home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:52:59 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 13:46:09 Bubbles Blogkonkur... #17 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:32:49 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  1 Bruger, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132830 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 89397 gange)
NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #75: 10 Dec 2014, 15:59 »

Han fik kun 3 kampe sidste sæson, og er utilfreds med får få førsteholds kampe. Og ønsker at skifte til mig, men det er desværre i mindre grad og er ikke spredt sig til resten af truppen...

Har købt Pierre Emil Højbjerg. Så har kun en lille milliard tilbage i transfer... hehe... Grin

Ok. Tror også det startede sådan hos mig og så blev jeg bare ved og ved indtil jeg fik ham Smiley

Haha jamen så synes jeg De Gea ville være det bedste køb Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #76: 10 Dec 2014, 21:13 »

Simone Scuffet pres prisen lidt ned og du har den bedste mulige målmand i fremtiden, som samtidig kan gå ind på holdet med det samme!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #77: 10 Dec 2014, 21:47 »

Er stadig i første sæson, men benytter mig af Ospina i målet. Han gør det faktisk ganske godt. Han har ikke lukket mål ind i fem kampe i streg nu.

Men det lyder meget på jer andre som om man "skal" hente en ny mand ind?

Edit: Skal så li siges at jeg nok skifter rundt igen, der blev li lukket et par ind i et topopgør.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2014, 22:34 af Highbury » Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #78: 10 Dec 2014, 23:47 »

Er stadig i første sæson, men benytter mig af Ospina i målet. Han gør det faktisk ganske godt. Han har ikke lukket mål ind i fem kampe i streg nu.

Men det lyder meget på jer andre som om man "skal" hente en ny mand ind?

Edit: Skal så li siges at jeg nok skifter rundt igen, der blev li lukket et par ind i et topopgør.

du behøver ikke hvis Ospina gør det godt, han var meget skadet i første halve sæson for mig, og da jeg så hentede valdes til klubben havde jeg ikke brug for 3 første målmænd, så han blev solgt. og nu da jeg har solgt valdes, da han havde hjemve har jeg virkelig brug for forstærkning der...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #79: 11 Dec 2014, 14:00 »

Slut på anden sæson og endnu et mesterskab, denne gang krydret med et CL trofæ efter en 2-1 sejr over Chelsea  Grin Jeg måtte dog vinke farvel til FA trofæet, da Sunderland åbenbart var for stor en mundfuld på Emirates  Shockeret Derudover vandt jeg også Community Shield for første gang.



Chelsea lå længe til at vinde ligaen, men fik kun 2 sejrer de sidste 6 runder og smed dermed føringen. De havde ellers en periode midt i sæsonen hvor de fik 26 sejrer og 2 uafgjorte på 28 kampe i alle turneringer. Heriblandt en 2-1 sejr over mig hvor Walcott blev skadet i 3 måneder i forbindelse med deres sejrsmål - der så det håbløst ud.

Der var fremgang på stort set alle parametre - offensiven lavede flere mål(Giroud blev PRL topscorer), defensiven var bedre(men mangler dog en del endnu) og end med 94 point mod 85 i ligaen året før. Alt i alt en meget tilfredsstillende sæson, hvor også Courtois levede op til forventningerne med dobbelt så mange clean sheets i ligaen, som Szczesny havde året før. Regner dog med han bliver endnu stærkere de næste sæsoner.
Derudover var det nok Bakkali der overraskede mig mest og endte med meget mere spilletid end først kalkuleret. Han leverede mange fine præstationer, men gik lidt ned i slutningen af sæsonen.  Alt i alt dog en godkendt første sæson.

Walcott bliver ved med at imponere og var for anden sæson involveret i flere scoringer end antal kampe han spillede. Han er guld værd  Thumbs Up

Årets hold:


PRL stats:


Jeg har indtil videre ikke lov til at handle spillere, da klubben er ved at blive overtaget, så har ikke kigget på forstærkninger endnu. Har dog flere spillere jeg gerne vil have ud pga. forskellige årsager Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #80: 11 Dec 2014, 14:31 »

Hvilke spillere tænker du at du gerne vil have ud, og hvilke typer spillere vil du gerne ha ind på holdet? Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #81: 11 Dec 2014, 14:57 »

Slut på anden sæson og endnu et mesterskab, denne gang krydret med et CL trofæ efter en 2-1 sejr over Chelsea  Grin Jeg måtte dog vinke farvel til FA trofæet, da Sunderland åbenbart var for stor en mundfuld på Emirates  Shockeret Derudover vandt jeg også Community Shield for første gang.



