home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Jeg forestiller mig... #The End
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg forestiller mig... #The End  (Læst 25362 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #12
« Svar #30: 11 Apr 2015, 01:06 »

#13– Rund, mild og bitter

Jeg forestiller mig, at mine smagsløg rammes af en rund, mild og let bitter kaffesmag. Præcis som jeg kan lide den. Jeg sidder og nyder kaffen på David Somers kontor. Vi har for få dage siden forlænget kontrakten med Ronald de Boer og visionerne er stadig at satse på offensivt fodbold og talentudvikling. Det var ikke en svær beslutning, at forlænge med de Boer. Resultaterne i ligaen taler ligesom for sig selv og de opnået 91 point er nu rekord i den skotske Championship.

I dag gennemgår vi så årsregnskabet. Et regnskab der er en smule dårligere end forventet. Vi bliver derfor nødsaget til at droppe den planlagte forbedring af træningsfaciliteter ne. Vi vælger dog at fastholde byggeriet af nye ungdomsfaciliteter, da talentarbejdet er den store vision i klubben. Økonomien er ikke i fare men denne kunne være bedre. Det var ellers forventet, at vi ville gå i nul men sidst på sæsonen da oprykningen var i hus, valgte vi at skrive kontrakter med et par spillere. Det koster lidt over 2 mio. £ og dermed gik vi en smule i minus. Jeg er dog optimistisk på trods af underskuddet. Økonomien ser sund ud.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #13
« Svar #31: 11 Apr 2015, 01:08 »

Dejlig opdatering, og glæder mig til en til Opstemt
Logged

JaWocKa

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #13
« Svar #32: 11 Apr 2015, 17:52 »

#14– Disney World

Jeg forestiller mig, at jeg sidder voldsom træt men glad og betragter mine sovende børn. De har helt røde kinder og deres vejrtrækning er dyb. De er helt væk. Det har nu også været nogle begivenhedsrige dage i Disney World Paris. De sidste mange år er det max. blevet til et sommerhus i Ebletoft og et smut forbi Djurs sommerland. Vi har dog en anden slags penge på lommen nu og ungerne fik lov at bestemme sommerferiedestinat ionen og Disney World blev valgt.

Planen var egentlig, at jeg helt ville lade mobiltelefonen være derhjemme og slet ikke koncentrerer mig om livet i Rangers F.C. Jeg har dog ikke kunne dy mig, og jeg har lavet et opkald hver aften, når ungerne er gået kolde. Jeg er nemlig yderst spændt på, om det lykkes David Somers at sikre endnu en lejeaftale med Haris Vuckic.

Vuckic er den sidste brik i Ronald de Boers plan. Han og Somers har arbejdet hårdt for at bevarer så mange af spillerne fra sidste sæson som muligt. Det har dog været hårdt arbejde med de mange lejesvende vi havde i truppen. Somers og de Boer har dog lavet et super arbejde og sikrede Tom Thorpe og Remie Streete på permanente aftaler. Kevin Mbabu forlængede sin lejeaftale med et år. Den sidste mand i puslespillet er dog Vuckic.

Så jeg er yderst tilfreds og glad på de Boers vegne, da Somers denne aften kan oplyse mig om, at en lejeaftale er plads. En aftale der helt sikkert også vil falde i god jord hos klubbens fans. For Vuckic var fuldstændig formidabel sidste sæson med 25 mål og 10 assist i 35 kampe. Vi ville selvfølgelig gerne have sikret os Vuckic på en transfer men det prisskilt Newcastle satte på ham, det var langt udenfor vores rækkevidde. Så en lejeaftale er den næstbedste løsning for os.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #14
« Svar #33: 12 Apr 2015, 08:03 »

#15– Duften af nyslået græs

Jeg forestiller mig duften af nyslået græs. Jeg sidder på terrassen og nyder min morgenkaffe og læser dagens avis. Resten af familien er taget af sted. Jeg bliver en smule flov, da jeg hilser på vores havemand og tænker: ”Hold nu kæft hvor er jeg doven. Tænk jeg ikke engang gider slå mit eget græs.” - Kaffen smager pludselig en smule mere bittert end normalt. Jeg skammer mig faktisk lidt over vores økonomiske overflod. Et alt for stort hus med en tydeligvis alt for stor græsplæne. Det er jo ikke ligefrem fordi vi har arbejdet hårdt for de penge. Jeg sidder her pga. held.

