home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18242 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #75: 30 Nov 2006, 22:17 »

Hmm undskyld jeg lige stiller det spørgsmål her i din blog, men hvordan gør du sådan at når man trykker på spillerens navn kommer deres stats frem, jeg ved godt at man skal oploade billedet, men hvordan "skjuler" man det i deres navn?
Det helt ok du spørger i min blog. Hvordan du gør, kan du jo se ved at citere mit indlæg, og så se det. Wink Men jeg kan da godt give en lille forklaring:
Først skriver du hvad du nu vil.. Fx Bojan. Så markerer du det, og trykker på hyperlink ikonet, jordkloden under u om man vil. så skulle dette gerne komme frem:
Bojan problemet med det er bare, at vi jo ikke linker til noget! Det gøres ved at du mellem det første url og ] tegnet, sætter et = tegn. Efter det, indtaster du bare linket imellem = og ] Så skulle det linke til fx et screenshot du har uploadet.
Ekspempel:
Bojan Her har jeg dog valgt at linke til et billede af unge Bojan.

Jeg orker dog ikke lige at forklare hvordan får det hele til at stå under billedet, lige nu i hvert fald, men hvis du vil vide det, kan du bare sender mig en Privat besked (pb), og så må vi se om jeg svarer.. Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #76: 02 Dec 2006, 14:49 »

Jeg vil engang i dag skrive en update... Det kommer lige an på hvornår tømmermændene forsvinder... Glæd jer!  Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #77: 02 Dec 2006, 19:06 »

Patchen er blevet installeret, og om det får nogen indflydelse på spillet/bloggen, skal jeg ikke kunne sige.




Februar


3.2.2007 - Premier League 25. runde: Everton - Tottenham
Så skal vi møde en af sæsonens positive overraskelser, Everton. Holdet ligger overraskende nok på en 4. plads i PL. Tim Cahill, deres australske midtbane har virkelig imponeret alt og alle i denne sæson, og er en stor del af deres nuværende succes. Kampen starter under vores kontrol, og den holder vi igennem hele 1. halvleg, hvor vi da også kommer foran 1-0 på mål af Jermain Defoe i 39. minut. I 2. halvleg får Everton en del bedre fat i kampen, og vi er til tider presset. Men som vi kommer fremad i kampen, bliver den også mere og mere lige, og det hele bliver som det stod efter 45 minutter
Kommentar til patchen: Utroligt irreterende at farten i højdepunkter i kampene er blevet så langsomt skiftende..
0-1





8.2.2007 - FA Cup 4. runde: Tottenham - Oldham
Oldham vandt, ikke overraskende, over Stockport holdet, og derfor er det dem, der i dag skal have æren af at blive sendt ud af FA cuppen af os. Mange unge/reserver starter inde, mens stjernerne er på bænken. Eneste normale starter, der også starter i dag er Jermain Defoe. Vi starter kampen som fyr og flamme, og efter kun fem minutter har unge Bojan bragt os i front, superb! Vi forsætter bare det hårde pres, og efter en lille halv time står der 3-0. Det er Jenas og Defoe, som scorede kasserne. Efter det kommer der lidt ro på kampen, men hele vejen igennem styrer vi alt. Oldham havde ikke et eneste forsøg inden for mål rammen, så det var begrænset hvad reserve keeperen Cerny fik at lave i dag.
3-0





10.2.2007 - FA Cup 5. runde lodtrækning.
Vi havde 15 forskellige hold, vi kunne trække. Og hvorfor ikke? Selvfølgelig trækker vi Chelsea aka FC Roman... Nederen. Mens Chelsea så småt er ved at være sat af i mesterskabskampen, har de jo stadig muligheden for FA Cup samt Champions League. Det gør nok motivationen for at vinde mod os, endnu større. Doh!





