home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49304 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #90: 20 Dec 2014, 14:37 »

Han er ustoppelig i United, købte ham i januar vinduet i 2 sæson, han lavede 50 mål på en halvsæson :O
God start på sæsonen!
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #91: 22 Dec 2014, 16:43 »

MÅL, MÅL OG MÅL TRODS MANGLENDE SKARPHED
23. oktober 2018 – 19. februar 2019

Manchester United scorer stadig mål i massevis. Videoton er blevet besejret med 8-0, Q.P.R., Swansea og Tottenham er blevet slagtet med 5-0, mens Nottingham Forest og Yeovil er blevet sendt ud af FA Cup med henholdsvis 6-0 og 8-2. Men på trods af det, og på trods af at vi vinder næsten alle kampe, er vi syv point efter Manchester City, selvom vi har en målscorer, der er 25 mål bedre end vores naboer.

Cristiano Ronaldo er stadig helt outstanding for os. Han havde en periode, hvor han ikke scorede i fire kampe i træk, men alligevel er han oppe på 30 sæsonmål i 24 kampe, og han stiller mig i et dilemma, når vi om lidt møder Dortmund i ottendedelsfinalen i Champions League. Ronaldo har næsten kun spillet i ligaen, mens James Wilson har spillet kampene i FA Cup og Champions League, men portugiseren presser sig på til så vigtig en kamp.

Vi endte i ottendedelsfinalen med en komfortabel 1. plads og 15 point i gruppe E. Vi tabte 2-1 til Videoton, på trods af at skudstatistikken sagde 37-5 i vores favør. Da vi mødte Marseille, sagde den 35-1, men igen var sejren ikke sikker, da vi først scorede til 2-1, som blev kampens resultat, i minut 74.

Adnan Januzaj, vinder af FIFA Ballon d'Or 2018.

Generelt har vores effektivitet til tider været dårlig – og det er jo utroligt, at jeg kan sige det, når vi scorer så uhyggeligt mange mål. Men der er så mange eksempler på, at vi har burde skulle lukke kampe fuldstændig. Vi vandt kun 1-0 over Southampton, selvom vi havde 24 skud og fire åbne chancer. Ronaldo sikrede først tre point fem minutter før tid på The Hawthorns, selvom vi med 28 skud og fem åbne chancer skulle have lukket kampen længe før. Imod Arsenal havde vi 30 afslutninger, men en fejl kostede os to point, og opgøret endte 1-1.

Men jeg kan ikke tillade mig at klage. Specielt i det nye år har vi været suveræne. Kun Arsenal har taget point fra os, ellers har vi vundet de øvrige ni kampe og er også klar til FA Cup-kvartfinalen. Ronaldo var med to mål med til at sikre en vidunderlig start på 2019 med en 3-0-sejr på Anfield.

Men som sagt har City været bedre end os. Vi har 19-5-1, men City har 22-3-1 og ligger syv point foran os. Vi har dog spillet en kamp mindre, og jeg har stadig troen på, at vi kan indhente dem.

Ronaldo har indtil videre været sæsonens helt store spiller, men Adnan Januzaj er igen i år en af Europas bedste fodboldspillere med 16 mål og 15 assists. Desuden brød belgieren også syv års Ronaldo og Messi-dominans ved at vinde Ballon d'Or 2018 ved årsskiftet.

Jeg har i øvrigt ladet Robin van Persie smutte ved at ophæve hans kontrakt. Han fik næsten ikke noget spilletid, og det var helt sikkert den rigtige løsning, da hans utilfredshed var begyndt at sprede dårlig moral i truppen.

« Seneste Redigering: 22 Dec 2014, 16:46 af SirToby » Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #92: 22 Dec 2014, 19:44 »

Super blog! Den eneste herinde, der er værd at følge med i. Kunne du måske overveje at opsummere trofæer de forskellige sæsoner på side et - det ville være fedt og overskueligt! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #93: 24 Dec 2014, 11:36 »

Super blog! Den eneste herinde, der er værd at følge med i. Kunne du måske overveje at opsummere trofæer de forskellige sæsoner på side et - det ville være fedt og overskueligt! Smiley

Mange tak!

