home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18212 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #45: 26 Nov 2006, 00:23 »

Oktober


1.10.2006 - Premier League 7. runde: Tottenham - Everton.
Vi skal forsvare vores førsteplads i PL hjemme mod Everton. De ligger nr. 8 og har Andrew Johnson som deres store profil.
Der er faktisk ikke meget at sige om denne kamp... Vi har kontrol næsten hele vejen, men har meget svært ved at score. Det er først i 80. minut vi får bolden i kassen. Det er indskiftede Micah Richards, der header bolden i kassen til 1-0 ved hjørnespark. Mere sker der ikke i den kamp, og vi kan gå fra banen med en 1-0 sejr.
1-0



3.10.2006 - Uefa Cup grupper udtrukket!
Vi var seedet i 5. i lodtrækningen. Vores gruppe kom til at indeholde disse modstandere:

AS Livorno Calcio
Paris Saint Germain


En ganske udemærket gruppe, hvor der bestemt er muligheder for at gå videre til 1/8-dels finalerne. Hvilket selvfølgelig også er vores mål.
Livorno er en modstander jeg regner med at slå, vi tager i mod dem på eget græs, så hvis vi ikke får alle tre point mod italiernerne her, vil jeg virkelig blive skuffet.
Paris Saint Germain, eller bare PSG er det største hold i Paris, men de har længe ikke været i stand til, at blande sig med de helt store i Frankrig og Europa. Når vi skal dyste mod PSG, bliver det i uvante omgivelser, på Parc des Princes i Paris.



Celta Vigo
Schalke 04

Celta Vigo er endnu et hold vi bare skal slå, især fordi at vi skal spille hjemme på White Hart Lane. Men når nu Celta har tabt deres sidste 3 kampe bør der slet ikke være tvivl om hvem, der har favorit rollen når vi tørner sammen den 2. november.
Schalke 04 bliver nok det hold, som kan skabe flest problemer for os. Med de tre brassere Lincoln, Rafinha og Bordon, samt danskerne Søren Larsen og Peter Løvenkrands, kan det meget vel blive en rigtig hård kamp vi skal spille i Tyskland. Men vi håber selvfølgelig på det bedste.





13.10.2006 - Anfører skadet!
Desværre blev vores anfører og forsvarsstyrmand, Ledley King skadet i dag. Det drejer sig om en forstrykket lyske, som King pådrog sig da han jagtede en bold, under en træningsøvelse. Skaden kommer højst sandsynligt til at holde ham ude i 3 uger.
Citat
Selvfølgelig er det er stort tab for os, men samtidig håber og tror jeg på at Micah (læs. Richards) kan tage over i de næste par uger.





15.10.2006 - Premier League 8. runde: Charlton Atletic - Tottenham Hotspur.
19-årige Tom Huddlestone blev match vinder samt MoM mod Charlton

I dag må vi undvære to af de normale grundpæle på holdet, Didier Zokora og Ledley King. I stedet for dem kommer så Sherman Cardenas og Micah Richards. Omvendt kan vi så glæde os over, at både Robbie Keane og Dimitar Berbatov er tilbage i dag, dog er Dimitar ikke helt fit, og Keane får derfor chancen fra start.
Hele 1.halveg igennem vader vi i chancer, som vi selvfølgelig ikke udnytter. Træls. Især Defoe og Keane har rigtig mange store chancer, mens Tom Huddlestone har et frispark på overlæggeren. Selvsamme Huddlestone bliver faktisk helten, da han 3 minutter inde i dommerens tillægstid, før pausen, scorer på hovedstød. Dejligt.
Efter pausen kommer Charlton dog bedre med, og den tidligere Tottenham spiller, Andy Reid scorer desværre til 1-1.
Vi presser og presser, og Defoe scorer da også til 2-1. Efter målet har begge hold chancerne til 2-2 eller 3-1, men det bliver ved de 2-1, og vi kan igen forlade banen som vindere. Det her tegner godt.
1-2





