home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 88376 gange)
MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #60: 09 Dec 2014, 18:17 »

Jo, men meningen er også at franskmanden skal ud snart. Men han er jo ikke til at sælge li når han er landet i klubben.

Planen hedder også mere eller mindre, at Debuchy og Cazorla skal ud (og eventuelt flere) for så at give plads til at jeg henter Reus ind i truppen.

Ja så godt du ville af med ham, men tænkte mere hvorfor så ikke vente til januar så du faktisk kan sælge debuchy? Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #61: 09 Dec 2014, 20:54 »

Så har man sku lige vundet ligaen med 3 runder igen  Shockeret


der har godt nok været en prøvelse, men da bestyrelsen tilbød mig en ny kontrakt, fik jeg forhandlet boldbesidden væk da, i frygt for at jeg ville blive fyret. det har så også gjort at jeg har fokuseret lidt mere på at være offensiv..  Wink

har også et ret presset program her til sidst, da jeg stadig er med i både CL og FA Cuppen, så det bliver sku godt at jeg kan spare profilerne lidt, til de vigtige kampe, Reus har godt nok også fået en del skader da han er omdrejningspunktet i hele min taktik.

Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #62: 09 Dec 2014, 22:55 »

ved godt det har været oppe og vende før, men kan nogen af jeg anbefale en erstatning til Víctor Valdés...?

fik ham lige inden det fri transfer vindue lukkede da han var blevet skadesfri, men han har fået hjemve og ønsker at blive solg, som jeg har sagt ja til, da jeg ikke ønsker utilfredse spiller...


Logged

Odense Boldklub - Arsenal

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #63: 09 Dec 2014, 23:08 »

ved godt det har været oppe og vende før, men kan nogen af jeg anbefale en erstatning til Víctor Valdés...?

fik ham lige inden det fri transfer vindue lukkede da han var blevet skadesfri, men han har fået hjemve og ønsker at blive solg, som jeg har sagt ja til, da jeg ikke ønsker utilfredse spiller...



Nu da han vil tilbage til Spanien kan du jo blive der og kigge efter en erstatning Smiley Keylor Navas har vidst en frikøbsklausul på 80 Mil ellers burde du kigge på Jeronimo Rulli
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #64: 09 Dec 2014, 23:13 »

Nu da han vil tilbage til Spanien kan du jo blive der og kigge efter en erstatning Smiley Keylor Navas har vidst en frikøbsklausul på 80 Mil ellers burde du kigge på Jeronimo Rulli
jeg takker og bukker...  Thumbs Up
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #65: 10 Dec 2014, 03:09 »

Kan du poste et ss af Szczesnys præstationer? Han var pivelendig for mig og endte med at blive erstattet af (en meget dyr)Courtois i sommerpausen, så kunne være spændende at sammenligne Smiley
Hvordan brugte du Walcott? Han har været vanvittig god for mig på højrekanten  Cool
hvor meget måtte du slippe for Courtois...?  Står nemlig og mangler en ny første målmand...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #66: 10 Dec 2014, 11:01 »

jeg takker og bukker...  Thumbs Up

Hvad med David De Gea? Jeg ved det var muligt for mig at få ham til omtrent: 300-350 mil (Købte ham dog ikk)
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #67: 10 Dec 2014, 11:44 »

Hvad med David De Gea? Jeg ved det var muligt for mig at få ham til omtrent: 300-350 mil (Købte ham dog ikk)

syntes godt nok det er svært i anden sæson, har købt:
Mattia De Sciglio som erstatning for Mathieu Debuchy

har 1 milliard kr til at købe 1 første målmand, 1 midtbanespiller og måske en OMV som backup til Reus.
målmænd har jeg kigget på Thibaut Courtois (da han er utilfreds med kun at have spillet 3 kampe i sidste sæson) David De Gea og Marc-André ter Stegen.

midtbanespiller har jeg kigget på Pierre-Emile Højbjerg og Paul Pogba.




har solgt Alexis Sánchez, Víctor Valdés, Laurent Koscielny og selvfølgelig Mathieu Debuchy.
arbejder på at sælge Carl Jenkinson og Yaya Sanogo...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #68: 10 Dec 2014, 11:52 »

Lyder super spændende, hvad kan du evt få de forskellige spillere til, og hvad er din prioriterede rækkefølge, hvilken post mangler du mest? Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #69: 10 Dec 2014, 11:58 »

Lyder super spændende, hvad kan du evt få de forskellige spillere til, og hvad er din prioriterede rækkefølge, hvilken post mangler du mest? Smiley
det er det der er problemet, mangler virkelig en god målmand da Wojciech Szczesny lukker for mange mål ind, men det er lige meget hvor meget jeg byder, så bliver buddet afvist. ved at Marc-André ter Stegen har en friløbsklausul på 630 mil så prøver at holde mig under det  Wink buddet på Thibaut Courtois ligger nu på 450 mil men er lige blevet afvist, David De Gea har jeg budt 380 mil som også lige er blevet afvist.

man skulle tro at klubberne tror at jeg er desperat... hehe...  funny
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #70: 10 Dec 2014, 14:20 »

hvor meget måtte du slippe for Courtois...?  Står nemlig og mangler en ny første målmand...

Jeg endte med at give 400 mio. inkl. følgende klausuler



Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #71: 10 Dec 2014, 14:27 »

Jeg endte med at give 400 mio. inkl. følgende klausuler





Lucky you.... det laveste jeg har fået dem ned på er 1.5 milliarder kr.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #72: 10 Dec 2014, 14:29 »

Spiller: Simone Scuffet
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Udinese
Pris: 295 mil
Sæson: Starten af anden sæson

eller

Spiller: David De Gea
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Man Utd
Pris: 580 mil + 57,5 mil efter 50 ligakampe
Sæson: Starten af anden sæson

eller

Spiller: Marc-André ter Stegen
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Barcelona
Pris: 630 mil (friløbsklausul)
Sæson: Starten af anden sæson

Hvad er jeres mening...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #73: 10 Dec 2014, 14:51 »

Lucky you.... det laveste jeg har fået dem ned på er 1.5 milliarder kr.

Åh ærgerligt Ubeslutsom Jeg fik ham til at blive utilfreds med, ikke at måtte skifte til mig. Har du prøvet at udtrykke interesse i ham?

Spiller: Simone Scuffet
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Udinese
Pris: 295 mil
Sæson: Starten af anden sæson

eller

Spiller: David De Gea
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Man Utd
Pris: 580 mil + 57,5 mil efter 50 ligakampe
Sæson: Starten af anden sæson

eller

Spiller: Marc-André ter Stegen
Køb/salg: Køber
Køber: Arsenal
Sælger: Barcelona
Pris: 630 mil (friløbsklausul)
Sæson: Starten af anden sæson

Hvad er jeres mening...?

Hvad er dit transferbudget? Umiddelbart vil jeg sige De Gea af de 3, han er topklasse og har spillet Premier League i et stykke tid.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #74: 10 Dec 2014, 15:44 »

Åh ærgerligt Ubeslutsom Jeg fik ham til at blive utilfreds med, ikke at måtte skifte til mig. Har du prøvet at udtrykke interesse i ham?

Hvad er dit transferbudget? Umiddelbart vil jeg sige De Gea af de 3, han er topklasse og har spillet Premier League i et stykke tid.

Han fik kun 3 kampe sidste sæson, og er utilfreds med får få førsteholds kampe. Og ønsker at skifte til mig, men det er desværre i mindre grad og er ikke spredt sig til resten af truppen...

Har købt Pierre Emil Højbjerg. Så har kun en lille milliard tilbage i transfer... hehe... Grin
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010