Ja, det er en god ide!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #94: 28 Dec 2014, 10:12 »

EN AFTEN I TYSKLAND ØDELÆGGER PERFEKT SÆSON
19. februar – 9. juni 2019

Manchester City fik gummiben, og vi kunne løfte det tredje Premier League-trofæ under min ledelse, mens Chelsea heller ikke kunne hamle op med os i FA Cup-finalen. Eneste plet på en formidabel sæson var, da vi tabte 5-0 i München og missede chancen for at spille Champions League-finale på hjemmebane.

Vi havde i overlegen stil kvalificeret os til Champions League-semifinalen. Dortmund blev sendt ud med samley 6-1, mens Cristiano Ronaldo var med til at gøre det onde ved siden gamle klub, da Real Madrid blev slået med komfortable 4-1 i kvartfinalen. Skudstatistikken i 2-0-sejren på Old Trafford over Real Madrid sagde 35-2 i vores favør. Ronaldo stod for 10 af vores afslutninger. På Bernabéu var opgøret hurtigt overstået ved Marcos Rojos 2-0-mål efter 20 minutters spil.

Nu gjaldt det Bayern München på udebane i det første af to opgør i semifinalen. Vi tabte opgøret med knusende 5-0. Tyskerne var effektive, og vi var det modsatte, og så hjalp det ikke at få Phil Jones udvist med et kvarter igen.

18-årige Martin Bale erstattede Jones i returkampen, og han gjorde det flot. Vi førte 2-0 efter 25 minutter på mål af Januzaj og Evans, og dermed var håbet ikke ude. Vi pressede og pressede de resterende minutter, men 30 afslutninger og syv åbne chancer var ikke nok til mere end de to mål, vi scorede i starten. Det var meget skuffende at ryge ud med samlet 5-2, når jeg følte, at vi var bedre end Bayern. Vi var meget bedre end Bayern på Old Trafford, end Bayern var på Allianz.

Bayern mødte City i finalen, og vores bysbørn skulle dermed ikke rejse langt, da finalen som sagt blev spillet på Old Trafford. Domenico Berardi sikrede City sejren med opgørets eneste mål.

Derfor fik City en smule oprejsning, efter de smed mesterskabet væk til vores fordel. Vi var helt suveræne i ligaens slutfase. Vi vandt alle kampe fra runde 31 til 38, blandt andet en 9-0-sejr over West Ham, som også blev en sikker nedrykker med kun 21 point.

Ronaldo var med to kasser med til at skabe lidt momentum, da vi den 5. marts slog City med 3-1, men umiddelbart så resultatet ikke ud til at slå vores rivaler ud. De spillede godt nok 0-0 imod Stoke, mens ellers vandt de. De lå stadig nummer et inden runde 35, men så skete der noget fantastisk. Min udlejede Marcus Rashford var med Hulls tredje scoring med til at slå City med 3-2. Samtidig fik vi vores forrygende 9-0-sejr, og derfra så vi os ikke tilbage. Citys gummiben blev endnu mere udstillet, da de i tredjesidste runde tabte 2-1 til Sunderland på eget græs.

Nu kunne det ikke gå galt, og det gjorde det heller ikke. 3-0-triumfen over Chelsea i næstsidste runde slog det sidste søm i kisten, og med 2-0-sejren i sidste runde endte vi på 96 point – syv mere end City. Målscoreren sagde 117-20, hvilket må siges at være historisk.
FINALEHOLDET
RONALDO
ROBERTS - ROONEY - JONES - JANUZAJ
FELLAINI
SHAW - ROJO - FOSU-MENSAH - RAFAEL
DE GEA

I FA Cup blev både Liverpool og Chelsea besejret med 3-1 i henholdsvis semifinale og finale. Adnan Januzaj var den store stjerne i finalen med to mål, og belgieren fortjener endnu en gang ufattelig ros for hans præstationer. Han formår hver år at forbedre sit forgange. Med 27 mål, 23 oplæg og en average rating på 8.01 var han bedre end sidste år, og han er også fortjent blev kåret til Europas bedste spiller, mens han også fik PFA Player of the Year Award i Premier League.

Men der var ingen over Cristiano Ronaldo i hans fantastiske comebacksæson. 11 år efter hans 42 mål i sæson 07/08 formåede han at forbedre sig ved at score 44 mål i den netop afsluttede. Med en average rating på 8.05 var han min bedste spiller, og han nappede også FWA Footballer of the Year, efter Januzaj har vundet den de sidste to år.