13.2.2007 - Premier League 26. runde: Tottenham - Charlton
Charlton keeperen Scott Carson blev MoM

Charlton har før drillet os lidt, spillemæssigt i hvert fald, men det skal der laves om på i dag. Jeg forventer en sejr hjemme på White Hart Lane. Vi mangler både Jefferson Farfán og Kasper Lorentzen i dag, så Figo skal gå over på venstrefløj, mens Lennon forsat huserer på højre. Darren Bent bliver dækket tæt op i dagens kamp, da han er Charltons ubestridte stjerne. Vi starter igen igen godt, men selvom vi har utallige forsøg på mål, går ingen ind, og vi går til pause med 0-0. Det samme følger i 2. halvleg, og da 4. dommeren erklærer, at der er tre minutters overtid, er jeg ved at være godt gebrokken, men 30 sekunder før tid, bliver der sendt en lang bold frem. Den bliver tæmmet, og med 19 sekunder igen, bliver bolden placeret forbi Scott Carson i Charlton målet. Bolden blev sat ind af, hvem ellers, Jermain Defoe.
Kommentar til patchen: Nu så knappen ud til at virke, den kunne i hvert fald kun flyttes få gange. Problemet var bare at den mistede sin indflydelse, så hvis jeg ville se højdepunkter, måtte det gøres i super, super slow motion. Øv. Til gengæld ramte bolddrengene mig næsten altid.
1-0





17.2.2007 - FA Cup 5. runde: Chelsea - Tottenham
Uha, pressen har gjort os til favoritter i dagens kamp, skræmmende Shockeret Men det viser på den anden side jo bare, hvad og hvor meget vi har opnået indtil videre i år. Jeg er dog ikke helt sikker på at vi kan vinde, for vi har svinget meget i de seneste kampe. Og når det er ude mod Chelsea, kan man alligevel aldrig vide sig sikker. Lampard bliver der holdt øje med i dag, det er helt sikkert. 1. halvleg er noget værre lort, og vi kommer bagud 2-0. Men i 2. halvleg liver vi op, og får scoret to mål. Men af en underlig årsag (patchen) bliver det ene mål ikke skrevet på, selvom det er sket, og skrevet ned i kamp rapporten, og nej.. Målet blev ikke annulleret. Igen måtte jeg spille uden højdepunkter, da man kun kan se dem i slow, hvilket er ulideligt. Kampen ender derfor, af uforklarlige årsager,
2-1

Hvis i ønsker at se SS af rapporten, for at bevise at jeg taler sandt, skal i bare sige til...





Patchen betyder, desværre, at bloggen holder pause nu. Og det er selvom at der endnu mangler en kamp i februar. Jeg orker ikke at spille med alle de fejl og mangler, så FM bliver lagt på hylden, indtil tingene bliver rettet. Sorry til dem der læser bloggen, men jeg håber i har forståelse for, hvorfor bloggen nu stopper midlertidigt.
Men når en rettelse kommer, vender jeg nok stærkt tilbage.


Mvh ZhotLog der forbander SIgames langt væk
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #78: 02 Dec 2006, 20:06 »

Der er vel ikke nogen der skulle vide hvordan man sletter patchen?
Logged

nicky-fmk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #79: 02 Dec 2006, 20:09 »

Hvorfor dog det Wink
Logged

Lutter klaphatte !

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #80: 03 Dec 2006, 12:22 »

Nånå, blev ikke til nogen pause alligevel, da jeg tror jeg har fået skidtet til at virke fornøjeligt. Smiley Man er vel ikke FM-afhængig for ingenting Wink
Det betyder så også, at der nok kommer en update i dag!  Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #81: 03 Dec 2006, 12:34 »

Februar - Sidste kamp


24.2.2007 - Premier League 27. runde: Middlesbrough - Tottenham
Nåh, den sidste vinterkamp i år, dejligt at kunne se frem til lidt sol og varme igen. Kampen i dag står imod et hold, der næsten lige har banket United 4-0. Så det er altså ikke nogen dårlig modstander i dagens kamp, og med spillere som Stewart Downing og Yakubu, kan de godt blive farlige. Men de første 20 minutter af kampen fortæller det modsatte, for her dominerer vi alt, og får da også scoret. Det er dog på et straffe, sat ind af Luis Figo. Det gav to milepæle for os, første straffesparks mål i sæsonen, samt første mål af den aldrende portugiser. Men nu længere vi kommer frem i 1.halvleg, nu mere dominerer Middlesbrough, dog uden at få scoret. Ej heller i 2. halvleg lykkes det dem at score, ja faktisk er vi tættere på 2-0, da Bojan har et forsøg på overlæggeren.
0-1




Dette var ikke updaten jeg lovede, bare lige så vi fik afsluttet februar. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #82: 03 Dec 2006, 13:38 »

Fed blog Smiley
Super resultater... Jeg har stemt "Nej"
KUTGW
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #83: 03 Dec 2006, 15:41 »

Marts


1.3.2007 - Arsenal vinder Carling Cup
Arsenal vandt i dag finalen i Carling Cuppen. Kampen blev spillet på Wembley, og modstanderen Portsmouth kom aldrig rigtig med i kampen, selv om den endte med beskedne 2-1 til "The Gunners". Frederik Ljungberg og Adebayor scorede Arsenals mål, mens Sychev scorede Portsmouths enlige kasse. Man of the Match blev Hleb, der konstant udfordrede Portsmouths forsvar.



