home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49178 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #105: 03 Feb 2015, 09:37 »

Smukt SirToby. Det er godt nok nogle vilde unge spillere du har dig.  NU kan jeg godt ærgre mig lidt over at jeg ikke selv har givet James Wilson noget mere spilletid, når jeg ser hans udvikling.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #106: 08 Feb 2015, 21:59 »

ENDNU EN DOUBLE
1. januar - 1. juni 2021

Med seks åbne chancer imod Arsenals nul åbne chancer var det en fuldt fortjent 2-1-sejr, vi fik os, da vi på Wembley atter kunne løfte FA Cup-trofæet og slutte min syvende sæson af med manér. Premier League blev igen vundet i overlegen stil, og dermed blev det til en "domestic double" for fjerde år i træk.
TOPSCORERE
26 - JAMES WILSON
25 - ADNAN JANUZAJ
20 - CRISTANO RONALDO


FLEST ASSISTS
26 - ADNAN JANUZAJ
20 - PATRICK ROBERTS
16 - JAMES WILSON


FLEST DRIBLINGER PR. KAMP
8.68 - ALAN LEIGH
8.40 - DEMETRI MITCHELL
7.72 - MARTIN BALE


FLEST NØGLEAFLEVERINGER
82 - MARTIN BALE
73 - ADNAN JANUZAJ
61 - JAMES WILSON


FLEST TACKLINGER PR. KAMP
6.30 - RAFAEL
6.16 - TIMOTHY FOSY-MENSAH
5.76 - MARCOS ROJO

Vi forbedrede ikke sidste års præstation i ligaen. Denne gang fik vi "kun" 96 point (syv færre end sidste sæson), mens vi også scorede 13 mål mindre. Til gengæld havde vi en bedre defensiv, som kun lukkede 23 mål ind. Og lige netop dét er jo fantastisk, når man tænker på, at jeg solgte David De Gea, men også fordi 18-årige Harrison Ross fik hele 28 optrædener (18 som starter) i ligaen. En utrolig sæson for den unge forsvarsspiller, som også kom på måltavlen fem gange i løbet af sæsonen.

Jeg har kun vundet Champions League en gang, og det blev heller ikke år, at jeg skulle vinde min anden. PSG blev besejret med samlet 2-1 i ottendedelsfinalern e, mens Ajax fik en sæk på 6-0 i kvartfinalen. Benfica var næste stop, og efter 0-0 i Portugal var jeg overbevist om, at jeg kunne vinde kampen hjemme på Old Trafford. Vi vadede i chancer, men i stedet kom Benfica foran på straffespark, som vi havde begået efter hjørnespark, efter en times spil. Ronaldo udlignede på et nyt straffespark med et kvarter igen, men vi fik ikke scoret til 2-1. Vi havde 33 afslutninger i løbet af kampen, her af seks åbne chancer, og derfor var det meget skuffende, at vi ikke bookede en billet til finalen på San Siro.

I slutningen af februar spillede vi Capital One Cup-finale imod Manchester City. Vi havde varmet med to 6-0-sejre over Liverpool og Leeds i ligaen, og jeg forventede min tredje Capital One Cup-titel. At det ikke blev til det var helt utroligt. Vi førte 2-0 efter 35 minutter på to kasser af James Wilson, og vi styrede opgøret totalt. Men efter 65 minutter fik City reduceret, og med fem minutter tilbage blev det 2-2. I den forlængede spilletid brændte Ronaldo straffespark i det første minut, og City bragte sig foran med 3-2 efter 106 minutter. Roberts fik hurtigt udlignet, og kampen gik i straffespark, hvor vi tabte 4-2. Skudstatistikken sagde 29-10 i vores favør, og vi havde seks clear cut chancer - så jeg var ikke tilfreds.

Jeg havde høje forventninger til unge Alan Leigh, da jeg signede ham i sommer, men at han skulle gå hen og lave 16 mål som 17-årig i sin første sæson var formidabelt. Han har i løbet af sæsonen taget ved lære af Cristiano Ronaldo, hvilket har givet ham en professionel personlighed og 20 i målrettethed.

