home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  #74 - Verdens førende talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #74 - Verdens førende talentfabrik  (Læst 53788 gange)
Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #53 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #105: 21 Apr 2015, 14:47 »

Hold da op en præstation af Kenedy og sikke et lækkert salg. Hvor meget har Goias på kistebunden efterhånden?
Der ligger vidst lige på den gode side af 500M - men det er voldsomt mange penge på vej.

Alene hvad jeg lige kan huske, så er Porto fortsat igang med at betale af på Ponce. Ligeledes betalte Real Madrid 0 nu, men 550M over 12 måneder for Kenedy, og utrolig mange af mine handler er betalt over 12-18 måneder (enkelte vidst også 24 måneder), da jeg har fået langt flere penge ud af klubberne på denne måde.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #53 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #106: 21 Apr 2015, 19:45 »

54 - Goiás' træner: Kenedy’s erstatning er i klubben

Femte sæsons transfervindue blev i den grad kickstartet, da vi sendte Kenedy afsted for 550M til Real Madrid, og fortsat var jeg ikke kommet mig over, at jeg havde fået Ballon D’or titlen til en Goiás spiller.
Men med salget, så stod vi naturligvis og skulle erstatte en spiller, der var fuldstændig uerstattelig.

Muligheder var der nu rigeligt af, men skulle vi have noget der bare lignede en fuldgod erstatning for Kenedy, så ville det simpelthen blive alt for mange penge der skulle diskes op med.
Vi var dog blevet så eftertragtet, at vi kunne hente en spiller som Alexis Sanchez for 147,5M i Arsenal, men lige så meget som jeg gerne gad at råde over Alexis på mit hold, lige så lidt passede han ind i det her savegame med det mål jeg havde sat mig.
Dette fik mig til at kigge nærmere på min egen trup igen, og så slog det mig, at jeg overhoved ikke havde behov for at hente nogen erstatning for Kenedy.


Globo Esporte

13.01.2018

Goiás solgte i går verdens bedste fodboldspiller til Real Madrid, men står det til Goiás træneren selv, så er der ingen erstatning på vej.


” - I går forlod Kenedy klubben til fordel for Real Madrid. Havde du håbet på at I kunne holde på jeres guldfugl lidt ekstra endnu?”

” - Selvfølgelig havde det været skønt at råde over verdens bedste fodboldspiller endnu, men det kommer nu langt fra nogen overraskelse, at Kenedy er draget mod Europa nu. Allerede tilbage i sommers var der bud efter ham, men kun grundet at vi ikke modtog tilbud der matchede vores pris på ham, så blev han i klubben.
At han nu også har titlen som verdens bedste fodboldspiller, det understreger endnu engang blot hvor klar han er til det her skifte.”



” - Når man sælger verdens bedste fodboldspiller, så er det klart at han nok nærmest er uerstattelig, men har I i Goiás alligevel nogle spillere på sigtekornet allerede nu, som I mener er lovende som Kenedy’s erstatning?

” - Vi går ikke ud og henter nogen erstatning for klubben, da vi allerede nu mener at vi har fire yderst prominente navne til kanterne. Vi har Lourival der virkelig har fået sit gennembrud sidste sæson. Så har vi lidt mere erfaring i Marion, der altid har spillet stabilt for klubben, og så har vi altså to kæmpe talenter i form af Roger og Paulao. Vi har drøftet om en erstatning skulle findes udefra, men vi blev enige om at en fuldgod erstatning kan laves af det vi allerede har i klubben."


” - Hvordan ser jeres planer ellers ud på dette års transfervindue?”

”- Det er altid svært for os at spå om vores transfervinduer, men vi går altid ind med samme udgangspunkt, hvor vores mål er at sælge dyrere end vi henter erstatninger for.
Jeg mener vi efterhånden har vist gennem et par år nu, at vi er blandt verdens bedste klubber til dette, hvor vi enten henter helt unge spillere og giver dem deres gennembrud, eller henter spillere der er lidt ældre og som er gået i stå efter et skifte og får dem tilbage på rette spor."



” - Så ingen sikre indkøb eller salg i Goiás på nuværende tidspunkt?”

