home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 226 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  #74 - Verdens førende talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: #74 - Verdens førende talentfabrik  (Læst 53558 gange)
Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #66 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #135: 27 Apr 2015, 20:51 »

#67 - Den sidste trup oversigt (del 4 af 4)

Ordspillet angreb er det bedste forsvar, er næppe ukendt for de fleste og samtidig er det en glimrende måde at beskrive hvordan mit hold gennem denne sæson skal komme til succes.
Skal vi til tops i ligaen og Copa Libertadores igen i år, så skal bolden altså frem til vores fem forreste spillere, hvor vi står helt umådelig stærkt, trods min nye regel om spillere maks må være fyldt 23 år ved sæsonens afslutning.
I sidste update så vi nærmere Maykon Araujo og Santos - og når de danner duo sammen med vores tre foretrukne startere til angrebet, så er der næppe nogen i Sydamerika, der ikke frygter vores angreb.


Gennem denne update, som er del 4 af 4, så kigger vi nærmere på, hvordan truppens angreb ser ud.

Spillere der har forladt os
IA (OMH): Marion
IA (OMV): Lourival

Overblik over vores nye angreb
Indvendig Angriber (OMH): For et år siden, der var det vi stod her og skulle erstatte Kenedy, der netop var rejst til Real Madrid.
Her blev opgaven givet til den bare 19 årige Roger, der nu er fyldt 20 år.  Han er om noget ikke nogen Kenedy, og er for dens sags skyld også en helt anden type spiller, men i seneste sæson som Kenedy’s arvtager, så diskede han altså alligevel op med 39 mål og 25 assist i 47(19) kampe, hvilket virkelig har været en fremragende præstation, og jeg sidder med følelsen af, at han godt kan blive vores helt store profil i år.

Andetvalget her bliver som udgangspunkt andetvalg til begge kanter, da han er niveauer over den anden backup.
Trods han kun er tiltænkt rollen som backup, så har Josefat Serrato alligevel været den tredje dyreste spiller gennem dette transfervindue med hans prisskilt på 43M, hvor han er kommet fra America (MEX). Han ser vanvittig lovende ud, og skulle fortsat have potentiale til 1,5 stjerne mere. Ingen tvivl om at han nok skal få en god sjat spilletid.


Indvendig Angriber (OMV): Sidste år stod jeg med valget om hvem der skulle være Kenedy’s afløser. Her gik jeg med Roger fremfor Paulao, grundet Roger potentiale var vurderet til hele 1 stjerne mere.
Men nu hvor Lourival er rejst mod Dortmund, så giver det nu også plads til Paulao i startopstillingen. Både Paulao og Roger kom til klubben tilbage i 2017 sæsonen, og har altså spillet utrolig mange kampe sammen allerede nu, men fra denne sæson af, der vil de altså være starterne på mine kanterne, og jeg glæder mig virkelig til at følge dette samarbejde.

Som nævnt så vil Serrato være førstevalg til at yde backup til begge kanter i tilfælde af hverken Roger eller Paulao kan spille en kamp.
Og dette er grundet at vores fjerdevalg til kanten Joao José virkelig halter efter de tre andre i sit nuværende niveau. Ydermere skulle han dog være den af de fire med det højeste potentiale, og det skal jeg selvfølgelig se om jeg ikke kan udnytte i den kommende sæson.


Falsk 9’er: Siden savets start, så har vi kun rådede over klasseangribere. Første to sæsoner var det Erik, der var holdets helt store stjerne.
Herfra kom Ezequiel Ponce til, der efter halvanden sæson rejste mod Porto, hvor han nu er fast mand og ligeledes er det på det argentinske landshold.
Og gennem de seneste to og en halv sæson, så er det nu Gabriel Barbosa, der har ligget på toppen i vores angreb.
Trods Barbosa virkelig gør det glimrende for os, så føler jeg alligevel han burde han et niveau, som jeg fortsat ikke har set, men det kunne meget vel være i denne sæson, hvor han kunne vise det frem.
Siden hans ankomst har han stået lidt i skyggen af Kenedy og Lourival, men med afgangen af disse to, så ligner han i den grad holdest stjerne på toppen, og jeg mere eller mindre sikker på, at enten Barbosa eller Roger bliver denne sæsons helt store stjerne på vores hold.