Jeg slår tanken væk og bladrer videre i avisen og slår op i sportssektionen. Der er en artikel med overskriften, De unge Rangers. Den handler om klubbens flotte tilbagevenden til den skotske Premier League. Artiklen har især fokus på truppens unge profil og det faktum at truppens gennemsnitsalder kun er 22 år. Ronald de Boer har virkelig satset på ungdommen og vi har ikke mindre end 15 spillere under 23 år.

Jeg skammer mig ikke længere. Godt nok laver jeg ikke meget andet end at spille golf, hygge med familien og se fodbold. Jeg har dog åbenbart evnen til at søsætte klare visioner og finde de rigtige folk til at fører dem ud i livet. Jeg er stolt over mit Rangers F.C. projekt og på den måde kan jeg retfærdiggøre, at jeg sidder og nyder kaffe mens min havemand knokler løs med græsplænen.
« Seneste Redigering: 12 Apr 2015, 08:08 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #14
« Svar #34: 13 Apr 2015, 07:18 »

#16– Springbank 18 year old

Jeg forestiller mig duften af ristet banan, karamel, kakao. Eller rettere jeg får at vide, at det er det jeg burde kunne dufte. Derefter skal jeg åbenbart lægge mærke til en krydrede smag med nuancer af peber og chili som til sidst forvandles til en saltede chokolade og frugtagtig smag. - Det er Ian Bankier, formanden for Glenkeir Whiskies Ltd, der forsøger at sætte mig ind i den vidunderlige verden af Whisky smagning. Jeg nikker bare og lader som om. Jeg kan slet ikke dufte eller smage de nuancer, jeg kan bare smage Whisky smag. Jeg ville egentlig foretrække en kold fadøl men jeg ønsker ikke at ødelægge den gode stemning. Så jeg leger med.

Udover formandsposten i Glenkeir Whiskies Ltd, så er Ian Bankier også formand for Celtic FC, hvilket er grunden til vi sidder sammen. Der små 10 minutter til kampen mellem Celtic og Rangers fløjtes i gang. Mit allerførste Old Firm. Det siger næsten sig selv, at jeg er enormt spændt. Åhh hvor jeg håber, at vi gør en god figur. Så jeg takker ja til en whisky mere bare for at dulme nerverne.

Små 10 minutter senere finder jeg mit sæde og halvsnalret sætter jeg mig til rette. Jeg kan virkelig mærke de Whiskys nu og er sq en smule træt. Stemningen på Celtic Park vækker mig dog hurtigt og jeg må indrømme, at jeg bliver helt blæst væk, da Celtic tilhængerne bryder ud og sangen You’ll never walk alone. Hold nu kæft en stemning. Det er ikke kun Rangers tilhængerne der har savnet livet i Premier League, Celtic har tydeligvis også savnet os.

Jeg forestiller mig en sublim førsteberøring af lejesvenden Dembelé, som har fået en plads i start 11eren i stedet for en skadet Vuckic. Jeg forestiller mig at Dembelé derefter vender på en tallerken og sender en perfekt timet bold i dybden til en fremadstormende Ross Lyon som meden flugter sender bolden forbi en sagesløs Celtic målmand. – Kampen er 14 minutter gammel og det bliver startskuddet til en fantastisk dag på Celtic Park, hvor et voldsomt effektivt Rangers F.C. mandskab henter en 1-4 sejr hjem.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #16
« Svar #35: 13 Apr 2015, 19:49 »

#17– En eftertragtet herre

Jeg forestiller mig, at hypen omkring Ronald de Boer den er stor efter de flotte resultater, som han har skabt i Rangers efter hans ankomst. Især sejren mod Celtic har gjort ham til en eftertragtet herre rundt om i fodbold Europa. De fleste vidste nok, at vi selvfølgelig ikke ville rykke ned men at vi skulle være med i mesterskabskampen, det var der nok ikke mange, der havde regnet med.

