home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49182 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #60: 05 Dec 2014, 16:33 »

CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN
3. juni 2017

Det har været seks år siden, Manchester United sidst var i finalen. De var også i finalen i 2009 og 2011. Begge gange blev man besejret af Barcelona. I år har holdet fra Nordengland fået hævn ved at sende catalonierne ud i kvartfinalen, og i aften var chancen for Uniteds fjerde guldmedalje i Europas fineste selskab.

Modstanderen var Sporting Lissabon. Et hold med en fantastisk defensiv. Den tyske gigant, Bayern München, kunne ikke bryde den portugisiske mur, og Real Madrid formåede også kun at passere Sporting-keeperen en enkelt gang over to kampe.


Sportings topscorer Fredy Montero med 16 mål startede på bænken. Men i Gauld, Josué og Carrillo på de offensive midtbanepladser havde portugiserne stadig en farlig offensiv, men angriber Pratto har ikke haft nogen prangende sæson. På venstre backen var holdets bedste spiller i form af Jonathan Silva.

Marcos Rojo var over for sine
gamle holdkammerater.

I min line-up ville Marcos Rojo få gensyn med sin gamle klub, som han tilbragte to sæsoner hos, inden han tog til Manchester. Roberts og Januzaj har været de stensikre valg på fløjene hele sæson, men der var større spørgsmålstegn ved angrebet. Skulle jeg spille med en Robin van Persie, som var lidt ud af kampform, eller skulle jeg spille med topscorer Javier Hernández, som var i super form. Det blev sidstnævnte. De fem bagerste kunne der ikke sætte spørgsmålstegn ved. De har alle været førstevalg sæsonen igennem. På midten havde Fellaini egentlig været mit førstevalg, men jeg har haft uenigheder med belgieren på det sidste, hvorfor han slet ikke var i truppen. Di Mariá bejlede også til en plads, men jeg valgte Ward-Prowse.

Første halvleg var slet ikke god fra vores side. Vi skabte ingenting, og som vi forventet var Sportings defensiv svær at åbne op. Sporting var heller ikke super farlige, men de havde mere at byde på. En meget kedelig første halvleg endte 0-0.

Vi kom bedre ud til anden halvleg, efter spillerne havde fået en skideballe i pausen, men vi skulle helt frem til minut 73, før vi skabte vores første store chance. Vi havde kun forsøgt os ude fra indtil nu, hvor en indskiftet Demetri Mitchell trak ind i banen og afleverede til Rooney, som fik muligheden i Sportings målfelt. Rooneys skud blev blokeret, hvilket Hernández' også blev, efter mexicaneren fulgte op.

Bolden ville ikke i mål i ordinær spilletid, og vi måtte i forlænget spilletid. Jeg havde brugt alle mine udskiftninger. Di Mariá havde erstattet Ward-Prowse, mens Mitchell og Zaha var gået ind på hver sin kant.

De 74.244 tilskuere på Olympiastadion ville have mål, og efter syv minutter af den forlængede spilletid fik de det. Rooney sparkede et hjørnespark ind i hovedet på Luke Shaw, hvis hovedstød blev reddet af keeperen, men riposten blev sat i kassen af ingen ringere end Marcos Rojo, som gjorde det onde ved siden gamle klub. Det var argentinerens fjerde sæsonmål.

Men glæden varede ikke længe for os. Godt et minut efter var det Diego Capel, der kom på tavlen for Sporting. Efter et hjørnespark kom portugiserne til et nyt indlæg, hvor det såmænd var hjørnesparkstageren, Diego Capel, som endte med at sende udligningen i mål.

Champions of Europe.

Herfra havde holdene ikke mere et byde på. Efter 120 kedelige minutter, hvor scoringerne var kommet efter dødbolde, skulle opgøret ud i straffesparkskonkur rence.

Jeg vurderede mine spilleres kropssprog. Hernández så nervøs ud. Det gjorde Roberts også. De skulle ikke sparke. Rooney, Blind, Mitchell, Rojo og Jones så rolige og selvsikre ud. De blev mine sparkere. I den rækkefølge.

Kaptajn Rooney starter med et skyde ved siden af for os, efter Sporting også har brændt deres første straffespark. Men herefter ser vi os ikke tilbage. Vi scorer på de næste tre. Blandt andre 20-årige Mitchell er sikker. Sporting scorer også på deres næste tre, men de brænder deres femte, og nu kan Jones sende Champions League-trofæet til England...

