home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49291 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #75: 11 Dec 2014, 16:50 »

DE UNGE SLÅR TIL I FLOT START
16. august – 27. oktober 2017

De unge har taget rampelyset i sæsonstarten. Nuvel, de etablerede stjerner som Robin van Persie og Adnan Januzaj har også været gode med henholdsvis seks og fem mål, men Tosin Kehinde, Timothy Fosu-Mensah, Demetri Mitchell og Andreas Pereira har også imponeret.

James Ward Prowse har fået en slem skade, der holder ham ude i et par måneder, og det har blandt andet kommet Tosin Kehinde til gode. Han er backup på regista-positionen, og her fra har han scoret to mål. Begge mål i Champions League, først i 5-1-sejren imod PSV og senest i en meget overbevisende 3-0-triumf over Dortmund.

Timothy Fosu-Mensah har fået hele otte startpladser i sæsonens indledende fase. Han har takket for tilliden og leveret en gennemsnitlig bedømmelse på 7.58. Jonny Evans er først lige kommet tilbage fra skade, og Jones er jo som bekendt rykket op på midtbanen, hvilket har givet plads til den unge hollænder.

Patrick Roberts har haft en god sæsonstart med fire mål og fire oplæg, men Demetri Mitchell har også været forrygende, hvorfor det efterhånden er svært at vælge, hvem der skal spille i de store kampe. Med fire mål og tre oplæg i seks optrædener presser Mitchell sig gevaldigt på. Mitchell topper i øvrigt listen over den bedste gennemsnitlige bedømmelse i truppen med 8.38.

Ligesom Mitchell har Andreas Pereira også lavet fire mål og tre assists, og det er jeg meget tilfreds med. Pereira har kun startet tre kampe, hvorfor den statistik er exceptionel.

Bortset fra et 1-0-nederlag på Goodison Park og et 2-2-resultat hjemme imod Villa har jeg været glad for sæsonstarten. Vi har scoret 13 mål i de første tre Champions League-kampe og hentet ni point i en gruppe med PSV, Zenit og Dortmund, mens vi ligger godt til i ligaen med seks sejre, en uafgjort og et nederlag. Indtil videre er jeg meget tilfreds med den nye taktik. Vi dominerer kampene, og selvom vi har været ineffektive nogle gange, så hagler målene ind. Jones, Ward-Prowse og Rooney har også gjort det glimrende på deres nye positioner. Førstnævnte har faktisk scoret tre mål.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #76: 12 Dec 2014, 16:26 »

VERDENSMESTRENE I STORFORM
28. oktober – 31. december 2017

Manchester United er nykårede verdensmestre, ligger glimrende til i Premier League og er klar til Capital One Cup-semifinalerne. Solen skinner på Old Trafford for tiden.

Det kan godt være, at vi i suveræn stil vandt VM for klubhold med 5-0 og 5-1 over henholdsvis Al-Shabab og River, men sæsonens højdepunkt indtil videre har været en 6-0-afklapsning af vores lyseblå rivaler fra Manchester.
James Wilson slagtede Manchester City.

75.797 tilskuere var på plads på Old Trafford, da City ikke fik et ben til jorden i en historisk sejr. Det gjorde ikke sejren mindre god, at det var tre spillere af egen avl, der kom på måltavlen imod City, der har købt sig til succes. Demetri Mitchell og Adnan Januzaj scorede hver en kasse, mens James Wilson satte City fuldstændig på plads med imponerende fire mål.
JAMES WILSON 7.66
13 (4) kampe – 12 mål – 5 oplæg

ANDREAS PEREIRA 7.98
8 (9) kampe – 9 mål – 7 oplæg

DEMETRI MITCHELL 7.93
12 (5) kampe – 8 mål – 5 oplæg

TIMOTHY FOSU-MENSAH 7.54
20 (2) kampe – 4 mål

TOSIN KEHINDE 7.45
8 (3) kampe – 3 mål

MARCUS RASHFORD 7.12
1 (6) kampe – 2 mål

Vi var også tæt på en flot sejr på Stamford Bridge, men formåede at blive udlignet hele tre gange. Wilson havde bragt os på 3-2, men efter 87 minutters spil udlignede Belhanda for Chelsea. 3-3 på Broen var dog ingen skam. Det var det til gengæld, da vi tabte 2-1 på Carrow Road. Vi førte 1-0 og burde have lukket kampen med flere mål, men i kampens sidste 20 minutter vendte Norwich kampen på hovedet og vandt.

