home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 30148 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #60: 27 Jan 2015, 14:05 »

Hvad måtte du slippe for Pogba og hvordan får du det til at hænge sammen med registrering af spillere? Smiley

Jeg måtte punge ud med hele 800mio, dette er inklusiv diverse klausuler.
Registrering er intet problem, da jeg har haft rigtig mange af spillerne siden de var 16-18 år, og derfor er de blevet egen avl, men ingen tvivl om at jeg ligger tæt på grænsen. til dette har jeg dog hentet Rossiter fra Liverpool og så forventer jeg at give Ajer eller Hou Sæter et år på leje hvor de kan få fuld spilletid.

Pogba har lavet sindsyge 18 mål i 15 kampe, på trods af, at jeg ikke kan bruge ham i CHL, jeg fører med 1p ned til United med 4 runder igen i PRL, og i CHL har jeg slået Toulouse og Chelsea og skal nu møde Bayern i semifinalen.

- til din central midtbane synes jeg du skal tage chancen og bruge ødegaard, han skal nok udvikle sig alt andet kan nærmest ikke passe. Ellers er Lucas Silva fantastisk og kan snildt omskoles fra DM til CM
Logged

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #61: 27 Jan 2015, 14:39 »

Jakob
Må man ikke få et SS af din start 11'er
og en lille beskrivelse af din taktik. Sindssygt at du kan få Pogba til at præsterer så godt!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #62: 27 Jan 2015, 18:40 »

Jakob
Må man ikke få et SS af din start 11'er
og en lille beskrivelse af din taktik. Sindssygt at du kan få Pogba til at præsterer så godt!

Her skal du se min ven  Thumbs Up


- Først og fremmest spiller jeg kontrollerende og frit, når det kommer til mentaliteten og holdformen.
- Dernæst har jeg meget fokus på at mine spillere ikke skal tage alle de dumme langskud som 9 ud af 10 gange, sejler langt ved siden af. Så jeg har holdindstrukser som "Korte afleveringer, spil i dybden og arbejd bolden ind i feltet" til at supplere har jeg også "spil op fra forsvar, smækkende indlæg (da jeg ikke spiller med store høje angribere) og løb imod forsvar" disse er med til at sørge for mit angrebsspil.
Imod hold, der spiller med korte/normale afleveringer skubber jeg højere op, spiller de på lange bolde (eks. Stoke) vælger jeg ofte at falde tilbage (den er ret vigtig)
- Af de forsvarsmæssige bruger jeg: Marker tættere, brug offsidefælde og afskær målmand, grundende giver lidt sig selv, og til sidste spiller jeg i lavere tempo.

Af spillerindstrukser, handler om at alle spillere skal tackle hårdere, det koster overraskende ikke så mange gule kort til mig eller røde for den sags skyld. dernæst at skyde mindre, og appelere til korte afleveringer.
Mest mærkbart er at den ene midterforsvar er sat til "skærm mindre af" og den anden er sat til det modsatte, for at give god balance.

De 3 centrale på midten (DM + CM) er meget vigtige for taktikken. så dem får du lige præciseret.

DM: Skyd mindre, Spil Kortere, Ryk i dybden, Løb ud på kanten med bolden, Skærm mindre af
VCM: skyd mindre, flere driblinger, skærm mere af, tackl hårdere, bevægelses frihed, flere riski afl., ryk i dybden, løb ud på kanten..
HCM: Skyd mindre, Skærm mere af, Tackl hårdere, Ryk i dybden, Løb ud på kanten med bolden.


Håber du får noget ud af det, og måske kan få noget inspiration, men husk at selvom den virker rigtig godt for mig, kan den være knap så god for dig. Spørg gerne mere hvis du er i tvivl :-)
Logged

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #63: 27 Jan 2015, 19:33 »

Super fedt og tak for det meget detaljerede svar!
Taktikken ser ud til at være meget gennemtænkt og lyder til at fungere godt.
Derudover meget imponerende at Pogba på de sidste 5 kampe har en gennemsnits rating på 9,28 han må siges at være en god signing  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #64: 27 Jan 2015, 19:44 »

Super fedt og tak for det meget detaljerede svar!
Taktikken ser ud til at være meget gennemtænkt og lyder til at fungere godt.
Derudover meget imponerende at Pogba på de sidste 5 kampe har en gennemsnits rating på 9,28 han må siges at være en god signing  Thumbs Up
Til en stjerne i hans alder 25 da jeg købte ham, lige fyldt 26, med hans stats og så til svimlende 800mio. -kan man fristes til at sige at forventningerne er himmelhøje, og det var de bestemt også inden signingen, men efter at have fået ham har han smadret gennem loftet og overgået de tårn høje forventninger alligevel! crazy
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #65: 27 Jan 2015, 19:54 »

Har lidt et problem. Mine angribere vil ikke score i ligaen. Dog bomber de i cup kampe samt EL. De seneste 2 kampe i FA Cup mod Newcastle og Swansea har Assombalonga og Fierro lavet et hattrick hver, men ingen af dem scorer i ligaen...

Det positive er dog at der er andre der slår til og fx Savitskiy sænkede Arsenal på Emirates med et hattrick.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #66: 27 Jan 2015, 21:06 »




Av for den da Fierro. Shockeret
« Seneste Redigering: 27 Jan 2015, 21:09 af TobiasA » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #67: 28 Jan 2015, 08:48 »

Så sluttede 5. sæson og uden tvivl den bedste so far.
Charity Shield blev vundet imod Arsenal med 2-1.
Premier League blev vundet, og til sidst med hele 10point ned til United. Sisto blev åretsspiller,Kingsley Coman blev årets ungespiller, jeg blev årets manager.
FA-Cuppen blev vundet med hele 7-1 over Norwich i finalen, heraf 3 kasser af Pogba
Champions League kom også i hus for første gange, 5-2 sejr over Real Madrid!!!!!!!!!