Ikke overraskende er det dog mine kantspillere, der høster de største roser i år. For uhørte fjerde gang blev Adnan Januzaj kåret til FWA Player of the Year. Belgieren har udviklet sig til en verdensklassespille r for klubben, og han har været det igennem mange år efterhånden. I denne sæson leverede han utrolige 25 mål og 26 oplæg. Patrick Roberts blev PFA Player of the Year efter en sæson, som kastede 20 mål og 20 assists af sig.

James Wilson blev dog topscorer med 26 mål. Han fik mere tid, efter jeg solgte Marcus Rashford til Swansea for £8.000.000 i vinter, og han greb chancen og havde en glimrende sæson. Ed Malyon kommer tilbage fra leje til næste sæson, og det skal blive spændende at se, hvem af de to der imponerer mest.

Cristiano Ronaldo kan jeg ikke komme udenom. Han var ude i tre måneder i løbet af sæsonen, men alligevel ender han med 20 scoringer. På midtbanen fik Mal Richardson virkelig også sin gennembrud. Han fik hele 59 optrædener og kvitterede med 10 mål og 14 oplæg.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #107: 08 Feb 2015, 22:00 »

Smukt SirToby. Det er godt nok nogle vilde unge spillere du har dig.  NU kan jeg godt ærgre mig lidt over at jeg ikke selv har givet James Wilson noget mere spilletid, når jeg ser hans udvikling.

Ja, han er virkelig blevet en klasseangriber!  Thumbs Up
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #108: 09 Feb 2015, 18:01 »

Fantastisk blog Toby! Smiley

Har et spørgsmål omkring din opstilling af grafik og tekst. Hvordan får du det til at se så pænt ud, nu tænker jeg på der hvor du skriver resultater, billeder osv?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #109: 09 Feb 2015, 18:19 »

Fantastisk blog Toby! Smiley

Har et spørgsmål omkring din opstilling af grafik og tekst. Hvordan får du det til at se så pænt ud, nu tænker jeg på der hvor du skriver resultater, billeder osv?

Citér indlægget og du kan se hvordan Wink
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #110: 09 Feb 2015, 19:17 »

Citér indlægget og du kan se hvordan Wink

Fedt tak Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #111: 09 Feb 2015, 21:11 »


Det er tid til forandring i Manchester United. Ikke mindst for min egen skyld. For motivations skyld. Nu har jeg i mange sæsoner spillet en 4-1-4-1-taktik, som har givet fantastisk succes. Jeg har vundet en masse liga- og cuptitler, og det er efterhånden blevet en selvfølge og for nemt at være Englands betydeligt bedste hold.

Der skal nogle nye boller på suppen, og jeg har valgt at kaste mig ud et nyt projekt. Jeg vil have mit hold til at spille, som Alex Fergusons fik sit hold til i 1993-94-sæsonen. Dengang vandt United ligaen med otte point ned til Blackburn, mens man også triumferede i FA Cuppen, hvor Chelsea fik en sæk på 4-0 i finalen. Holdet havde en imponerende stime på 34 kampe uden nederlag fra september til marts.

Men i Champions Leauge haltede man efter og skuffede. Fergusons tropper røg ud til Galatasaray i november i anden knockoutrunde (den gang var der ikke noget gruppespil). At ryge ud allerede inden nytår ville selvfølgelig ikke være noget, jeg kunne tolere, og derfor er det helt store mål også at vinde Champions League. Det skal dog siges, at der dengang var en regel om, at man ikke måtte have mere end tre udlændinge plus to fra egen avl med på holdet, og Ferguson havde Schmeichel, Irwin, Kanchelskis, Keane, Giggs, Cantona og Hughes, som ikke var englændere, hvilket gjorde det noget sværere.