19.10.2006 - Uefa Cup Gruppespil 1. kamp: Schalke 04 - Tottenham Hotspur
Det bliver de samme 11, der skal starte inde i denne dødsvigtige kamp mod Schalke 04. Desværre starter disse 11 ikke særlig godt, og allerede efter seks minutter er vi bagude 1-0. Kevin Kuranyi. Første halveg er udover målet her meget chanceløs, og det er faktisk først i 38. minut, at der sker noget igen. Her er det vores egen Michael Dawson, som flot header bolden ind på hjørnespark. 1-1. Det er også pause stillingen på VeltinsArena.
Spillet bliver lidt bedre i 2. halveg, som forløber med chancer til begge hold. Og i 62. minut sender Cardenas en smuk bold afsted efter Defoe, der let tæmmer den og fortsætter mod målet. Her udplacerer han sikkert 33-årige Frank Rost i målet, og vi er foran 1-2!
Men glæden er kort, for blot 5 minutter senere kombinerer Schalke sig ned mod mit mål, og den lynhurtige dansker, Peter Løvenkrands banker bolden forbi Akinfeev. En bold russeren i denne situation, nok burde have reddet. Resten af kampen forløber stille og roligt, og vi drager fra Tyskland med 2-2.
2-2





22.10.2006 - Premier Leage 9. runde: Tottenham Hotspur - Middlesbrough.
En lettet Gary Lineker efter Boro kampen


Middlesbrough er noget overraskende kommet til at spille med om nedrykning, og er derfor presset til at skabe et resultat på White Hart Lane i dag. Men sådan skulle det ikke gå...
Allerede efter 22 minutter er vi foran 3-0. Især unge Cardenas, der scorede et og lagde op til et, imponerer. Det gør Middlesbrough derimod ikke, og resten af 1. halvleg er et stort stormløb mod deres mål, dog uden scoring.
I 2. halvleg gik det dog hurtigt ned ad bakke igen, for Arca sparker langt ude fra, bolden rammer Dawson, og går i mål. 3-1. Jeg håbede at mine spillere ville spille videre, men nej. 5 minutter senere scorer Middlesbrough igen, og nu står der pludselig 3-2, uha. Nu spiller vi mere defensivt, for at undgå sensationen. Det lykkes heldigvis, og vi har endnu en 1-målssejr på CV'et.
3-2









25.10.2006 - Carling Cup 3. runde: Tottenham Hotspur - Manchester City
Der er ikke meget at sige om denne kamp. Vi spiller 0-0 i ordinære spilletid, og heller ikke i forlænget bliver der scoret. Derfor ryger kampen i straffe, hvor vi desværre taber. Mere er der ikke at sige om den kamp. Egentlig dejligt nok at vi nu er ude af Carling Cuppen, så vi kan fokusere på vigtere ting.
0-0 (3-5)




29.10.2006 - Premier League 10. runde: West Ham United - Tottenham Hotspur
Carlos Tevez blev hovedperson i dag, med et mål og et rødt kort

Alan Pardew og jeg har inden kampen haft en diskussion i et mindre muntert tonefald, derfor er kampen i dag endnu vigtigere end ellers. Vi skal simpelthen vinde, også fordi West Ham bliver betraftet som ærke rivaler på White Hart Lane. West Ham startede som fyr og flamme, og efter kun 4 minutter var vi bagud 1-0 på mål af.. Carlos Tevez. I det hele taget var West Ham og Tevez meget bevægelige i starten af første halvleg. Men efter et kvarter udligner Berbatov, og så kommer vi ellers igang. Inden pausen når, en eller hidtil usynlig, Jermain Defoe at score to gange, og vi fører lige pludselig 3-1.
2. halvleg forløb noget mere roligt, det eneste, der skete var da Carlos Tevez sparkede ud efter Phil Ifil, og fik vist det røde kort. Det var dejligt, at vi ikke lod os gå på af City kampen.
1-3





Barclays Premier League stilling:
Vi har igen haft en god måned, hvilket stillingen også afspejler.. Lidt sjovt at Reading, Portsmouth og Sheff Utd ligger så højt.