Inden vi slutter min femte sæson i Manchester United af, skal min kaptajn, Wayne Rooney, lige have roser med på vejen for sin klart bedste sæson under min ledelse. Med 13 mål og 21 oplæg var han helt, helt fantastisk som min playmaker på midtbanen. Han er efterhånden 33 år, men den her sæson var måske den bedste i hans Manchester United-karriere.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #95: 28 Dec 2014, 10:29 »

Første indlæg er opdateret med en opsummering:

• SÆSON 1
WINNERS - Barclays Premier League

Bedste spiller: Robin van Persie (7.30)
Topscorer: Robin van Persie (20)


• SÆSON 2
-

Bedste spiller: Juan Mata (7.44)
Topscorer: Robin van Persie (18)


• SÆSON 3
WINNERS - UEFA Champions League
WINNERS - Community Shield
WINNERS - Capital One Cup

Bedste spiller: Patrick Roberts (7.41)
Topscorer: Javier Hernández (21)


• SÆSON 4
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup
WINNERS - Capital One Cup
WINNERS - Club World Championship
WINNERS - UEFA Super Cup

Bedste spiller: Demetri Mitchell (7.94)
Topscorer: Adnan Januzaj (28)


• SÆSON 5
WINNERS - Barclays Premier League
WINNERS - FA Cup
WINNERS - Community Shield

Bedste spiller: Cristiano Ronaldo (8.05)
Topscorer: Cristiano Ronaldo (44)
Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #96: 28 Dec 2014, 13:25 »

Fornøjelse! Glæder mig allerede til næste update!
Logged

Superanden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #97: 28 Dec 2014, 16:34 »

Kan man få en screenshot af patrick Roberts? Opstemt
Logged

MANCHESTER UNITED - Love United! - Hate Glazer!

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #98: 29 Dec 2014, 18:20 »

Super god blog. Har læst lidt med på sidelinjen Smiley

Det eneste jeg savner er at du lidt oftere smider screenshots af de spillere du omtaler. Mest de unge som f.eks. Januzaj, Roberts, Mitchell, Wilson osv Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #99: 30 Dec 2014, 10:43 »

Tak, drenge! Her er lidt screenshots:

Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #100: 24 Jan 2015, 11:06 »

Hvornår kommer der nyt?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #101: 30 Jan 2015, 23:17 »

19-ÅRIG FØRER AN I NY DOUBLE-TRIUMF
1. juli 2019 – 16. maj 2020

Wayne Rooney havde en fantastisk sæson på min midtbane i sidste sæson, hvor han fra sin position som fremskudt playmaker scorede 13 mål og lagde op til 21. Selvom han var ved at være oppe i årene, forventede jeg, at han ville blive svær at slå af.
MARTIN BALE
22 MÅL
16 ASSISTS
7.86 AVERAGE RATING
6.08 DRIBLINGER PR. KAMP
9 MAN OF THE MATCH

Men en 19-årig walisisk gut ved navn Martin Bale har i den grad imponeret. Han kom til klubben i sommeren 2018 for næsten 150 millioner kroner. Det var mange penge for så ung en knægt, men jeg har ikke fortrudt det. Bale er netop blevet kåret til PFA Player of the Year. Var det fortjent? Ja. 22 mål, 16 oplæg og en average rating på 7.86 taler sit tydelige sprog: Martin Bale var den helt store oplevelse i britisk fodbold i år.

Sammen med Cristiano Ronaldo, som scorede 37 mål og havde en average rating på 7.87, ledte de an i en sæson, som bød på en ny Champions League-skuffelse, men på ekstrem suverænitet i Premier League. Vi røg ud på udebanemål i Champions Leagues kvartfinale imod Inter efter 0-1 og 2-1. Men i ligaen formåede vi at forbedre sidste års pointtotal på 96 point med syv point. 33 sejre og fire uafgjorte gav 103 point, og for andet år i træk scorede vi ufattelige 117 mål. Det ærgrer mig lidt, at vi ikke kom igennem som ubesejrede, men vi havde af to omgange problemer med Everton, som slog os 2-1 på Goodison Park, mens de også tog point på Old Trafford.

FA Cup blev vundet med nød og næppe efter en gyserkamp imod Arsenal, hvor vi efter 2-2 besejrede dem 3-0 i en straffesparkskonkur rence. I de øvrige turneringer skuffede vi. Vi var totalt dominerende imod City i Community Shield og førte 1-0 indtil overtiden, hvor de lyseblå udlignede, og så kunne de løfte trofæet efter en straffesparkssejr. West Ham var også stærkere end os på straffespark, da vi mødte The Hammers i Capital One Cup.