Bortset fra de to pointtab har vi vundet alle kampe siden sidst i Premier League. Det betyder, at vi har 12-2-2, ligger på 4. plasden og er to point efter Liverpool på 1. pladsen. Det ville normalt ikke være godkendt, men på grund af VM er vi tre kampe efter City og Chelsea og to efter Liverpool, hvilket giver os den bedste position.

I Champions League har vi været overlegne. Selvom vi var totalt dominerende i Tyskland imod Dortmund fik vi kun 0-0, men det var også eneste pointtab i gruppespillet. Pereira scorede to mål i en 4-1-sejr over PSV, mens Tuanzebe minsandten kom på tavlen, da vi slog Zenit med 2-0, og nu venter Juventus i ottendedelsfinalen.

Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #77: 12 Dec 2014, 19:57 »

Fedt man! Du er en sand mester i at udvikle egne talenter! Det er virkelig imponerende!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #78: 12 Dec 2014, 20:42 »

Er helt tosset med din måde at skrive på!
Fedt at se du også satser så meget på talentudvikling som jeg selv gør Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #79: 12 Dec 2014, 21:11 »

Fed blog! Følger med, selvom det er om United. ;-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #80: 13 Dec 2014, 14:58 »

Fedt man! Du er en sand mester i at udvikle egne talenter! Det er virkelig imponerende!

Er helt tosset med din måde at skrive på!
Fedt at se du også satser så meget på talentudvikling som jeg selv gør Smiley

Fed blog! Følger med, selvom det er om United. ;-)

Det lyder super, drenge!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #81: 13 Dec 2014, 15:02 »

CUPGLÆDE ØDELAGT AF CHAMPIONS LEAGUE-NEDTUR
1. januar – 15. marts 2018

En fantastisk 7-1-sejr over Southampton på Wembley i Capital One Cup-finalen havde fået selvtilliden i Manchester United-truppen til skyerne, men uheld i Champions League har fået os ned på jorden igen.

Demetri Mitchell har været en af sæsonens
helt store oplevelser med 16 mål, 13 oplæg og en
average rating på imponerende 8.12.

Jay Rodriguez havde bragt Southampton foran med 1-0 efter kun ni minutter, men her fra tog vi fuldstændig over. Et hattrick fra Zaha, to mål af Fellaini og en scoring hver af Rojo og Mitchell var bag en historisk massakre af The Saints. Boldene fløj om ørerne på Southampton-keeper Fraser Forster. Vi havde 26 afslutninger i løbet af kampen.

Dermed var der rigeligt af selvtillid i beholderne, da vi skulle spille returkamp imod Juventus i ottendedelsfinalen i Champions League. Og selvtillid havde vi i den grad brug for, efter vi havde fået en sæk på 4-1 i Italien. Men tingene så lyse ud, da James Wilson efter en times spil scorede til 3-0. Juventus havde ikke været i nærheden af vores mål på det her tidspunkt, og jeg var sikker på, at vi ville gå videre på udebanemål. Men i kampens 84. minut mistede vi bolden på midten af Juventus' banehalvdel, og så satte italienerne gang i kontraen, som endte med at give dem reduceringen, da Jackson Martinez udnyttede en friløber. Vi var for naive og pressede for højt, hvilket jeg kan fortryde nu. Vi havde 24 afslutninger, mens Juventus blot havde tre, og derfor sidder jeg tilbage med stor frustration. Vi skulle have lukket kampen, inden Juventus fik chancen for at reducere.

Vi er ude af Champions League, men vi ligger godt til i Premier League. Vi lagde ellers skidt ud i 2018. Vi led et grimt 4-2-nederlag på Anfield, mens vi også tabte 2-1 imod Arsenal. Men siden er det blevet til otte sejre ud af ni mulige, blandt andet en fantastisk 4-0-sejr over Chelsea, som kan vise sig vigtig. Januzaj og Ward Prowse scorede hver to mål imod Chelsea, og den triumf har været med til at betyde, at vi selv kan afgøre mesterskabet. Vi er et point efter Chelsea på 1. pladsen, men vi har en kamp i hånden. Vores næste to kampe er ude imod Tottenham og Manchester City. Hvis vi kan få point i de kampe, ser det lovende ud.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #82: 15 Dec 2014, 11:38 »

THE DOUBLE
16. marts - 19. maj 2018

23-årige Adnan Januzaj, 22-årige James Wilson, 21-årige Demetri Mitchell, 22-årige Andreas Pereira og 21-årige Patrick Roberts har i alt givet mig 91 mål og 69 assists i den netop overståede sæson. Det er høj grad takket være mine unge stjerner, at klubben har haft en fantastisk sæson, som har budt på suveræn succes i det hjemlige.