- Vi forhandler pt. med en spiller, men skal han til klubben, så vil et kræve et salg af en af vores spillere. Vi er i med hans agent lige nu i gang med at kigge efter potentielle købere i Europa, da vi mener det er blevet tid til at han skal prøve sine kræfter af her i Europa.
Får vi først sendt vores spiller afsted til Europa, så vil jeg vove at påstå at Goiás er klar til at lande en spiller, der meget vel vil blive vurderet til den bedste spiller, der spiller hjemme i Sydamerika."
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #54 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #107: 22 Apr 2015, 09:59 »

Jeg håber du får endnu et talent op og kommer til at sælge en spiller som verdens dyreste.

Det ville være den vildeste kulmination omkring slutningen af bloggen Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #54 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #108: 22 Apr 2015, 13:29 »

Jeg håber du får endnu et talent op og kommer til at sælge en spiller som verdens dyreste.

Det ville være den vildeste kulmination omkring slutningen af bloggen Smiley
Jeg har også tænkt en del over hvordan bloggens rundes bedst af.
Jeg er fortsat ikke kommet op med noget sikkert endnu - hvilket heller ikke er nemt, da 6. Sæson fortsat ikke er spillet færdigt - men jeg er kommet på en idé som jeg tror kunne runde det hele rigtig fint af. Men ja, nu må vi se havd det hele ender ud med.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #54 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #109: 22 Apr 2015, 14:09 »

#55 - Goiás fortsætter sine genistreger på transfermarkedet

FourFourTwo - Verdens førende talentfabrik
31.12.2019

For lidt under to år siden, så var det efterhånden blevet svært at udpege Goiás’ største genistreg på transfermarkedet. Klubben havde fortaget handler på handler, der havde stillet dem som den klart stærkeste økonomiske klub i Sydamerika. Bare for at nævne et par kunne man på dette tidspunkt se på følgende handler:

•   Italo Melo (hentet gratis i 2014 - solgt for 65M i 2015)
•   Matheus (kostede 375k i 2014 - solgt for 72,5M i 2016)
•   Para (kostede 24M i 2015 - solgt for 85M i 2016)
•   Lucas Sasha (kostede 950k i 2015 - solgt for 72.5M i 2017)
•   Guilherme (kostede 3.25M i 2015 - solgt for 57.5M i 2017)
•   Ezequiel Ponce (kostede 33M i 2016 - solgt for 340M i 2017)
•   Kenedy (kostede 52.5M i 2015 - solgt for 550M i 2018)

Alle salg, hvor der var set en vanvittig profit, hvor især de sidstnævnte handler virkelig faldt i øjnene og som også havde giver Goiás to ud af de tre dyreste salg i Sydamerikas historie.


Men salget af Kenedy i januars transfervindue 2018 skulle vises sig blot at være starten, for kort efter dette salg skulle Goiás vise sig at lave endnu en genial handel, da man landene en af Brasiliens absolut bedste forsvarsspillere.

Den anden vej røg vicekaptajnen dog, der havde fået sin fodboldopdragelse i Goiás.
Her var der snak om Rafael Toloi, der tilbage i 2016 var hentet hjem til Goiás for 22M i Sao Paulo, og som siden da havde haft to fremragende sæsoner i klubben, hvor især den seneste sæson var bemærkelsesværdig, hvor det gennem 63 kampe var blevet til 12 mål og 5 assist som midterforsvar.
Goiás krævede her 155M for sit forsvars és. Her meldte hele 33 klubber sig som interreseret, men kun to klubber bød, hvad Goiás krævede.
Her valgte Rafael Toloi CSKA Moskva, hvor han ville spille sammen med landsholdkolegaerne Vitinho, og den tidligere Goiás stjerne Erik, der 6 måneder forinden havde skiftet tilværelsen i Lyon ud med CSKA.


Og dette salg åbnede så op for at Goiás kunne lande lidt af en spiller. I PSG rendte en ung brasilianer nemlig rundt, er var frosset helt ud af førsteholdstruppen, og fortsat ikke havde spillet en kamp i 2017/18 sæsonen for klubben.
Det havde fået spilleren til at bede om et skifte, og her havde PSG sat ham til salg for ”bare” 87.5M.