Jones scorer! Den 25-årige stopper, der uden tvivl en dag vil bære anførerbindet for United, afgører Champions League-finalen.

Det var en forfærdelig finale, men vi endte med at vinde, hvilket giver et glimrende indtryk af en sæson, hvor tingene ellers ikke lykkedes i ligaen. Vi sidder tilbage med Capital One Cup- og Champions League-trofæet, og jeg er tilfreds.

SPORTING 1-1 MANCHESTER UNITED
Diego Capel (99) – Marcos Rojo (98)

Straffe
0-0 MARTINS - ROONEY
1-1 PRATTO - BLIND
2-2 CAPEL - MITCHELL
3-3 MONTERO - ROJO
3-4 ADRIEN - JONES
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #61: 07 Dec 2014, 19:21 »

DE UNGE DJÆVLE

Så skal vi til det igen; hvordan har de unge klaret sig i min tredje sæson i Manchester United?

Først kigger vi på den spiller, som har gennemgået den bedste udvikling. Fosu-Mensah var bedst i første sæson, Mitchell i anden og i år har jeg valgt Ed Malyon. Der var ikke nogen, der virkelig brød igennem og var meget bedre end de andre, men Malyon havde et interessant år. Malyon blev udlejet til Blackburn, som altså spillede Premier League-fodbold, og inden han blev ramt af skader, scorede han et hattrick imod Swansea og to kasser imod Stoke. Og det var for et hold, der endte 15 point under stregen. Malyon fylder først 18 til august, hvilket kun gør hans fem mål for Blackburn endnu mere imponerende. Den høje angriber har også udviklet sig meget.

Demetri Mitchell og Andreas Pereira fortjener også ros for deres sæson. Mitchell var klar, da lokummet brændte på grund af skader, og han endte med at spille 30 kampe, som kastede fem mål af sig. Pereira fik 27 optrædener, og kvitterede med tre mål og fem oplæg.

Jeg kunne godt have tænkt mig at give mere spilletid til Timothy Fosu-Mensah. Han fik 12 kampe, men i næste sæson skal jeg give ham flere kampe, så han kan udvikle sig optimalt. Han var selvfølgelig fast mand på U21-holdet sæsonen igennem, og jeg er da også tilfreds med hans udvikling. Han er stadig kun 19 år, og jeg har håb om, at han skal være fast mand i midterforsvaret i fremtiden.

James Wilson kæmper stadig med skader. Han fik kun 18 kampe i denne sæson, hvilket slet ikke er nok. Han scorede fem mål, og det er jeg sikker på, at han kunne have gjort bedre, hvis han ikke havde været så meget skadet. Han ligner dog stadig en spiller, som har en stor fremtid i United.

U21-holdet imponerende ved at vinde deres liga og
i øvrigt igen i år nå semifinalen i Youth League.


U18-holdet fik en fin 2. plads og vandt desuden U18-cupturneringen.

Marcus Rashford var formidabel for U21-holdet. Han scorede 30 mål og lagde op til 18 mål. Offensivspilleren nærmer sig de 20 år, og jeg føler stadig, at han mangler meget mentalt for at kunne begå sig på førsteholdet. Det kan være, at han skal have nogle kampe på førsteholdet i næste sæson, ellers kunne jeg overveje at leje ham ud.

To andre spillere, som også kunne komme i aktion for førsteholdet i næste sæson, er Axel Tuanzebe og Tosin Kehinde. De mangler lige det sidste for at komme fast på førsteholdet, og det kan være, at nogle minutter blandt de store drenge vil hjælpe. Hvis jeg ikke kan få plads til dem, kunne jeg også finde på at udleje dem.

Tyler Blackett indgår ikke længere i mine planer, og jeg håber, at han får en god karriere i en mindre klub i Premier League eller i Championship, men Cameron Borthwick-Jackson, som er en tre år yngre Blackett, har jeg stadig tiltro til. Han fik seks kampe for Reading i Championship i denne sæson, og han virker lovende.