Logged

Niko
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #46: 26 Nov 2006, 00:30 »

Fantastisk !

Selvom det er min hade klub synes jeg sku, du har gjort et godt stykke arbejde  Hævet Øjenbryn
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #47: 26 Nov 2006, 00:35 »

Fantastisk !

Selvom det er min hade klub synes jeg sku, du har gjort et godt stykke arbejde  Hævet Øjenbryn
Tak Smiley Er da glad for at jeg også kan lokke læsere til, der ikke lige bryder sig om holdet.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #48: 26 Nov 2006, 00:38 »

Tak Smiley Er da glad for at jeg også kan lokke læsere til, der ikke lige bryder sig om holdet.

Du ved jo jeg er Arsenal Fan  Cool..
Og jeg kan din blog hemmelighed  Forseglede Læber
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #49: 26 Nov 2006, 00:43 »

Du ved jo jeg er Arsenal Fan  Cool..
Og jeg kan din blog hemmelighed  Forseglede Læber
Shockeret

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #50: 26 Nov 2006, 00:51 »

KANON BLOG!!!!

Jeg kan rigtig godt lide, den måde du sætter det hele op på og så er det også nogle imponerende resultater  Thumbs Up

Keep them coming!!!
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #51: 26 Nov 2006, 01:22 »

KANON BLOG!!!!

Jeg kan rigtig godt lide, den måde du sætter det hele op på og så er det også nogle imponerende resultater  Thumbs Up

Keep them coming!!!
Tak for rosen Smiley Ja, jeg er også selv glad for starten mht resultaterne.

Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #52: 26 Nov 2006, 13:50 »

Flot flot opsætning og resultaterne ligeså Wink KUTGW
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #53: 26 Nov 2006, 17:21 »

November
Michael Dawson har vist godt spil i denne måned


1.11.2006 – Oktoberkåringer i Barclays Premier League:

Månedens spiller:
1.David Villa
2.Michael Dawson
3.Ryan Giggs

Månedens Manager:

1.Gary Lineker
2.Jose Mourinho
3.Harry Redknapp

Jeg synes desuden, at vi burde have fået prisen som månedens unge spiller, til Tom Huddlestone. Men han var ikke engang med på top-3.










2.11.2006 - Uefa Cup gruppespil 2. kamp: Tottenham Hotspur - Celta Vigo
Vi skal vinde i dag, og det gør vi bestemt også. Vi har styr på Celta Vigo fra start til slut, og med to mål i hver halvleg, kan vi gå fra White Hart Lane med en sikker 4-0 sejr. Målene blev sat ind i af fire forskellige personer, Cardenas, Berbatov, Farfán og selvfølgelig super goalgetteren; Jermain Defoe. Lidt sjovt er det, at vi fik hele 28 frispark i dagens kamp, hvor der tydeligvis blev gået til vaflerne. Men god sejr, og vi har nu lagt os i spidsen af gruppen, dvs. på en delt 1.plads med PSG, der ligeledes har fire point efter to kampe.
4-0


5.11.2006 - Premier League 11. runde: Tottenham Hotspur - Watford
Reto Ziegler er blevet sin skade kvit