Som backup har vi en noget mere beskeden spiller. Ewandro ser bestemt ikke ud af noget specielt, men er nu alligevel bare en glimrende backup til F9’er positionen.
Jeg havde lidt svært ved at få gang i ham, hvilket også var hvorfor jeg begyndte at teste min backup til FP positionen (Robert) en del heroppe, men hen mod slutningen vågnede Ewandro i den grad op, hvor han fik lavet en god håndfuld mål og jeg har derfor fået fin tillid til ham igen.


Forventet opstilling i angrebet




Og med dette, så har vi været et kig forbi hele førsteholdstruppen, der altså tæller 22 mand.
Jeg drømmer uden tvivl om at holdet kan gøre rent bord i samtlige turneringer igen i år, da det virkelig kunne være en flot afslutning på det hele.
Og trods der er solgt markant ud af profiler, så tror jeg bestemt på at det kan lade sig gøre, men jeg tror mit unge mandskab kommer til at få det umådelig svært når kampprogrammet virkelig strammer til, og hvor vi tidligere har haft profiler som Kenedy, Ponce og Lourival til at afgøre kampene, så har jeg min tvivl om vi kan finde sådan en profil frem igen i år, og det kan komme til at koste os dyrt gennem en hel sæson, hvor jeg især frygter knockout-runderne i Copa Libertadores.


Indkøb: 316M                                                              Salg:1,43 milliader
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #67 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #136: 28 Apr 2015, 09:20 »

#68 - Kig på første del af sæsonen

Der er taget hul på maj måned her i savet. Dette betyder at Statsmesterskabet er overstået og ligeledes har vi netop færdiggjort vores to 1/8-delsfinaleopgør i Copa Libertadores.


Statsmesterskabet
Trods en massiv udskiftning i holdet, hvor niveauet på holdet ved første øjekast ikke er, hvad det ellers har været de to foregående sæsoner, så har vi naturligvis vist os alt for gode til alle modstandere her for sjette år i træk i Statsmesterskabet.

22 kampe har vi spillet i Statsmesterskabet siden januar, og her er det blevet til - ja, 22 sejre. Blot to mål lukkede ind gennem disse 22 kampe, imens det blev til hele 97 mål.

Ser man på de to foregående sæsoner, så havde vi gennem ligaens 18 kampe en målscorer på henholdsvis 108-1 og 105-3, hvor den i år lød på 85-1 for de første 18 kampe.
Så endnu et år i Statsmesterskabet uden modstand, og hvor vi også var meget pænt dominerende på spillerstatistikken.


Copa Libertadores
Men hvor jeg bestemt ingen modstand havde forstillet mig i Statsmesterskabet, så havde jeg forstillet mig det kunne være anderledes fra start i Copa Libertadores, men sådan har det nu heller ikke været.


At vi har været yderst suveræne gennem Copa Libertadores indtil nu overrasker mig nu heller ikke som så, for da jeg først så vores lodtrækning der bød på Atletico Rafaela (Argentina), Atlante (Mexico) og Bolivar (Bolivia), så var jeg slet ikke i tvivl om at vi stod med gruppens klart stærkeste hold.
Dette fik vi også meget pænt demonsteret gennem de seks gruppekampe, hvor det blev til seks sejre og en målscorer på 21-2.


I 1/8-delsfinalerne ventede Barcelona (ECU), som heller ikke på papiret lignede den farligste modstander - og som heller ikke var det.
Kampen blev mere eller mindre lukket allerede i Ecuador, da vi vandt 2-0 på deres bane, og samlet blev de sendt ud 3-0.



Alt i alt må det siges at have været en forrygende start på sæsonen, hvor det er blevet til 28 sejre i 28 kampe, men ser man på vores modstandere, så har det altså også kun været i 4-6 af vores kampe, hvor vi har mødt et hold, der bare nogenlunde har haft chancer for at spille op mod os.