Hver uge er der nye rygter og jeg ved, at der har været flere konkrete tilbud blandt andet fra den engelske Premier League, hvor både Southampton og Aston Villa har været ude med snøren. Heldigvis er Ronald de Boer her stadigvæk. Han har et par gange været ude i pressen og svoret sin loyalitet til Rangers, hvilket hjælper lidt på de dybe panderynker som rygterne giver mig.

Jeg ville blive rigtig træt af at miste Ronald de Boer og jeg frygter, at det helt rigtige tilbud fra Spanien eller Holland måske kunne lokke ham væk. Men der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud, så jeg forsøger bare at nyde den succes han bringer klubben. Og jeg ser frem til endnu et Old Firm opgør i næste runde. Denne gang på hjemmebane og hvor vinderen får lov at fejre nytår på 1. pladsen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #17
« Svar #36: 13 Apr 2015, 20:05 »

Lækker update, omend den er kort. Heldigvis er det dejligt med 2 updates om dagen! Keep it up!
Logged

JaWocKa

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #17
« Svar #37: 13 Apr 2015, 20:29 »

Lækker update, omend den er kort. Heldigvis er det dejligt med 2 updates om dagen! Keep it up!

ja jeg laver meget sjældent lange updates. Kan bedste lide disse korte præcise updates men en kort historie/stemning der bringer mig videre til FM delen som f.eks et resultat, en transfer osv...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #17
« Svar #38: 13 Apr 2015, 20:55 »

Det er skam også helt fint, i sær når det passer så godt til bloggen! Smiley
Logged

JaWocKa

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #17
« Svar #39: 14 Apr 2015, 19:06 »

#18– Star Wars

Jeg forestiller mig, at kammeraterne og jeg traditionen tro har fejret Boxing Day og med de nye forhold i min privatøkonomi, så har vi endelig haft mulighed for at fejre dagen i England, nærmere betegnet i London, hvor vi nappede hele to kampen. Først var vi en tur på Upton Park og se West Ham mod Man Utd og derefter tog vi turen til Emirates til opgøret mellem Arsenal og Crystal P.

Så vi er hårdt ramt af tømmermænd, da vi dagen efter lander i Glasgow lufthavn. Der er tre timer til kickoff. på årets 2. Old Firm opgør. Planen var egentlig, at vi skulle op på hesten igen og ud i Glasgows byliv efter kampen. Det bliver dog kun til en burger og derefter en tur i biffen og se Star Wars VII. Der var ellers en masse at fejre, for endnu engang tog vi alle 3 point med en sikker 3-1 sejr og dermed indtager Rangers 1. pladsen da kalenderen skifter til 2016. Vi er sq bare blevet gamle.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #18
« Svar #40: 15 Apr 2015, 09:19 »

#19– Wagyu

Jeg forestiller mig at konen og jeg har bestilt et par Wagyu bøffer og nogle dyre dråber rødvin. Det er fredag aften og vi er ude at fejre toårsdagen for den store gevinst. Vi er også ude at fejre, at vi er faldet rigtig godt til i Glasgow på trods af den lidt svære start. Vi har efterhånden også vænnede os til livet som millionærer, det er sq rart at man kan tage ud og spise uden at tænke over prisen.