Angiveligt var klubber som Lyon, Manchester City, Real Sociedad, Southampton og Wolfsburg også inde i billedet.
Men igen blev Goiás vist som en af verdens mest eftertragtede klubber blandt spillere, da selveste Marquinhos valgte disse klubber fra til fordel for Goiás, som han ønskede skulle være klubben, der skulle få ham tilbage på rette spor med sin karriere.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #55 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #110: 22 Apr 2015, 14:17 »

Fremragende transfer endnu en gang Thumbs Up

Ham kan du sikkert også sende videre med stor profit inden længe Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #55 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #111: 22 Apr 2015, 16:20 »

Fremragende transfer endnu en gang Thumbs Up

Ham kan du sikkert også sende videre med stor profit inden længe Smiley
Mange tak.
Og ja, han er uden tvivl købt med det mål at der skal tjenes stort på ham inden alt for længe igen. Det burde jo gerne være sådan, at han viser sig alt for god til at spille i Sydamerika. Han har dog ikke spillet en kamp i 6-7 måneder, så det bliver spændende om han kan noget her i starten, men mon ikke han klarer den i Statsmesterskabet til at starte med.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #55 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #112: 22 Apr 2015, 19:36 »

#56 - Goiás køber unge talenter som aldrig før

Transfervinduet ser ud til at være overstået for vores vedkommende, og her er der solgt ud for et rekordstort beløb, hvor vi blot er 43M fra at have solgt for 1 milliard, hvor størstedelen af de penge naturligvis kommer af Kenedy salget til Real Madrid.

Sidste år sås det hvordan vi nærmest bogstaveligtalt kørte hele Sydamerika over, og det fik mig til at overveje, hvor fuldgod en erstatning for Kenedy der egentlig var behov for, og ligeledes hvor mange flere stjerner der var behov for i Goiás.

For vi har virkelig nogle af de klart bedste spillere hjemme i Sydamerika - Marquinhos, Tagliafico, Zuculini, Casemiro, Santos, Lourival og Gabriel Barbosa, hvis man skal nævne vores største stjerner.
Og med så mange store stjerner, så synes jeg det var fint at købe billigst muligt ind, hvor det altså handlede om at finde de helt unge talenter, der fortsat havde et beskedent nok niveau til de kunne handles for helt billige penge.

Dette er i den grad lykkedes gennem dette transfervindue, hvor den ældste spiller, ud over Marquinhos, der er kommet til er 18 år - dog har vi også sikret os én rutineret herre til målmandsposten, der ankommer til sommer.
Som nævnt har vi solgt ud for næsten 1 milliard, modsat har vi blot handlet ind for 174M, hvor Marquinhos altså udgjorde 90M af dem.


Transfers
Jeg vil starte med at vise vores nye førstevalg frem til målmandsposten, som er sikret på en fri transfer, men som derfor først ankommer om seks måneder.
Vores nuværende målmand Renan er netop fyldt 33 år, og dermed er hans fysiske egenskaber i den grad begynde at falde, hvilket snart kan komme til at koste os, da vi spiller med sweeper målmand.
Siden starten i savet har jeg været på jagt efter sydamerikanske målmandstalenter, men efter fire sæsoner har jeg fortsat ikke fundet ét eneste talent, der har været interesseret i et skifte for rimelige penge.
I stedet vil vores nye førstemålmand være David Ospina, der ankommer fra Arsenal på fri transfer til sommer.



Midterforsvar
Ellers er primært faktisk kun forsvaret, hvor der er sket noget med vores hold - her skal jeg så også lige love for at der er sket en del, hvor hele fire nye spillere er kommet til.

Først og fremmest ved vi fra forrige update, at Marquinhos er kommet til klubben. Jeg opdagede her at han var sat til salg i PSG. Dette var en handel som jeg ville have i hus. Dog kunne jeg ikke holde både ham, Toloi og Valmir Lucas tilfredse i truppen på en gang, og dermed blev det Toloi der røg afsted, da han var det klart bedste salgsobjekt af de to. Alt i alt må det siges at være lidt af en handel, da Marquinhos altså kom til for bare 90M imens Toloi blev skudt afsted for 155M.