Chelsea lå længe til at vinde ligaen, men fik kun 2 sejrer de sidste 6 runder og smed dermed føringen. De havde ellers en periode midt i sæsonen hvor de fik 26 sejrer og 2 uafgjorte på 28 kampe i alle turneringer. Heriblandt en 2-1 sejr over mig hvor Walcott blev skadet i 3 måneder i forbindelse med deres sejrsmål - der så det håbløst ud.

Der var fremgang på stort set alle parametre - offensiven lavede flere mål(Giroud blev PRL topscorer), defensiven var bedre(men mangler dog en del endnu) og end med 94 point mod 85 i ligaen året før. Alt i alt en meget tilfredsstillende sæson, hvor også Courtois levede op til forventningerne med dobbelt så mange clean sheets i ligaen, som Szczesny havde året før. Regner dog med han bliver endnu stærkere de næste sæsoner.
Derudover var det nok Bakkali der overraskede mig mest og endte med meget mere spilletid end først kalkuleret. Han leverede mange fine præstationer, men gik lidt ned i slutningen af sæsonen.  Alt i alt dog en godkendt første sæson.

Walcott bliver ved med at imponere og var for anden sæson involveret i flere scoringer end antal kampe han spillede. Han er guld værd  Thumbs Up

Årets hold:


PRL stats:


Jeg har indtil videre ikke lov til at handle spillere, da klubben er ved at blive overtaget, så har ikke kigget på forstærkninger endnu. Har dog flere spillere jeg gerne vil have ud pga. forskellige årsager Smiley

hvad er det for nogle årsager...?
har du et ss af transferene fra den sæson du lige har gennemført...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #82: 11 Dec 2014, 15:16 »

Netop færdig med 2 sæson der endte med et blive en yderst forrygende sæson, hvor det blev til 1 plads i epl, dog med skuffelser i capital one og fa. Champions league kom vi til semifinale og var 2 min. fra en finale da United scorede i 88 min. (var så tæt på at græde) på et dumt straffe begået af Ricardo Rodriguez. Vi havde ellers fortjent og gå videre, men grundet manglende koncentration lavede vi dumfejl der endte med at koste dyrt.

Jeg har allerede noget tid inden sæsonen sluttet sørget for nogle transfers:
- Kingsley Coman (Glæder mig utrolig meget til at få ham, synes han har nogle fantastiske stats some skyggeangriber og ligner virkelig et godt talent)
- Xabi Alonso (Muligheden for at få ham på fri opstod, det kan man ikke sige nej til)
- Sterling (Ja dette er grundet Oxlade ikke har præsteret lige så vel som mine andre fløjspillere, samtidig synes jeg Sterling er bedre, og hvis man stadig skal gå efter nogle engelske spillere, er det jo heller ikke så tosset!)

De nye transfers betyder bl.a. at oxlade og sanchez vil blive solgt.
Jeg har allerede nu 829 mil. og overvejer at hente en talentfuld 2 målmand, der kan gå ind som første målmand efter nogle år, og måske en angriber i stedet for Welbeck (Helst dybteliggende).

Nogen ideer til hvem jeg kan hente til angreb, hvis jeg sælger Welbeck eller evt en 2 målmand med potentiale til at blive førstevalg? Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #83: 11 Dec 2014, 15:25 »

Hvorfor sælge Welbeck hvis du søger en angriber ligesom ham, hvorfor ikke blot hente en konkurrent og have begge spillere i truppen?
Tror du i øvrigt (eller ved du det allerede?) at det vil virke med en dybereliggende angriber med en skyggeangriber liggende bagved, jeg tænker umiddelbart de kommer til at løbe meget i de samme rum Smiley
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #84: 11 Dec 2014, 15:29 »

Hvorfor sælge Welbeck hvis du søger en angriber ligesom ham, hvorfor ikke blot hente en konkurrent og have begge spillere i truppen?
Tror du i øvrigt (eller ved du det allerede?) at det vil virke med en dybereliggende angriber med en skyggeangriber liggende bagved, jeg tænker umiddelbart de kommer til at løbe meget i de samme rum Smiley

Altså jeg vil kun sælge hvis jeg kan finde en der er god nok. Welbeck blev topscorer i Champions league som dybteliggende, men scorede ikke nok af en angriber og være i epl (Havde forinden brugt ham meget som fremskudt). Synes umiddelbart han scorer mere som dybteliggende (Desuden står der også: "Normalt spiller skyggeangriberen sammen med en dybteliggende angriber"  Smiley Har også Barbosa og Bonazzoli (Dog stadig for unge til at overtage Welbecks rolle imo), men tænker bare jeg vel kan få bedre end Welbeck Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #85: 11 Dec 2014, 15:52 »