Det blev altså ved en ligatitel og et FA Cup-trofæ - begge to for tredje år i træk - og med ligapræstationen taget i betragtning er jeg tilfreds. Vi vandt 7-0 over Arsenal, 5-0 over Liverpool, 5-0 over Tottenham og 4-1 over Chelsea på Old Trafford i ligaen, mens vi også imponerende på udebane, hvor det blandt andet blev til en 3-0-sejr imod City og en 5-1-sejr på Anfield.



DE UNGE

Lad os lige tage et kig på nogle af mine yngre spillere og deres udvikling:


Martin Bale, øjeblikkets mand. Waliseren har udviklet sig formidabelt på under to år, og han har stadig mange år tilbage at udvikle sig i.


Nu er det snart seks år siden, at jeg startede med at arbejde med Wilson, og han har udviklet sig til at fantastisk angriber, som også har slået igennem for landsholdet med 22 optrædener og 13 kasser.


Mitchell er en af mine favoritter, fordi han har udviklet sig til så god en spiller, som jeg så ofte bruger, og ikke mindst fordi jeg havde ham helt fra starten af. Hans 7.11 driblinger pr. kamp i den netop overståede sæson vidner om forrygende kvalitet på venstre kanten.


Malyon fik desværre en slem skade i løbet af sæsonen, men hans potentiale er stadig enormt. Han har en utrolig fysik, og han skal nok blive en verdensklasse angriber.


Rashford er en spiller, jeg har kæmpet meget med, og som jeg stadig håber kan udvikle sig meget mere. Hans målrettethed er gået fra 3 til 18, men han halter efter i forhold til Wilson og Malyon på mange områder.


Harrison Ross er en ny spiller, som jeg har hentet for lidt over 100 millioner kroner i Norwich. Mange penge for en 17-årig spiller, men jeg har kæmpe forventninger til den engelske forsvarsspiller. Han har allerede fået 17 optrædener, siden jeg hentede ham i januar, og for nylig scorede han to mål inden for de første fem minutter af en kamp imod Southampton.


Sampson er stadig kun 20 år, men han er en super keeper. Den kæmpe store målmand på 107 kilogram deler kampene med De Gea, og han kan sagtens have en stor og lang fremtid i klubben.


Richardson har spillet 25 kampe i sæsonen i en alder af kun 17 år, og han er også en spiller, som jeg har et stort håb om. Phil Jones er en af mine vigtigste spillere på holdet som den boldvindende midtbanespiller, men om nogle år skal Richardson tage over. Jones agerer også tutor for den unge midtbanespiller i øjeblikket.


Cresswell skal blive spændende at følge de næste sæsoner. Han må meget gerne udvikle sig mere endnu, ellers tror jeg ikke, at han klarer den. Bale og Richardson ligner umiddelbart større talenter, men Cresswell kunne også gå hen og spille Registaen for mig og tage over for Ward-Prowse.


Booth kan blive en forrygende venstre wing, hvis han fortsætter sin udvikling. Han er hurtig og driblestærk og kan give Roberts og Mitchell stor konkurrence. Men hans udvikling afhænger også af, hvor meget spilletid jeg formår at give ham.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #102: 31 Jan 2015, 12:25 »

MANCHESTER UNITED PÅ USÆDVANLIGT STORINDKØB
14. august 2020

Ser man bort fra mit indkøb af Cristiano Ronaldo, har sommerens transfervindue været det vindue, hvor jeg har brugt betydeligt flest penge under min Manchester United-ledelse. Jeg har brugt £45.500.000 på tre englændere, som er hentet hos tre Premier League-konkurrenter. Til gengæld har jeg også solgt en af mine bedste spillere.
IND
LEIGH, Alan - £18.25M fra Chelsea
SMITH, Brian - £15.25M fra Everton
SUTTEN, Warren - £12M fra Southampton


UD
DE GEA, David - til PSG for £29M
KNOWLES, Paul - udlejet til West Brom
MALYON, Ed - udlejet til Stoke

Jeg forventede ikke, at Chelsea ville sælge Alan Leigh så billigt, som de gjorde. Jeg har før været efter en af deres unge venstre backs, som de krævede en halv milliard for. Derfor frygtede jeg, at deres krav igen ville være høje. Samtidig var det langt fra sikkert, at Leigh var interesseret i at skifte til mig. Men et godt kontrakttilbud fik ham overtalt, og jeg har nu en af landets allermest lovende talenter. Med den hurtighed og den teknik, som han allerede har i en alder af 16 år, kan han allerede nu blive en fantastisk spiller for mig. Jeg forventer, at han bliver en af verdens bedste fodboldspillere i fremtiden.

