home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)  (Læst 101675 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #240: 14 Dec 2015, 21:31 »

En lille finte

Jeg har længe forsøgt at købe vidunderdrengen Gianluigi Donnarumma, for det er sjældent man finder en så god målmand i så ung en alder. Det er dog ikke lykkes mig, at overbevise ham om et skifte til West Ham ville være en god ide. Så kom jeg i tanke om finten fra FM15, hvor man overlader ansvaret for kontraktforhandling er til sin sportsdirektør el.lign. - Jeg har oplevet mange gange, at denne ”finte” virker. De kan åbenbart nogle forhandlingsmetoder som man ikke selv kan. I FM15 var det måden jeg fik CR7 til United. Her var problemet, at jeg ikke kunne give nok i løn, så gav jeg ansvaret til Ed Woodward og så lykkes det. Så ville CR7 gerne skifte endda til den samme løn som jeg tilbød. Den finte virker også i FM16 har jeg fundet ud af. Gianluigi Donnarumma ankommer 1. januar.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #241: 14 Dec 2015, 21:39 »

En lille finte

Jeg har længe forsøgt at købe vidunderdrengen Gianluigi Donnarumma, for det er sjældent man finder en så god målmand i så ung en alder. Det er dog ikke lykkes mig, at overbevise ham om et skifte til West Ham ville være en god ide. Så kom jeg i tanke om finten fra FM15, hvor man overlader ansvaret for kontraktforhandling er til sin sportsdirektør el.lign. - Jeg har oplevet mange gange, at denne ”finte” virker. De kan åbenbart nogle forhandlingsmetoder som man ikke selv kan. I FM15 var det måden jeg fik CR7 til United. Her var problemet, at jeg ikke kunne give nok i løn, så gav jeg ansvaret til Ed Woodward og så lykkes det. Så ville CR7 gerne skifte endda til den samme løn som jeg tilbød. Den finte virker også i FM16 har jeg fundet ud af. Gianluigi Donnarumma ankommer 1. januar.


Sætter man det under ansvarsområder eller hvordan? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #242: 14 Dec 2015, 21:42 »

Ja der kan du tildele hvem der skal forhandle kontrakter med spillere du har budt på både ungdom og seniorspillere. Det fungerer super fint. Jeg vil helst selv men lykkes det mig ikke, så tildeler ansvaret til en anden og forsøger at byde igen. Tit lykkes det..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #243: 14 Dec 2015, 21:43 »

Har man en sportsdirektør, så er det nok ham man skal bruge. Tror jeg vil ansætte mig en faktisk og så lade ham stå for forhandlinger.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #244: 14 Dec 2015, 21:44 »

Har man en sportsdirektør, så er det nok ham man skal bruge. Tror jeg vil ansætte mig en faktisk og så lade ham stå for forhandlinger.

Det lyder meget nyttigt faktisk. Tak for tippet  crazy
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #245: 14 Dec 2015, 22:27 »

Sådan her skal mit hold spille  Wink



Læg mærke til knægten med assisten. Målet var til 1-1 i finalen til Harte Cup. 2 min senere scorede han Golden Goal til 2-1 sejr. Det var perfekt! Farmand er stolt  Cool
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #246: 15 Dec 2015, 09:07 »

Sådan her skal mit hold spille  Wink



Læg mærke til knægten med assisten. Målet var til 1-1 i finalen til Harte Cup. 2 min senere scorede han Golden Goal til 2-1 sejr. Det var perfekt! Farmand er stolt  Cool

Der er offside! Wink
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #247: 15 Dec 2015, 10:02 »

Begynder at ligne et rigtig fornuftigt hold Wester.

Lækkert save du har gang i, som altid kan man vel godt tilføje med sindsro. Ville ønske jeg kunne finde mig til ro med et enkelt save og få skrevet lidt i min tråd Smiley


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #248: 15 Dec 2015, 15:27 »



Det giver sig selv at jeg er lidt skuffet men det er ikke langt fra den forsigtige målsætning. Så det er ikke helt håbløst.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #249: 16 Dec 2015, 20:45 »


Sæsonen er færdig og endnu engang leverede de unge drenge en fin indsats. Resultaterne i anden halvdel af sæsonen var lidt bedre end den første og jeg rykkede op i tabellen. Det blev til en fornuftig 7.plads i Premier League, kun 3 point mindre end sidste sæson. Så jeg er ganske tilfreds.