En formidabel slutspurt sikrede os Premier League-trofæet. Vi endte på 93 point - seks flere end Chelsea - med en uhyggelig målscorer på 105-24. Der var ikke skyggen af gummiben, da vi skulle køre mesterskabet i hus. Tottenham- og City-kampene endte med en sejr og et nederlag, hvilket jeg kunne leve med - ikke mindst fordi vi vandt de resterende otte kampe. Over de otte kampe var det kun Liverpool, der formåede at score imod os, mens vi selv smadrede målene i kassen. Hull, Reading og Southampton blev lammet med henholdsvis 6-0, 4-0 og 5-0 i sæsonens tre sidste ligakampe.
UNITED 1
Shaw (73)

CITY 0

Luke Shaws første sæsonmål gjorde
ham til den helt store FA Cup-helt.

Defensiven har været utrolig. De Gea og Savic har 36 clean sheets imellem sig, og mit forsvar har spillet ekstremt godt over hele sæsonen. Det var også defensiven, som betød, at vi vandt FA Cuppen i sæsonens sidste kamp. Hverken Tottenham eller City formåede at score imod os i henholdsvis semifinalen og finalen, og det var vigtigt, for vi scorede selv kun et mål i begge opgør. Vi dominerede totalt i begge kampe og burde have scoret flere mål, men der var det vitalt, at forsvaret stod godt. City havde absolut intet i finalen på Wembley, hvor vi kunne løfte trofæet efter Luke Shaws første sæsonmål efter 73 minutters spil havde sikret sejren.

Vores forrygende Premier League-sæson kastede følgende awards af sig:

GOLDEN GLOVE: David De Gea - 35 kampe, 23 indkasseret, 22 clean sheets

PFA PlAYER OF THE YEAR: Patrick Roberts - 26 (1) kampe, 9 mål, 11 assists

FWA PLAYER OF THE YEAR: Adnan Januzaj - 25 mål, 12 assists

TEAM OF THE SEASON: David De Gea; Rafael, Marcos Rojo, Timothy Fosu-Mensah, Daley Blind; Adnan Januzaj, Christian Eriksen, Eden Hazard, Patrick Roberts; Mario Baloteilli, Sergio Agüero

Vores defensiv skinner igennem. Alle de fem bagerste på årets hold var United-spillere. Hvorfor Daley Blind blev foretrukket frem for Luke Shaw på venstre backen, skal jeg overhovedet ikke kunne sige. Derudover bliver mine fløjspillere bare bedre og bedre. Specielt Adnan Januzaj har udviklet sig til en verdensklassespille r. I alt scorede han 28 mål i denne sæson som højre midtbane, hvilket er fantastisk.

Demetri Mitchell og James Wilson kunne også have været på årets hold, hvis det stod til mig. Jeg havde aldrig troet, at Mitchell ville spille denne sæson til en gennemsnitlig bedømmelse på 7.94 over 41 kampe. Wilson havde sin første store sæson med 23 mål.

Timothy Fosu-Mensah fortjener også ros for sin sæson. Han var faktisk den centrale forsvarsspiller, som oftest var at finde i startopstillingen. Med 47 optrædener, en average rating på 7.47 og syv scoringer var hans sæson meget, meget mere end godkendt.

Min fjerde sæson i Manchester United gav fem trofæer - jeg er meget tilfreds.

« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 11:42 af SirToby » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #83: 15 Dec 2014, 16:06 »

Bliver nødt til at melde mig i koret af rosende røster. Efter at have læst med fra sidelinjen i et pænt stykke tid, synes jeg du fortjener et stort skulderklap, SirToby! Det er meget stilsikkert, et flot layout og en brødtekst, der er dejlig nem at gå til. Med andre ord: Alt er som det plejer. I hvert fald næsten. Jeg er helt tosset med dit layout. Det er endnu bedre end det plejer. Det er så pokkers stillet og tillokkende, at det halve kunne være nok. Big up for dét og bloggen i sin helhed!

