home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 30196 gange)
TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #45: 22 Jan 2015, 18:39 »

Går og mangler en def midt? Coquelin ville have 450k om ugen og det har jeg ikke pengene til at betale pt. Har overvejet Lucas Romero eller Kranevitter, men så skal jeg bare købe på afbetaling hvilket jeg ikke er så glad for...
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #46: 22 Jan 2015, 19:02 »

Går og mangler en def midt? Coquelin ville have 450k om ugen og det har jeg ikke pengene til at betale pt. Har overvejet Lucas Romero eller Kranevitter, men så skal jeg bare købe på afbetaling hvilket jeg ikke er så glad for...
Hmmm jeg kan ikke umiddelbart forstå de høje krav for Coquelin, mener jeg fik ham til omkring det halve.
Angående Lucas Romero så er han hjernedød, vil sige du roligt kan købe ham, han er stjerne god. Kranevitter har jeg ikke erfaringer med, men kan forestille mig ud fra hans stats at han vil være en succes.

I mit save, har jeg pt. Lucas Silva som gør det fantastisk, meget endda også målfarlig på langskud, og Kristoffer Ajer som ungt prospect.
Synes dog vi lidt mangler at vide, hvilken rolle spilleren har, da dem som jeg nævner er mere playmakere end skraldemænd.
Håber det var til en hjælp.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #47: 22 Jan 2015, 19:29 »

Hmmm jeg kan ikke umiddelbart forstå de høje krav for Coquelin, mener jeg fik ham til omkring det halve.
Angående Lucas Romero så er han hjernedød, vil sige du roligt kan købe ham, han er stjerne god. Kranevitter har jeg ikke erfaringer med, men kan forestille mig ud fra hans stats at han vil være en succes.

I mit save, har jeg pt. Lucas Silva som gør det fantastisk, meget endda også målfarlig på langskud, og Kristoffer Ajer som ungt prospect.
Synes dog vi lidt mangler at vide, hvilken rolle spilleren har, da dem som jeg nævner er mere playmakere end skraldemænd.
Håber det var til en hjælp.

Spiller med en DM på S. Både Kranevitter og Lucas Romero har jeg haft stor succes med i Sassuolo, men er bare lidt i tvivl om det er godt for økonomien at give så mange penge. Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #48: 22 Jan 2015, 23:32 »


- Alt andet end oprykning ville være en skuffelse. For hvis ikke det sker er økonomien nok smadret.
Khune blev hentet fordi ham gutten der var lejet i Newcastle er blevet sendt hjem pga han var ude med en skade i 6-7 måneder.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #49: 23 Jan 2015, 08:07 »

Spiller med en DM på S. Både Kranevitter og Lucas Romero har jeg haft stor succes med i Sassuolo, men er bare lidt i tvivl om det er godt for økonomien at give så mange penge. Smiley
Jeg har i få tilfælde gjort det samme, og så længe der ikke er tale om mange 100mio. tror jeg roligt du kan gøre det med Nottm Forest, jeg er lige startet på 5. sæson og balancen ligger på 1mia. i overskud, på trods af at jeg har hentet for mange mange mange millioner hver sæson.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #50: 23 Jan 2015, 09:19 »

Er nu den lykkeligste manager nogensinde, det er lykkedes mig at hente yndlingsspilleren og verdens kommende bedste midtbane PAUL POGBA til klubben. Det kostede godt nok hele 800 mio, men min økonomi er sund, og jeg ser det som den eneste realistiske forstærkning, og en forstærkning som kan hjælpe mig til at genvinde PRL og for første gang i min tid vinde CHL med Nottm!
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #51: 23 Jan 2015, 17:02 »


God start på sæsonen, desværre er der 36 kampe endnu.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #52: 23 Jan 2015, 20:32 »


Er nu i Mickey Mouse-Cup semifinalen efter denne flotte sejr. Desværre trak jeg Liverpool. Den anden semifinale er mellem Crystal Palace - Derby, så har trukket nitten. Smiley

EDIT:
Liverpool nuppet 1-2 på Anfield.  GrinShockeret
« Seneste Redigering: 23 Jan 2015, 23:25 af TobiasA » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #53: 23 Jan 2015, 23:50 »



Er nu i finalen hvor vi skal møde ærkerivalerne fra Derby, så det bliver rent championship opgør. Opstemt
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #54: 24 Jan 2015, 11:04 »

Så er anden 2. sæson sparket igang, lidt en hård start.

Spurs ude - 2-2
QPR Hjm . 2-0

@Jakob95kp

Britt kom igang stort set efter jeg havde beklaget mig til dig og endte med at blive topscore i Sky bet.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #55: 24 Jan 2015, 21:09 »


- Kan kun grine af Cardiffs managers udtalelse. Opstemt


Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #56: 24 Jan 2015, 23:43 »

Andre der har haft problemer med at bestyrelsen ikke ville udvide ens spejdernetværk således at man ikke kan scoute i Sydamerika?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #57: 26 Jan 2015, 09:12 »

Det er nu længe siden jeg er kommet med en opdatering, så det vil jeg gøre.
Jeg er nu efter vinterpausen og min nye guldfugl Paul Pogba har fået en fantastisk start i klubben!
Jeg ligger pt. nummer 1 i ligaen efter 26 kampe. kontoen siger 70 point, hvilket er 3 point mere end United som ligger nummer 2.
Jeg har kun tabt 2 kampe og spillet en enkelt uafgjort.  Opstemt

Her er lidt billeder af forløbet og statistikker, blandt andet hvor heldig jeg var at gå videre i CHL.






Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #58: 26 Jan 2015, 13:00 »

Hvad måtte du slippe for Pogba og hvordan får du det til at hænge sammen med registrering af spillere? Smiley

Er netop startet på 2. sæson. Smiley



Går et hårdt program i møde:


Edit: Så har jeg fundet min fremtidige back:

« Seneste Redigering: 26 Jan 2015, 14:32 af TobiasA » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #59: 27 Jan 2015, 13:27 »

Nogen der har et forslag til en CM - Fremskudt Playmaker i 2. sæson? Lansbury og Cohen skaber ikke voldsomt meget og Ødegaard er desværre ikke god nok og ligner heller ikke han kan blive lige så god som i et af mine andre saves.
De manglende mål kan også skyldes at Britt Assombalonga har været meget skadet og at hans afløser Gabigol bestemt ikke har været så målskarp som i mine andre saves hvor han senest vandt Ballon d'or i mit Sassuolo-save.

- 19 kampe, 1 mål!!!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010