Så er der Josh Harrop, som jeg er lidt i tvivl om. Han har tilbragt sin sæson i League One af to omgange. Først i Millwall, inden turen gik til Barnsley. Han skal bruges på den centrale midtbane, hvor hans forcer ligger i hurtigheden, hans flair og hans teknik. Men han mangler for meget, når det kommer til hans defensive kvaliteter. Han er ikke nogen god tackler, og han er heller ikke særlig stærk, og det tror jeg desværre, bliver afgørende for, at han ikke kommer til at slå igennem på førsteholdet.

Vanja Milinkovic Savic blev i januar udlejet til Genoa, hvor han har stået fast, når han ikke har været skadet. Han fik 14 kampe, og han har stadig potentialet til at blive en verdensklassekeeper .

Og så er der de andre målmænd. Sampson har tilbragt det meste af sæsonen i League One for Crawley, mens Knowles og Clarke har delt U18-kampene imellem sig. Førstnævnte dog med flest kampe.

U18-holdet har fået tilgang af nogle nye spændende spillere, men mest spændende er Daniel Booth. En klassisk fløjspiller på venstresiden: Hurtig, driblestærk og med flair for spillet. Adam Bush er en anden venstre fløj, som jeg også har store forventninger til. Han fik 12 kampe for Doncaster i League One i løbet af året. Bush er lynende hurtig og teknisk stærk.

Ashley Cresswell har også haft en fin sæson, og han indgår stadig i mine planer. Det gør Paulinho til gengæld ikke. Han har slet ikke udviklet sig, som jeg havde håbet, og jeg må sige, at jeg har mistet troen. James Husband kunne også meget vel være på vej væk. Han fik kun ni kampe for seniorholdet i år, og han har ikke udviklet sig nok. Jeg vil hellere gøre brug af Borthwich-Jackson som backup til Shaw.

« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 20:36 af SirToby » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #62: 07 Dec 2014, 21:03 »

Fantastisk blog som altid Toby. Jeg følger stille med i krogene, og vil naturligvis lykønske dig med Champions League-trofæet. Jeg kan dog ikke se nogle af de seneste SS du har smidt ud, da de er blevet slettet fra PhotoBucket. Det står der i hvert fald, når jeg åbner dem.

Forresten, hvilket skin bruger du? Jeg kan simpelthen ikke døje det naturlige skin i det nye FM, og det du bruger er meget behageligt for øjnene at se på.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #63: 07 Dec 2014, 21:17 »

Fantastisk blog som altid Toby. Jeg følger stille med i krogene, og vil naturligvis lykønske dig med Champions League-trofæet. Jeg kan dog ikke se nogle af de seneste SS du har smidt ud, da de er blevet slettet fra PhotoBucket. Det står der i hvert fald, når jeg åbner dem.

Forresten, hvilket skin bruger du? Jeg kan simpelthen ikke døje det naturlige skin i det nye FM, og det du bruger er meget behageligt for øjnene at se på.

Mange tak!

Arg, PhotoBucket er skide irriterende. Har også selv haft problemer, hvor jeg ikke har kunne se dem. Jeg kan dog godt se billederne nu, så det er lidt mærkeligt. Er der andre end Newton Heath, der ikke kan se dem?

Jeg bruger det normale skin - har ikke skiftet?  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #64: 07 Dec 2014, 21:58 »

Gør du? :-O

Nå, det ser anderledes ud på min computer synes jeg, men har heller ikke for alvor fået startet spillet op endnu, så kan være det er mig, der ikke er helt opmærksom.

Anyways, fortsæt det gode arbejde :-)
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #65: 08 Dec 2014, 12:53 »

Mange tak!

Er der andre end Newton Heath, der ikke kan se dem?


Jeg kan se alle undtagen Pereira  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #66: 08 Dec 2014, 13:17 »

SirToby, kig evt. på http://imgur.com/... De plejer at være gode og nemt at UL billeder på, hvis man laver en bruger.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #67: 08 Dec 2014, 13:17 »

Jeg kan se alle undtagen Pereira  Smiley
Det samme her!

Med awesome skriv du har præsteret! KUTGW!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #68: 08 Dec 2014, 20:37 »

Jeg kan se alle undtagen Pereira  Smiley

Det samme her!

Med awesome skriv du har præsteret! KUTGW!

Super. Pereira er kommet på nu. Smiley

SirToby, kig evt. på http://imgur.com/... De plejer at være gode og nemt at UL billeder på, hvis man laver en bruger.