I øvrigt nogle imponerende knægte du har rendende. At slutte sæsonen af på den måde, du gjorde det, var også stærkt.

Jeg har ikke andet end positive ting at sige!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JKJ
Gæst
 
Sv: Young Devils
« Svar #84: 15 Dec 2014, 17:56 »

Man kan jo kun tage hatten af for den præstation  Thumbs Up

Synes især det er imponerende at du har +81 i målscore - det er mere end det næst mest scorende hold, Liverpool, har scoret ialt, 80 mål  Shockeret
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #85: 15 Dec 2014, 20:35 »

Bliver nødt til at melde mig i koret af rosende røster. Efter at have læst med fra sidelinjen i et pænt stykke tid, synes jeg du fortjener et stort skulderklap, SirToby! Det er meget stilsikkert, et flot layout og en brødtekst, der er dejlig nem at gå til. Med andre ord: Alt er som det plejer. I hvert fald næsten. Jeg er helt tosset med dit layout. Det er endnu bedre end det plejer. Det er så pokkers stillet og tillokkende, at det halve kunne være nok. Big up for dét og bloggen i sin helhed!

I øvrigt nogle imponerende knægte du har rendende. At slutte sæsonen af på den måde, du gjorde det, var også stærkt.

Jeg har ikke andet end positive ting at sige!

Jeg siger mange tak. Dejligt, du læser med!

Man kan jo kun tage hatten af for den præstation  Thumbs Up

Synes især det er imponerende at du har +81 i målscore - det er mere end det næst mest scorende hold, Liverpool, har scoret ialt, 80 mål  Shockeret

Ja, jeg er sgu også godt tilfreds.  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #86: 17 Dec 2014, 21:45 »

EN LEGENDE VENDER HJEM
12. august 2018


Cristiano Ronaldo er tilbage på Old Trafford.
En bombe er sprunget. Manchester United-fans verden over er ellevilde. En darling gennem seks sæsoner fra 2003-2009 er vendt hjem til Manchester. Der er tale selvfølgelig tale om ingen ringere end Cristiano Ronaldo.

Selve transferen har kostet mig £40.000.000, men det er langt fra alle de penge, som portugiseren koster klubben. Tilsammen scorede ham og hans agent også flere hundrede millioner i signing-on-fee, og Ronaldo er nu også den klart bedst betalte i klubben med £350.000 om ugen – hvilket var meget mindre end de £575.000, som hans agent krævede i første omgang.

Men nu er Cristiano tilbage. Efter ni sæsoner i Real Madrid er den vidunderlige fodboldspiller tilbage på Old Trafford. Jeg kunne ikke stå for chancen for at få ham tilbage. Han har fået en kontrakt på to år. Om to år vil han være 35 år, og så kan det være, at han afslutter karrieren. Ronaldo kommer fra en sæson i Real Madrid, som kastede 29 mål af sig, og jeg håber, at han kommer til at shine i United, selvom der bliver stor kamp og konkurrence om den ene angriberplads.

Lad os få afsluttet transfernyhederne – for Ronaldo har ikke været den eneste tilgang. Vi har også brugt i alt £20.000.000 på de to lovende englændere Martin Bale og Mal Richardson fra henholdsvis Everton og Charlton. Begge spiller på den centrale midtbane, men de har hver sine forcer. Richardson er mere den boldvindende type, mens Bale er mere kreativ.

Wilfried Zaha og Daley Blind ville ikke forlænge og har forladt klubben. Vanja Milinkovic Savic havde udviklet sig til en fantastisk keeper, men jeg kunne ikke love ham spilletid på grund af alle mine lovende målmænd, som har mere brug for spilletid, og derfor er han solgt til Bologna for £7.000.000. Javier Hernández havde også brug for mere spilletid, hvorfor han er nu er skiftet til rivalerne fra Arsenal. Det er endelig også lykkedes mig at sælge Ángel Di María, som har haft fire forfærdelige år i Manchester, hvor han ikke har levet op til forventningerne. Han er skiftet til Real Sociedad for en slik.