Men anderledes kommer den nærmeste tid nu til at se ud. Fra næste uge af starter ligaen nemlig op, og samtidig skal vi også se om vi kan spille os til vores fjerde Copa Libertadores titel i træk, men nemt bliver det helt bestemt ikke, da turneringen efterhånden blot har de absolut største mandskaber tilbage.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #68 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #137: 28 Apr 2015, 15:30 »

#69 - Goiás semifinale klar efter drømmelodtrækning

Efter at have gået lettere ubesværet gennem første del af sæsonen, så skulle der tages hul på ligaen, hvor der samtidig også skulle trækkes lod til kvartfinalerne i Copa Libertadores.


I Copa Libertadores var der i den grad mulighed for at trække en stor modstander, da hold som Corinthians, Flamengo, Gremio og Santos var tilbage af brasilianske hold, så var der Boca Juniors og River Plate tilbage af de argentinske, men slutteligt var der også en overraskelse i blandt eftersom at Melgar fra Peru også havde klaret sig videre.

Og sørme om Melgar og Goiás ikke var de to første hold til at komme op at lodtrækningsbowlen, og med den lodtrækning så følte jeg vi her havde fået foræret semifinalebilletten .

Jeg nåede dog lige i en kort stund at tro, at vi kunne smide det hele ud af vinduet, da vores midterforsvar Paulinho fik direkte rødt kort efter 40 sekunder i første opgør, men jeg kunne roligt slappe af, da vi alligevel gik til pause med et 4-0 resultat, hvilket kampen også endte.

Samlet 7-0 sendte vi dem ud efter Roger lavede sit mål nummer to, tre og fire mod Melgar på hjemmebanen, og med dette var Roger nu topscorer i Copa Libertadores.


I mellemtiden var vi også startet rigtig pænt ud i ligaen, hvor de første fire kampe havde kastet 10 point af sig.
Det havde dog også været et yderst fint kampprogram, så jeg var ikke overrasket over, at vi forholdsvist nemt var kommet til 10 point. Kun udekampen imod Internacional havde ikke givet maksimalt udbytte, hvor vi noget skuffende ikke fik omsat ét eneste af vores 23 afslutninger på mål.

Men hvor modstanden fortsat var udeblevet gennem sæsonen, trods sidste sæson nu var et halvt år henne, så skulle der i den grad vise sig at være lidt af en udfordring lige om hjørnet.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #69 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #138: 28 Apr 2015, 20:41 »

#70 - Goiás går hårde uger i møde

Globo Esporte

15.05.2019

Goiás der i går kvalificerede sig til Copa Libertadores semifinalerne kan se frem mod nogle yderst hårde uger efter den brasilianske landstræner Abel Braga tidligere på dagen udtog sin trup til Copa America.

Efter Brasiliens skuffende VM i Rusland, så tog det brasilianske fodbold forbund konsekvensen og fyrrede Dunga.
I stedet blev Abel Braga hivet ind, der stort set kun havde været træner hjemme i den brasilianske liga siden årtusind skiftet, og han varslede fra start nye tider på det brasilianske landshold ved sin ankomst.

Og Abel Braga’s første rigtige test med det brasilianske landshold bliver op til dette års Copa America, hvor han har fået ryddet godt op i de ældre herre på landsholdet, og i stedet har kastet sin tillid til en håndfuld spillere fra den hjemlige liga.
På landsholdet er nu kun to spillere over 30 år (David Luiz og Lucas Leiva begge 32).

I stedet vil hele syv nye talenter nu forsøges at køres ind på det brasilianske landshold gennem det kommende Copa America - og hvad disse syv talenter alle har tilfældes er sørme at de alle spiller i Goiás.
Disse syv spillere er sammen de syv yngste på det brasilianske landshold op til Copa America, og ser man også på den ottende yngste spiller, så er det Kenedy der også har fortid i Goiás.

Goiás manageren kan utvivlsomt se stolt på sit talentarbejde, der har sikret hele syv spillere fra truppen en plads på det brasilianske landshold, men må samtidig være umådelig bekymret gennem de næste par uger, hvor halvdelen af førsteholdstruppen vil være bortrejst.

For til Copa America er det ikke kun de syv brasilianske landsholdspillere som Goiás må undvære. Også Elkin Saenz og Freddy Quezada er afsted med henholdsvis Colombia og Peru. Imens Josefat Serrato og Christian Rizo er afsted med Mexico til Copa America og netop de to mexicanerne kommer Goiás til at skulle se langt efter, da Mexico også har Gold Cup kort efter, der løber indtil slutningen af juli.