Helt så store forventninger har jeg ikke til de to andre. Brian Smith kan godt gå hen og blive fast mand i mit midterforsvar, men det kræver udvikling. Man kan undre sig over, hvorfor jeg har hentet Warren Sutton, når jeg i forvejen har tre purunge keepere i Stuart Sampson, Steve Clarke og Paul Knowles. Men det gælder om, altid at være på udkig efter talent, og Sutton kan lige så vel som de tre andre gå hen og blive en formidabel målmænd.

Efter ni sæsoner i klubben har jeg sagt farvel til en klassekeeper. David De Gea er skiftet til Paris for næsten 300 millioner kroner. Det var mit eget ønske at sælge spanieren for at gøre plads til mine unge, engelske målmænd.

Det efterlod mig med Sampson, Clarke og Knowles på målmandsposten. Tre er for meget, hvorfor jeg skulle sende en ud på leje. Det blev Paul Knowles, der trak det korteste strå, men dermed ikke sagt, at han er den dårligste. Han er faktisk den, som er blevet vurderet til at have størst potentiale af de tre. Han skal være førstemålmand for West Bromwich i Premier League i den kommende sæson, hvilket er glimrende.

Også Ed Malyon er blevet udlejet til en anden Premier League-klub. Han skal forhåbentlig bombe for Stoke i den kommende sæson. Det giver lidt mere plads til spilletid til Wilson og Rashford på toppen, og måske kan Alan Leigh også få nogle kampe.

Vi har spillet sæsonens første kamp, og for andet år i træk måtte vi se os slået af Manchester City i Community Shield efter straffespark. Bortset fra Adnan Januzaj var min line-up ren britisk, hvilket er meget glædeligt. Den var dog desværre ikke nok til at vinde trofæet.

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #103: 01 Feb 2015, 15:33 »

Fedt at du er kommet i gang igen SirToby. Det er som altid en nydelse at læse med i dine blogs Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #104: 02 Feb 2015, 21:18 »

21 SEJRE I TRÆK
15. august - 31. december 2020

Vi lagde ud med at tabe Community Shield for andet år i træk, men jeg skal love for, at vi har vist skræmmende styrke lige siden. Fra den 15. august til den 1. december spillede vi 21 kampe, og vi vandt alle.

Desværre har december måned budt på tre pointtab. Tre udebanekampe imod Newcastle, Southampton og Chelsea gav kun et point, og det blev dermed heller ikke i år, at vi går igennem en sæson som ubesejrede.

Men kan jeg tillade mig at stille mig utilfreds, når vi har 11 point ned til nummer to efter 19 Premier League-runder? Nej, det kan jeg ikke. Vi har besejret Arsenal og Tottenham med henholdsvis 2-0 og 3-0 på udebane, mens City fik smæk på Old Trafford, da Evans, Januzaj og Ward-Prowse scorede et mål hver i en 3-0-sejr.

James Wilson er min topscorer med 15 mål, og det er han ikke mindst, fordi han scorede ufattelige seks mål i en 9-0-sejr over Dinamo Kiev i Ukraine. I den omvendte kamp på Old Trafford vandt vi 7-0, og vi har generelt gjort fuldstændig rent bord i Europa. Vi vandt alle seks kamp og havde en plusmålscorer på 26 i vores gruppespil, og nu skal vi op imod Paris Saint-Germain i ottendedelsfinalen.

Wilson er min topscorer, men Adnan Januzaj har været min bedste spiller. 13 mål og 18 oplæg er det blevet til for den belgiske landsholdsspiller.

Af mine yngre spillere har Richardson, Ross og Leigh gjort sig fint bemærket og har fået en masse spilletid. Leigh har startet fem kampe og fået 13 indhop, og han har spillet et par fremragende kampe. Med seks scoringer har han imponeret. Steve Clarke og Stuart Sampson har også gjort det glimrende på målmandsposten, hvor de deles om kampene, og vi har ikke kunne mærke, at vi har mistet en af verdens bedste målmænd i David De Gea. De to keepere har også 14 clean sheets imellem sig.

Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010