home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Jeg forestiller mig... #The End
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg forestiller mig... #The End  (Læst 25354 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #20
« Svar #45: 17 Apr 2015, 18:50 »

#21– Tillykke

Jeg forestiller mig, at jeg sidder på mit kontor på Murray Park, hvor jeg har kaldt Robby McCrorie og Kristoffer Ajer ind. Jeg vil gerne ønske dem tillykke med deres landsholdsdebut for henholdsvis Skotland og Norge. Jeg fortæller dem, hvor yderst stolte af dem vi er og at de er fantastiske forbilleder for resten af klubbens unge talenter. - De bliver glade, stolte og takker pænt.

Mine rosende ord er oprigtigt ment. For når så unge spillere får debut på landsholdet, så giver det genlyd rundt i Europa. Historien om at Rangers som en talentfabrik bliver fortalt. Historien om en klub, hvor man tør satse på de unge spillere. Hvor man kan udvikle dem og gøre dem til landsspillere. Det var præcis det, som jeg gerne ville opnå, da jeg opkøbte Rangers. Jeg ville skabe netop denne fortælling og de to unge talenter er de perfekte ambassadører for klubben. Det er forhåbentlig med til, at vi i fremtiden kan tiltrække endnu flere unge talenter af et vist niveau.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #21
« Svar #46: 18 Apr 2015, 14:05 »

#22– Kommunikationsstrat egi

Jeg forestiller mig, at Davis Somers og jeg har lagt en strategi, hvor vi underspiller klubbens rolle i mesterskabsslutspil let selvom vi pt. topper ligaen. Vi understreger både i pressen og internt, at ligegyldig hvordan det går i sæsonens sidste kampe, så har det været en super sæson også selvom mesterskabet skulle mislykkes. Det har aldrig været målsætningen at vinde ligaen. Målsætningen har at slutte top 6.

Ideen med strategien er ikke at lyve for pressen, manageren eller spillerne. Ideen er, at vise vores fulde opbakning til holdet og samtidig fjerne en smule af det pres der naturligt er. En ting er kommunikationsstrat egier og noget andet er hvad man reelt mener. For jeg må indrømme, at jeg bliver voldsom skuffet, hvis det ikke lykkes. Ikke skuffet over det arbejde Ronald de Boer og holdet har præsteret men skuffet over, at være så tæt på og så misse chancen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #22
« Svar #47: 19 Apr 2015, 18:12 »

#23 - 56

Jeg forestiller mig at stadion uret har rundet de 84. minutter og der står 1-1. Vi er på udebane mod Hearts i årets sidste kamp. Jeg følger også med i Celtic kampen på min Iphone og de er foran 2-1 hjemme mod Aberdeen. Det betyder, at mesterskabet er på vej til Celtic. Vi har desperat brug for en scoring. Vi skal vinde kampen, hvis mesterskabet skal blive vores. Nerverne er helt uden på tøjet. Det er uudholdeligt!

Ronald de Boer har sat alle sejl til og vi presser hårdt på men vi kan simpelthen ikke komme til åbne chancer. Jeg er ved at miste troen og håbet men så får vi fremtvunget os et hjørnespark og med en fræk hjørnesparkskombina tion får lejesvenden Dembelé pludselig en åben chance, som han iskold omsætter til mål. Få minutter efter slutter kampen og vi kan kalde os mestre for 56. gang.

Timerne efter er fuldstændig kaotiske og jeg kan ikke huske særlig meget i detaljer. Min hjerne er eksploderet af glæde. Den eneste tydelige detalje jeg husker er, at jeg på et tidspunkt får øje på en Rangers fan. En mand på omkring de 50 år, der er helt opløst af gråd og jeg bliver fuldstændig ydmyg. Jeg er jo mere eller mindre bare en fodboldturist som leger klub ejer. For disse fans betyder dette mesterskab mere end jeg nogensinde kommer til at forstå.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2015, 18:20 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #23
« Svar #48: 21 Apr 2015, 03:44 »

Nu tog jeg mig endelig sammen og læste hele dit bidrag til blogkonkurrencen so far.. jeg er målløs.. det er markant anderledes end de andre blogs jeg har læst, men vinklen og skriveformen er yderst interessant.. jeg er positivt overrasket.. jeg må sige at jeg tænker at du har rigtig gode chancer for at genvinde din titel fra sidste år.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #23
« Svar #49: 21 Apr 2015, 07:22 »

Nu tog jeg mig endelig sammen og læste hele dit bidrag til blogkonkurrencen so far.. jeg er målløs.. det er markant anderledes end de andre blogs jeg har læst, men vinklen og skriveformen er yderst interessant.. jeg er positivt overrasket.. jeg må sige at jeg tænker at du har rigtig gode chancer for at genvinde din titel fra sidste år.. KUTGW Thumbs Up

Tak Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #23
« Svar #50: 21 Apr 2015, 14:41 »

#24– Hjemve


Jeg forestiller mig en fantastisk dansk sommerdag. Vi er i sommerhus i Ebeltoft. Vi er lige kommet hjem fra stranden og ungerne løber rundt i haven mens jeg gør grillen klar. Vi nyder virkelig at være hjemme i Danmark. I løbet af denne sommer snakker konen og jeg flere gange om, at vi begge faktisk har lidt hjemve og vi overvejer at flytte hjem til Danmark. Det er ikke fordi vi ikke er glade for livet i Skotland, vi savner bare livet, vennerne og familien i Danmark.