Jeg var kun to år tilbage i 1994, hvorfor jeg ikke har set Uniteds kampe fra den tid, men efter en masse kiggen rundt på internettet har jeg fået et glimt af, hvordan Manchester United-holdet fra 1993-94-sæsonen spillede. Ferguson stillede typisk op i en 4-4-1-1-formation, som ofest så således ud:

HUGHES
CANTONA
GIGGS - KEANE - INCE - KANCHELSKIS
IRWIN - PALLISTER - BRUCE - PARKER
SCHMEICHEL

ØVRIGE: BRIAN MCCLAIR, BRYAN ROBSON, LEE SHARPE

Holdets stjerne og talisman var selvfølgelig Eric Cantona, og rollen på den offensive midtbane vil derfor også have stor fokus i min taktik. Cantona havde sin måske bedste sæson for klubben dengang. Han scorede 25 mål og var bindeleddet og nøglespilleren i næsten hvert eneste angreb. Kreativiteten kom primært fra franskmanden, men kantspillerne på Fergusons hold var heller ikke til at kimse af. Ryan Giggs scorede 17 mål, Andrei Kanchelskis scorede 10, og så havde man også Lee Sharpe, som scorede 11 mål, til kanten.

Kreatørene var Cantona, Giggs og Kanchelskis, mens Paul Ince og Roy Keane var holdets disciplinerede skikkelser. Deres rolle var at vinde bolden, men de skulle også score mål. Det gjorde de to også dengang med imponerende 17 mål imellem sig. Målene kom fra mange forskellige. Steve Bruce havde også sin del med syv scoringer fra sin position i midterforsvaret.

Hvordan skal holdet så se ud i dag? Dengang var der ikke så megen rotation, som vi ser i dag og specielt på mine hold i tidligere sæsoner. I 1993-94 var der kun 15 spillere med mere end 10 kampe. I sidste sæson havde jeg 21 spillere med mere end 10 optrædener. Det vil nok typisk blive i midterforsvaret, hvor der vil blive kamp om pladserne. Gary Pallister og Steve Bruce var stensikre valg, men jeg har Evans, Rojo, Ross og Fosu-Mensah til rådighed, mens også unge Brian Smith presser sig på. Også på målmandsposten bliver det anderledes. Schmeichel stod næsten alle kampe, men jeg har tre gode målmænd i Steve Clarke, Stuart Sampson og Paul Knowles. Efter at have været på udlån i sidste sæson tror jeg dog, at det bliver sidstnævnte, som bliver førstevalget. Jeg tror desværre også, at jeg bliver nødt til at sælge Clarke eller Sampson. Der er ikke plads til tre keepere.
MANCHESTER UNITED ANNO 2021
17 englændere
1 waliser
1 nordirer
1 hollænder
1 argentiner
1 belgier
1 brasilianer

Shaw og Rafael er sikre valg på backerne, som Denis Irwin og Paul Parker var det, og på den centrale midtbane passer Jones og Richardson bedst til Ince og Keanes roller. Mitchell og Roberts er Giggs og Kanchelskis. Begge to lynhurtige og driblestærke fløje som waliseren og russeren var det.

Og så har vi de to pladser i front. På den offensive midtbane skal min bedste spiller spille. Ligesom Eric Cantona var nøglespilleren for Manchester United i 1994. Det er selvfølgelig Adnan Januzaj, som skal spille her. Han er en af verdens bedste fodboldspillere, og selvom han har spillet højre fløj for mig i mange år, føler han sig også glimrende tilpas på den offensive midtbane. Han får dog ikke pladsen helt for sig selv. Alan Leigh skal også have kampe, og jeg tror, at han gå en stor fremtid i møde på den plads.

På toppen har vi James Wilson og Ed Malyon. Førstnævnte vil umiddelbart få flest kampe, men hvis Malyon imponerer, når han spiller, kan han hurtigt blive førstevalget. Men jeg er meget tilfreds med at have de to, som har forskellige kvaliteter. Wilson er utroligt hurtig og driblestærk, og så er han en fremragende afslutter. Malyon er en stor og arbejdsom angriber med forcer i luftspillet.

KEEPERE
Ny Peter Schmeichel: PAUL KNOWLES
Back-up: Steve Clarke, Stuart Sampson

HØJRE BACK
Ny Paul Parker: RAFAEL
Back-up: Kyle Hussey

CENTRAL FORSVAR
Ny Gary Pallister og Steve Bruce: HARRISON ROSS og JONNY EVANS
Back-up: Timothy Fosu-Mensah, Brian Smith

VENSTRE BACK
Ny Denis Irwin: LUKE SHAW
Back-up: Marcos Rojo

HØJRE WING
Ny Andrei Kanchelskis: PATRICK ROBERTS
Back-up: James Ward-Prowse

CENTRAL MIDTBANE
Ny Paul Ince og Roy Keane: MAL RICHARDSON og PHIL JONES
Back-up (ny Bryan Robson og Brian McClair): Martin Bale, Ben Evans

