Jeg har også haft gang i et Notm Forrest spil og faldt så over tråden her. Så ville lige smide en update. Er dog på arbejde så kan ikke tilføje billeder pt

1. sæson:
transfers ind
Jonas knudsen VB fra Esbjerg - 6 mil
Mathias Wichmann OMC fra AaB - 1.5 mil (har de foregående år været en legende i championship for mig)
Stefan Strandberg CB fra rosenborg - 6 mil (samme som ovenstående)
James wilson, francis coquelin og Jack grealish blev alle lejet fra hhv United, arsenal og aston villa
I vintervinduet købte jeg enkelske CM wonderkid Dele Alli fra KD sond for 18 mil
Derudover solgte jeg Blackstock for 18 mil og greg halford for 8 mil
Sæsonen startede blandet. vandt, tabte og spillede uafgjort. Der var ingen stabilitet. Så efter 10 kampe skiftede jeg taktik til en 4222, med 2 CM, 2 kanter som indvendige angribere og 2 ST. Og så tog fanden ved holdet!
Målene haglede ind! jeg endte som sikker 1er i ligaen med 106 point og dermed udlignede rekorden for flest point i championship. Slog også rekorden for flest scorede mål. Jeg nåede op på 133 kasser. Assombalonga og wilson nåede begge op på 36 kasser.
Min opstilling var
assambalonga - wilson
Jack grealish James Paterson
Dele alli - Henri Landsbury
Jonas Knudsen - Strandberg - jack hobbs - lychaj
Grealish, wilson, Jamie Paterson, og assombalonga var dem der strålede mest!
Jeg var heldig i FA cuppen hvor jeg kun mødte et stor hold i løbet af turneringen. Chelsea. Slog dem ud i Semifinalen og kom i finalen hvor jeg desværre tabte 3-2 til everton i forlænget spilletid
2. sæson købte jeg:
Pione sisto - 24 mil årests spiller i PL og årets goldenboy med 14 mål og 14 assist i 37 kampe - gns- 7.52 som venstrekant
Frederik sørensen CB på fri transfer - 33 kampe snit på 7.40
Micah Richards RB på fri transfer - gns på 7.23
Nicola leali MM fri transfer - gns på 7.7. 13 clean sheet
pedro Obiang - CM 50 mil snit på 6.97 men spillede fremragende sammen med Dele Alli
Og balante for 80 millioner
I vintervinduet købte jeg simone Zaza fra sassuolo for 75 millioner da jeg fik lidt ekstra penge at købe for. han scorede 17 mål i 18 kampe
Mine spillere overpræsterede en del denne sæson, hvilket betød jeg gik ind og vandt PL i første sæson jeg var oppe.
Jeg sluttede på 84 point med hhv 1 og 2 point ned til 2. og 3.
Udover ovenstående spillere kan følgende præstationer nævnes:
Wilson med 15 mål og 10 kasser,
jamie Paterson med 13 mål og 23 assist - snit på 7.67
Dele Alli med 4 mål og 11 assist- snit på 7.23
Jonas Knudsen - snit på 7.99
Jack Hobbs CB - snit på 7.31
Assombalonga - 21 mål - 13 assist snit på 7.51
Min taktik forsatte jeg med, og den offensive stil fungerede overraskende nok imod permier league holdende og det gik langt over forventning!