med en spiller, journalist eller håndterede et møde med ledelsen helt forkert, fordi man blev presset med for nærgående spørgsmål.

Hvis dette blev implementeret, så ville alle ens spil også være forskellige! (dybest set er alle spil ens i dag – man er blot en anden klub!) Fordi at forholdene hele tiden ville rykke sig – fordi at man blev udfordret forskelligt fra spil til spil, og at ens relation hele tiden rykkede sig lidt ud fra hvordan man håndterede situationerne – og så ville man pludselig også mærke forskellen på at være træner i Barcelona kontra Hobro – fordi en ledelse i Hobro sikkert ville have andre tanker, end en ambitiøs ledelse i Barcelona ville have det.
Barcelona har så nok også en ide om at man fremstår ydmygt, og at man arbejder i holdånden og at ”ingen er over holdet” holdningen – end en Hobro ledelse, som udelukkende tænker på point og overlevelse og nok heller ikke har den store holdning til hvordan pointene lander.

Men ja, jeg drømmer nok bare. :-(

Edit: Og så er der hele spillersiden også - som jeg ikke har beskrevet. Men se lige hvordan spillere reagerer når en Mourinho kontakter dem inden en transfer - når spillet begyndte at måle på en som manager - så kunne det så også tiltrække en mere bestemt type spiller, fremfor en anden.
Spillede man lækker teknisk fodbold - så kunne det være så fedt, at agenter med en stærk teknisk spiller kontaktede dig - fordi han så et match i spillestil og dig som manager.
Og når en ens spejder så var ude - så kunne han jo også passende tale statistikker og hvordan en spiller ville passe ind i nuværende spillestil!
Ligesom at en tonser nok ikke var lige så interesseret i at komme til klubben, fordi sandsynligheden for at han faldt igennem i spillestilen var for stor og at han derfor ikke mente at skiftet gavnede hans karriere.

« Seneste Redigering: 25 Sep 2015, 12:09 af champione » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010