Momentvis var der gyldne øjeblikke, hvor spillet var helt fantastisk, som målet I kan se til højre. Jeg tror virkelig på projektet og glæder mig til at se de unge gutter virkelig folde sig ud om 2-3 sæsoner.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #250: 17 Dec 2015, 15:56 »

Endnu engang er der sket store ændringer i truppen og der er måske flere på vej. For Ødegaard og Embolo er jagtet vildt af de helt store klubber og de er noget utilfredse med, at de ikke får lov at skifte. Så det kan ende med, at jeg må overgive mig men kæmper alt hvad jeg kan for at beholde dem.

Jeg har kun tre spillere tilbage i truppen der ikke er eller bliver egen avl. Det er makkerparret i forsvaret Winston Reid og Angelo Ogbonna samt reservemålmanden Adrián. James Tomkins, Michail Antonio, Aaron Cresswell og Enner Valencia er blevet solgt. På salgslisten er Dimitri Payet som desværre er skadet, så det er ikke sikkert jeg får ham solgt i sommeren vindue. Jeg har 22 spillere i truppen og de 19 af dem er eller bliver egen avl, 6 af dem er fra eget akademi. Så det er på akademifronten jeg mangler lidt. 

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #251: 17 Dec 2015, 20:55 »

Det vil være et kæmpe tab at miste de to gyldne unge knægte!
Men du har en masse spændende spillere og jeg følger spændt med!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #252: 04 Jan 2016, 11:37 »

Test af Gung-Ho

Jeg har droppet mit akademi savegame med West Ham og begiver mig i stedet for ud for at teste min nye Gung-Ho taktik. Målet er, at teste taktikken med et top, midter og bundhold. Her vil jeg spille en sæson med hvert hold og se hvordan taktikken klarer sig ved de forskellige hold. Topholdet bliver selvfølgelig Man Utd som er seedet 3er, midterholder bliver West Ham som er seedet 11er og bundholdet bliver Bournemouth som er seedet 20er.

Jeg starter med Man Utd, hvor målsætningen for succes er som følger:

Premier League: Mesterskabet

Champions League: Semifinale

FA/League Cup: Ingen Krav

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #253: 04 Jan 2016, 20:09 »

Truppen

Jeg har gennemgået truppen og er ganske tilfreds med den start 11er, som jeg kan mønstre. Jeg kunne selvfølgelig godt bruge et par verdensklasse spillere men jeg har brug for forstærkninger på en del positioner. Så de helt store indkøb er udelukket, da pengene skal spredes lidt. Først havde jeg brug for en back up for Luke Shaw på venstre back, for både Rojo og Blind er tiltænkt det centrale forsvar. Jeg valgte at smide mine penge efter Andrew Robertson fra Hull. Han kostede 16 mio. £.

Næste indkøb skulle være til MR positionen, hvor jeg i forvejen havde Mata men med Januzaj på lejeophold i Dortmund, så havde jeg brug for en venstrebenet kant, som kan trække ind i banen og løse opgaven som den brede playmaker. Jeg er blevet helt pjattet med Andrija Zivkovic, som er et røverkøb for kun 1 mio. £.

Jeg har også hentet et par forstærkninger til offensiven, hvor der mangler lidt bredde. Her har jeg hentet Gabriel Barbosa og Breel Embolo for henholdsvis 9 og 15 mio. £. Ingen af de fire indkøb er tiltænkt roller i start 11eren men er bragt ind, for at skabe den bredde der skal til.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #254: 07 Jan 2016, 15:06 »

Boxing Day update

Jeg er halvvejs inde i sæsonen og har lige spillet 0-0 mod Crystal Palace på udebane. Et resultat jeg er tilfreds, da jeg trak i et rødt kort efter 47 minutter. Min udebane statistik er ikke fantastisk men startede også ud med 3 uafgjorte med min gamle taktik. Det er gået en smule bedre efter jeg har skiftet taktik til denne her: Gung-Ho - På hjemmebane er jeg til gengæld helt suveræn og har 10 sejre i ligeså mange mulige og jeg topper Premier League

I Champions League er jeg videre fra gruppespillet og skal møde FC Barcelona, som kun endte 2er i deres gruppe. Ikke ligefrem den lodtrækning jeg havde håbet på.

Som sidebemærkning skal de nævnes, at jeg i de sidste dage af sommerens transfervindue hentede Paul Pogba. Han er genial i rollen som Roaming Playmaker og har været min bedste spiller. Han fordeler spillet helt perfekt og arbejder hårdt både frem og tilbage.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010