home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87359 gange)
NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #45: 09 Dec 2014, 10:49 »

Hvis du ik bruger ham særlig meget så er det på ingen måde dumt at sælge ham. Og du spiller ham jo ikke forkert hvis han ikke passer ind i dit system og din måde at spille på så du kan lige så godt sælge ham og få noget mønt Peace

Hovedsagelig enig her, men kun hvis du kan score en god sum for ham. Hvis buddene er for lave kunne det jo være en mulighed at få ham til at passe ind. Det kunne måske være et forsøg værd, han er jo vanvittig god når det kører for ham  Thumbs Up
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #46: 09 Dec 2014, 12:37 »

Hovedsagelig enig her, men kun hvis du kan score en god sum for ham. Hvis buddene er for lave kunne det jo være en mulighed at få ham til at passe ind. Det kunne måske være et forsøg værd, han er jo vanvittig god når det kører for ham  Thumbs Up

valgte også at vente med at prøve at sælge ham til sommerens transfervindue, da klubbeerne nok har lidt flere penge at bruge der  Grin
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #47: 09 Dec 2014, 13:00 »

Hvordan kan i få Reus i første sæson?! Når jeg skal skrive kontrakt med ham, så siger han at han ikke synes truppen er god/stærk nok til hans kvaliteter ?!?!
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #48: 09 Dec 2014, 13:47 »

Hvordan kan i få Reus i første sæson?! Når jeg skal skrive kontrakt med ham, så siger han at han ikke synes truppen er god/stærk nok til hans kvaliteter ?!?!

du får valgmulighederne til at snakke med ham, eller om du vil tilbyde ham en kontrakt.

jeg valgte at tilbyde ham en kontrakt han ikke kunne modstå Grin Wink
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #49: 09 Dec 2014, 13:51 »

du får valgmulighederne til at snakke med ham, eller om du vil tilbyde ham en kontrakt.

jeg valgte at tilbyde ham en kontrakt han ikke kunne modstå Grin Wink
Men jeg kan slet ikke tilbyde ham en kontrakt? Han siger at truppen ikke er stærk nok til at spille på et niveau med hans ambitioner? s:
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #50: 09 Dec 2014, 13:54 »

Men jeg kan slet ikke tilbyde ham en kontrakt? Han siger at truppen ikke er stærk nok til at spille på et niveau med hans ambitioner? s:

er du i sommer eller vinter transfer vinduet...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #51: 09 Dec 2014, 13:55 »

er du i sommer eller vinter transfer vinduet...?
Sommer, er lige startet.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #52: 09 Dec 2014, 13:56 »

Sommer, er lige startet.

har du købt eller solgt andre spiller...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #53: 09 Dec 2014, 13:56 »

Så fik jeg kæmpet mig igennem det første transfervindue, hvor jeg ikke formåede at komme af med lige så mange spillere som jeg havde forventet. Vil stadig gerne have Cazorla og et par andre ud af vagten, som det ikke lykkedes mig at sørge for i denne omgang. Overvejer også at Mathieu Debuchy skal ud snart, på trods af at han lige er kommet til og faktisk gør det ret så godt når han er med. Skal have udlignet det store forbrug jeg havde i dette vindue, hvilket burde kunne klares med et par salg til vinter.



Det lader desuden til at jeg skal sætte min lid til at se mål fra Oxen og Welbeck som begge har lavet 5 kasser her i midten af september.

Jeg er igang med at afprøve flere forskellige taktikker, og håber at jeg snart kan finde et spilsystem jeg kan holde fast og så bar trimme truppen til den.

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #54: 09 Dec 2014, 14:04 »

Citat
jeg er igang med at afprøve flere forskellige taktikker, og håber at jeg snart kan finde et spilsystem jeg kan holde fast og så bar trimme truppen til den.

3 angribere!! Har sagt det til dig jo Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #55: 09 Dec 2014, 14:08 »

3 angribere!! Har sagt det til dig jo Wink

Det er også en af dem jeg er igang med, men den virker en anelse for offensiv li nu...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #56: 09 Dec 2014, 14:12 »

Det er også en af dem jeg er igang med, men den virker en anelse for offensiv li nu...

Okay Wink.... ikke andet for end at prøve sig frem Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #57: 09 Dec 2014, 14:16 »

Okay Wink.... ikke andet for end at prøve sig frem Smiley

Narj det er der jo nemlig ikke...

Men synes jeg fik lavet nogle okay handler, overvejer dog blot om usikkerheden jeg oplever lige nu er fordi at de er for unge alle sammen eller om det er fordi jeg har for mange nye med på holdet...
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #58: 09 Dec 2014, 16:29 »

Så fik jeg kæmpet mig igennem det første transfervindue, hvor jeg ikke formåede at komme af med lige så mange spillere som jeg havde forventet. Vil stadig gerne have Cazorla og et par andre ud af vagten, som det ikke lykkedes mig at sørge for i denne omgang. Overvejer også at Mathieu Debuchy skal ud snart, på trods af at han lige er kommet til og faktisk gør det ret så godt når han er med. Skal have udlignet det store forbrug jeg havde i dette vindue, hvilket burde kunne klares med et par salg til vinter.



Det lader desuden til at jeg skal sætte min lid til at se mål fra Oxen og Welbeck som begge har lavet 5 kasser her i midten af september.

Jeg er igang med at afprøve flere forskellige taktikker, og håber at jeg snart kan finde et spilsystem jeg kan holde fast og så bar trimme truppen til den.



Har du ikke 3 højre backs pt. mht. Chambers, Debuchy og nu Mattia De Sciglio?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #59: 09 Dec 2014, 16:54 »

Har du ikke 3 højre backs pt. mht. Chambers, Debuchy og nu Mattia De Sciglio?

Jo, men meningen er også at franskmanden skal ud snart. Men han er jo ikke til at sælge li når han er landet i klubben.

Planen hedder også mere eller mindre, at Debuchy og Cazorla skal ud (og eventuelt flere) for så at give plads til at jeg henter Reus ind i truppen.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010