2.3.2007 - Tottenham offentliggøre samarbejde med AA Genk
I dag kunne vi gøre det kendt, at vi har indført et samarbejde med Genk. Samarbejdet går ud på, at vi kan udleje spillere til dem, så de kan få arbejdstilladelse. Genk er ikke forpligtet til at spille med dem, og de kan kaldes tilbage når som helst det skulle være. Genk vil samtidig være vært for en årlig venskabskamp mellem holdene, hvor alle billetindtægter går til dem selv. Vi vil dog ikke være forpligtet til at stille med stærkeste start 11'er.
Tottenham skal også betale AA Genk et årligt beløb på 1,3 millioner kr.
Jeg havde faktisk ikke i planerne at få en "arbejdstilladelsesp artner", men derimod et asiatisk/amerikansk hold til at promovere os ude i verdenen, men det var bestyrelsen for tredje gang ikke enig i, og derfor blev det altså AA Genk.





5.3.2007 - Premier League 28. runde: Tottenham - West Ham United

I dag skal vi møde en af klubbens ærkerivaler, og der er lagt op til drama, når Carlos Tevez og Co. møder op på White Hart Lane. Vi skal forsøge at tage vores 8. sejr i træk i dag, og det kan da også sagtens ske. Desværre starter det ikke godt, da den ellers altid stabile Akinfeev laver en svipser, og Lee Bowyer kan bringe West Ham i front. Efter 32 minutter er vores forsvar igen sårbart, og Benayoun kan alt for let gøre det til 2-0. Jeg er godt gal i skralden nu, og det får holdet helt bestemt også at vide i pausen. 2. halvleg er meget, meget kedelig, og omkring et kvarter før tid, begynder hjemme fansene at forlade stadion. And i dont blame them. Der sker faktisk ikke en skid i 2. halvleg, og vores dårligste kamp i PL so far er nu en realitet. Holdet spillede så dårligt, at hele tre spillere fik karakteren fem. Det var Akinfeev, Lennon og Defoe. Skuffende.
0-2





14.3.2007 - Premier League 29. runde: Tottenham - Chelsea
Mourinho efter besøget på White Hart Lane

Uha, det her kan blive en vigtig kamp, for Chelsea i hvert fald. For vinder vi i dag, ligger vi 16 point foran dem, med ni kampe igen. Jeg håber virkelig at spillerne kan levere noget stort i dag, det har vi brug for. Samtidig vil det være fantastisk at have håne retten over Mourinho efter kampen!
Og kampen starter da også bedre end jeg turde håbe på, ja faktisk udnytter Defoe en kæmpe brøler i Chelsea forsvaret, og han scorer sit 21. liga mål denne sæson, samt hans 50. liga mål for Tottenham igennem hans karriere. Blot to minutter efter slipper Mido, der i dag afløser en skadet Berbatov, helt fri mod mål. Men Ashley Cole trækker i nødbremsen, og er sidste mand. Derfor får han helt naturligt det røde kort. Det tegner jo super godt det her! På det efterfølgende frispark er Lorentzen faktisk tæt på 2-0, men Cech redder fænomenalt. I 30. minut sker der noget underligt, for Mido slipper af sted (igen) og er helt fri mod mål, og igen bliver der trukket i nødbremsen, denne gang af Carvalho, der også må forlade banen. 11 mod 9, sådan. I pausen kommer unge Bojan ind i stedet for en træt Mido, rimelig fed kamp at komme ind i, hvis jeg selv skal sige det. I 53. minut modtager indskiftede Figo bolden på kanten af feltet, og med et skruet skud, øger han føringen. Desværre stiger lykken os til hovedet, og minuttet efter reducerer Ballack på deres blot anden afslutning i kampen. Nu skal vi fandme holde fast! Men Chelsea overtager spillet nu, selvom de er to mand mindre. Og de er faktisk tæt på et par gange. Men i stedet ender det hele med, at Cardenas lukker og slukker ved at score til 3-1. Fantastisk sejr, nu tror jeg efterhånden at det kun er Liverpool vi skal kæmpe med om mesterskabet.
3-1