Vi skal møde ligaens nummer sjok, Watford. Det er altså top mod bund, og vi skal simpelthen have alle tre point i dag. Hvilket jeg også tror at vi får. Kampen starter fantastisk for os, da vores helt, Jermain Defoe banker den ind til 1-0 efter kun 2 minutters spil. Efter målet falder alt til ro, og vi styrer stille og roligt kampen, mens vi kommer frem til nogle chancer. En af dem scorer vi på i det 40. minut, hvor Michael Dawson scorer sit første liga mål i denne sæson. I pausen bliver Defoe skiftet ud, da han af uransagelige årsager er blevet meget, meget træt. I 2. halvleg skete der ikke meget, andet end at vi kunne fejre at Reto Zieglers tilbagevenden i det 75. minut. Den schweiziske back har ikke spillet siden sejren over Newcastle, i starten af september. Og nåh ja, udover det kan vi jo også fejre at vi stadig sidder trygt på 1. pladsen i Premier League. Ja faktisk er vi endnu ubesejrede i ligaen og Uefa Cuppen. Vi har sågar vundet alle vores hjemmekampe i denne sæson indtil videre. Imponerende hvis i spørger mig.
2-0






Lineker utilfreds med stab?
Nu har vi fyret vores 8. stabs medlem. I dag gik turen til assistent manager Chris Hughton. Han var simpelthen ikke god nok, og derfor har vi erstattet ham med vores 4. forstærkning til staben. Sammy Lee vil fremover fungere som Assistent manager i klubben. Sammy kommer til fra Bolton, hvor han fra 2000 havde fungeret som Assistent manager. Vi havde faktisk valget i mellem hele 8 forskellige assistent managere, der havde søgt stillingen i den annonce, vi havde sat op. Men han var bedst til prisen, og derfor render han i dag rundt på vores træningsanlæg.




18.11.2006 - Premier League 12. runde: Tottenham Hotspur - Bolton
Didier Zokora fik rødt kort i sit comeback

Allerede efter to minutter har Defoe en kæmpe chance, men for en gangs skyld misser han, og Jaaskelainen kan parere til hjørne. Men på hjørnesparket får Michael Dawson for 2. gang på to kampe bolden i kassen med hovedet, 1-0. Lidt efter banker Huddlestone til den på frispark, bolden rammer muren og snyder Bolton keeperen. 2-0.
Men så går det ellers den anden vej, of efter et kvarters spil står der 2-2. Hvilken kamp! Efter denne kolde dukkert, får Micah Richards headet os i front igen. 43. og 45. minut blev begivenhedsrige. Først bliver Lennon skadet, Zokora syrer fuldstændig af over at modstanderen ikke fik gult, og får selv rødt. Dette bliver Berbatov meget sur over, og han modtager nu et gult kort. Hmm. 2. halvleg forløber med et stort Bolton pres, og vi kan kun være glade for at vi holder hjem. Selv om jeg er glad for det, er jeg nu lidt bitter over at vi ikke kan håndtere, at komme rigtig godt fra start i PL. Det er lige ved at gå galt. Men who cares, vi vandt! Igen.
3-2





22.11.2006 - Premier League 13. runde: Manchester City - Tottenham Hotspur

Man City har meget overraskende lagt sig helt nede på en 19. plads. Hvordan de er endt der, forstår jeg ikke, i hvert fald ikke når man ser på deres spiller materiale. Micah Richards får også gensyn med sin gamle klub i dag, dog først og fremmest fra bænken, da Ledley King er helt ovre sin skade nu.
Vi er tæt på at score et par gange inden for de første 5-6 minutter, men så kommer Samaras pludselig frem og bringer bundholdet i front. Skuffende. Efter målet er kampen meget lige, og begge hold har nogle chancer. Men i 32. minut udligner Berbatov heldigvis. Det var et lidt heldigt mål, hvor muligheden kom efter klumpspil.
I 2. halvleg har City meget af spillet, og specielt Samaras spiller forrygende fodbold, desværre. Men vi holder stand, og i 88. minut får Dimitar Berbatov en kæmpe chance. Som han brænder på det skammeligste. Kampen ender 1-1, og vores stime på fem PL sejre i træk er ovre. Og den blev afsluttet af ligaens nr. 19. Surt.
1-1




25.11.2006 - Premier League 14. runde: Arsenal - Tottenham Hotspur
Defoe fejrer sin 10. liga scoring i denne sæson

