home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18196 gange)
ZhotLog
Gæst
 
The Lilywhites - Mod toppen:
« : 07 Nov 2006, 18:59 »

Dette er min første blog så jeg vil meget gerne modtage ris/ros.
Målet med denne blog er at føre Tottenham frem som den egentlige udfordrer til Chelsea.




Spilinformation:
Valgte ligaer: USA (Magor league), Danmark (Viasat sport divisionen og opefter), England (Coca Cola Championship og opefter), Italien (kun Seria A), Spanien (kun La premiere division) og Sverige (kun Allsvenskan)
Database: Stor
Yderligere nationer valgt: Brasilien og Norge

The Lilywhites




Gary Lineker ansat som Spurs manager
Martin Jol, den nu forhenværende Tottenham manager, blev i går fyret pga problemer med bestyrelsen. Som hans afløser har man ansat en af engelsk fodbolds største legender, Gary Lineker. Lineker har indtil nu brugt sin tid som sports jounalist, med succes. Men som den tidligere Tottenham spiller selv siger, "det var simpelthen et for godt tilbud at sige nej til".
Tottenham Hotspurs, eller The Lilywhites,  har indkaldt til pressemøde i morgen klokken 10.00. Her forventes det at bestyrelses formand Daniel Levy og manager Gary Lineker vil tale om målene for den nye sæson, samt nogle mulige forstækninger.







Næste update vil indeholde pressemøde samt nogle indkøb!


« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 15:26 af ZhotLog » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #1: 07 Nov 2006, 19:02 »

COME ON U SPURS..
The Yids rules.. Vind mesterskabet.. Vil helt sikkert følge med her
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #2: 07 Nov 2006, 19:03 »

Spændende Smiley vil dog lige pointere at Tottenham altså har et andet logo nu.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

LosCules
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #3: 07 Nov 2006, 19:04 »

Var det ikke Cube, der startede med at have den overskrift til én af sine mange gode blogs? Hehe Smiley.

Men good luck.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #4: 07 Nov 2006, 19:06 »

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #5: 07 Nov 2006, 19:07 »

Hmm, jeg synes meget bedre om det gamle.. Så det tror jeg at jeg beholder  Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #6: 07 Nov 2006, 19:08 »

Bestemmer du selv, men synes du skal bruge det nye!! Det er faktisk et fedt - og Old School - logo, når man vender sig til det. Det er meget lig det som klubben startede med!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #7: 07 Nov 2006, 19:10 »

Bestemmer du selv, men synes du skal bruge det nye!! Det er faktisk et fedt - og Old School - logo, når man vender sig til det. Det er meget lig det som klubben startede med!
Skal jeg da lige overveje  Smiley

Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #8: 07 Nov 2006, 19:15 »

Så er det ændret, en ægte spurs fan skal da også have lov at have lidt indflydelse Wink

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #9: 07 Nov 2006, 19:16 »

Super Smiley .. Glæder mig til at læse med Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #10: 07 Nov 2006, 23:20 »

Mål & indkøb

White Hart Lane

Klokken 10.00 trådte Daniel Levy og Gary Lineker ind foran de godt 300 jounalister samlet i White Hart
Lanes konference rum. Kameraernes blitzen kunne høres konstant i de næste 2 minutter indtil Levy tyssede på journalisterne og der blev helt stille i rummet. Så begyndte han at tale.

Velkommen til White Hart Lane
Vi er glade for igen at kunne præsentere positive tal på bundlinjen, og med en balance i klubben på ca. 350 millioner kr. ser fremtiden lys ud for os. Den gode økonomi har selvfølgelig også en del med salget af Michael (læs. Carrick) at gøre. Men det er vores mål at Tottenham skal være en klub der får profit hvert år. Vi ønsker ikke at pumpe flere penge ind i klubben som det ser ud nu. Det var de økonomiske mål, de sportslige vil jeg lade Gary (læs. Lineker) præsentere.