Så har vi også fået fat i endnu en midterforsvarer. Jeg har netop siddet og kigget mine updates igennem for et par sæsoner tilbage, for jeg var sikker på at ham her var vist frem i bloggen, men jeg må erkende at jeg ikke kan finde ham nogen steder, og jeg dermed nok har glemt det.
Men tilbage da Freddy Quezada var 16 år, der havde en af mine scouts fundet ham hjemme i Peru, og allerede på dette tidspunkt havde han utrolige kvaliteter fra hans alder. Han blev købt fri for bare 6M, men tiltræder altså først klubben nu, da han først nu har rundet 18 år.

Her blev det Tulio, der røg afsted. Han havde været i klubben siden savets start, men skulle herfra nu fortsætte i Bahia, der havde købt ham for 24M.
Her forstillede jeg mig så, at jeg var færdig med at handle til midterforsvaret, men nej.

Tilbage i første sæson i savet, hvor vi blev forgyldt med Santos, der kom gennem vores YI, så var der øvrige brasilianske klubber, der havde fået talenter der så endnu bedre ud en Santos. Det største af de talenter var en midterforsvar i Sao Paulo ved navn Paulinho, der havde et PA der kunne række til ”en verdensklasse spiller i fremtiden” ifølge min scout. År efter år har jeg scoutet ham, men alle gangene har svaret været det samme, at Paulinho ikke var interesseret i at spille for Goiás.
Men op til denne sæson, der fandt jeg ham så nede på Sao Paulo’s reserve hold, hvor han blot var vurderet til 1M, og endelig var han interesseret i et skifte. Godt nok blev han nu ”kun” vurderet til at blive ”en stjerne i den hjemlige liga” ifølge min scout, men det var nu også glimrende for en spiller der var vurderet til 1M.
Sao Paulo krævede dog i sidste ende 30M for Paulinho, hvilket jeg gik med til.

Det betød vi skulle sige farvel til endnu en midterforsvar. Det blev vores tidligere tredjevalg Josue, der blev sendt afsted til Anderlecht for 38M.



Højre back
Så er der også sket noget på begge backs. På højre back var vores backup Diogo blevet utilfreds med spilletiden, og dermed blev han skudt afsted til Montpellier for 37M - en pris jeg egentlig synes var alt for lav for ham, men han var yderst utilfreds i klubben, og jeg var nødt til at sælge ham til højestbydende.

Hans erstatning blev vores anden handel i Sao Paulo, hvor jeg havde fået øjnene op for David Brigatti.
Trods hans bare 17 år havde han et yderst fint niveau, og et endnu bedre potentiale, og sidst havde han en købspris på 23M, hvilket jeg takkede pænt ja til.



Venstre back
På vores venstre back var planen oprindeligt ikke, at der skulle ske noget som helst, men da Porto udviste utrolig stor interesse i Mario Sergio, hvor vi fik forhandlet os frem til 92.5M, så kunne jeg ganske simpelt ikke sige nej.

Her havde jeg dog umådelig svært ved at finde en fuldgod erstatning, der skulle være andetvalg til Tagliafico, og dermed blev der lavet lidt af et sats, da jeg hentede den bare 16 årige Amaroso, for blot 1,85M i Ponte Preta.
Han var om noget holdest svageste led, men den prisklasse vi skulle op i for de øvrige interessante navne til denne position var jeg ikke villig til at betale, og dermed blev der lavet lidt af et sats.


Midtbane
Vores sidste handel på dette års transfermarkedet var til DLP positionen, hvor vi solgte vores andetvalg Murilo, der ligesom Diogo ikke længere ville være i klubben som andetvalg. Han røg her til Italien for 75M.
Som erstatning blev endnu et yderst interessant talent hentet ind i form af Maykon Araujo, som vi betalte Flamengo 25M for.


Indkøb: 174M                                                                   Salg: 957M



Dette var altså vores transfervindue for denne gang, hvor vi ligger inde med en trup, der måske har et lidt lavere niveau end sidste år, men mon ikke vi fortsat har holdet til at spille med om toppen igen i år.
Derudover glæder jeg mig vanvittigt meget til at følge holdet nærmere, da vi aldrig har ligget inde med så mange store talenter før.

Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #56 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #113: 23 Apr 2015, 10:35 »

#57 - Status midtvejs gennem sæsonen

Det må siges at være fast inventar her i bloggen efterhånden, at første update, hvor der kigges nærmere på sæsonens første del, falder efter Statsmesterskaberne, samt Copa Libertadores gruppespil + 1/8-delsfinaler.


