home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Jeg forestiller mig... #The End
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Jeg forestiller mig... #The End  (Læst 25372 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #30
« Svar #60: 29 Apr 2015, 10:01 »

Hvordan klarer Lord Bendtner sig i det skotske? Bomber han stadig?

Han har en skade og gik lidt i stå samtidig står han lidt i skyggen af Dembele.. Han gør det ok men ikke fantastisk
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #30
« Svar #61: 30 Apr 2015, 17:26 »

#31 - En græsk tragedie


Jeg forestiller mig at jeg sidder og læser dagens aviser og falder over en typisk dagbladsoverskrift: En græsk tragedie – Man kan sige og mene meget om den slags ”sjove” overskrifter men den her er trods alt spot on. Rangers er lige røget ud af Europa League efter et samlede nederlag på 3-1 til græske Olympiakos. Hen over de to kampe spillede Rangers mildest talt elendigt.

Jeg er naturligvis voldsom skuffet men på trods af den skuffede exit, så er jeg mere end tilfreds med vores samlede indsats i vores ”første” europæiske eventyr. Vi glæder os voldsom meget til næste sæson, hvor vi forhåbentlig kan gøre det endnu bedre. Og vi forventer selvfølgelig, at det er os der får Champions League billetterne, det er i hvert fald svært at se, hvem der skulle kunne stoppe os. For vi total dominerer ligaen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #31
« Svar #62: 30 Apr 2015, 19:37 »

#32 - The Treble

Jeg forestiller mig, at jeg er ret meget oppe at kører over mig selv og min klub. For satan hvor jeg er veltilfreds. 2016/17 sæsonen er slut og hvilken en af slagsen. Vi fejede alt modstand af banen i de hjemlige turneringer og nappede den nationale treble og vi leverede en flot indsats i Champions League. Sportsligt var det tæt på en perfekt sæson.

Og udenfor banen kører det også bare derudaf. Klubben økonomi er rigtig sund og vi skabte et overskud på 16 mio. £ i denne sæson. Klubbens trænings og ungdomsfaciliteter er under ombygning og klubben vokser støt og roligt i statur. Den seneste vurdering lyder på, at klubben pt. er 60 mio. £ værd, hvilket næsten er en fordobling siden jeg købte klubben. Så min investering ser ud til at bærer frugt.

Den flotte udvikling klubben er gået igennem, skyldes uden tvivl David Somers, Craig Mulholland og Ronald de Boers flotte arbejde. De har virkelig formået, at bringe mine visioner fra tegnebrættet ud i praksis. Klubben er præcis som jeg ønsker den. En klub hvor talentudvikling er i højsædet, hvor økonomisk ansvarlighed er et must og hvor man stadig formår at skabe sportslig succes.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #32
« Svar #63: 30 Apr 2015, 21:37 »

#Flatline

Jeg forestiller mig, at årene er gået og Rangers har efterhånden bidt sig fast i toppen af europæisk fodbold. Vi har flere gange været i semifinalen men i år er vi endelig kommet hele vejen til finalen. Min søn og jeg sidder klar på Old Trafford, hvor årets Champions League finale spilles. Det er et opgør mellem Rangers og Real Madrid. Selvfølgelig skulle vores første finale være på Old Trafford og mod Real Madrid. Champions League hymnen spiller og stemningen på Drømmenes teater er intens.

Min søn er ikke længere splittet i sit valg mellem Real og Rangers. Han er Rangers fan helt ind under huden. Det er hans klub også sådan helt bogstaveligt. Han er nemlig en del af en lovende flok talenter på akademiet. Jeg har flere gange været i dialog med Mulholland og sikret mig, at han ikke er med på en fribillet. Mulholland forsikre mig, at det ingenlunde er tilfældet og de har store forventninger til ham.

Der er få minutter til kickoff. og jeg er ikke helt på toppen. Jeg har haft det mærkeligt i flere dage med svimmel og svedeture. Dommeren fløjter kampen i gang og pludselig mærker jeg en stikkende fornemmelse i min arm. Det svimler for mine øjne og……………


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #The End
« Svar #64: 01 Maj 2015, 00:12 »

Er det virkelig enden? Eller har de en hjertestarter i nærheden?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010