Dybest set er der intet til hindring for at bo i Danmark og være ejer af Rangers F.C. Mine funktioner i klubben er ret begrænset efterhånden. Det eneste trælse ville være, at jeg ikke længere ville have min daglige gang på Murray Park og jeg ville ikke være til stede til alle kampe.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #24
« Svar #51: 23 Apr 2015, 07:29 »

#25– Pendler

Jeg forestiller mig, at jeg befinder mig i Amsterdams lufthavn og drikker en kop kaffe på Starbucks. Der er en lille time før flyet til Glasgow ankommer, så jeg har tid til at forbereder mig på mødet med David Somers. Målsætning for 2016/17 sæsonen er på dagsordenen.

Jeg er ikke pjattet med at flyve og slet ikke pjattet med mellemlandinger og ventetid men det prisen jeg må betale for at bo i Danmark. Mon ikke jeg vænner mig til det, det er trods alt en tur jeg skal tage 2-3 gange i måneden. På trods af pendleriet så er jeg glad for den beslutning vi har taget om at flytte hjem til Danmark. Den eneste der brokker sig lidt, det er min søn, der savner hans venner fra Glasgow. Han er heller ikke tilfreds med, at han ikke længere kan se alle hjemmekampe. Jeg har dog lovet ham, at han selvfølgelig må komme med til de vigtigste kampe i løbet af sæsonen.

På mødet med David Somers kommer vi frem til, at klubbens officielle målsætning er, at vi skal være med i mesterskabskampen i den hjemlige liga. Det er lidt svære for os at fastsætte en målsætning i de europæiske turneringer. Vi vil selvfølgelig rigtig gerne med i det forjættede land Champions League men vi skal først igennem kvalifikationen. Vi er seedet, så vi træder ind i anden kvalifikationsrunde og skulle vi komme videre til 3. runde og derefter playoff, så venter der helt sikkert svære modstandere.

Så vi er yderst forsigtige, da vi skal fastsætter årets budget. Vi hverken kan eller vel budgettere med deltagelse i Champions League. Vi ønsker heller ikke købe os fattige i spillere i et sats på at nå dertil, for mislykkes det, så kan det ødelægge meget af det vi gerne vil opnå. Det må aldrig nogensinde igen være økonomien, der sætter en stopper for Rangers.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeg forestiller mig... #25
« Svar #52: 23 Apr 2015, 10:32 »

Nu vil jeg lige melde mig på banen også Wester.

Det er en super dejligt og hyggelig blog du har gang i, og jeg synes personligt den er bedre end den du lavede sidste år.

Men jeg er så også en sucker for de blogs du laver hvor du er hovedpersonen.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå i CL, og om i kommer med til puljespillet.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #25
« Svar #53: 24 Apr 2015, 05:30 »

Nu vil jeg lige melde mig på banen også Wester.

Det er en super dejligt og hyggelig blog du har gang i, og jeg synes personligt den er bedre end den du lavede sidste år.

Men jeg er så også en sucker for de blogs du laver hvor du er hovedpersonen.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå i CL, og om i kommer med til puljespillet.

Tak  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #25
« Svar #54: 24 Apr 2015, 23:46 »

#26 - 9 mio


Jeg forestiller mig en skotsk sportspresse, der kæmper for at finde på superlativer nok, der dækker Ronaldo de Boers og David Somers flotte arbejde. Rangers har lige kvalificerede sig til Champions League efter tre imponerende flotte kvalifikationsrunde r. De hæfter sig især over klubbens transferpolitik. Klubben kun har brugt 9 mio. kr. på transferbundlinjen op til denne sæson. Man har solgt spillere for 35 mio. og købt ind for 44 mio. Hvilket står i skarp kontrast til hvad sådan en plads koster i f. eks Premier League og La Liga - Og jeg er da også slemt tilfreds med deres arbejde. Det er præcis det, der har været målsætningen hele vejen. At klubben skal udvikle spillere og sælge dem med stor profit, samtidig med vi kan have sportslig succes.

Spørgsmålet er så om truppen er stærk nok, når gruppespillet skal i gang. Vi løb nemlig ind i en voldsom svær gruppe og mine forventninger er ikke store. Faktisk håber jeg bare på, at vi ikke bliver ydmyget og vi gør en nogenlunde figur. Kan vi nappe en enkel sejr på hjemmebane og måske drille en enkelt gang på udebane, så er jeg mere end tilfreds.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #26
« Svar #55: 26 Apr 2015, 09:27 »

#27 - Champions League aften

Jeg forestiller mig duften af popcorn, det er Champions League aften. I sympati med min søn, så har jeg valgt ikke at tage turen til aftenens udekamp. Han skal passe sin skole dagen efter. Vi sidder nede i hjemmebiografen og traditionen tro så varmer vi op til aftenens opgør med en omgang FIFA på PS4. Han basker mig hårdt. Det er efterhånden nogle år siden jeg kunne vinde over ham. Det eneste spil jeg efterhånden mestre, det er Football Manager.

