home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Jeg forestiller mig... #The End
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg forestiller mig... #The End  (Læst 25369 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #6
« Svar #15: 05 Apr 2015, 09:05 »

#7– Ulige numre

Jeg forestiller mig et røgfyldt kontor, hvor jeg sidder laver en liste over managerkandidater. Jeg koncentrere mig bedst med lidt baggrundsmusik og for tiden er det Ulige Numre nyeste udspil der dominere min playliste. Hvis familien havde været her, så havde smøgerne været strengt forbudt men jeg er helt alene. De er som sagt på sommerferie i Danmark. Jeg har meget arbejde foran mig, så ferie bliver der ikke meget af. Det er et af de øjeblikke, hvor alene tid ikke er en ulempe, for arbejdet med denne liste er livsvigtig. Det rigtige valg til managerposten er alfa omega, hvis mine ambitioner og visioner for klubben skal lykkes, så er der ikke plads til at fejle.

Rygterne især i den danske presse spekulere i Michael Laudrup som kommende Rangers F.C. manager men han er aldrig med i mine overvejelser, for hans track record bekymre mig og jeg har ikke brug for en manager der skaber uro og forsvinder efter en enkel sæson. Jeg har brug for en langtidsholdbar løsning og jeg har en række kriterier, som jeg udvælger mine kandidater efter. 

Jeg vil gerne have et velkendt navn. Et navn som måske kunne være med til at forbedre min egen profil i klubben. Et navn som ville give genklang rundt i fodboldverdenen og ikke mindst hos klubbens fans. For jeg har brug for at klubbens fans bakker op om projektet. En som kan tiltrække de talenter, som klubben har brug for. En som har klare visioner til talentudvikling og ikke mindst har den tilgang til spillet som jeg ønsker. Listen bliver ikke lang og jeg har en klar favorit.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #7
« Svar #16: 05 Apr 2015, 14:46 »

#8– House of cards

Jeg forestiller mig at jeg står og nyder en smøg udenfor de administrative lokaler ved Murray Park, der er klubbens stort anlagte anlæg fra 2001, som også rummer klubbens trænings og ungdomsfaciliteter. Jeg har lige holdt et yderst produktivt møde med topkandidaten til managerposten. Min liste med mulige kandidater er ikke længere nødvendig. Mit første valg til posten har takket ja til jobbet og vi er 100 % på bølgelængde. Hans profil er perfekt! Et velkendt navn i Rangers. Han har gode erfaringer indenfor talentudvikling, som var det afgørende punkt, da han blev sat øverst på min liste. Hans tilgang til fodboldspillet stemmer helt overens med den måde jeg vil have klubben til at spille.

På et pressemøde et par dage senere præsenteres Ronaldus de Boer som klubbens nye manager. Reaktionen i pressen og blandt klubbens fans på de sociale medier, den er positiv. Ronald de Boer og klubbens formand David Somers gjorde et fantastisk job i præsentationen af klubbens fremtidige visioner.

Om aftenen kommer jeg træt og veltilfreds hjem. Jeg åbner mig en kold øl og kaster mig tilbage i lænestolen. Jeg logger på Netflix og napper et par afsnit af min yndling serie, House of cards. Det har været en positiv dag med god energi. Så jeg nyder den kolde øl og Frank Underwoods selskab i fulde drag. Skidt pyt med at klubbens fans stadig hader mig, det skal nok vende. Det vigtige er, at de støtter op om klubbens nye manager og klubbens visioner.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #8
« Svar #17: 06 Apr 2015, 07:58 »

#9– De kortsigtede visioner

Jeg forestiller mig at jeg som ejer ikke har nogen fremtræden rolle i offentligheden. Mit job er ikke at agere formand, sportsdirektør eller manager. Så jeg holder mig i baggrunden og tegner de overordnede linjer. Jeg har nogle klare visioner og mit job består i at hyrer kompetente folk til at fører disse visioner ud i virkeligheden. David Somers er manden der har ansvaret for de overordnet ting såsom økonomi mm. og skabe en ramme for Craig Mulholland og Ronald de Boer, som henholdsvis har ansvaret for talentudvikling og managerrollen.

De langsigtede planer er som tidligere nævnt, at genvinde det skotske mesterskab og få klubben med i Champions League samt blive et flagskib indenfor talentudvikling. På den korte bane er visionerne knapt så ambitiøse. Klubben har i første omgang kun et klart mål og det er oprykning til den skotske Premier League. Klubben skal selvfølgelig tilbage i landets bedste række, hvor de hører hjemme.

