home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87403 gange)
NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #105: 12 Dec 2014, 16:51 »

Hvor mange målmænd har i? Jeg har netop solgt Ospina og står nu "kun" tilbage med 2 målmænd - Courtois og Szczesny. Hvor ofte har i andre haft brug for en 3. målmand? Det har jeg har nemlig aldrig.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #106: 12 Dec 2014, 16:59 »

Hvor mange målmænd har i? Jeg har netop solgt Ospina og står nu "kun" tilbage med 2 målmænd - Courtois og Szczesny. Hvor ofte har i andre haft brug for en 3. målmand? Det har jeg har nemlig aldrig.
Jeg har 4. De Gea, Szczesny, Rossback og en reagen... Rossback er dog pt udlejet da jeg håber at mine målmænd holder sig skadefri i denne sæson. Rossback nåede at få en håndfuld kampe sidste sæson pga skader... har dog heldigvis en tilbagekaldelse klausul...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #107: 12 Dec 2014, 17:03 »

Ja har også lavet rapporter på ham, men han får bare ikke højt nok potentiale imo i forhold til prisen :/
Sidste sæson kørte jeg kun med en målmand (havde dog martinez, men han var uden kontrakt) og szczesny blev skadet op til titelkampen mod chelsea. Det resulterede i jeg bl.a. var nødt til at bruge en 16 årig skod målmand i champions league kvartfinalen (Heldigvis havde jeg overtaget fra første kamp, så det blev kun til "3" drops) og så martinez mod chelsea... Vil ikke ud for det igen!!

Samtidig kigger jeg lidt på unge forsvarstalenter, har du evt nogen der? Smiley
Har pt solgt mertesacker og hentet Dante.
Men overvejer at købe en ung en, der kan være fastmand på holdet efter nogle år! Haha og lidt morsomt med Welbeck, men kan da være jeg skal give Barbosa chancen!

Fik iøvrigt 400 mil for sanchez og 420 for oxlade, så har ret mange penge pt! Overvejer lidt for sjov at hente Neymar (hvis det er muligt)

Har du fået købt dig fremtiden mand i målet...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #108: 12 Dec 2014, 17:33 »

Har du fået købt dig fremtiden mand i målet...?

Stadig ikke, synes ikke jeg har fået en god nok endnu :/ Men leder stadig!
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #109: 12 Dec 2014, 18:38 »

Syntes nu ellers at Simone Scuffet ser meget godt ud...




180 i potentiel evne er vel meget godt for en kommende stjerne målmand...!?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #110: 12 Dec 2014, 19:00 »

Jeg har 4. De Gea, Szczesny, Rossback og en reagen... Rossback er dog pt udlejet da jeg håber at mine målmænd holder sig skadefri i denne sæson. Rossback nåede at få en håndfuld kampe sidste sæson pga skader... har dog heldigvis en tilbagekaldelse klausul...

Ok, men har du haft brug for mere end 1-2 stykker?
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #111: 12 Dec 2014, 19:11 »

Ok, men har du haft brug for mere end 1-2 stykker?

Ja...  "Rossback nåede at få en håndfuld kampe sidste sæson pga skader"


Der var både Szczesny og Valdes skadet på samme tid... så han var den eneste målmand jeg havde i klubben... men den kære nordmand stod faktisk ret godt...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #112: 12 Dec 2014, 19:19 »

Ja...  "Rossback nåede at få en håndfuld kampe sidste sæson pga skader"


Der var både Szczesny og Valdes skadet på samme tid... så han var den eneste målmand jeg havde i klubben... men den kære nordmand stod faktisk ret godt...

Sorry, tænkte det måske var i cup kampe for at spare første målmanden og derfor ikke direkte af nød Smiley Men tak for input  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Dec 2014, 19:33 af NiicoDK » Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #113: 12 Dec 2014, 19:46 »

Sorry, tænkte det måske var i cup kampe for at spare første målmanden og derfor ikke direkte af nød Smiley Men tak for input  Thumbs Up

Szczesny fik cup kampene så han ikke blev utilfreds...  Wink

var så lidt...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #114: 12 Dec 2014, 23:19 »

Szczesny fik cup kampene så han ikke blev utilfreds...  Wink

var så lidt...

Det samme her, men nu ser jeg ud til at miste ham. Juventus bød en handel på op til 300 mio. kr. og da han samtidig ville skifte til dem, accepterede jeg. Juventus har endda også hugget min topscorer (Giroud) for en handel på op til 220 mio. kr. Han var meget utilfreds da jeg afviste til at starte med, så da de kom igen røg han også.

Nu har jeg fandme travlt med at finde en backup keeper  med 12 timer og 15 til deadline Opstemt
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #115: 12 Dec 2014, 23:37 »

Det samme her, men nu ser jeg ud til at miste ham. Juventus bød en handel på op til 300 mio. kr. og da han samtidig ville skifte til dem, accepterede jeg. Juventus har endda også hugget min topscorer (Giroud) for en handel på op til 220 mio. kr. Han var meget utilfreds da jeg afviste til at starte med, så da de kom igen røg han også.

Nu har jeg fandme travlt med at finde en backup keeper  med 12 timer og 15 til deadline Opstemt

Jeg vil anbefale Simone Scuffet... tror at han bliver vild... bare kig på ss af ham som jeg lage op tidligere...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #116: 12 Dec 2014, 23:44 »

Jeg vil anbefale Simone Scuffet... tror at han bliver vild... bare kig på ss af ham som jeg lage op tidligere...

Jeg prøvede ham også, men Udinese skulle have alt for meget for ham. Var desuden lidt "bange for" at bremse hans udvikling, da han kun ville være backup for Courtois.
Endte ud med Keylor Navas. Han skal primært være backup, var billig og havde en del rutine. Jeg har desuden Timo Horn tilknyttet, men han er udlejet til Werder Bremen i to sæsoner. Hvis jeg så både havde ham, Scuffet og Courtois ville der være min. en af dem der aldrig ville nå sit potentiale.

Men nu kom jeg da heldigvis igennem transfervinduet. Der var en del handler jeg ikke lige havde regnet med, men er alt i alt tilfreds.

« Seneste Redigering: 12 Dec 2014, 23:46 af NiicoDK » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #117: 12 Dec 2014, 23:55 »

Bare lige et hurtigt spørgsmål, hvordan finder man på at bruge så mange penge på Shaw, er det fordi han er englænder også eller ? Smiley

Jeg er helt vild med manden, men tror bare der var billigere og stort set ligeså gode alternativer, så blot derfor jeg spørg Smiley
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #118: 13 Dec 2014, 00:00 »

Bare lige et hurtigt spørgsmål, hvordan finder man på at bruge så mange penge på Shaw, er det fordi han er englænder også eller ? Smiley

Jeg er helt vild med manden, men tror bare der var billigere og stort set ligeså gode alternativer, så blot derfor jeg spørg Smiley

Ja delvis pga. han er englænder, men har også bare en forkærlighed for manden  crazy Der var uden tvivl billigere alternativer, men jeg har jagtet ham i 2 år og endelig fået United ned under 1 mia. for ham. Da mit transferbudget og indtægter samtidig var høje, valgte jeg at smide den høje pris efter ham Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #119: 14 Dec 2014, 16:26 »

jeg er faktisk meget stolt over denne landholdsudtagelse. .. 40 spiller udtaget til diverse landshold...


læk især mærke til alle mine engelske spiller  Opstemt

jeg er også ret glad for mine unge spiller, der lige pt får mange kampe for mig. har en gennemsnits alder på kun 22 år  Thumbs Up
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010