home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2016 nye features
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2016 nye features  (Læst 62616 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #60: 25 Sep 2015, 18:39 »

Wow det var noget af et indlæg Smiley men du har bestemt mange gode pointer og konkrete bud til forbedringer.
Med tiden tror jeg da bestemt at mere eller mindre det hele i en eller anden form vil blive en del af FM, dog med vidt forskellig tidshorisont.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #61: 26 Sep 2015, 02:45 »

Synes rigtig godt om, Champione!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #62: 26 Sep 2015, 13:42 »

Fantastisk indlæg Champione.

Champione for SI / SEGA president!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #63: 13 Okt 2015, 18:34 »

Er der nogle der ved mere om hvordan det kommer til at fungere med at spille save på forskellige computer og evt tablet? Vil det sige jeg kan spille mit save på min pc også spille videre på selv samme save på min ipad eller hvordan skal det forståes?
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #64: 14 Okt 2015, 09:40 »

Jeg vil gerne have alt det Champione sagde!

EDIT: Det vil jeg i hvertfald nu!
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #65: 17 Okt 2015, 15:58 »

Jeg savner en bedre lydside - hvor man kan høre supporterne synge holdet frem - i stedet for det baggrundsstøj der er nu.

en anden feature jeg også synes bør udviddes er at trænere "følger" en manager - så hvis en manager fyres så siger nogle af trænerne også op. Det er noget som jeg har set en lille smule af i dette og tidligere spil, men jeg vil gerne se det endnu mere. Det vil skabe lidt mere dynamik på træner siden.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #66: 17 Okt 2015, 16:08 »

Jeg savner en bedre lydside - hvor man kan høre supporterne synge holdet frem - i stedet for det baggrundsstøj der er nu.

en anden feature jeg også synes bør udviddes er at trænere "følger" en manager - så hvis en manager fyres så siger nogle af trænerne også op. Det er noget som jeg har set en lille smule af i dette og tidligere spil, men jeg vil gerne se det endnu mere. Det vil skabe lidt mere dynamik på træner siden.

Well i forhold til lydsiden, så kommer det nok aldrig til at ske. Hvem gider hører på de lyde i længere tid anyway ?.
Jeg mener at Miles tidligere har sagt at 99% slår lyden fra som deres første ting. Så derfor bruges der ikke tid på lydsiden, folk hører musik ser tv osv ved siden af fm.

Jeg synes da ofte jeg oplever at staffet smutter med træneren, men kan da sagtens være det skal gøres endnu oftere.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #67: 17 Okt 2015, 17:44 »

Well i forhold til lydsiden, så kommer det nok aldrig til at ske. Hvem gider hører på de lyde i længere tid anyway ?.
Jeg mener at Miles tidligere har sagt at 99% slår lyden fra som deres første ting. Så derfor bruges der ikke tid på lydsiden, folk hører musik ser tv osv ved siden af fm.

Jeg synes da ofte jeg oplever at staffet smutter med træneren, men kan da sagtens være det skal gøres endnu oftere.

Amen xD

Med al den tid der foregår UDEN for kampene i stilhed, så ville jeg gå amok uden musik eller anden baggrundslyd /-underholdning! Så ja, der kunne jeg godt forestille mig at han har ret! Jeg ville i hvert fald ikke gide slukke lyden fra fx musik når kampene så starter, så selv med en bedre lydside på spillet, så ville jeg ikke bruge den mere Tunge

Og til det andet - jeg er all for at de gør spillet realistisk, men jeg håber også at de holder sig til virkelighedens verdens statistikker. Når man tænker over hvor mange trænerfyringer og -skifter der er i virkelighedens verden, så synes jeg ikke det er fordi den halve stab skiftes hver gang. Ikke engang tæt på Smiley
Men om det skal ske mere eller mindre i FM ved jeg ikke. Jeg håber bare at de holder sig til den virkelige frekvens ude i verden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #68: 20 Okt 2015, 11:20 »

Tiden nærmer sig så småt under 14 dage til beta versionen udkommer, man må sige det tyder på at målet har været at forskønne og gøre tingene mere visuelle i år.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #69: 20 Okt 2015, 11:25 »

Desværre - jeg er mere på at gøre spillet mere intuitivt og det kan visuelle forbedringer øge - men snakker vi visuelt fokus generelt, eller visuelt, i form af kampe, bevægelser, stadion, m.m.?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #70: 20 Okt 2015, 11:26 »

Desværre - jeg er mere på at gøre spillet mere intuitivt og det kan visuelle forbedringer øge - men snakker vi visuelt fokus generelt, eller visuelt, i form af kampe, bevægelser, stadion, m.m.?

I forhold til at kedelige tal og data er blevet lavet mere grafisk så man blot kan kigge på en farvet kurve for at få et overblik etc.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #71: 20 Okt 2015, 11:27 »

I forhold til at kedelige tal og data er blevet lavet mere grafisk så man blot kan kigge på en farvet kurve for at få et overblik etc.

Allright.. Kommer der en hel officiel demo, egentlig?
BETA er jo for dem der køber - som får adgang lidt før.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #72: 21 Okt 2015, 21:44 »

<a href="https://www.youtube.com/v/ZxF0srFgGUc&amp;feature=youtu.be" target="_blank">https://www.youtube.com/v/ZxF0srFgGUc&amp;feature=youtu.be</a>
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #73: 21 Okt 2015, 22:14 »

hmmmm.... jeg synes jeg så detaljer i den film, hvor problemer med ME'en stadig eksisterer.. Hvis der skal laves forsvarsfejl og scores mål ud af ingenting på samlebånd igen i år, så bliver det IKKE et lykkeligt ægteskab mellem FM og mig.. Den her film gør at jeg helt sikkert gerne vil se en masse reaktioner på spillet før jeg overvejer at købe det
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2016 nye features
« Svar #74: 22 Okt 2015, 09:57 »

Synes langskud ser overdrevet ud
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010