Det vil jeg overveje, tak. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #69: 08 Dec 2014, 20:44 »

NY STRATEGI

Min fjerde sæson i Manchester United nærmer sig sin begyndelse og efter at have spillet 4-4-2 igennem mine første tre sæsoner, er det nu tid til noget nyt - ikke mindst fordi det er er nu to år siden, at vi vandt Premier League-guld, hvilket ikke er godt nok.

4-4-2-taktikken har vundet mig en Premier League-, en Champions League- og en Capital One Cup-titel, og det er egentlig acceptabelt, når man tænker på, hvad jeg har prioriteret. Jeg er sikker på, at det kunne være gået bedre, hvis jeg havde købt en eller to klassespillere til holdet. Men jeg mener, det er vigtigere at give de unge spillere chancen og tro på det, man har.


SWEEPER KEEPER
David De Gea
Vanja Milinkovic Savic

WING BACK (RIGHT)
Rafael

WING BACK (LEFT)
Luke Shaw
Cameron Borthwick-Jackson

CENTRAL DEFENDER
Marcos Rojo
Jonny Evans
Chris Smalling
Timothy Fosu-Mensah

REGISTA
James Ward-Prowse
Marouane Fellaini
Tosin Kehinde

WIDE MIDFIELDER (RIGHT)
Adnan Januzaj
Wilfried Zaha

WIDE MIDFIELDER (LEFT)
Patrick Roberts
Demetri Mitchell

BALL WINNING MIDFIELDER
Phil Jones
Daley Blind

ADVANCED PLAYMAKER
Wayne Rooney
Ángel Di Maria
Andreas Pereira

DEFENSIVE FORWARD
Robin van Persie
Javier Hernández
James Wilson
Angelo Henríquez
Men nu er det tid til noget nyt. 4-4-2-taktikken mangler folk på midtbanen, og det problem har jeg tænkt mig at gøre noget ved i min nye taktik. Det bliver en 4-1-4-1, som kommer til at fokusere på boldbesiddelse, hurtige og korte afleveringer og hurtig generobring af bolden.

Min Advanced Playmaker, min Regista og det, at jeg har tre centrale midtbanespillere bliver vigtigt, når det kommer til boldbesiddelsen. Min tredje midtbanespiller er en Ball Winning Midfielder, men det er først og fremmest de to andres opgave at sørge for, at vi dominerer kampene og boldbesiddelsen.

Men min Ball Winning Midfielder spiller også en vigtig rolle. Rollen er specielt tiltænkt Phil Jones, som jeg har tænkt mig at gøre til midtbanespiller. Han er en fantastisk bolderobrer med en fin teknik, som sagtens kan begå sig på midtbanen. Sammen med min Defensive Forward bliver min Ball Winning Midfielder vigtig med hensyn til vores generobring af bolden.

Retain Possesion, Shorter Passing, Work Ball Into Box, Play Out Of Defence, Much Higher Defensive Line, Close Down More og Higher Tempo er de åbenlyse instruktioner, som taktikken kræver.

Jeg har endnu ikke besluttet, om jeg skal spille med Wing Back eller Complete Wing Back, men jeg ønsker to backs, som deltager meget i det offensive og giver flere spilmuligheder på den sidste tredjedel af banen, og derfor er begge backs også sat til Attack. Fremtiden vil vise, hvad jeg foretrækker af Wing Back og Complete Wing Back, men jeg starter med førstnævnte.

Den opmærksomme læser vil have opdaget, at tre spillere (til venstre) er placeret andetsteds, end man umiddelbart ville regne med. Som sagt er Phil Jones nu på midtbanen, men også Wayne Rooney og James Ward-Prowse har fået nye roller. Jeg har rykket Rooney ned på midtbanen. Både fordi jeg tror, at han ville være formidabel som playmaker på holdet, men også fordi at mit angreb ville være for crowded med fem spillere, og jeg har måske endda stadig brug for at komme af med en af de fire tilbageværende.

I mangel af spillere, der kan spille på den defensive midtbane, har jeg udset mig Ward-Prowse som en ny Regista. Den tidligere Saints-spiller har evnerne, og det skal blive yderst spændende at følge, hvordan han kommer til at klare det.


