home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87238 gange)
matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #30: 03 Dec 2014, 19:11 »

Fedt at se folk er begyndt, at bruge tråden..

Jeg har bare lige et par ting at sige - køb Eugene Konoplyanka - (spilles som invendig angriber som Angreb)  og Alper Ademoglü (spil ham som central midt og som fremskudt playmaker)

Men ellers går det plan mæssigt i mit spil:)





Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #31: 03 Dec 2014, 20:47 »


Mht. til engelske spillere, hvorfor skulle jeg købe det kyhn? Smiley
Fordi du skal bruge homegrown spillere til bla ChL? Opstemt
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #32: 04 Dec 2014, 08:37 »

Hvordan går det med dit talent arbejde ud NiicoDK...?

Jeg har fået et par gode talenter, men det er klart noget der kan forbedres. Jeg har efterhånden også et hold, der burde kunne konkurrere i PrL, så der skal investeres i ungdomsarbejdet det næste stykke tid.

Har du evt. nogle råd?

Pt har jeg ingen, men er stadig på udkig efter en god ung målmand der kan slå igennem i fremtiden. Har du evt en ide til hvem det kunne være?

Mener Szczesny havde 4 eller 5 flest clean sheet, kan selvfølgelig være bedre, men 4-2-3-1 opstillingen lukker altid mange mål ind, og har jeg har observeret at det mest er min centrale kæder der laver fejl!

Mht. til engelske spillere, hvorfor skulle jeg købe det kyhn? Smiley

Timo Horn eller Jack Butland måske? Evt. Jan Oblak hvis han kan lokkes til fra Atletico?

Szczesny havde vist kun 2-3 clean sheets for mig, hvilket jeg synes er ALT for lidt, hvis man vil være med i toppen. Synes nu en 4-2-3-1 har grundlaget for en ok defensiv.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #33: 04 Dec 2014, 10:15 »

Jeg har fået et par gode talenter, men det er klart noget der kan forbedres. Jeg har efterhånden også et hold, der burde kunne konkurrere i PrL, så der skal investeres i ungdomsarbejdet det næste stykke tid.

Har du evt. nogle råd?

Timo Horn eller Jack Butland måske? Evt. Jan Oblak hvis han kan lokkes til fra Atletico?

Szczesny havde vist kun 2-3 clean sheets for mig, hvilket jeg synes er ALT for lidt, hvis man vil være med i toppen. Synes nu en 4-2-3-1 har grundlaget for en ok defensiv.

jeg valgte at bede bestyrelsen om at: forbedre ungdoms faciliteterne, forøg budget til ungdoms træning, forbedre ungdoms faciliteterne og forbedre trænings faseilteterne. allerede efter en månedes ansættelse og fik grøn lys. Opstemt og så flytte dine talenter op på førsteholdet så de kan træne med der, men gøre dem tilgængelig til ungdoms holdene så de får noget kamptræning. og når mine spiller har trænet deres form op til sæson start skifter jeg til balanceret, så plejer deres stats at blir bedre hurtigere.

men den bedste måde er jo at gi dem noget kamptræning.  Wink
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #34: 04 Dec 2014, 11:48 »

Er blevet fyret, fordi holdharmonien var dårlig. Lå ellers suverænt nummer et i Premier League, og det kørte bare derudaf. Lorte spil.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #35: 04 Dec 2014, 12:04 »

Er blevet fyret, fordi holdharmonien var dårlig. Lå ellers suverænt nummer et i Premier League, og det kørte bare derudaf. Lorte spil.

har aldrig haft det problem, hva gør du da siden den er så dårlig...?

det jeg er mest bange for er boldbesiddelsen, selvom jeg ligger på ca. 56-59 % af boldbesiddelsen forventer bestyrelsen at se meget mere fra mig, men har ingen anelse hvor hvordan jeg gør det bedre...