Barclays Premier League:
I år er målet top-4, dvs den kvalifikation til Uefa Champions League som vi missede sidste år. Men vores langsigtede mål er at blive den bedste klub i England. Dette skal opnås med en langsigtet taktik på transfer markedet, derfor regner vi heller ikke med at hente spillere over 30 år.

Denne skal være at finde i Tottenham inden for 5 år.


FA Cup:
Her skal vi nå til semifinalen. Jeg tror vi kan slå alle i England, måske lige med undtagelse af Chelsea. Men nu må vi se, FA Cuppen byder som regel på en del overraskelser. Vi må bare håbe vi bliver en af de positive overraskelser.

Carling Cup:
Når der er et så hårdt program med både Uefa Cup og Premier League kan vi blive nødsaget til at nedpriotere denne turnering, simpelthen for at vi ikke skal ødelægge vores spillere. Men som man siger, ingenting er så dårligt at det ikke er godt for noget, og det gælder også i dette tilfælde, for Carling Cuppen vil jo være en gylden mulighed for de unge at vise hvad de er gjort af.

Uefa Cup:
Med sidste års 5. plads kvalificerede vi os direkte til gruppespillet. Vi er også seedet så sandsynligheden for en god gruppe for os er bestemt tilstede. Men på den anden side forventer jeg videre avancement ligemeget hvem vi kommer i gruppe med. Hvad der så sker derefter vil jeg ikke spå om, men jeg mener vi med nogle indkøb har truppen til at nå langt i denne turnering.


Efter at Gary Lineker havde talt om klubbens sportslige ambitioner rakte næsten samtlige journalister i rummet hånden op. Det var nu op til pressechefen at beslutte hvem der skulle have lov at stille spørgsmålet. Valget faldt på en rødhåret mand med en smule skæg.

Er det ikke en smule urealistisk at skulle slå Chelsea når nu de har nærmest uendelige mængder af penge til rådighed?

Måske.. Men vi må være smartere på transfer markedet og sørge for at bruge pengene rigtigt. Og nu handler fodbold jo heller ikke kun om penge, hvis gutterne har den rette vilje tror jeg sagtens vi kan byde Chelsea op til dans inden for ca. 5 år.

Så gik turen videre til en anden journalist og denne gang lød sprøgsmålet:

Du nævnte at du ville købe langsigtet ind og forsøge at bygge truppen op omkring unge spillere... Kan vi få et fingerpeg om hvem klubben ønsker at hente?

Lineker kiggede på Daniel Levy som venligt nikkede.
Vi kan faktisk præsentere klubbens første to indkøb allerede i dag. To unge sydamerikanere som desværre ikke taler særlig godt engelsk, jeg er dog overbevist om at de begge går en særdeles lys fremtid i møde på White Hart Lane. Den ene af dem har brugt to år i hollandsk fodbold mens den anden, og yngste, har spillet hele sit liv i Colombia.

Og ind trådte to unge spillere, den ene kunne de fleste kende, Jefferson Farfán. En 21-årig knægt fra Peru som længe havde været jagtet af Europas topklubber.
Den anden var straks mere ukendt men nogle få journalister kiggede anerkendene på ham. Det var den kun 17-årige knægt Sherman Andres Cardenas.
De to talenter menes at have kostet Spurs ca. 75 millioner kr. tilsammen.
























Klik på skriften under spillernes billeder for at se screenshots af dem.
Næste update vil indeholde nogle flere indkøb og salg Wink



« Seneste Redigering: 07 Nov 2006, 23:47 af ZhotLog » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #11: 07 Nov 2006, 23:28 »

Jeg har rettet lidt i første indlæg så der også står lidt information om spillet (database størrelse osv.)
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Lilywhites - mod toppen
« Svar #12: 07 Nov 2006, 23:32 »

Godt start. Glæder mig til du får spillet nogle kampe Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #13: 08 Nov 2006, 08:51 »

Rigtig god start indtil videre.. så jeg glæder mig til at følge med i din blog, som forhåbentlig bliver ved med at være ligeså spændende som den er nu   Thumbs Up

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #14: 08 Nov 2006, 17:45 »

Det ser jo godt ud. Fortsæt endelig den gode stil Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010