Dette betyder at Goiás i de kommende uger vil stå med blot 11 ud af de normale 22 spillere fra førsteholdstruppen, hvor klubben vil være uden målmand, blot én midterforsvar og én kantspillere.

Dette vil nok betyde at Goiás gennem de næste fire ligakampe vil skulle spille med en målmand fra U19, så skal en af klubbens defensive midt (Foguinho eller Junior) ned og spille midterforsvar, og så kan man måske også forvente at se klubbens normale højre back, Brigatti, blive skubbet op på OMH position.
Og perioden på de fire ligakampe kan blive til seks i alt med halvdelen af førsteholdstruppen væk, hvis både Brasilien, Mexico, Peru og Colombia klarer sig til Copa America semifinalerne som minimum.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2015, 20:50 af Le Sygnok » Logged

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #70 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #139: 28 Apr 2015, 21:14 »

Nu hvor du spiller en 4-1-2-2-1, hvordan fik du den til passe i starten? For der er vel stort set ingen kantspillere i ligaen? Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #70 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #140: 29 Apr 2015, 08:01 »

Nu hvor du spiller en 4-1-2-2-1, hvordan fik du den til passe i starten? For der er vel stort set ingen kantspillere i ligaen? Smiley
Altså min trup havde to kantspillere fra start, hvor de begge dog var lejet i andre klubber. Men det er bestemt til at finde kantspillere og jeg hentede to på fri transfer, så jeg havde fire i alt op til første sæson.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #70 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #141: 29 Apr 2015, 12:06 »

#71 - Goiás slipper mirakuløst godt fra landsholdsperioden, men…

I hele seks kampe har jeg været uden en stor del af mine førsteholdsspillere grundet Copa America. Alligevel er det lykkedes os at samle imponerende 15 ud af 18 mulige point gennem de sidste seks kampe.


Det startede dog helt forfærdeligt ud, da vi med en noget atypisk startopstilling var mod Gremio på udebanen.
Helt imponerende så styrrede vi kampen gennem de første 85 minutter, men måtte erkende, at vi var vanvittig ineffektive. I stedet slog Gremio til to gange i løbet af de sidste fem minutter af kampen, hvor de ellers indtil da ingen chancer havde haft.
På mål havde vi den 18 årige Uldemar Moreira, der bestemt ikke imponerende mig i de sidste fem minutter hvor det galt, hvilket var med til at sikre Gremio en noget ufortjent 0-2, trods vi stod med et noget svækket mandskab.


Jeg orkede ikke at overvære fem kampe til, hvor scenariet kunne være det samme, at modstanderen blot skulle skyde på mål, og vi derfra så ville indkassere. Jeg tog derfor konsekvenser og købte mig en tredje målmænd til førsteholdstruppen, som nok kun ville få spilletid gennem de kommende fem runder.

I Vitoria blev Ronaldo hentet for hele 11M, trods han ikke engang var vurderet til 1M, men Vitoria havde nok godt gennemskuet efter sidste runde hvor akut vi havde behov for en ny keeper.

Men trods en lettere stor sum for en målmand, der nok ikke ville blive noteret for meget mere end fem kampe, så gjorde han en fænomenal indsats, hvor han havde clean sheet i fire ud af fem mulige kampe, og var derfor en vigtig faktorer blandt, at de efterfølgende kampe kastede maksimum point fra sig.


Så da mine brasilianske landsholdsspillere vandt hjem efter deres triumf ved Copa America - hvor vores midterforsvar Paulinho havde afgjort finalen med kampens eneste scoring, og havde lidt af en imponerende statistik på landsholdet som midterforsvar med 3 mål i fire kampe - så førte vi på imponerende vis ligaen, og vi var nu mere end klar til at sende Santos ud af Copa Libertadores semifinalen, hvor første opgør skulle spilles ugen efter.


Men trods hele holdet var samlet igen, så gik noget galt i Santos. Trods et massivt overtag, så var Santos helt uhyggelig effektive imod os gennem første opgør af semifinalerne, hvor de slog os 0-2, og kunne vi ikke finde et væsentligt bedre niveau frem i returen, så ville Copa Libertadores være et overstået kapitel for os i år.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #71 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #142: 29 Apr 2015, 18:14 »

#72 - En tidligere profil sender Santos ud af Copa Libertadores

Santos stod med det ene ben i finalen efter deres 0-2 sejr over os i første opgør af semifianlerne og vi skulle derfor i den grad skrue op for effektiviteten, hvis vi ville i finalen.