Pogba endte med 24 mål i 20 kampe (?!?!?!)
Carlos Strandberg blev topscore i klubben med 33 mål i 34 kampe
Lucas Silva leverede flest assist med 30 assist i 49 kampe, ret godt af en DM
Sisto blev bedste spiller med 26 mål og 21 assist i 46 kampe, hvilket gav et gennemsnit på 8,13
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #68: 28 Jan 2015, 12:13 »

Så har jeg spillet min første sæson
Den var noget af en tur med både gode og dårlige ting.

Jeg rykket op men synes på ingen måde de spillede pragende. Jeg vil i mit næste save(det jeg skal blogge om) købe nogen af de samme spiller men prøve at se hvordan jeg kan optimere bag tl, har virkelig haft svært ved at holde nullet og har smidt mange sejre over styr.


Min transfers:

Som i kan se har jeg solgt og købt en del spillere og er ikke rigtig tilfreds med højre kanten. Så hvis i har en god spiller vil det være lækkert.
min opstilling:



Har i nogen gode råd til hvad jeg skal gøre anderledes eller spiller jeg skal købe? Jeg kan ikke finde carlos strandberg i mit spil og vil hører om i ved hvordan jeg får ham med?

Hvad har i gjort med personalet? skiftet rundt?

Hvis i har nogen ind vendinger må i sige til.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #69: 28 Jan 2015, 12:57 »

Der er sket en del i transfervinduet, rettere sagt der er blevet solgt en del.

Sidste sæsons topscore Carlos Strandberg er blevet solgt til PSG for 500mio. i første sæson blev han hentet for 5,5mio!!!!
Hector Bellerin, købt på fri transfer fra Arsenal, solgt for 180mio til Arsenal.
Alex Grimaldo købt for 240 og solgt for 240, blev aldrig rigtig en succes...
Youri Tielemanns er udlejet for at få førsteholdskampe en hel sæson og dermed udvikle sig en tand mere.

Der er kun kommet indkøb i form af et regen til venstre kant, og Jordan Rossiter som skal udvide midtbanen.
og så kommer Gabriel Barbosa ind for 500mio som ny stjerne angriber.

Zivkovic render ofte ind i mange små skader, og Luka Jovic er endnu ikke helt på topniveau

EDIT: imens man venter på arbejde tilladelse til Barbosa vælger han at rive korsbåndet over, og dermed ikke bestå lægetjekket... Bør jeg satse på Luka Jovic allerede, sammen med Zivkovic eller hvad synes i?
« Seneste Redigering: 28 Jan 2015, 14:43 af jakob95kp » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #70: 28 Jan 2015, 20:07 »

Vil sige det er heldigt for dig at Barbosa blev skadet. Han har i den grad ikke slået til ved mig. 1 mål i 17 kampe førte til at jeg nu har lejet ham ud, dog er jeg langt fra så langt som du er. Smiley

Går en spændende til i møde,


Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #71: 29 Jan 2015, 15:56 »

På trods af kun 4 stats over 15 så spiller Chris Cohen helt fantastisk. Højeste gennemsnit i PL med 7,75 samt højeste i EL med 7,85. Opstemt
Vandt første opgør 2-3 mod Spurs ude i EL-semifinalen. Opstemt
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #72: 29 Jan 2015, 18:43 »

Så er 2. sæson afsluttet, og det blev til 2 trofæer. FA Cup finalen blev vundet med 3-1 over Liverpool, godt hjulpet på vej af et hattrick af Assombalonga. Europa League blev vundet med 2-0 i finalen over Atl. Madrid på mål af Fierro og Musacchio.
Vi sluttede af med en 4. plads i PL med 9 point op til United på 3. pladsen og 6 point ned til Everton. Opstemt

EDIT: Bestyrelsen har nu selv valgt at begynde at bygge et nyt stadion. Opstemt
« Seneste Redigering: 29 Jan 2015, 18:56 af TobiasA » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #73: 30 Jan 2015, 19:35 »


- Nogle forslag til forbedringer?
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #74: 04 Feb 2015, 19:06 »

En fantastisk sæson er netop afsluttet. PL blev vundet sikkert med 4 runder igen. Fierro slog topscorer-rekorden med 35 mål i 32 kampe i ligaen. FA Cup finalen blev vundet 2-0 over Liverpool, hvor jeg stillede uden mine 4 største stjerner, Balanta, Ramsey, Sterling og Fierro som blev sparet til CL-Finalen. I CL-Finalen stod jeg overfor Real som jeg havde fået en sejr og uafgjort imod i gruppespillet. Med 2 mål af Fierro og 1 mål af Van Dijk blev finalen vundet sikkert 3-0 på Olympiastadion i Berlin. Fierro endte som topscorer af CL med 13 mål i 10 kampe med en gns. karakter på 8,3 og nåede dermed op på 50 mål og 14 assists i alle turneringer i i alt 45 kampe.

Udover 1. holdets sejre blev til til en sejr i ungdommens CL, Youth League, for u21 holdet hvor Sparta Prag blev slået 4-2 i finalen. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010