home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18287 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #60: 28 Nov 2006, 15:37 »

Jeg takker Smiley

Der kom ingen update i dag, pga en biograftur med kæresten, samt en dum matematik aflevering jeg havde glemt alt om Opstemt Men i denne uge, får jeg nok ikke mange lektier for, så der kommer nok en del updates. Glæd jer!  Djævel

Tak hellere holdet Wink

Buuuuuuuuuuuuuuuuuu uuh Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #61: 28 Nov 2006, 15:56 »

Faktisk kan jeg måske love en allerede inden aftensmad, hvis du ellers vil være lidt sød Zone  Kys
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #62: 28 Nov 2006, 15:59 »

Faktisk kan jeg måske love en allerede inden aftensmad, hvis du ellers vil være lidt sød Zone  Kys

Det vil jeg kun, hvis jeg kommer med i biffen Wink

Men bare smid en update op inden mad Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #63: 28 Nov 2006, 18:40 »

December - Anden del
Figo skifter til Tottenham


16.12.2006 - Tottenham henter portugiser med 127 landskampe på bagen!
Tottenham Hotspur har fra i dag skrevet kontrakt med den 34-årige portugiser Luis Figo. Luis ankommer pr. 1. januar til White Hart Lane, hvor han skal spille i de næste 6 måneder. Han vil primært fungere som backup til Aaron Lennon, men gør han det godt, slår han måske den unge englænder af pladsen. Luis er samtidig helt indforstået med, at han blot skal være på holdet i en overgangsfase, men når det er sagt, tror jeg godt han kan tilføre noget, med sin store rutine samt tekniske færdigheder. Det var meget vigtigt for mig, at få tilført en decideret højrewing i klubben, da vi lige nu kun har Aaron Lennon.
Luis Figo har kostet os 1-2 millioner kr, ikke mange penge, i forhold til spillerens kaliber.






17.12.2006 - Premier League 18. runde: Reading - Tottenham Hotspur
Madejski Stadium ligger kulisse til, når nr. 9 skal møde os. En kamp jeg frygter en smule, bl.a. pga. deres tendens til at slå de store hold (Man Utd, Arsenal og Liverpool), samt deres dygtige angriber, Leroy Lita. Reading kommer, lig mine anelser, også bedst fra start. Kun smukt spil af Akinfeev i målet holder Reading fra tavlen. Vi har faktisk ikke mange chancer, og de to vi havde i 1. halvleg, var begge på kontra. Men trods Reading overtaget er da alligevel os, der får scoret først. For på den ene af de to chancer, header Defoe os i front. Ufortjent, men jeg er 100% ligeglad. Vi starter bedst i 2. halvleg, men får desværre ikke scoret. Langsomt men sikkert, overtager Reading igen spillet. Især Leroy Lita er tæt på at score et par gange, men så laver jeg en taktisk ændring, sætter forsvaret meget længere tilbage på banen, så de ikke bliver overløbet af Reading angrebet, og det hjælper. Reading har ikke flere skud i kampen, og faktisk scorer vi. Målet bliver dog annulleret, men det er lige meget, for vi rejser tilbage til London med en sejr.
1-0





23.12.2006 - Premier League 19. runde: Tottenham Hotspur - Aston Villa
Berbatovs måltørke på 10 timer blev afsluttet i dag mod Aston Villa

Nu er det så lillejuleaften, og inden spillerne kan komme hjem og fejre jul, skal de lige vinde over nogle bøvhoveder fra Birmingham. Jeg håber vi kan få gang i spillet igen nu, da det jo har svinget en del på det seneste. Og Villas Giannakopoulos vil vist gerne hjælpe os, i hvert fald nåede han på blot 18 minutter, at få to gule kort. Imponerende! Og kort efter udnytter vi det, da Jermain Defoe banker sit 14. ligamål i kassen. Vi har styr på kampen, og efter 42 minutter har Berbatov frit løb mod mål, indtil Liam Ridgewell, der allerede har et gult kort, kommer og hiver Berbatov væk fra bolden. Hændelsen sender Ridgewell ud til et bad, samt en lille hygge snak med hans græske holdkammerat. Efter dette overtager vi naturligvis alt spillet, hvilket resulterer i en 3-0 sejr, hvor især unge Cardenas imponerede mig voldsomt. Med både scoring og assist, var det fuldt fortjent, at han fik prisen som kampens spiller.
3-0