Så kommer årets opgør. Arsenal tager imod os, ligaens nr. 1, på Emirates Stadium. Jeg håber, at vi kan tage alle tre point i dag. Men umiddelbart vil jeg være tilfreds med en uafgjort. Arsenal starter suverænt, og lynhurtigt har Van Persie bragt "The Gunners" i front. Efter målet kommer vi ligeså stille mere og mere ind i kampen, og det resulterer i en udligning i det 23. minut, ved Jermain Defoe. Defoe havde ellers ikke scoret, i de sidste to kampe så dejligt, at han kom i gang igen. Ved 1-1 bølger spillet frem og tilbage, dog med et mindre Arsenal overtag. 1-1 er også stillingen ved pausen, og jeg er sådan set godt tilfreds med det. I 2. halvleg kommer der lidt mere ro på, men stadig en relativt begivenhedsrig kamp. Men i 89. minut sker der noget sensationelt. Den blot 17-årige Cardenas tager et frispark nogle meter uden for feltet. Skuddet skruer fænomenalt op i krogen, hvor Jens Lehmann ikke kan nå den, vildt. En 17-årig colombianer har sandsynligvis lige afgjort sæsonens vigtigste kamp.
De sidste fire minutter går ufattelig langsomt, og både jeg og publikum dirrer af spænding. Men så sker det, dommeren fløjter endelig kampen af! Sådan! Glæden var virkelig stor i omklædningsrummet efter kampen. Specielt kampens spiller, Igor Akinfeev og pur unge Cardenas fik meget ros efter kampen.
1-2




29.11.2006 - Uefa Cup gruppespil 3. kamp: Paris Saint Germain - Tottenham Hotspur

PSGs hjemmebane Parc des Princes

Så er vi draget til Paris, hvor turistattraktioner som Eiffeltårnet og museet Louvré hører hjemme. Men vi er her ikke som turister, vi er her for at banke det lokale hold sønder og sammen! Deres store profil må være portugiseren, Pedro Pauleta. Jeg forventer en sejr, ikke mindre, ikke mere. Vi kommer også planmæssigt foran, både 1 og 2-0. Men efter de mål går det hele bare ned ad bakke. Først reducerer de på en dødbold, hvor Traoré er helt umarkeret, derefter får de straffe... Men heldigvis redder Igor Akinfeev! Desværre for os og ham, er forsvaret bare ikke hurtigt nok på riposten, og PSG udligner. Grr. Og for at gøre U-vendingen komplet, scorer Pauleta efter godt og vel 50. minutter til 3-2. Nej... Jeg kunne kvæle hele mit hold, samt Pauleta. Der sker ikke mere i kampen, selvom vi fra 60. minut spiller med fire angribere. Vores første nederlag i denne sæson er dermed en kendsgerning.
3-2














Barclays Premier League stilling

Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #54: 26 Nov 2006, 18:09 »

Nu vil jeg lige spørge jer brugere, skal jeg forsætte med at uploade et ss af kampen til kampene? For hvis man alligevel bare læser/skimmer teksten og ikke ser på screenshottet, er der vil ingen grund til at forsætte med det. Smiley

Edit: har lige lavet en afstemning der passer til
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #55: 26 Nov 2006, 19:05 »

Rigtige gode resultater Thumbs Up



Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #56: 26 Nov 2006, 22:23 »

December - Første del


2.12.2006 - Premier League 15. runde: Liverpool F.C - Tottenham Hotspur
Craig Bellamy sikrede Liverpools 1-0 sejr

I dag er der virkelig topbrag. Vi skal møde det hold, som ligger tættest på os i tabellen, Liverpool. Inden dagens kamp havde Benitez og jeg en mindre diskussion, dog ikke noget voldsomt. Jeg håber på en sejr i dag, men hvis vi får uafgjort, kan jeg nok godt stille mig tilfreds. Liverpool presser os i bund lige fra start, ja faktisk får vi ikke et ben til jorden. Især Craig Bellamy er flyvende, og det er også ham, som bringe "The Reds" i front. Mere sker der ikke i 1.halvleg. I pausen forsøger jeg at opmuntre spillerne, men det skulle vise sig at være forgæves. For Liverpool forsatte bare, og vi skal egentlig være glade for at vi ikke led et større nederlag, end det var tilfældet. Liverpools totale dominans resulterede også i, at vi kun fik en enkelt afslutning fyret afsted, føj!
1-0