Min søn er noget splittet i forhold til aftenens opgør, for Rangers skal en tur til Madrid og møde CR7 og co. Real Madrid har altid været hans favorithold men samtidig så har han efterhånden fået Rangers ind under huden. Han bliver enig med sig selv om, at en uafgjort vil være perfekt! Og selv om jeg håber på Rangers succes, så sælger jeg gerne aftenens kamp for et kryds.

Jeg havde dog aldrig i min vildeste fantasi troet, at et point var en reel mulighed. Jeg havde forventet, at Rangers ville blive basket, som jeg blev basket i FIFA men endnu engang så overraskede Ronald de Boer og drengene mig. Da dommeren fløjtede af så stod der 3-3 på tavlen. Nu stod vi med 4 point efter de første to runder og min målsætning med en enkel hjemmesejr og en udebane kamp, hvor vi kunne drille, den var allerede opnået.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #27
« Svar #56: 27 Apr 2015, 07:26 »

#28 - Lord

Jeg forstiller mig at bolden lige er givet op i hjemmebane opgøret mod St. Johnstone. Nicklas Bendtner stormer frem som død og helvede og presser bolden. Han erobrer den og få sekunder efter står der 1-0. Rekorden for ligaen hurtigste mål på 9 sekunder tilhører nu Lord Bendtner og da kampen er slut, så har han noteret sig for 3 mål og en assist.

Nicklas har fået en flot start i Rangers, hvilket jeg virkelig nyder. For kritikken var intens, da vi hentede ham til klubben. Der var ikke mange af de skotske sportsjournalister, der spåede ham succes i Rangers trøjen. De havde mere travlt med at berette om alle hans tidligere eskapader udenfor banen. Der var dog ingen i klubben, der var i tvivl om hans kvaliteter og vi havde fulgt ham tæt i næsten to sæsoner, før vi hentede ham på en free transfer. Den udvikling han er gået igennem i Tyskland har virkelig modnet ham og jeg ser en voksen mand, der har hans bedste tid foran sig.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #28
« Svar #57: 28 Apr 2015, 08:51 »

#29 - Et festklædt Ibrox

Jeg forestiller mig et festklædt Ibrox, hvor stemningen er helt i top. Hvis nogen havde påstået, at vi havde chancen for gå videre fra Champions League gruppespillet i den 6. og sidste runde, så havde jeg nok rystet på hovedet af dem. Faktum er dog, at vi med en sejr i aftenens kamp imod Real Madrid kan gå videre. Så jeg er utrolig spændt og får myrerpatter over hele kroppen, da Champions League hymnen blæser ud af stadion højtalerne. KOM SÅ RANGERS!

104 minutter senere…

Vi må bare sande at træerne ikke vokser op i himmelen og vi stadig har et stykke op til de allerbedste. Real Madrid har lige kørt os over med 0-3 og vi må dermed nøjes med 3. pladsen i gruppen. Selvom skuffelsen er til stede, så overskygges den trods alt af en enorm stolthed. Der var ingen, der gav os mange chancer og vi overraskede alt og alle endda med en positiv omgang fodbold. Samtidig er vi trods alt stadig i live i europæisk fodbold, nu står den på torsdags bold. Der er sikker ikke mange af de større hold i Europa, der ville være glad for torsdags bold i EURO League men vi er yderst tilfredse. Det er en økonomisk gevinst og sportsligt får vi samlet erfaring ind.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #29
« Svar #58: 29 Apr 2015, 09:46 »

#30 - Halvårsregnskab


Jeg forestiller mig, at jeg sidder sammen med David Somers og gennemgår halvårsregnskabet. Vores deltagelse i Champions League har givet et kæmpe boost og Rangers har en sund økonomi. Vi er 100 % fokuseret på ikke at spilde pengene på store indkøb af etableret spillere. Vi har en klar vision og den er talentudvikling. Så vi planlægger, at investere pengene i en udvidelse af klubbens trænings og ungdomsfaciliteter.

Det er ikke kun på den økonomiske bundlinje det ser fornuftigt ud. En af mine mål da jeg var på udkig efter en klub, det var at finde en klub, som indenfor en overskuelig årrække kunne dominere den hjemlige liga. Og det må man sige, at Rangers allerede gør efter kun tre år med mig som ejer. Ronald de Boers tropper tromler alt modstand ned i den skotske Premier League. Det siger sig selv, at jeg er mere end tilfreds med situationen i Rangers. Alt kører efter planen og mere til.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #30
« Svar #59: 29 Apr 2015, 09:56 »

Hvordan klarer Lord Bendtner sig i det skotske? Bomber han stadig?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010