26.12.2006 - Premier League 20. runde: Tottenham - Sheffield United
Halvdelen af sæsonen er overstået, og vi skal nu møde det hold vi mødte i PL debuten, Sheffield United. Sidste gang endte opgøret 1-1, men på White Hart Lane skulle vi helst hive en sejr i land. Men intet sker i 1. halvleg, og vores form nedgang ser ud til at forsætte. I 2. halvleg får Sheffield en mand vist ud, til vores held. Jeg sætter fire angribere ind, og vi kører virkelig på! Vi har masser af chancer og forsøg, specielt Berbatov er tæt på rigtig mange gange. Men det bliver ved de 0-0, og vi må for anden gang i denne sæson, forlade banen med kun 1 point, efter en kamp mod Sheffield United.   ticked off
0-0





Stillingen i Barclays Premier League

« Seneste Redigering: 28 Nov 2006, 18:49 af ZhotLog » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #64: 28 Nov 2006, 18:44 »

Fedt stadig at være 1'er efter et halvskidt måned Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #65: 28 Nov 2006, 18:50 »

@Zone

ja, men nu er det jo også sådan at Chelsea fx tabte 4-0 til blackburn.. Så jeg er ikke alene om at gå ned i form Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #66: 28 Nov 2006, 23:13 »

Januar - Første del


1.1.2007 - Månedskåringer i Premier League

Månedens unge spiller:
Tom Huddlestone
Phil Ifil

Wayne Rooney

Jeg er selvfølgelig meget tilfreds med at have 1. og 2. pladsen på månedens unge spiller, men samtidig forstår jeg ikke helt, hvorfor det blev Phil Ifil, i stedet for fx Cardenas, der har haft en rigtig god måned. Men nårh ja, så vigtige er månedskåringerne vel heller ikke. Hvordan Henry, der har fået karaktererne 7-9-6-7-7 i de seneste fem kampe, kan vinde prisen som månedens spiller, er en helt anden sag.





1.1.2007 - Bojan og Figo ankommer til White Hart Lane


I dag kom de to herrer, vi har været så heldige at få fat i, så til White Hart Lane. Bojan er en 16-årig spanier, mens Figo er en 34-årig portugiser. Lidt sjovt er det, at Figo havde debut på Sportings førstehold, før Bojan blev født. Der er ikke så meget at sige om de to, udover at vi selvfølgelig håber de vil slå igennem på holdet. Ingen af dem kommer til at gå direkte i startopstillingen, men for Bojans vedkommende, kommer det nok engang. Mht. til screenshottet af Figo, skal det lige siges at han lige har været skadet.










1.1.2007 - Premier League 21. runde - Tottenham - Manchester United
Der var højt humør på White Hart Lane efter sejren over Man Utd

Det er bestemt ikke noget rart tidspunkt at møde Man. Utd på, for vi har jo desværre en lille formnedgang kørende, og at vi så skal møde et tophold i den periode, er jo aldrig godt. Men heldigvis for os ligger Man Utd hele 18 point efter os, med en kamp mindre. Kampen starter godt, der er chancer til begge hold, dog mest os. Vi har faktisk overtaget i den første halve time. Men så tager United lige pludselig taktstokken frem, og styrer spillet. Og i 45. minut banker C. Ronaldo bolden op i hjørnet på et langskud. Jeg skælder lidt ud på holdet i pausen, og efterspørger vilje. Den kommer frem, og vi styrer alt i starten af 2. halvleg. Det resulterer heldigvis i at Defoe får scoret i 60. minut, det var godt nok også på tide. Jermain Defoe har nemlig haft adskillige store tilbud, men har brændt dem alle. Han forsætter med at få store chancer i de næste 10 minutter. Så sender vi Figo på banen, og dermed får han sin debut i en særdeles vigtig kamp. Huddlestone bryder Man Utds angreb, og dribler langsomt fremad, så sender han en smuk, smuk bold af sted mod Kasper Lorentzen, der ligger et indlæg. Defoe taber hovedstødsduellen til Ferdinand, og bolden ender uden for feltet, lige for fødderne af netop Tom Huddlestone. Tom banker bolden ind i et meget flot langskud, 2-1. Som kommentatoren også siger, retfærdiggør dette ene angreb, hans seneste lovprisning. Efter målet går vi i ultra defensiv, og sætter sågar Micah Richards ind i stedet for Defoe, så vi nu spiller med fem forsvarere. Men spillet går ikke bare over til United, selvom de spiller meget offensivt, nej det er faktisk meget lige, og vi er lige så tæt på 3-1, som de er på 2-2. Men det bliver heldigvis ved 2-1, og vores super talent Tom Huddlestone kan lade sig kåre som Man of the Match. Jeg er utrolig stolt over holdets comeback i 2. halvleg, og det får de også at vide.
2-1