Jeg har kun haft et krav til Ronald de Boer. Skab en trup der uden problemer kan sikre oprykning. Så talentudvikling har ikke haft stor betydning i opbygningen af truppen til sæsonen 2014/15, hvis grundstamme mest består af en række lejesvende og veletableret spillere. Der er dog en række spændende talenter i truppen men hvor stor en rolle de kommer til at spille, det er ikke op til mig men Ronald de Boer.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #9
« Svar #18: 06 Apr 2015, 20:37 »

#10– Love Rangers, Hate Wester

Jeg forestiller mig en lidt halvkold sommeraften i august hvor termometeret siger 13 grader og der blæser en kraftig vind. Stemningen på Ibrox er god og opbakningen er stor, hele 44 422 er mødt op til åbningskampen i den Skotske Championship. Modstanderen er Hearts og forventninger til holdet er enorme. Jeg er rigtig glad for den flotte opbakning til holdet og jeg forsøger, at ignorere de mange banners med teksten: Love Rangers, Hate Wester. Som tydeligvis er inspireret af tiden i Manchester United, hvor klubbens nye ejer Malcolm Glazer var i modvind. Et par dage tidligere har der været en artikel i Sunday Mail med et større portræt af Rangers F.C. nye ejer. Hvor min passion for Man Utd er et af de sprængende punkter. United fan som ny ejer af The Gers. Ikke ligefrem den overskrift jeg søgte op til sæsonåbningen.

Der er kun en vej og det er frem. Tid og gode resultater på banen er den eneste måde at overvinde kritikerne på. Så jeg læner mig tilbage i det polstrede sæde på Ibrox og beder til fodbold guderne om et godt resultat. Mine bønner bliver hørt. Holdet spiller rigtig godt og Hearts bliver kørt ud af banen med 3-0. En perfekt start på mit eventyr i Glasgow.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #10
« Svar #19: 07 Apr 2015, 08:25 »

Spændende blog.. Du kunne jo hente Brian Laudrup ind i staben.. Det kunne skabe lidt goodwill. Da han stadig er et stort navn i klubben. Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #10
« Svar #20: 07 Apr 2015, 19:46 »

Spændende blog.. Du kunne jo hente Brian Laudrup ind i staben.. Det kunne skabe lidt goodwill. Da han stadig er et stort navn i klubben. Wink

Han er af en eller anden grund ikke aktiv i mit spil.. Så den mulighed er der ikke..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #10
« Svar #21: 07 Apr 2015, 20:49 »

Han er af en eller anden grund ikke aktiv i mit spil.. Så den mulighed er der ikke..

Hmm.. Nu hvor jeg tjekker mit, så er han heller ikke der. Mener vist man skal signe ham i starten ellers forsvinder han.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #10
« Svar #22: 08 Apr 2015, 16:03 »

#11– En kat har lagt en lort…

Jeg forestiller mig, at min tunge føles dobbelt så stor og ru som sandpapir. Det er som om, at der er en kat, der har lagt en lort en min mund. Mit hoved dunker voldsomt og det føles som om min hjerne er ved at eksplodere. Det er tegn på alt for meget rødvin. Jeg hader ellers rødvin, ikke så meget pga. smagen eller virkningen men pga. konsekvenserne, rødvinstømmermænd.

Jeg kunne dog ikke modstå fristelsen og det ene glas tog ligesom det andet efter den seneste hjemmekamp. Jeg var nemlig i voldsomt godt humør. For første gang siden min ankomst til Ibrox, blev der ikke buhet af mig, da jeg satte mig til rette til hjemmekampen mod Hibernian. Antallet af banners med Hate Wester budskabet var efterhånden også begrænset. Det var gået som havde jeg havde spået. Gode resultater ville få kritikken til at forstumme og resultaterne havde været glimrende og Rangers toppede Den skotske Championship.

Så da jeg efter kampen skulle mødes med Hibernian ejer, Sir Tom Farmer, som sjovt nok ikke er særlig vild med fodbold men til gengæld voldsom glad for rødvin. Han var et inspirerende og fascinerende menneske, så mødet trak ud. Samtidig var min glæde over første del af missionen i Rangers F.C. var lykkes stor, så jeg nok nappede et glas eller to for meget for at fejre det.

