home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 30135 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #30: 09 Jan 2015, 13:38 »

Forresten dejligt at se så mange er kommet med på vognen.
Jeg har nu spillet 18 kampe i 3 sæson, jeg ligger 1'er én enkelt point for an City og glæder mig til nytår, hvor Sisto er blandt kandidaterne til at vinde Ballon d'or og ellers til at Champions League fortsætter efter nytår.

Ønsker nogen screenshots eller lign sender jeg gerne. Der ud over vil jeg anbefale alle spillere jeg har i min trup som i kan se, især Jordan Obita har overrasket meget og spiller helt fantastisk.
Jonas Knudsen som FV er også for syg. spiller pt til et snit på 8,22 efter 16 kampe - alt for sygt!

Så nogle snakke om Lucas Silva og han er også fantastisk, valget stod mellem ham, Ruben Neves og William Carvalho for mig, alle var fantastiske, men efter at have fået Lucas Silva er jeg tilfreds, han scorer vildt mange flotte langskudsmål!
« Seneste Redigering: 09 Jan 2015, 13:44 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #31: 12 Jan 2015, 10:41 »

Premier League trofæ hentet hjem i 3. sæson!!!!!!!
Santi Mina blev PRL topscore - Lucas Silva årets spiller i Premier league - Obita Årets unge spiller - Jakob Kjeldgaard Pedersen årets manager.

Jonas Knudsen sluttede på 8,37 i gennemsnit for hele sæsonen.
Logged

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #32: 12 Jan 2015, 23:14 »

Dejlig lille tråd der er blevet stablet på benene Smiley

Jeg har nu også sat mig for at blive den nye Manager i Nottm Forest, og føre dem tilbage op  i BPL og kick-starte en ny ære i den ellers stolte Klub.

- Syntes der er godt med kvaliteten i truppen, så en oprykning bør være ambitionen allerede for 1.Sæson  Thumbs Up

Ligesom mange af jer, vil jeg også lægge mine Dollars i ungdommen, så der er massere af potentiale at bygge op omkring & noget at sælge ud af nå og hvis oprykningen bliver en realitet Smiley

Dette er min transferhistorik før min åbningskamp mod Blackpool Smiley

// Kan så ikke uploade et billede da min computer ikk vil lade mig tage et screen shot af spillet men istedet tager af mit skrivebord ??  ticked off

Anyway:

Ind er kommet ,- Pione Sisto -  24mil  &  Ylli Sallahi - 5mil 

Ud er gået ,- Dexter Blackstock - 19mil , Erick lichaj - 4-5mil & Danny Collins - 0.5mil
Der er stadig ca.40mil tilbage i posen som jeg gerne vil investere i en venstre Midtbane,. Nogen forslag ?

Har både et bud og et kontraktudspil godkendt på Nicolai Jørgensen , men mangler lige 3mil da jeg ikk lige havde regnet hans signing-fee med i overgangsbeløbet  Rullende Øjne


Min standard taktik er en flad 442 med massere af korte afleveringer + kreativitet og bevægelse med offensivt fløjspil

Så er planen at jeg skal ha' indspillet to flere taktikker senere hen når først jeg har fået justeret den til og de er blevet komfortabel i taktikken Smiley
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #33: 17 Jan 2015, 18:33 »

I får lige alle en status på mit spil.
Jeg er pt i december 4. sæson, og det kører bare der ud af. ubesejret i ligaen, kvalificeret til første KO runde i CHL, med i FA og CAP stadig. Sisto er for andet år i træk blandt de 6 favoritter til at vinde Ballon d'or, sidste sæson blev han nummer 3, men var også ramt af skader - denne sæson håber jeg på han tager den. Jeg har desværre mistet Hirving Lozano, som jeg hentede for 90mio, han spillede fantastisk og derfor valgte Chelsea at indløse hans frikøbsklausul på 360mio efter blot en enkelt sæson. Sisto er derfor næsten uden reel konkurrence, men da han spiller fantastisk og holder sig skadesfri er det intet problem.

Her er lidt billeder, af holdet, transfers og ligaen. Ønsker i andre billeder spørger i bare.







Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #34: 20 Jan 2015, 08:20 »

Nu er jeg over nytår i 4. sæson, og der er kommet 2 nyindkøb.
Det første, var et scoop, som forhåbentlig kan udvikle sig til en stjerne back-up for Sisto.
Adama Traore kom for sølle 15mio fra Barcelona, og er også forholdsvis billig i løn.

Den næste spiller er noget mere profilleret. Kingsley Coman fra Juventus er købt for at styrke start 11'eren, desværre kunne jeg ikke nå at få papirerne i orden, så hans transfer vil første gå igennem til den kommende sæson.

Disse handler blev bla. finansieret af salget af Santi Mina, som ankom fra Malaga for sølle 3.mio og nu et par år senere solgt for 250mio til PSG.

Status er PT at jeg ligger nummer 1 i PRL hele 10point foran nummer 2.
CHL byder for Barcelona i første KO runde som snart skal spilles.
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #35: 20 Jan 2015, 13:23 »

Nogle som har vilde problemer på udebane? og i min er Britt A, slet ikke kommet igang som den vilde målscore desværre.

Ligger pt 5 i Sky bet men har kun vundet 1 udekamp får de onde klø.

På forhand tak :-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #36: 20 Jan 2015, 18:27 »

Nogle som har vilde problemer på udebane? og i min er Britt A, slet ikke kommet igang som den vilde målscore desværre.

Ligger pt 5 i Sky bet men har kun vundet 1 udekamp får de onde klø.

På forhand tak :-)
Hmmm, problemer på udebane vil jeg nok ikke kalde det, men jeg har i denne sæson spillet 7 uafgjorte, tabt 3 i hele 48 kampe so far, hvilket må ende op i 38 sejre. De 3 nederlag og 4 af 7 uafgjorte er dog kommet på udebane - men det vil jeg ikke kalde problemer. Måske du skal overveje en mere tilbageholden taktik til dine udebane kampe.

Hvordan bruger du Britt? i min anden sæson (første i PRL) scorede han 40 mål i 41 kampe og havde +20 assist, dette var som falsk 9'er, en rolle som jeg har haft enorm succes med i fm15.  Thumbs Up
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #37: 20 Jan 2015, 22:28 »

Spiller også med ham som falsk 9'er men har svært ved at ramme formen :-)

Hmm vil prøve at kører en Kontra og så måske struktureret i udekampe. Det mig bare en gåde at jeg kan vinde stort på hjemme og så få røv bank ude mod et hold fra den lavere ende af ligaen. Så ville bare hører hvis i andre havde oplevet noget lignende.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #38: 21 Jan 2015, 12:05 »

Spiller også med ham som falsk 9'er men har svært ved at ramme formen :-)

Hmm vil prøve at kører en Kontra og så måske struktureret i udekampe. Det mig bare en gåde at jeg kan vinde stort på hjemme og så få røv bank ude mod et hold fra den lavere ende af ligaen. Så ville bare hører hvis i andre havde oplevet noget lignende.
Jeg er godt nok i 2018, og har i mine 3 PRL sæsonner endt som 2, 1 og 1.
Men i Champions League, kan jeg godt have lidt samme problem.
Vandt hjemme 6-1 over Barcelona og tabte ude 4-2
Imod Bayern tabte jeg ude hele 5-1!!!!!! og vandt så 2-1 hjemme, så jeg har problemet når jeg møder de større hold.
I PRL har jeg så rimelig godt styr på topholdnene, men når jeg smider point til nogle af dem, er det 9 af 10 gange på udebane ja.
Måske det hjælper på din taktik, men måske FM bare har fået en del mere realisme som gør at udebane kampene er den del svære. Jeg har eks altid rigtig svært ude imod Stoke og Burnley - mere svært end ude imod United og Liverpool eksempelvis.
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #39: 21 Jan 2015, 14:53 »

Jeg har også haft gang i et Notm Forrest spil og faldt så over tråden her. Så ville lige smide en update. Er dog på arbejde så kan ikke tilføje billeder pt  Smiley