6.1.2007 - FA Cup 3. runde: Tottenham - Swindon Town

I dag stiller vi med et absolut reserve hold, den eneste der normalt er med i førsteholdstruppen er Aaron Lennon, der skal spille i dag, fordi han lige er kommet tilbage fra en skade, og skal genoptrænes. Kampen giver også debut til unge Bojan. Der er ikke meget at sige om kampen, vi vinder hele 6-0, og jeg er glad for at se alle de unge spillere være så gode. Målene blev sat ind a Bojan og Pekhart, der lavede et hattrick hver. Super
6-0




8.1.2007 - FA Cup 4. runde lodtrækning

Vi var så heldige at trække Oldham/Southport (alt efter hvem der vinder deres opgør), nogle af de få hold, som spiller under The Championship, der er tilbage. Det bliver en kamp de unge reserve skal spille igen, for de viste jo lige, at de sagtens kan spille god fodbold mod lavere rangerende hold. Altså en super lodtrækning, men det var ikke alle, der var lige så heldige. Fx trak Newcastle West Ham, mens Bolton trak Chelsea.






13.1.2007 - Premier League 22. runde: Wigan Atletic - Tottenham

Vi skal tilbage til PL i dag, og det skal ske med en sejr. Det hele starter da også super godt, da vi efter 11 minutter får scoret til 1-0, ved Jermain Defoe. Vi forsætter stilen, og efter et hjørnespark scorer Michael Dawson med fødderne! Men så bliver vi lidt for selvsikre, og kort efter reducerer David Cotterill. Det er en rigtig god kamp det her! Og den bliver bare bedre og bedre. For kort efter Wigan scoringen, scorer Defoe igen, og vi fører igen med to mål, en føring vi også kan gå til pause med. Kort efter pausen scorer vi igen, denne gang er det Berbatov, der scorer sit 7. liga mål i denne sæson. Vi forsætter bare, og efter 78. minutter scorer indskiftede Mido til 5-1. Det er en rigtig god sejr det her! Jeg tror måske kampen mod United satte os i gang igen, hvilket jo bare er super duper!
1-5

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #67: 29 Nov 2006, 10:00 »

@Zone

ja, men nu er det jo også sådan at Chelsea fx tabte 4-0 til blackburn.. Så jeg er ikke alene om at gå ned i form Wink

Haha. Så ka' de lær' det Opstemt

Men rigtig godt måned, og fede indkøb Thumbs Up

Der skulle vel ikke komme en (eller flere) updates i dag? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #68: 29 Nov 2006, 11:22 »

Rigtig god blog (har jeg vist sagt nogle gange  Wink )

og flotte resultater (dog irriteret over du slog Man U   Thumbs Up )
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #69: 29 Nov 2006, 12:03 »

When I was just a little boy
I asked my mother what will I be?
Will I be Arsenal? Will I be Spurs?
And this is what she said to me:
Wash your mouth out son, then take your father's gun
And shoot the Tottenham scum
Que sera sera (Que sera, sera) Opstemt
Logged

Go you Gunners!

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #70: 29 Nov 2006, 15:51 »

When I was just a little boy
I asked my mother what will I be?
Will I be Arsenal? Will I be Spurs?
And this is what she said to me:
Wash your mouth out son, then take your father's gun
And shoot the Tottenham scum
Que sera sera (Que sera, sera) Opstemt


  Grin Er faktisk ikke Tottenham fan.  Cool

Edit: Hvorfor er der nogle smileys uden nissehue?  Rullende Øjne

Rigtig god blog (har jeg vist sagt nogle gange  Wink )

og flotte resultater (dog irriteret over du slog Man U   Thumbs Up )
Tak, tak Smiley Jeg er også selv meget glad for at skuden er vendt.

Haha. Så ka' de lær' det Opstemt

Men rigtig godt måned, og fede indkøb Thumbs Up

Der skulle vel ikke komme en (eller flere) updates i dag? Rullende Øjne
Der kommer måske/måske ikke en update i dag.. For nu hvor vi endelig var færdig med de sidste par uges store ting, får vi engelsk, tysk og dansk aflevering for.. Til fredag/torsdag! Shockeret  ticked off  Græder
« Seneste Redigering: 29 Nov 2006, 15:55 af ZhotLog » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #71: 29 Nov 2006, 23:10 »

Januar - Anden del


17.1.2007 - Premier League 23. runde: Portsmouth - Tottenham
Berbatov og holdkammeraterne fejrer bulgarerens 2. scoring i dagens kamp

