home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 nye features
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 nye features  (Læst 62458 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #75: 29 Okt 2015, 17:12 »

kan man ikke havet et screen der ligner fm15?   et helt andet spørgsmål er: hvorfor er der under spillerenes stats fx. skud 11 - 15
« Seneste Redigering: 29 Okt 2015, 17:16 af probst » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #76: 29 Okt 2015, 17:16 »

du mener et skin ? hvis du laver et jo, ellers nej Peace
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #77: 29 Okt 2015, 17:16 »

 et helt andet spørgsmål er: hvorfor er der under spillerenes stats fx. skud 11 - 15


Indtil du har scoutet en spiller nok får du kun en cirka værdi på stats.
Logged

Limkilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #78: 30 Okt 2015, 12:30 »

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er en af de eneste der virkelig glæder mig til det nye FM udkommer. Anyways, så synes jeg det er nemt at brokke sig over alle de ting der "endnu" ikke er kommet, i stedet for at glæde sig over de positive rettelser der hele tiden bærer spillet i den rigtige retning.

Jeg bander og svovler da også jævnligt over ME'en, men det gjorde jeg også da der kun var 2d eller i CM, hvor man bare sad og kiggede på den farvede bjælke og ventede på at den skulle blinke i de rigtige farve når ens hold havde scoret. Derfor forholder jeg mig nogenlunde roligt og nyder at der trods alt er udvikling.

Undskyld for det "sure" opstød. Jeg håber at der er mange andre, som mig, der glæder sig til det nye spil udkommer og at de som er utilfredse bare er dem som råber højest - det kender vi jo fra politik Wink
Desuden er jeg en af dem som mener at den økonomiske opbakning man giver ved at købe spillet, er den bedste mulighed man som forbruger har for at features og forbedringer hurtigst muligt kan implementeres. Jeg er heller ikke i tvivl om at spillets udviklere ønsker at skabe det bedst mulige spil, samt at mange af de ønsker vi har, allerede er i pipeline og under udvikling.

Dette oplæg er på ingen måde skrevet for at ødelægge en god og saglig diskussion og den er heller ikke et angreb på nogen som helst - Peace Out <3
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #79: 30 Okt 2015, 12:50 »

Du har en beundringsværdig indstilling til tingene, men jeg er bange for at det ikke fungerer helt på den måde. SI lavede tilbage i 2012 eller 2013 en omfattende ændring af ME'en, og nu har jeg trofast investeret i deres spil samtlige år siden 2006. Så vil egentlig betragte mig som en loyal kunde. Dog købte jeg først FM2015 i februar da jeg allerede sidste år truede med at jeg ikke ville købe det, før jeg hørte at ME'en var blevet spilbar. Men denne gang vil jeg ikke investere i en (efter min mening) forfærdelig ME, medmindre jeg hører nogle virkelig favorable anmeldelser. De fortjener ikke flere chancer, når de i 3-4 år i træk har brugt en kampmotor, der bare ikke virker lige så godt som den forrige.

Du har  helt ret i, at de skal bruge penge til at lave forbedringer, men det har de så haft mulighed for at gøre i en årrække, men det er bare ikke på de kritiske punkter de laver disse forbedringer, så noget tyder på at de ikke er i stand til at forvalte deres budgetter ordentligt i forhold til hvad JEG gerne vil have. Derfor er det bedste signal jeg kan sende til dem, at jeg ikke vil bruge mine penge på deres produkt, medmindre de laver nogle ændringer i deres prioriteter Som enkeltperson kan jeg ikke gøre en forskel, men hvis nok mennesker er enige med mig, så vil det også motivere SI til at ændre tingene. Sådan virker markedskræfterne.
Omvendt - hvis der ikke er nok der er enige med mig, jamen så må jeg måske bare indse, at jeg ikke er SIs målgruppe mere.