Det var dog ikke chancerne vi havde manglet gennem første opgør eftersom skudstatistikken lød på 23-4 i vores favør, men vi havde altså i den grad været uskarpe på dagen.

Men effektivitet havde vi taget med os til returkampen, hvor vi pressede på fra start og efter 22 minutter i kampen var det Paulao der lagde bolden i kassen, hvorfra vi kun manglede ét mål mere - samtidig skulle vi dog passe på, da ét Santos mål ville betyde at vi som minimum skulle op og lave fire mål gennem kampens 90 minutter.

Men efter Paulao’s mål til 1-0, så tog Gabriel Barbosa over, der spillede en af sine bedste kampe for klubben siden vi købte ham fra netop Santos.
Efter 30 minutter er der balance i regnskabet da Barbosa sætter bolden i kassen til 2-0 efter et imponerende opspil.

Det ligner længe at kampen skal i forlænget spilletid, men efter 75 minutter er Barbosa atter på pletten, og i kampens 83 minut lukker og slukker Barbosa så, da han disker op med et hattrick, der gav os en 4-0 sejr i returkampen.


Om præcis en uge, så skal vi spille første opgør af finalerne, og her skal vi op imod Gremio, der for lidt over en måned siden gav os vores første liganederlag i over halvandet år.
Gremio vandt her 0-2 over os, men husker man vores opstilling fra den kamp, så var det en kamp, hvor halvdelen af vores hold var afsted til Copa America, og jeg håber virkelig vi nu kan få taget vores hævn over Gremio, hvor vi har hele førsteholdstruppen klar. Spiller vi her som vi gjorde mod Santos i returkampen, så har jeg svært ved at se Gremio skulle kunne forhindre os i at tage vores fjerde Copa Libertadores titel på stribe.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #143: 30 Apr 2015, 12:31 »

Fedt at du kan bevare din suverænitet på trods af udsalget. Du har i øvrigt inspireret mig til at starte et save i Brasilien. Så nu fører jeg Botafogo til storhed. Det er i øvrigt sjovt hvor hurtigt man kan samle sig et ret solidt hold, for ikke ret mange penge. Og så er regionalligaen en joke. Har lige vundet 12-0 i en kamp hvor skudstatistikken sagde 61-0 til mig. Det er ret underholdende. Indtil videre i hvert fald.

Held og lykke med den sidste smule der er tilbage af konkurrencen.
Logged

Isolation

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #144: 30 Apr 2015, 13:14 »

Fedt at du kan bevare din suverænitet på trods af udsalget. Du har i øvrigt inspireret mig til at starte et save i Brasilien. Så nu fører jeg Botafogo til storhed. Det er i øvrigt sjovt hvor hurtigt man kan samle sig et ret solidt hold, for ikke ret mange penge. Og så er regionalligaen en joke. Har lige vundet 12-0 i en kamp hvor skudstatistikken sagde 61-0 til mig. Det er ret underholdende. Indtil videre i hvert fald.

Held og lykke med den sidste smule der er tilbage af konkurrencen.
Fedt valg. Med Jefferson på mål, så står du med en af de absolut bedste spillere i ligaen fra start, hvis ikke den bedste efter min vurdering.
Og ja, Statsmesterskaberne er en joke, men de er nice nok at lege rundt i, hvis man har mange talenter som man gerne vil udvikle - eller bare sætte nogen sjove rekorder.

Og mange tak. Jeg sidder netop nu og er igang med at lave de to sidste updates til bloggen.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #145: 30 Apr 2015, 13:35 »

Fedt valg. Med Jefferson på mål, så står du med en af de absolut bedste spillere i ligaen fra start, hvis ikke den bedste efter min vurdering.
Og ja, Statsmesterskaberne er en joke, men de er nice nok at lege rundt i, hvis man har mange talenter som man gerne vil udvikle - eller bare sætte nogen sjove rekorder.

Og mange tak. Jeg sidder netop nu og er igang med at lave de to sidste updates til bloggen.