4.12.2006 - Lodtrækning til FA Cuppen.
I dag skulle der trækkes lod til FA Cup 3. runde. Vi var så heldige at trække Swindon Town. Holdet har ikke rigtig nogen stjerner, så jeg tror at vores yngre spillere vil få chancen her. Af andre store kampe kan der nævnes:
Arsenal - Nottm Forest
Portsmouth - Leeds
Man Utd - Coventry
Og rundens opgør: Fulham - Liverpool, den eneste kamp mellem to PL hold.





6.12.2006 - Premier League 16. runde: Tottenham Hotspurs - Fulham

Ligaens nr. 19 kommer på besøg i dag. Deres liga placering gør, at vi simpelthen skal vinde! Hvilket jeg også tror vi gør, så vi kan komme ud af vores lille periode, med to nederlag i træk. Kampen starter spillemæssigt forrygende for os, vi har masser af skud forsøg og godt spil. Men målene lader vente på sig. I 26. minut får Bjorn Runstrøm sit andet gule kort (!), og må derfor forlade banen i utide. Blot 10 minutter senere falder en Fulham spiller igen i unåde. Denne gang er det Mathieu Delpierre, der laver en usædvanlig grov takling på Farfán, og bliver præsenteret for direkte rødt. Nu er vi to mænd i overtal, og man skulle tro at vi nu ville dominere fuldstændig. Og det er lige hvad der sker, og kun fire minutter efter det andet røde kort, header (!) Jermain Defoe os i front. Dejligt at gå til pause med. 10 minutter inde i anden halvleg står der 3-0. Først Robbie Keane, og derefter Defoe for anden gang. Blot fem minutter efter Defoes andet mål, får Fulham minsandten deres tredje røde kort. Sindsygt! Efter denne handling går de andre Fulham spillere helt agurk, og de scorer to selvmål. Dermed ender kampen 5-0, men det kunne meget let have været mere, hvis det ikke havde været for Fulham keeperen Niemi, der stod en ganske god kamp. Hvis jeg skulle give et råd til Fulhams manager, Chris Coleman, ville det nok være at spille lidt mere forsigtigt. ;-) Faktisk var det kun 3 spillere af de startende elleve, som ikke havde fået et kort ved slut fløjtet.
5-0



Skal White Hart Lane udvides?


8.12.2006 - Gary Lineker: White Hart Lane skal udvides.
White Hart Lane er godt stadion, ingen tvivl. Men det er simpelthen for lille! I Premier League ligger vi helt nede på en 9. plads, hvad tilskuergennemsnit angår. Vi har et gennemsnitstal på 36242 tilskuere, hvilket måske ikke lyder imponerende, men når man tænker på at White Hart Lane kun kan huse 36267 tilskuere, er det nok egentlig rimelig vildt. Klubben har i en mindre periode fået et mindre underskud, og de problemer vil muligvis kunne løses, hvis stadionet bliver udvidet mærkbart.









9.12.2006 - Premier League 17. runde: Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers

I dag skal vi møde endnu et bundhold, Blackburn. De ligger på en 17.plads, dvs. lige over stregen. Derfor regner jeg stærkt med tre point. Det hele starter jo også godt for os, da Robbie Savage får rødt kort, efter blot et minuts spil. Og efter det styrer vi kampen stille og roligt. Men alligevel er det "først" i 31. minut, at vi får scoret. Ledley King scorede, på et lidt heldigt langskud. Det var hans første liga mål i denne sæson. Efter scoringen har vi stadig kontrol over tingene, lige indtil 89. minut, hvor Blackburns Ryan Nelsen banker bolden op ad banen. For her tager Tom Huddlestone affære, og hamrer bolden ind langt, langt udefra. Dermed er sejren sikret, og vi kan gå ind i omklædningsrummet fuld af glæde.
2-0