VENSTRE WING
Ny Ryan Giggs: DEMETRI MITCHELL
Back-up (ny Lee Sharpe): Daniel Booth

OFFENSIV MIDTBANE
Ny Eric Cantona: ADNAN JANUZAJ
Back-up: Alan Leigh

ANGRIBER
Ny Mark Hughes: JAMES WILSON
Back-up: Ed Malyon



Fergusons United hold fra 1994 spillede hårdt og med fart (Higher Tempo). Richardson og Jones skal være benhårde på den centrale midtbane, som Ince og Keane var det. Derfor skal mit hold ”Get Stuck In”. Holdet skal spille struktureret, men samtidig har jeg bedt dem om at ”Be More Expressive”, og det er specielt tiltænkt kantspillerne og den offensive midtbanespiller selvfølgelig. Meget foregik også langs kanterne, og derfor har jeg bedt mit hold om at spille bredt.

Til at starte med har jeg valgt Trequarista til ”Cantona-rollen”. Det kan godt være, at det ændrer sig til en Advanced Playmaker. Det vigtigste er, at han finder pladsen mellem midtbane og angreb, får lavet nogle nøgleafleveringer og scoret nogle kasser. Det skal blive meget spændende at se, hvordan holdet klarer den med en helt ny taktik.

Den skarpe læser har bemærket, at Cristiano Ronaldo
ikke længere er at finde i Manchester United. Portugiseren
ville ikke forlænge sin kontrakt, og derfor kunne han
skifte på en fri transfer. Men han har ikke skulle flytte
langt. United-legenden har nemlig knust mange
røde hjerter med et skifte til Manchester City.
Logged

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #112: 09 Feb 2015, 21:37 »

Spændende med et nyt taktisk set-up. Bliver spændende om du kan gøre det lige så godt, eller endda bedre end holdet fra dengang.

Ronaldo  ticked off
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #113: 10 Feb 2015, 18:10 »

Spændende med et nyt taktisk set-up. Bliver spændende om du kan gøre det lige så godt, eller endda bedre end holdet fra dengang.

Ronaldo  ticked off

Ja, det bliver spændende. Det bliver svært, og jeg ville være meget, meget tilfreds med at få skrabet 92 point sammen i ligaen, som de gjorde dengang. Men nu spillede jo også 42 kampe dengang. Et mesterskab ville være fantastisk, men det bliver meget svært.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #114: 10 Feb 2015, 18:52 »


Den 16. august, to dage efter Premier League var blevet skudt i gang, måtte Adnan Januzaj forlade træningsbanen med en forvredet skulder. Pausen lød på to måneder. Vores talisman og ham, som skulle være omdrejningsholdet på mit mandskab, var blevet skadet. Med to oplæg i Community Shield havde han ellers fået en lovende start.

Men 18-årige Alan Leigh har umiddelbart lignet en mere end godkendt erstatning på den offensive midtbane. Han var udtænkt en backup-rolle, men hvis han fortsætter den form, som han senest har vist i en kamp imod Liverpool, skal Januzaj ikke vide sig sikker på nogen plads.

Alan Leigh driblede forbi sin
modstander utrolige 18 gange.

Vi har netop besejret Liverpool med 5-2 i en kamp, hvor vores defensiv ikke imponerende, og hvor James Wilson tog overskrifterne med et hattrick. Men det var Leigh, som imponerede mig mest. Den lynhurtige kreatør var outstanding, og Liverpool kunne ikke stille noget op.

Leigh havde syv nøgleafleveringer igennem kampen, hvilket var klart højest af alle - den næste på listen var Liverpool Ryan Gauld med to. Derudover formåede han at drible forbi Liverpool-spillerne hele 18 gange. Så højt et antal mindes jeg aldrig at have set. Slet ikke mindst stod han for to assists, og U21-landsholdsspilleren kom også selv på tavlen. Det er forrygende, at Leigh sådan blomstrer på taktikkens vigtigste position. Lad det endelig fortsætte.