15.3.2007 - Tottenham inviteres til Uefa Intertoto Cup
Vi er i dag, af uransagelige årsager, blevet inviteret til Intertoto cuppen. Jeg har dog valgt at takke nej, da vi ligger så godt i ligaen at det ikke længere er teoretisk muligt at dumpe længere ned end fjerdepladsen. Jeg forstår ikke helt denne invitation, det er i hvert fald noget jeg ikke har prøvet før.





17.3.2007 - Premier League 30. runde: Watford - Tottenham
Figo blev hovedpersonen i dagens kamp

Watford ligger og kæmper om at undgå nedrykning, og lige nu er de et enkelt point over stregen.
Kampen starter mere lige end jeg havde forventet, ja faktisk er Watford ganske godt med. Men det er trods alt stadig os, der dominerer, og i 44. minut kommer vi da også foran på mål af klubbens topscorer, Jermain Defoe. Glæden er dog kortvarig, da Marlon King minutterne efter udligner, på et utroligt heldigt mål. Men efter pausen kommer vi igen i front, denne gang ved Mido. Hvem der har spillet herefter, er lidt svært at bedømme, men jeg vil nu sige at vi har en lille smule dominans. I 75. minut bliver Figo skiftet ind, minuttet efter har han lavet et selvmål. Ikke særlig smart af en så rutineret herre. Men blot 10 minutter efter er han på spil igen, denne gang i den modsatte ende, hvor han kaster sig mellem to forsvarere, og får scoret til 3-2. Faktisk lidt heldigt for os, da Watford havde haft et par store chancer inden da. Men efter scoringen går Watford helt i stå, og vores offensiv sprudler som bare fanden. Både Cardenas og Defoe er tæt på 4-2, men det bliver ved 3-2, og vi får en spinkel sejr i land.
2-3





23.3.2007 - Aaron Lennon ude i 3-4 måneder
I dag er en trist dag. Lennon var endelig begyndt at komme i gang, og så sker det her. Han fik en overrevet lægmuskel, under en spurt i U21 kampen mellem England og Israel. Jeg blev spurgt om hvem der skal afløse ham, og til det har jeg udset mig Sherman Andres Cardenas, der har udviklet sig en del, og nu er en ganske god spiller. Skaden betyder at Aaron Lennon har spillet sin sidste kamp i denne sæson.





31.3.2007 - Gary Lineker underskriver 2-årig kontrakt med Tottenham
Så fik jeg min kontrakt forlænget, med to år. Lønnen er forbedret en hel del, og er nu på 330.000 kr. om måneden. Samtidig har jeg fået lønbudgettet hævet med næsten to millioner. Jeg fik også hævet mit daværende transfer budget på 50 millioner, til 80 millioner kr. Jeg regner dog stærkt med at få et større transferbudget når sæsonen er slut, og de årlige indtægter kommer ind. Men det bedste af det hele er, at jeg efter fire forhandlingsrunder, fik dem til at indvillige i at udbygge White Hart Lane. Superb.







Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #84: 03 Dec 2006, 16:37 »

Hmm, må indrømme jeg er lidt skuffet over kun 1 kommentar efter 2 updates... Skuffet
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #85: 03 Dec 2006, 16:42 »

Hmm, må indrømme jeg er lidt skuffet over kun 1 kommentar efter 2 updates... Skuffet

KÆÆÆÆÆÆÆFT DER ER GODT! Shockeret

Bedre? Rullende Øjne
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #86: 03 Dec 2006, 16:52 »

KÆÆÆÆÆÆÆFT DER ER GODT! Shockeret

Bedre? Rullende Øjne
Ja, men kunne godt undvære sarkasmen Wink
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #87: 03 Dec 2006, 16:58 »

Det ser flot ud Zhotlog, flot stillet op Smiley

Og tillykke med forlængelsen Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #88: 03 Dec 2006, 17:02 »

synes det er en rigtig god blog det her, og dejligt at du fører N17 mod guldet Smiley Smiley

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #89: 03 Dec 2006, 17:05 »

Det er satme flot !! Kanon
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010