13.12.2006 - Uefa Cup gruppespillet 4. kamp: Tottenham Hotspur - AS Livorno

Vi skal vinde i dag, specielt fordi vi spiller på hjemmebane. Men det kan meget vel blive svært, for Livorno har overrasket alt og alle, og ligger på en flot 4. plads i Seria A. Holdets absolutte stjerne er uden tvivl Cristiano Lucarelli. Han er super farlig, og skal dækkes tæt op. Men ligemeget hvor mange gange jeg fortæller holdet, at de skal dække ham hårdt op, virker det ikke. For han scorer efter blot 18. minutters spil. Jeg er virkelig muggen... At Huddlestone et kvarter senere bliver vist ud, gør bestemt ikke tingene lettere. Holder det her resultat, er vi ude af Uefa Cuppen allerede nu. Nu må de vigtige spillere gå ind og vise, hvad de er gjort af. Og det er netop hvad der sker, for Defoe bliver spillet fri, og banker bolden forbi Livorno målmanden. 1-1, nu er vi videre, hvis dette holder. For Livorno og os er dem der kæmper om tredje kvalifikationsplads . Desværre er netop Defoe blevet meget, meget træt. Derfor bliver han skiftet ud i pausen, og ind kommer Steed Malbranque. Men i 60. minut sker det, der bare ikke må ske. Livorno scorer til 2-1, pis. Lidt efter får Robbie Keane en friløber, men brænder. Så jeg skifter offensivt ind, vi spiller nu med 4 angribere... Men intet sker, og vi må meget skuffende konstatere, at vi må vinke farvel til Europa for denne gang. Jeg er virkelig, virkelig skuffet ligenu.
1-2
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #57: 27 Nov 2006, 09:53 »

Trist at du allerede er røget ud i Uefa Cuppen..  Græder  Men så må man jo bare se det positive i det, og tænke på at spillerne har mere fritid, og derfor kan koncentrere sig mere om ligaen.   Wink

Men ellers syntes jeg at det er en fremragende blog det her, og måske den jeg syntes bedst om her på FMF for tiden.  Kys    crazy  så forsæt du bare endelig med det du har gang i   Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #58: 27 Nov 2006, 12:59 »

Ærgeligt med UEFA, men du må bare op på hesten igen  Thumbs Up

Jeg synes din opsætning er top nice, bliv ved med det  Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #59: 27 Nov 2006, 22:15 »

Rigtige gode resultater Thumbs Up

Jeg takker Smiley

Trist at du allerede er røget ud i Uefa Cuppen..  Græder  Men så må man jo bare se det positive i det, og tænke på at spillerne har mere fritid, og derfor kan koncentrere sig mere om ligaen.   Wink

Men ellers syntes jeg at det er en fremragende blog det her, og måske den jeg syntes bedst om her på FMF for tiden.  Kys    crazy  så forsæt du bare endelig med det du har gang i   Thumbs Up
Jeg er også selv meget, meget skuffet over det hurtige exit i Uefa Cuppen, men som du også siger, giver det jo bare ekstra tid til PL, hvor det for tiden ser rigtig godt ud.

Rigtig mange tak for rosen, det er sgu' stort at få det at vide, når det nu er min første blog Smiley

Ærgeligt med UEFA, men du må bare op på hesten igen  Thumbs Up

Jeg synes din opsætning er top nice, bliv ved med det  Opstemt
Tak, tak Smiley




Der kom ingen update i dag, pga en biograftur med kæresten, samt en dum matematik aflevering jeg havde glemt alt om Opstemt Men i denne uge, får jeg nok ikke mange lektier for, så der kommer nok en del updates. Glæd jer!  Djævel
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010