Det havde som sådan ikke været noget problem, hvis man ikke havde børn. Det har jeg dog og de er sq ligeglade med, at far har tømmermænd. Så selvom det er søndag, så er programmet booket og de forventer fuld opmærksomhed. Drengen skal til fodbold turnering og den lille er blevet lovet en tur i svømmehalen. Det er præcis derfor jeg hader rødvin, det er simpelthen ikke prisen værd.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #11
« Svar #23: 08 Apr 2015, 19:27 »

Ekstremt fed og spændende blog som jeg følger! Der er et par fejl hist og her, men de bliver hurtigt overset med den spændende historie. Dog mener jeg at anden sidste afsnit i sidste update enten er fuld af fejl, eller også læser jeg det helt forkert Opstemt

Keep it up, glæder mig til mere! Smiley
Logged

JaWocKa

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #11
« Svar #24: 08 Apr 2015, 21:00 »

Ekstremt fed og spændende blog som jeg følger! Der er et par fejl hist og her, men de bliver hurtigt overset med den spændende historie. Dog mener jeg at anden sidste afsnit i sidste update enten er fuld af fejl, eller også læser jeg det helt forkert Opstemt

Keep it up, glæder mig til mere! Smiley

Tak for de pæne ord..

Ja det er afsnit er lidt fnidderet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #11
« Svar #25: 09 Apr 2015, 19:35 »

#12– Ping

Jeg forestiller mig et golfjern af mærket Ping, der flyver igennem luften. Det er mit ellers trofaste 7 jern, der har svigtet. Jeg ser mig omkring og håber at ingen så eller hørte mig. For det er ikke ligefrem god golfetikette at kyle sine jern igennem luften efterfulgt af alverdens eder og forbandelser. Golf er bare så forbandet svær en prøve for psyken. Det ene øjeblik er man i himlen, slaget efter hader man sig selv og alt ved sporten.

På trods af det toppede slag på hul 16, så går jeg en fornuftig runde på 34 stableford point og så i sæsonens første runde. Det er sq godkendt! Mit spil er virkelig gået frem det seneste år men det var også forventet. Jeg lever i golfens hjemland og har alt den tid i verden til at spille. Det er alt hvad jeg har drømt om.

Efter formiddagens golfrunde tager jeg et smut forbi Murray Park, hvor jeg har en aftale med Craig Mulholland og Ronald de Boer. Vi skal overvære akademispillernes træning. Jeg er spændt på deres vurdering og håber selvfølgelig, at der gemmer sig en ny verdensstjerne i det nye kuld. Jeg må dog hurtigt skrue forventninger ned. Der er kun en enkelt spiller, som de sådan rigtig tror på. Den 15 årige forsvarsspiller Derek Devlin mener de har potentialet.

Selvom det måske ikke ligefrem vælter ind med store talenter fra akademiet, så er jeg mere end tilfreds med det arbejde folkene i klubben leverer. For alle arbejder hårdt og lever op til de forventninger og visioner jeg har fastsat. På det overordnet plan arbejder bestyrelsen med David Somers i spidsen med at skabe så gode overordnet rammer som muligt, og i slutningen af september 2015 står de nye træning og ungdomsfaciliteter klar.

Der arbejdes også rigtig hårdt for at rekruttere så mange talentfulde spillere til klubbens akademi som muligt. Senest har Mulholland og Somers etableret et samarbejde med den engelske klub Brentford, hvor vi har første købsret på deres unge talenter. Og en af næste sæsons store mål er at udvide scouting netværket, som pt. ikke er stort og godt nok. Vi brug for flere spejdere, der kan rejse rundt især i Europa og spotte unge talenter som kunne blive kommende Rangers spillere.

Det allervigtigste er dog præstationerne på banen og her har spillerne virkelig leveret og jeg er mere end tilfreds med det arbejde Ronald de Boer har lagt for dagen. Holdet har været helt suveræne i ligaen og med 10 runder tilbage, så er oprykningen allerede i hus.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2015, 19:37 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeg forestiller mig... #12
« Svar #26: 09 Apr 2015, 22:40 »

Følger med her. Klart min favorit blandt de blogs der er. Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #12
« Svar #27: 10 Apr 2015, 05:13 »

Følger med her. Klart min favorit blandt de blogs der er. Smiley

Tak.. Det er jeg glad for at høre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #2
« Svar #28: 10 Apr 2015, 09:01 »

I virkeligheden ville helvede nok fryse til inden hun gik med på den ide. Nu bevæger vi os heldigvis i fantasiens verden og her er jeg ikke nogen tøffelhelt. Her bestemmer jeg.


Den "quote" er en af de bedste jeg har set længe!

Ellers er det som altid en velskrevet og gennemtænkt blog, og jeg ser frem til at følge din udvikling i det skotske.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #12
« Svar #29: 10 Apr 2015, 19:04 »

 Smiley

Tak
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010