home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18194 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #15: 08 Nov 2006, 17:48 »

God start. God måde du sætter det op på. Forsæt!!
Logged

Hala Madrid!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #16: 08 Nov 2006, 18:01 »

Gode indkøb og nice start, bare bliv ved!
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #17: 08 Nov 2006, 18:06 »

Jeg synes du skriver meget godt, og jeg blev fanget relativt hurtigt. Keep Up The Good Work!
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #18: 08 Nov 2006, 18:10 »

I aften kommer næste update... Glæd jer! Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #19: 08 Nov 2006, 21:36 »

I aften kommer næste update... Glæd jer! Wink

Can't wait.. Hurry up Wink

Jeg synes du skriver meget godt, og jeg blev fanget relativt hurtigt. Keep Up The Good Work!

Det samme her Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #20: 08 Nov 2006, 21:37 »

Den kommer om ca. 1 minut Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #21: 08 Nov 2006, 21:39 »

En god og en dårlig nyhed

1.8.2006

"The Lilywhites" havde indkaldt til pressemøde. Alle regnede med at få en ny spiller at se. Men de skulle blive overraskede...


Det er med sorg i stemmen at jeg må meddele at vi har solgt klubbens absolut bedste keeper, Paul Robinson.
Den tyske storklub FC Bayern skal nu fremover have glæden af at have en super keeper stående nede bagved. Det var på ingen måde vores ønske at miste Paul, men han ytrede et inderligt ønske om at skifte til Tyskland og derved få nye udfordringer. Det har vi selvfølgelig fuld respekt for så vi accepterede tilbuddet. Vi er kede af at se Paul skifte til en anden klub men ønsker ham al mulig held og lykke i fremtiden!
Paul Robinson skal fremover vogte målet i Bayern


Efter at Gary Lineker havde talt blev der helt stille i rummet, folk kunne ikke fatte det. Englands bedste keeper, og måske Tottenhams vigtigste spiller.. Hvordan skulle man erstatte ham?

Og så pludselig uden varsel begyndte al den sædvanlige journalistik... Kameraerne hvinede, der blev en forskrækket og højrøstet snak, hvor gloser som "Krafthelvede nej" kom frem uden omsvøb. Alle rakte hånden op. Simpelthen alle. Og de havde alle samme slags spørgsmål i tankerne, hvor var sidste uges tale om ambitioner og mål blevet af? At sælge en af klubbens absolut største profiler var bestemt ikke den rigtige vej frem.


Men Lineker lod sig ikke slå ud, han var vant til at være i fokus for pressen.


Vi har selvfølgelig ikke solgt Paul uden at have en erstatning klar, en erstatning der kan overtage hans plads uden mén.
Denne vil blive præsenteret i løbet af de næste 10 dage.


Så sluttede Daniel Levy pressemødet af og sagde tak til alle der var mødt op.







8.8.2006

Tottenham havde igen indkaldt til pressemøde, og denne gang regnede alle med at en ny målmand vile blive præsenteret. Og de fik ret. Men det var ikke bare en hvilken som helst målmand...


Jeg er stolt over at kunne præsentere jer for en af verdens største målmandstalenter, hvis ikke det største. Denne blot 20-årige "mand" har overbevist os om at han har evnerne til at tage over efter Paul.

Og ind trådte russeren Igor Akinfeev.


Igor har alle de kvaliteter vi søger i vores førstemålmand og mere til. Han spiller med en utrolig modenhed når man tænker på at han kun er 20 år gammel. Netop hans unge alder gør også at jeg tror at han med den rette træning og vejledning kan blive verdens bedste målmand.


I vil nu få lov at stille et par spørgsmål til Igor. Desværre må han kommunikere med os gennem en tolk, da han ikke taler engelsk. Det skal der selvfølgelig laves om på.

Hvorfor valgte du netop Tottenham? Der var jo større klubber som fx Milan og Man Utd ude efter dig?


I andre store klubber skulle jeg sandsynligvis starte på bænken, hvilket jeg absolut ikke er interesseret i. Men stemningen her i klubben virker rigtig god og jeg glæder mig til at komme ud og træne med de andre spillere.

Nu du snakker om de andre spillere på holdet, har du så fået snakket med nogle af dem? Hvis ikke hvem glæder du dig så mest til at få snakket med?

Jeg har ikke rigtig fået snakket med nogle af spillerne, det er faktisk kun få timer siden jeg ankom med fly fra Moskva. Jeg glæder mig meget til at snakke med alle de andre i truppen. Men hvis jeg skal hive en bestemt frem må det nok være en spiller som Edgar Davids. Han er jo en stor stjerne og han har spillet i mange af europas topklubber.



Efter at Igor havde svaret sagde Daniel Levy (igen) tak for idag og tak til de fremmødte.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #22: 08 Nov 2006, 21:39 »

Here you go Zone Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #23: 08 Nov 2006, 21:42 »

Here you go Zone Wink

Tak Smiley Thumbs Up

Spænende målmandsskifte. Han ser rigtig godt ud Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


F.C.K.
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #24: 08 Nov 2006, 21:49 »

Nice update
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #25: 09 Nov 2006, 20:36 »

For vi snart en update ?
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #26: 09 Nov 2006, 20:40 »

For vi snart en update ?
Har en del lektier for, så det bliver nok desværre først i morgen.. Men nu må vi lige se Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #27: 09 Nov 2006, 20:46 »

Okay øv Skuffet
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #28: 11 Nov 2006, 20:26 »

Transfervinduet slut, sæsonen igang


Vi fik sluttet transfervinduet af med manér. For 2 stortalenter er nu at finde på White Hart Lane. Den ene kostede 5 gange mere end den anden. De to spillere er:
Stortalentet Micah Richards


Micah Richards, 18-årig engelsk centerforsvar fra Man City.

Kasper Lorentzen, 20-årig dansk offensiv allrounder fra Brøndby IF.



Tottenham F.C:

Førsteholdstruppen.

Andetholdstruppen.

U-18 Truppen.


Og så lige startopstillingen som den umiddelbart ser ud, der kan dog ske store ændringer her. Jeg er meget i tvivl om næsten alle positioner med undtagelse af målmandsposten(Akinfeev) og højreback (Chimbonda). Så det her er sådan set bare et gæt på hvem der starter inde. Det kommer jeg også an på hvordan de spiller. Smiley






Jeg ved godt at dette var en ekstrem kort update, den indeholder dog en del billeder (screenshots).. Senere i aften/nat kommer der update om de første par kampe i PL Smiley
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #29: 11 Nov 2006, 20:50 »

det ser jo godt ud. Mange spændene indkøb. glæder mig til at høre mere herfra
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010