edit: måske ved truppen at du er Chelsea fan... hehe...
« Seneste Redigering: 04 Dec 2014, 12:06 af kyhn » Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #36: 04 Dec 2014, 12:24 »

Debuchy ville spille hver gang, men da Chambers var vanvittig, kunne det ikke lade sig gøre. Franskmanden blev så utilfreds, og det spredte sig til hele truppen..
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #37: 04 Dec 2014, 12:26 »

Du prøvede ikke at sælge den kære franskmand inden han gik helt amok i omklædningsrummet?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #38: 04 Dec 2014, 12:44 »

Nej, det var midt i sæsonen.
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #39: 04 Dec 2014, 13:09 »

jeg valgte at bede bestyrelsen om at: forbedre ungdoms faciliteterne, forøg budget til ungdoms træning, forbedre ungdoms faciliteterne og forbedre trænings faseilteterne. allerede efter en månedes ansættelse og fik grøn lys. Opstemt og så flytte dine talenter op på førsteholdet så de kan træne med der, men gøre dem tilgængelig til ungdoms holdene så de får noget kamptræning. og når mine spiller har trænet deres form op til sæson start skifter jeg til balanceret, så plejer deres stats at blir bedre hurtigere.

men den bedste måde er jo at gi dem noget kamptræning.  Wink

Super, det er præcis den måde jeg gør det på Smiley Kamptræningen er dog begrænset, men jeg spiller dem i hver kamp det kan "lade sig gøre".

Har du fået nogle store talenter?
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #40: 04 Dec 2014, 15:35 »

Super, det er præcis den måde jeg gør det på Smiley Kamptræningen er dog begrænset, men jeg spiller dem i hver kamp det kan "lade sig gøre".

Har du fået nogle store talenter?

Er desværre kun kommet til vinter transfer vinduet...  Græder
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #41: 04 Dec 2014, 16:19 »

Der har du ret. Har selv hente john stones, der kostede en pæn slat penge. Har også hentet Nathan baker. Han har ikke det bedste potentiale. Men henter ham spil efter spil... han gør hva han skal og er god til score på hjørne... og så er han billige af en engelsk spiller at være...

Kan man få et ss af dine 2 newgens...?

Ja altså har nok flere, men her kan du se overblik over de unges potentiale, men også i en spiller som jeg i hvert fald regner med kan blive en fremtidsmand på holdet!
Min assistent har 15 bedømmelse i potentiale, så selvf ikke det alle bedste, men stadig ganske okay!

Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #42: 06 Dec 2014, 19:35 »

Så er startskuddet gået til mit (årlige) save med hjerteklubben Arsenal.

Der skal ryddes lidt op i truppen samt købes ind på nogle vigtige positioner, foruden opnåelse af følgende mål:
  • Vinde Ligaen
  • Vinde Champions League
  • Bruge endnu flere unge spillere
  • Købe engelske spillere hvis det er fornuftigt og muligt

Fokus for den første sæson bliver at sikre defensiven.

(Regner med at smide en update når jeg kommer igennem transfervinduet)
« Seneste Redigering: 07 Dec 2014, 12:49 af Highbury » Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #43: 07 Dec 2014, 21:43 »

nogen der kan hjælpe mig...? står og overvejer at sælge  Alexis Sánchez, da jeg ikke bruger ham særlig meget + at han er den dyreste spiller løn mæssigt... er det dum, spiller jeg ham forkert, eller skal jeg give ham en chance til...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #44: 08 Dec 2014, 10:35 »

nogen der kan hjælpe mig...? står og overvejer at sælge  Alexis Sánchez, da jeg ikke bruger ham særlig meget + at han er den dyreste spiller løn mæssigt... er det dum, spiller jeg ham forkert, eller skal jeg give ham en chance til...?
Hvis du ik bruger ham særlig meget så er det på ingen måde dumt at sælge ham. Og du spiller ham jo ikke forkert hvis han ikke passer ind i dit system og din måde at spille på så du kan lige så godt sælge ham og få noget mønt Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010