Altså jeg vil kun sælge hvis jeg kan finde en der er god nok. Welbeck blev topscorer i Champions league som dybteliggende, men scorede ikke nok af en angriber og være i epl (Havde forinden brugt ham meget som fremskudt). Synes umiddelbart han scorer mere som dybteliggende (Desuden står der også: "Normalt spiller skyggeangriberen sammen med en dybteliggende angriber"  Smiley Har også Barbosa og Bonazzoli (Dog stadig for unge til at overtage Welbecks rolle imo), men tænker bare jeg vel kan få bedre end Welbeck Smiley

lige med hensyn til welbeck og barbosa, så er welbeck mit 3. valg, barbosa 2. og munir 1  Wink
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #86: 11 Dec 2014, 15:58 »

Netop færdig med 2 sæson der endte med et blive en yderst forrygende sæson, hvor det blev til 1 plads i epl, dog med skuffelser i capital one og fa. Champions league kom vi til semifinale og var 2 min. fra en finale da United scorede i 88 min. (var så tæt på at græde) på et dumt straffe begået af Ricardo Rodriguez. Vi havde ellers fortjent og gå videre, men grundet manglende koncentration lavede vi dumfejl der endte med at koste dyrt.

Jeg har allerede noget tid inden sæsonen sluttet sørget for nogle transfers:
- Kingsley Coman (Glæder mig utrolig meget til at få ham, synes han har nogle fantastiske stats some skyggeangriber og ligner virkelig et godt talent)
- Xabi Alonso (Muligheden for at få ham på fri opstod, det kan man ikke sige nej til)
- Sterling (Ja dette er grundet Oxlade ikke har præsteret lige så vel som mine andre fløjspillere, samtidig synes jeg Sterling er bedre, og hvis man stadig skal gå efter nogle engelske spillere, er det jo heller ikke så tosset!)

De nye transfers betyder bl.a. at oxlade og sanchez vil blive solgt.
Jeg har allerede nu 829 mil. og overvejer at hente en talentfuld 2 målmand, der kan gå ind som første målmand efter nogle år, og måske en angriber i stedet for Welbeck (Helst dybteliggende).

Nogen ideer til hvem jeg kan hente til angreb, hvis jeg sælger Welbeck eller evt en 2 målmand med potentiale til at blive førstevalg? Smiley


en potentiel ung 2 målmand, der kan overtage første målmandens rolle inden for et par sæson'er ville jeg klart vælge Simone Scuffet... mit problem med ham var at jeg var bange for at han ikke var klar som første målmand lige med det sammen, men med tiden tror jeg at han vil blive vildt.

med hensyn til angriber, har jeg desværre ingen bud om da jeg aldrig bruger den rolle i min taktik, kun med OB for et par FM'er siden... hehe...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #87: 11 Dec 2014, 16:21 »

en potentiel ung 2 målmand, der kan overtage første målmandens rolle inden for et par sæson'er ville jeg klart vælge Simone Scuffet... mit problem med ham var at jeg var bange for at han ikke var klar som første målmand lige med det sammen, men med tiden tror jeg at han vil blive vildt.

med hensyn til angriber, har jeg desværre ingen bud om da jeg aldrig bruger den rolle i min taktik, kun med OB for et par FM'er siden... hehe...
Ja har også lavet rapporter på ham, men han får bare ikke højt nok potentiale imo i forhold til prisen :/
Sidste sæson kørte jeg kun med en målmand (havde dog martinez, men han var uden kontrakt) og szczesny blev skadet op til titelkampen mod chelsea. Det resulterede i jeg bl.a. var nødt til at bruge en 16 årig skod målmand i champions league kvartfinalen (Heldigvis havde jeg overtaget fra første kamp, så det blev kun til "3" drops) og så martinez mod chelsea... Vil ikke ud for det igen!!

Samtidig kigger jeg lidt på unge forsvarstalenter, har du evt nogen der? Smiley
Har pt solgt mertesacker og hentet Dante.
Men overvejer at købe en ung en, der kan være fastmand på holdet efter nogle år! Haha og lidt morsomt med Welbeck, men kan da være jeg skal give Barbosa chancen!

Fik iøvrigt 400 mil for sanchez og 420 for oxlade, så har ret mange penge pt! Overvejer lidt for sjov at hente Neymar (hvis det er muligt)
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #88: 11 Dec 2014, 16:31 »



Jeg er målløs...
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #89: 11 Dec 2014, 16:43 »

hvad er det for nogle årsager...?
har du et ss af transferene fra den sæson du lige har gennemført...?


Bl.a. Arteta der var ren Cup spiller, Ospina der er utilfreds, Natxo der er gammel og sjældent bruges og flere. Og så vil jeg gerne have gjort Mertesacker til træner Smiley





Jeg er målløs...

1,6 Mia. i transferbudget?! Vildt  Opstemt Men tillykke med det vanvittige køb  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010