Lad os også lige tage et hurtigt kig på klubbens unge ansigter. Ed Malyon fik hele 36 Premier League-optrædener for Cardiff i sidste sæson, men angriberen scorede ikke et eneste mål. Alligevel har jeg forfremmet ham til førsteholdstruppen. Malyon ser meget lovende ud. Malyon skal kæmpe om minutter med Marcus Rashford, som også er begyndt at udvikle sig fint. Med Wilson, van Persie og Ronaldo på holdet bliver det dog meget svært at finde plads til Malyon og Rashford.

Stuart Sampson er min nye andenmålmand, efter Savic er skiftet, og jeg regner med at give ham meget spilletid i kampe mod mindre hold. Udover Sampson presser Paul Knowles og Steve Clarke sig også på. Begge kan udvikle sig til faste Premier League-keepere.

Førsteholdstruppen har også fået tilgang af 17-årige Daniel Booth, som jeg tror kan udvikle sig til en forrygende venstre wing, hvis jeg giver ham spilletid. På U21-holdet presser Ashley Cresswell og Adam Bush sig også på til førsteholdsfodbold, mens jeg er begyndt at miste lidt af troen på Axel Tuanzebe og Tosin Kehinde, som ellers virkede så lovende for et par år siden. Denne sæson kunne godt være deres sidste.


Alle venskabskampe er spillet – blandt andet en 4-1-sejr over Sunderland i Evans' testimonial – og nu venter Community Shield imod Chelsea, inden Crystal Palace gæster Old Trafford i første ligarunde.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #87: 20 Dec 2014, 11:39 »

RONALDO DEN STORE PROFIL I SUPER START
12. august - 22. oktober 2018

CRISTIANO RONALDO
7 kampe
9 mål
8.13 average rating
6.90 driblinger pr. kamp
12 nøgleafleveringer
Cristiano Ronaldo er tilbage i engelsk fodbold, og han er tilbage med et brag. Jeg har kun brugt portugiseren i ligaen indtil videre, men her har jeg til gengæld også startet med ham på toppen i syv ud af otte kampe. Megastjernen har kvitteret med imponerende ni mål. Han har scoret fem mål i de sidste to kampe: To mål imod Tottenham og et hattrick imod Stoke. Han er en af grundene til, at vi ligger godt til i ligaen med 6-2-0. Vi skuffede på Stadium of Light, hvor vi smed en 2-0-føring, mens Arsenal udlignede vores 1-0-føring i kampens sidste minut, da vi besøgte London-klubben.
TOPSCORERE
9 - Cristiano Ronaldo
5 - Adnan Januzaj
5 - Patrick Roberts


FLEST ASSISTS
7 - Patrick Roberts
7 - Demetri Mitchell
6 - Adnan Januzaj

Det absolut mest positive ved vores sæsonstart - udover Ronaldos fantastiske comeback til klubben - er vores offensiv, som scorer mål på samlebånd. Vi har scoret uhørte 32 mål i otte ligakampe. Det er 11 mere end City, som ligger fire point over os med maksimum point, og hvis vi fortsætter i samme stil, ender vi med at have scoret 100 mål, inden vi er nået runde 30.

Målene vælter også ind i Champions League. Atlético blev sendt hjem med en sæk på 6-1. Ed Malyon var med til at sende spanierne i kulkælderen med to mål, blandt andet et fra 40 meter, efter Atlético-keeperen havde været på skovtur. I runden forinden havde vi besejret Marseille med 2-1 i Frankrig, hvorfor jeg er yderst tilfreds med vores start i Europa.

Vi er ude af Capital One Cup efter en ærgerlig lodtrækning. Vi fik Chelsea på udebane, og på grund af det stramme program og mange skader i forsvaret, stillede jeg med et svækket og ungt mandskab. At vi kom der fra med et 2-1-nederlag var ingen skam. Rashford, Richardson, Booth og Cresswell fik blandt andre spilletid, mens jeg måtte bruge en helt uprøvet Ashley Hunt i midterforsvaret.

Dermed fik Chelsea også hævn for deres nederlag i Community Shield i starten af sæsonen, hvor Jones, Rooney og Wilson med et mål hver havde sikret os sæsonens første trofæ i en 3-1-triumf.

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #88: 20 Dec 2014, 12:39 »

Kan man få et SS af ronaldo?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #89: 20 Dec 2014, 12:44 »

Kan man få et SS af ronaldo?

Det finder du under billedet i forrige update.  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010