Jeg har lovet konen at fodbold ikke på noget tidspunkt bliver en del af denne hygge aften. Jeg tager dog mig selv i, at mine tanker begynder at vandre og jeg er uopmærksom. Jeg kan slet ikke lade vær med at tænke på den kommende League Cup finale. Hold nu kæft hvor jeg glæder mig. Og så dagdrømmer jeg også om at tage det skotske mesterskab, som klar er indenfor rækkevidde.

Wagyu bøffer bliver serveret og jeg vågner op fra mit dagdrømmeri. Det er nu voldsomt så overdrevet røde sådanne nogle fætre åbenbart skal være. Det er sq lige råt nok til min smag. Og pludselig tager jeg mig selv i rent faktisk at tænke over prisen: 3,5 kr. grammet. Det var måske ikke prisen værd.

« Seneste Redigering: 16 Apr 2015, 07:30 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #20
« Svar #41: 15 Apr 2015, 09:24 »

Det er virkelig fantastisk den måde du igen og igen formår at skrive en ny blog på en anderledes måde - hver gang på en sådan måde at JEG ihvertfald bliver fanget! Rangers er rent FM-mæssigt måske et nemmere valg i forhold til mange andre klubber (bedre trup i første sæson end konkurrenter, historie, m.v.) men klubben har bare den der charme der gør at man altid har lyst til at høre om det - Kun positive ord herfra!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #20
« Svar #42: 15 Apr 2015, 10:26 »

Jeg takker mange gange Smiley

Ja udfordringer i den hjemlige turnering er ikke stor men det var også planen. For ideen var at finde et hold jeg kunne dominere med og skabe et hold af talenter og billige indkøb, så det passer til Eurojackpot challengen. Udfordringer er at etablere et hold der kan være med i CHL når man skal satse på egne talenter, udviklingsspillere og billige indkøb..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #20
« Svar #43: 16 Apr 2015, 07:31 »

Ups.. Sprang lige indlæg 19 over.. Så det har jeg postet nu Smiley og så kommmer 20eren lige om lidt igen...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeg forestiller mig... #19
« Svar #44: 16 Apr 2015, 20:06 »

#20– Hikke

Jeg forestiller mig at min søn og jeg er ved at gøre klar til kamp. Han har været min faste makker til fodboldkampe igennem flere år nu. Vi har haft mange mindeværdige fodboldoplevelser sammen rundt om i Europa blandt andet på Old Trafford, Bernabéu, i Parken og på Brøndby stadion. Nu ser vi mest kampe på Ibrox. Han er nemlig blevet stor Rangers fan og han snakker allerede om, hvor meget han glæder sig til at skal overtage klubben, når jeg bliver gammel.

I dag er en stor fodbolddag for os begge. Rangers skal nemlig spille League Cup finale på Hampden Park. Vores første finale med Rangers. Jeg ved min søn er voldsom spændt, han har nemlig galoperende hikke. Han får altid hikke, når han er rigtig spændt og glæder sig til noget. Jeg husker den første gang, jeg lagde mærke til det, det var på vores første tur til Old Trafford. Han hikkede da vi skulle om bord på flyet, det var hans første flyvetur. Han hikkede i toget på vej til Old Trafford og det gik helt amok da spillerne løb ind på banen. Det samme skete til den første landskamp, hver gang det jul, hans fødselsdag, osv. osv.

Jeg forestiller mig at min søns hikke har lagt sig. Han er rolig og glad. Det samme er jeg. Vi sidder derhjemme og nyder en kop varm kakao. Det har regnet voldsom hele dagen og vi blev drivvåde på vej hjem fra Hampden Park. Han sidder og fortæller sin mor meget detaljeret om den store dag. Han beskriver det som den største fodboldoplevelse i hans liv. Som I nok kan regne ud, så vandt vi finalen. Jeg sidder og nyder hans fortælling og bliver helt varm indeni over hvor passioneret og med hvor meget glæde han beskriver dagen. Jeg tænker: ”Godt jeg ikke hørte på konen og ikke var en tøffelhelt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010