Rotationen på holdet er aldrig set større end på nuværende tidspunkt, hvor jeg virkelig har brugt den første halve sæson til at give mine talenter mest muligt spilletid.
Her tænkte jeg forinden sæsonen, at det nok ville afspejle vores resultater i Statsmesterskaberne, hvor vi næppe ville komme op på vores vanvidssæson fra sidste år, men her skulle jeg i den grad blive modvist.
De 18 ligakampe kastede en 105-3 målscorer af sig, som jo ikke var langt fra vores 108-1 fra forrige sæson.
To uafgjorte kampe blev det til undervejs (begge imod Vila Nova). De var dog ikke ligefrem ved at pille Statsmesterkabstitl en fra os, som vi atter engang kunne løfte.

Ligaen
Kampe i Statsmesterskabet


I Copa Libertadores var vi kommet i en rigtig fin gruppe, der bød på River Plate (Argentina), Cerro Porteno (Paraguay) og Once Caldes (Colombia).
Her var jeg sikker på at vi nok skulle gå videre, hvor River Plate så ud til at blive vores eneste rigtig udfordring.
Vi viste os også som forventet som et bedre hold end River Plate gennem begge opgør, men noget overraskende, så var der store problemer med vores offensiv gennem samtlige seks kampe af gruppespillet, hvor vi højest var oppe og lave to mål pr. kamp, hvilket ikke var helt godt nok - men svært var det nu at klage alligevel med 18 point efter seks gruppekampe.

Vores lodtrækning blev bestemt ikke værre som vi trådte ind i 1/8-delsfinalerne. Her skulle vi nemlig op imod Nacional fra Uruguay, hvor vi endelig fik scoret mere end to mål i en Copa Libertadores kamp, og samlet endte vi med at få dem 5-0.
Dermed er vi nu med otte sejre i streg klar til kvartfinalerne i Copa Libertadores, hvor det bliver spændende at se om en værdig modstander venter os.

Kampe i Copa Libertadores


Fra dette punkt, så havde jeg forventet at vi bare skulle klø på i resten af Copa Libertadores, og samtidig havde vi en ligastart lige om hjørnet.
Jeg havde dog lige glemt at der var et sommertransfervindu e lige om hjørnet i Europa, og det skulle vi for tredje år i træk vise os at blive en del af, hvor vi som det første ville runde 1 milliard barrieren i salg for første gang på én sæson.
Samtidig skulle det også blive et transfervindue, hvor vi ville lande lidt af en stjerne, der var gået i stå i en af Europa’s største klubber.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #114: 23 Apr 2015, 10:59 »

Glæder mig til at se den stjerne du henter.

Er det en du har haft og henter hjem?

Det kunne være en fed måde at genstarte en karriere.

Kommer der en opdatering på hvordan Kenedy klarer sig efter skiftet til Real Madrid?
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #115: 23 Apr 2015, 12:09 »

Fantastisk blog som altid!

Derudover har jeg ladet mig inspirere af din taktik, og tweaket den en smule. Lige hvad jeg havde brug for i Leeds Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #116: 23 Apr 2015, 13:59 »

Glæder mig til at se den stjerne du henter.
Er det en du har haft og henter hjem?
Det kunne være en fed måde at genstarte en karriere.

Kommer der en opdatering på hvordan Kenedy klarer sig efter skiftet til Real Madrid?
Desværre. Det er ikke en spiller, der før har spillet i Goiás, men han burde have egenskaberne til at blive en fan favorit hurtigt.

Det er ikke sådan planen. Grundet bloggen kører over en så kort periode, hvor jeg skal nå relativt meget, så vil bloggen nok nærmest kun have fokus på mit eget projekt.

Men meget sjovt at du nævner det her, for netop lige næste update (ved nærmere kig, så updaten efter den næste) i bloggen har dog lidt med Kenedy - også Ponce for den sags skyld, men dette er grundet VM2018 i Rusland, hvor der lige er et par linjer om dem. Men ellers er der ikke planlagt det store om mine solgte spillere ud over en idé jeg har til afslutningen her i bloggen.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2015, 21:17 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #117: 23 Apr 2015, 13:59 »

Fantastisk blog som altid!