1. sæson:
transfers ind
Jonas knudsen VB fra Esbjerg - 6 mil
Mathias Wichmann OMC fra AaB - 1.5 mil (har de foregående år været en legende i championship for mig)
Stefan Strandberg CB fra rosenborg - 6 mil (samme som ovenstående)
James wilson, francis coquelin og Jack grealish blev alle lejet fra hhv United, arsenal og aston villa
I vintervinduet købte jeg enkelske CM wonderkid Dele Alli fra KD sond for 18 mil
Derudover solgte jeg Blackstock for 18 mil og greg halford for 8 mil

Sæsonen startede blandet. vandt, tabte og spillede uafgjort. Der var ingen stabilitet. Så efter 10 kampe skiftede jeg taktik til en 4222, med 2 CM, 2 kanter som indvendige angribere og 2 ST. Og så tog fanden ved holdet!
Målene haglede ind! jeg endte som sikker 1er i ligaen med 106 point og dermed udlignede rekorden for flest point i championship. Slog også rekorden for flest scorede mål. Jeg nåede op på 133 kasser. Assombalonga og wilson nåede begge op på 36 kasser.

Min opstilling var
                          assambalonga - wilson
   Jack grealish                                      James Paterson
                Dele alli - Henri Landsbury
Jonas Knudsen - Strandberg - jack hobbs - lychaj

Grealish, wilson, Jamie Paterson, og assombalonga var dem der strålede mest!
Jeg var heldig i FA cuppen hvor jeg kun mødte et stor hold i løbet af turneringen. Chelsea. Slog dem ud i Semifinalen og kom i finalen hvor jeg desværre tabte 3-2 til everton i forlænget spilletid

2. sæson købte jeg:
Pione sisto - 24 mil årests spiller i PL og årets goldenboy med 14 mål og 14 assist i 37 kampe - gns- 7.52 som venstrekant
Frederik sørensen CB  på fri transfer - 33 kampe snit på 7.40
Micah Richards RB på fri transfer - gns på 7.23
Nicola leali MM fri transfer - gns på 7.7. 13 clean sheet
pedro Obiang - CM 50 mil snit på 6.97 men spillede fremragende sammen med Dele Alli
Og balante for 80 millioner
I vintervinduet købte jeg simone Zaza fra sassuolo for 75 millioner da jeg fik lidt ekstra penge at købe for. han scorede 17 mål i 18 kampe

Mine spillere overpræsterede en del denne sæson, hvilket betød jeg gik ind og vandt PL i første sæson jeg var oppe.
Jeg sluttede på 84 point med hhv 1 og 2 point ned til 2. og 3.
Udover ovenstående spillere kan følgende præstationer nævnes:
Wilson med 15 mål og 10 kasser,
jamie Paterson med 13 mål og 23 assist - snit på 7.67
Dele Alli med 4 mål og 11 assist- snit på 7.23
Jonas Knudsen - snit på 7.99
Jack Hobbs CB - snit på 7.31
Assombalonga - 21 mål - 13 assist snit på 7.51

Min taktik forsatte jeg med, og den offensive stil fungerede overraskende nok imod permier league holdende og det gik langt over forventning!


Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #40: 21 Jan 2015, 17:22 »

Er lige startet med Forest. Hvem skal man overveje at hente? Opstemt
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #41: 22 Jan 2015, 12:16 »

hvilke lande og hvor mange spiller har i med?
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #42: 22 Jan 2015, 13:12 »

TobiasA du bør hente jonas knudsen fra esbjerg, leje jack grealish og james wilson samt hente chuks aneke på fri transfer!
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #43: 22 Jan 2015, 13:33 »

en højre back som back up til federik hlst?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #44: 22 Jan 2015, 18:11 »

hvilke lande og hvor mange spiller har i med?
Af alle i verden vil jeg ligesom en anden anbefale Jonas Knudsen, han er beast - men endnu større er altså Sisto!!!!(!!!!!)
Som højre back lejede jeg i mange år Steve Mor(et eller andet), det står i mit tidligere opslag - og ellers er Linus Wahlqvist et fantastisk talent, som spiller for vildt for mig.
hvilke lande og hvor mange spiller har i med?
Jeg har omkring 42.000 spillere, de store europæiske lande + skandinaviske og så brasilien og argentina.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010