Rooney, Ward-Prowse og Jones har fået nye roller.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #70: 09 Dec 2014, 13:53 »

Det er sgu en fornøjelse hver gang jeg kommer i gang med at læse dine updates. Det er pissegodt og ikke mindst inspirerende til selv at komme i gang med en youth challenge eller noget, når min egen challenge er ovre. Thumbs Up
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #71: 09 Dec 2014, 17:56 »

Det er sgu en fornøjelse hver gang jeg kommer i gang med at læse dine updates. Det er pissegodt og ikke mindst inspirerende til selv at komme i gang med en youth challenge eller noget, når min egen challenge er ovre. Thumbs Up

Det glæder mig!  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #72: 09 Dec 2014, 18:16 »

Spændende med den nye taktik. Glæder mig til at se om den kommer til at fungere for dig.

Hvis ikke du formår at få overtaget i spillet, så kan den godt virke til at være lidt tynd i offensiven. Så glæder mig specielt til at følge taktikken på udebane mod City, Chelsea og Arsenal samt de svære kampe i Champions League..   Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #73: 10 Dec 2014, 17:47 »

Spændende med den nye taktik. Glæder mig til at se om den kommer til at fungere for dig.

Hvis ikke du formår at få overtaget i spillet, så kan den godt virke til at være lidt tynd i offensiven. Så glæder mig specielt til at følge taktikken på udebane mod City, Chelsea og Arsenal samt de svære kampe i Champions League..   Smiley

Ja, det bliver spændende. Lad os se, hvordan det kommer til at fungere. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #74: 10 Dec 2014, 17:52 »

UNITED ÅBNER SÆSON MED GULD OM HALSEN
10. juli – 15. august 2017

Pre-season forløb forrygende. Vi vandt alle ni træningskampe og lukkede kun et mål ind, og spillerne er kommet i form og har vænnet sig til den nye taktik.

Ward-Prowse dominerede kampen
i sin nye regista-rolle.

Den nye taktik stod sin første store prøve, da vi mødte Europa League-vinderne fra Werder Bremen i Super Cup. Tre 3-0-sejre over Gladbach, West Ham og Stuttgart var nok de bedste resultater i opvarmningen, men det var først nu, at vi kunne se, hvad taktikken virkelig kunne byde på.

Werder Bremen havde blandt andre slået Marseille, Lazio og Schalke ud af Europa League i sidste sæson og skulle ikke undervurderes. Og tyskerne fik da heller ikke et ben til jorden...

Vi dominerede kampen fuldstændig. Vi havde 23 afslutninger og fem åbne chancer. Vi havde 59% af boldbesiddelsen og gennemførte 525 afleveringer – 170 mere end Werder Bremen.

Det kastede fire mål af sig. Robin van Persie stod for de første to, mens Andreas Pereira og James Wilson skiftedes til at lægge op og score til 3-0 og 4-0.

Tyskerne havde kun fem afslutninger. Ingen ramte målet, og Smalling og Blind, som udgjorde midterforsvaret, havde fuldstændig styr på Werder Bremens offensiv.

Rooney, Jones og Ward-Prowse startede alle på deres nye positioner. Sidstnævnte slap bedst fra det med en bedømmelse på 8.0 og 65 gennemførte afleveringer ud af 71 forsøgte – to af dem var nøgleafleveringer.

MANCHESTER UNITED 4 – 0 SV WERDER BREMEN
van Persie (40, 44), Pereira (77), Wilson (83)

Vi skal også vende transfersituationen . Jeg har ikke signet en eneste spiller, til gengæld har der været nogle afgange. Tyler Blackett er solgt for £4.400.000 til Ipswich, som spiller i Premier League. Jeg er fint tilfreds, at han har udviklet sig til en spiller, som kan bruges i de mindre klubber i Premier League. Han var ikke god nok til at blive i United. Jeg har også solgt James Husband. Han er skiftet til Reading for £3.400.000. Michael Carrick er skiftet til Leicester på en fri transfer efter mange års tro tjeneste.

Derudover har jeg udlejet Cameron Borthwick-Jackson til West Ham i Championship, Paul Knowles til Millwall i League One, Stuart Sampson til i League One og ikke mindst Ed Malyon til Cardiff i Premier League. Jeg håber meget på, at de får nogle succesfulde ophold.

Nu bliver Premier League skudt i gang inden længe, og vi lægger ud på St. James' Park i Newcastle, inden Arsenal kommer på besøg i 2. runde.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010