Jefferson er ganske solid ja. At man starter i den næstbedste række gør det endnu vildere. Rykkede op første sæson og tog mesterskabet i anden. Statsmesterskabet har Flamengo dog smidt mig ud af i semifinalen begge år.
Logged

Isolation

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #146: 30 Apr 2015, 13:43 »

Jefferson er ganske solid ja. At man starter i den næstbedste række gør det endnu vildere. Rykkede op første sæson og tog mesterskabet i anden. Statsmesterskabet har Flamengo dog smidt mig ud af i semifinalen begge år.
Ah, du har startet savet op i sommeren 2014 ikke? Jeg startede op i december 2013, der var Botafogo nemlig stadig i bedste række.
Men ja, den brasilianske liga er helt skør. Jeg husker, jeg synes det var det vildeste da jeg vandt mesterskabet som oprykker med Goiás tilbage i FM12, men det viser altså bare at der virkelig ikke er den forskel man kender på top og bund i flere ligaer i Europa.

Men det er da meget glædeligt, at du alligevel har lidt modstand Statsmesterskabet. Mine to største konkurrenter i Statsmesterskabet endte med at spille 3. Division her i sidste sæson.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #147: 30 Apr 2015, 13:48 »

Ah, du har startet savet op i sommeren 2014 ikke? Jeg startede op i december 2013, der var Botafogo nemlig stadig i bedste række.
Men ja, den brasilianske liga er helt skør. Jeg husker, jeg synes det var det vildeste da jeg vandt mesterskabet som oprykker med Goiás tilbage i FM12, men det viser altså bare at der virkelig ikke er den forskel man kender på top og bund i flere ligaer i Europa.

Men det er da meget glædeligt, at du alligevel har lidt modstand Statsmesterskabet. Mine to største konkurrenter i Statsmesterskabet endte med at spille 3. Division her i sidste sæson.

December 14 startede jeg. Hvilket betyder at der ingen reultater er for hele 2014 sæsonen. I hvert fald ikke i ligaen?

Botafogo har også en fin trup, og så snart jeg rykkede op kunne jeg forstærke den kraftigt ret hurtigt.

Dit statsmesterskab er virkelig en joke. Jeg har trods alt modstand som Flamengo, Vasco og Flumiense, der godt nok er rykket ned i 2. division nu. Derefter bliver det dog let.
Logged

Isolation

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #148: 30 Apr 2015, 13:55 »

December 14 startede jeg. Hvilket betyder at der ingen reultater er for hele 2014 sæsonen. I hvert fald ikke i ligaen?

Botafogo har også en fin trup, og så snart jeg rykkede op kunne jeg forstærke den kraftigt ret hurtigt.

Dit statsmesterskab er virkelig en joke. Jeg har trods alt modstand som Flamengo, Vasco og Flumiense, der godt nok er rykket ned i 2. division nu. Derefter bliver det dog let.
Det betyder bare den har taget den rigtige udgave af ligaen 2014 i betragtning. Her kan jeg se Botafogo rykker ned.

Og ja, det er bestemt også min erfaring at det ikke er det sværeste at få forstærket ens hold. Især hvis man leder godt igennem, så kan man virkelig finde nogen billige spillere. Har du fundet dig nogle solide profiler?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #72 - Verdens førende talentfabrik
« Svar #149: 30 Apr 2015, 14:05 »

Det betyder bare den har taget den rigtige udgave af ligaen 2014 i betragtning. Her kan jeg se Botafogo rykker ned.

Og ja, det er bestemt også min erfaring at det ikke er det sværeste at få forstærket ens hold. Især hvis man leder godt igennem, så kan man virkelig finde nogen billige spillere. Har du fundet dig nogle solide profiler?

Fik Dentinho fra Shaktar på fri transfer. Han scorede lige syv mål i min seneste kamp. Har desuden hentet Casemiro lige som du gjorde. Så har jeg hentet en argentinsk angriber - Carlos Lattanzio - der nu er wonderkid. Lucas Ocampos har jeg også hentet op til denne sæson for 55 mio. i River... Fuck det du får lige et screenshot af holdet.

Her!

Gilberto, Jean og Jefferson er de eneste fra start-11'eren, der var i klubben fra start.
Logged

Isolation

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010