Vi stiller næsten i stærkeste formation i dag, udover en skadet Farfán, der bliver erstattet af Luis Figo. Kampen starter med, at Portsmouth presser os hårdt, og vi har svært ved at komme frem ad banen. Men da vi endelig får losset bolden væk, modtager Berbatov den, og knalder hårdt til den. Bolden går i kassen, og det skal lige siges at han skød fra ca mellem midten og feltet, imponerende. Rigtig dejligt hvis han kommer igang nu. Portsmouth forsætter dog med at presse os, men uden held. De virker aldrig rigtig farlige, og to minutter før pausen, får Berbatov en kæmpe chance. Som han dog brænder, men på riposten, er bulgareren selv den der følger op, 2-0. Kort efter pausen får vi frispark uden for feltet, og vores afrikanske midtbanemand, Didier Zokora banker bolden ind til 3-0. Efter målet virker det som om, at vi endelig har knækket Portsmouth, og de stiller sig bare ned på banen, for at undgå et ydmygende resultat. Bl.a. derfor sker der ikke mere i den kamp, og vi kan forlade banen som ubesejrede i seks kampe, samt at vi har vundet de seneste tre i PL.
0-3





18.1.2007 - Anthony Gardner solgt!

Vi har i dag solgt den 26-årige englænder til Wigan for knap 13 millioner kr. Han var ikke utilfreds med tilværelsen som sidstevalg i forsvaret, men Wigan bød jo på ham, og så vil jeg hellere bruge de 13 millioner på noget andet end Anthonys tilstedeværelse. Lidt synd at vi sælger en spiller, der har spillet i klubben siden 1999-2000 sæsonen, men sådan er fodbold.





19.1.2007 - To talentspejdere til Tottenham
Spanske José Luis Albiol og italienske Angelo Trevisan er blevet tilført det engelske holds stab. Albiol er meget dygtig til at spotte unge talenter, derfor skal han til hans hjemland Spanien, og finde guldkorn til mig. Han er dog også ganske god til at bedømme en spillers nuværende niveau. Trevisans store, og eneste, force er hans evne til at bedømme, hvor langt en ung spiller kan komme i karrieren. Men det er han så også rigtig god til, og han vil også blive sendt til sit hjemland, Italien. Der skal han ligesom Albiol finde unge talenter, derfor har de også begge fået ordrer på kun at sende rapporter hjem om spiller, på 22 år eller under. 




Hjemmepublikummet blev hurtigt tavse på St. James Park

20.1.2007 - Premier League 24. runde: Newcastle United - Tottenham
Det her kan godt blive en farlig kamp for os, for Newcastle er meget stærke på hjemmebane, og det er der de har fået klart størstedelen af deres 31 point. Der går knap 30 sekunder, før Berbatov har helt frit mål, men han vælger dumt nok, at heade på stolpen. Alligevel skulle der blot gå to minutter mere, før Defoe får en friløber, og Defoe scorer, ulig hans seneste kamp, meget sikkert. Drømmestart! Og der er mere i vente! For endnu en gang skulle der blot gå to minutter, før vi fik scoret igen. Denne gang var det synderen fra før, Dimitar Berbatov, han hamrede bolden ind uden for feltet, og kasse. Newcastles forsvar er hullet som en si, og vi tryller os bare igennem kæderne. Resten af 1. halvleg er mere lige, dog kan det nævnes at Berbatov igen ramte træværket, denne gang overlæggeren. Efter pausen holder vi kontrollen, og med et kvarter igen går vi lidt i defensiven, hvilket lukker kampen helt ned, og vi smutter hjem fra nord England med en sejr.
0-2





31.1.2007 - Lee Young-Pyo skifter til Feyenoord
Vi har i dag solgt reserve-backen, Lee Young-Pyo. Feyenoord bød 25 millioner, og da vi har fint med backs, Koreanerne gerne ville væk og fordi vi mangler penge har jeg valgt og acceptere, og han blev solgt for en ganske fin pris. Vi har nu 51 millioner kr til tranfers i klubkassen, så hvis vi skulle mangle noget back-up, kan vi nok godt få fat i en spiller til de penge. I hvert fald er Lee nu væk, og klubben 25 millioner rigere.






Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #72: 29 Nov 2006, 23:13 »

Der er også lige blevet tilføjet en afstemning, så stem lige! Så er i søde  Kys
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #73: 30 Nov 2006, 07:57 »

Der er også lige blevet tilføjet en afstemning, så stem lige! Så er i søde  Kys

Done that Kys

Fin update - igen, igen Wink - Forhåbenligt fortsætter det så'n?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #74: 30 Nov 2006, 16:17 »

Hmm undskyld jeg lige stiller det spørgsmål her i din blog, men hvordan gør du sådan at når man trykker på spillerens navn kommer deres stats frem, jeg ved godt at man skal oploade billedet, men hvordan "skjuler" man det i deres navn?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010