Derudover har jeg ladet mig inspirere af din taktik, og tweaket den en smule. Lige hvad jeg havde brug for i Leeds Smiley
Mange tak, Snowflake.

Fedt! Det glæder mig at høre. Er du kommet op med nogle taktiske genistreger som man bør lege med selv?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #118: 23 Apr 2015, 21:25 »

#58 - Transfervinduet i sommeren 2018

Transfervinduet i sommeren skulle vise sig at blive et yderst interessant et af slagsen.

Først og fremmest var dette grundet, at den unge colombianske midterforsvar Elkin Saenz endelig havde rundet 18 år og dermed kunne skifte til klubben.
Han blev sikret allerede tilbage ved starten af tredje sæson, men her opdagede jeg til min store skuffelse, at han først ville skifte i sommeren 2018 grundet hans alder. Men endelig var tiden her kommet og vi stod nu med en af Sydamerikas absolut mest lovende navne til midterforsvaret, der allerede på nuværende tidspunkt havde 2 landskampe på sit CV og ligeledes skulle med Colombia til VM.


Og mere kedeligt blev dette transfervindue bestemt ikke da vi foretog os lidt af et salg.
Her drejede det sig om Luciano, der var andetvalg til vores angreb. Han trak en del interesse gennem dette transfervindue. Buddene startede hele nede på 62 millioner og langsomt overbød diverse klubber hinandens priser på ham, men gang efter gang afslog jeg.
Sådan fortsatte det helt indtil Flamengo bød 140M, hvor en stort del af beløbet dog var med nogle klausuler, jeg ikke var interesseret i.
Her forhandlet jeg buddet om til 139M, hvor en lille del af buddet ville være nu, men resten skulle betales over de kommende 12 måneder, og dette ville Flamengo gerne betale.
Fuldstændig håbløst i min optik at betale så mange penge for så middelmådig en angriber, men jeg klagede bestemt ikke.

Herfra gik jeg i gang med at søge efter en ny backup til angrebet, men inden en ny angriber blev fundet, så blev vores transfervindue først rigtig interessant, da flere klubber viste interesse i endnu en af vores spillere.

Spilleren var vores venstreback Nicolas Tagliafico, hvor CSKA Moskva løb med hans underskrift efter de bød 160M, hvilket jo var en glimrende pris at få for en spiller der var vurderet til 52,5M, og dermed skulle jeg nu finde en ny venstreback til holdet også.


Allerede tilbage i januar skulle jeg også hente en ny venstreback til holdet, og her havde jeg problemer med at finde den helt rette spiller til mit hold.

Men på daværende tidspunkt havde jeg opdaget en spiller, som var interesseret i et skifte til os. Han var dog 29 år og rendte rundt og tjente 1,7M om ugen, hvilket jeg ingen planer havde om at matche, men trods spillerens lidt høje alder var jeg umådelig interesseret i at hente ham.
Og det var bestemt også muligt med et køb, da spilleren havde kontraktudløb i sommeren 2018, og var der ingen der skrev kontrakt med ham inden hans kontrakt udløb, så var jeg sikker på, at jeg i hvert fald godt kunne få ham på plads for minimum det halve af hans løn.
Og her da Tagliafico d. 16 juni kunne sendes afsted for 160M til CSKA Moskva, der havde spilleren fortsat ikke fået ny kontakt, og ligeledes var der heller ingen der havde sikret ham på fri transfer.

Jeg tog derfor et sats, sendte Tagliafico afsted til Rusland, og så håbede jeg blot spilleren ville stå uden kontrakt om to uger, for så kunne Goiás lande lidt af en stjernespiller igen.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2015, 21:27 af Le Sygnok » Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #57 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #119: 24 Apr 2015, 08:24 »

Mange tak, Snowflake.

Fedt! Det glæder mig at høre. Er du kommet op med nogle taktiske genistreger som man bør lege med selv?

Jeg har rykket DM op så der ligger tre mand centralt på midtbanen. Den midterste er DLP(D). Derudover har jeg en AP(s) og en BBM(s). Og så spiller jeg uden "Arbejd bolden ind i feltet", men nogle af mine spillere har til gengæld fået besked på at skyde mindre.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010