Man skal være loyal og støtte et firma, der producerer noget man holder af, men hvis deres kvalitet daler skal man heller ikke være blind for deres mangler! Og det er derfor jeg nu trækker en streg i sandet, og siger at FM ikke har den samme kvalitet, som det havde før i tiden. Jeg elsker alle deres feature udenfor kampene, men selve kampene gør spillet forfærdeligt i mine øjne, og det er nu engang det vigtigste ved en fodboldsimulation!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Limkilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #80: 30 Okt 2015, 13:10 »

Jeg er rigtig enig med dig i mange af dine anskuelser og du har da helt ret i at der ikke er sket de store ændringer på den omtalte front de sidste par år.
Jeg ved ikke meget om hvordan det fungerer helt ned i detaljen, men jeg håber at dem som sidder og arbejder med det og udvikler på det, har forstanden og det er grunden til at man så ihærdigt holder fast i fx ME'en. Måske er "løsningen" lige rundt om hjørnet. Udviklingen foregår jo løbende og de ting der arbejdes med kommer derfor givetvis ikke med i den enkelte udgivelse, der jo "skal" komme årligt. For det kræver forbrugeren jo også Wink

Men du har da ret i at man ikke skal finde sig i hvad som helst og stopper man med at investere i produktet så sender det et tydeligt signal. Nu nævner du selv målgruppe og måske ville du heller ikke værdsætte de ting du gjorde engang lige så meget i dag - din alder taget i betragtning Smiley
Jeg vælger bare at være positiv, så kan andre jo altid kalde det naiv, og synes ikke beløbet er større end jeg vil give det et skud.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #81: 31 Okt 2015, 00:56 »

Der er min SU-økonomi spændt hårdt nok for, til at jeg ikke synes 250-300 kr skal hældes ud af vinduet Wink

Men jeg er helt med på det du mener, og jeg mener det faktisk, når jeg siger at du har en beundringsværdig holdning til det. Dog deler jeg den ikke, men fred være med det!

Jeg har altid ment, at charmen ved FM, det jeg forelskede mig i dengang jeg startede, var at mange forskellige mennesker kunne få succes med mange forskellige strategier. Selvfølgelig virkede nogle bedre end andre og der var fiaskoer på stribe, men generelt synes jeg spillet kunne rumme mange flere forskellige tilgangsvinkler til spillet. Det føler jeg ikke på samme måde gør sig gældende i den nuværende Match Engine, og dermed er hele årsagen til at jeg oprindeligt spillede spillet forsvundet. I hvert fald i min optik.

Men igen - jeg skal måske bare acceptere, at jeg ikke sætter pris på de ting SI ønsker at opnå med deres produkt, og så må jeg bare acceptere, at en fantastisk rejse med Football Manager er forbi. Eller i hvert fald sat på standby til engang i fremtiden!

Men håber absolut også at spillet bliver fantastisk for alle andre. Der er trods alt mange der bruger hundredevis af timer på spillet år efter år, og synes spillet virker trods frustrationer over fx ME'en. Og majoriteten af forbrugerne sætter nu engang dagsordenen, og så må vi andre rette ind eller fise af Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #82: 21 Nov 2015, 16:41 »

En lille kommentar.

Det er noget der har irriteret mit øje gennem mange FMs nu.

Editoren..  Når du laver en ny spiller og skal sætte hans position, så der er endnu en gang blevet oversat forkert.. Se billedet.



Skal dette aldrig rettes?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #83: 21 Nov 2015, 16:44 »

Det ser da rigtig nok ud...
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #84: 21 Nov 2015, 16:47 »

Altså den nederste er sat til at være højre wingback - så jeg ved jo godt hvordan man sætter spilleren rigtig op..

Men nu hvor det er tredje spil i træk (tror jeg) at der står 2x venstre wingback undrer det mig bare, at det aldrig er blevet rettet.

Det er en lille bagatel, men irriterer bare mit øje.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #85: 25 Nov 2015, 10:26 »

Det nye interface er nok det grimmeste jeg har set indtil nu i FM-serien... Specielt de firkanter i stedet for trøjer under taktik skærmen er helt forfærdelige at se på.
Logged

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #86: 20 Dec 2015, 22:26 »

har de glemt at man ikke må lægge bolden tilbage til målmanden? hvor efter han samler den op? for det skete i min kamp og bagefter scorede de Skuffet
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #87: 21 Dec 2015, 02:25 »

Well, det sker jo også irl at målmanden kommer til at samle en tilbagelægning op
Logged

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #88: 21 Dec 2015, 16:44 »

ja men det her er et computerspil, her ser dommeren jo alt! Opstemt
Logged

SuperTeams28
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #89: 07 Maj 2016, 12:54 »

hejsa kan man ikke spille vm for klubhold i football manager 2016
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010