En uge inden Liverpool-triumfen var Leigh også kommet på tavlen imod Arsenal. Vi led et 3-1-nederlag i London, selvom Leigh havde bragt os foran efter 34 minutter på et straffespark. Phil Jones havde dog fået et direkte rødt kort efter 25 minutter, hvilket defensiven led gevaldigt under. Vi skabte sådan set en masse chancer, men Arsenal kom frem til endnu mere. De havde 33 afslutninger og fem åbne chancer, hvilket bestemt ikke var tilfredsstillende, og det virker som om, at vores forsvar er mere udsat med den nye taktik. Derfor har jeg også eksperimenteret med at rykke begge mine to centrale midtbanespillere ned på den defensive midtbane. Det bliver nok noget, der kommer til at ske ofte i svære udebanekampe.

Vi lagde ud med en fin 3-1-sejr over Newcastle i første runde, og dermed har vi to sejre og et nederlag for de første tre kampe i Premier League. For tredje år i træk tabte vi Community Shield til Manchester City efter straffesparkskonkur rence. I år førte vi 2-0 indtil minut 71, hvor der blev reduceret. Et minut før tid blev der udlignet, og så trak vi igen, igen det korteste strå på straffespark.

Wayne Rooney har i øvrigt skiftet rollen som spiller ud med en trænertjans. Efter ufattelige 17 sæsoner som Manchester United-spiller nyder vi nu godt af englænderens erfaring på træningsbanen.

Desuden har jeg også solgt Stuart Sampson til Crystal Palace for £14.000.000. Jeg havde som tidligere nævnt en målmand i overskud, og at jeg kunne få 14 millioner pund for en 21-årig keeper af egen avl var en kæmpe tilfredsstillelse. Den anden vej er kommet to lovende ansigter i form af Edward Thompson og Andy Reynolds.



Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #115: 12 Feb 2015, 14:09 »


31. DECEMBER 2021

Hvordan kan 82 skud, her af 16 åbne chancer og 13 halve chancer, kun give to point og en scoring? Hvordan fanden kan det lade sig gøre?


Grøn=åbne chancer
Orange=halve chancer


James Wilson scorede et mål,
men var derudover ufatteligt
uskarp i kampene imod Reading
og Aston Villa.

Frustrationerne vil ingen ende tage, efter jeg kun fik to point i to hjemmebanekampe imod nummer 18, Reading, og nummer 17, Aston Villa. Imod Reading havde vi 10 åbne chancer, og vi formåede ikke at score. Opgøret blev 0-0. James Wilson og Patrick Roberts havde hver tre åbne chancer og var de helt store syndere.

Fire dage senere, d. 22. december, var den gal igen. 38 afslutninger var ikke nok til at besejre Villa. Men vi fik da scoret, og det gjorde ikke frustrationerne mindre, at gæsterne udlignede i overtiden. Igen var James Wilson den store synder, selvom han scorede vores ene mål, med tre brændte kæmpe chancer. Wilson havde 13 afslutninger i løbet af opgøret, og selvom ni af dem var inden for rammen, blev det kun til et mål.

Selvom Wilson brændte på samlebånd imod Reading og Aston Villa har han været helt suveræn for os i første halvdel af sæsonen. Han har scoret 21 mål i 20 startere og en kamp som indskifter. Wilson kan dog ikke hamle op med vores gamle topscorer, Cristiano Ronaldo, som har nettet 22 mål for Manchester City og ligger øverst på Premier Leagues topscorerliste.

James Wilson er vores helt store stjerne i øjeblikket, men det er to andre fra klubben, som netop har hentet store priser. For tredje år i træk vandt Adnan Januzaj World Golden Ball, mens det for fjerde år i træk blev en Manchester United-spiller, der vandt Ballon d'Or, da Patrick Roberts vandt foran Jairo Porto fra Benfica og Adnan Januzaj. Martin Bale blev European Golden Boy, og vi gjorde dermed rent bord for andet år i træk.

Hvis det ikke var fordi, at vi sluttede 2021 af med så store skuffelser imod Reading og Aston Villa, havde billedet set meget bedre ud. Ikke mindst fordi den selvtillid, som vi mistede foran målet i de to kampe betød, at vi fik en sæk på 3-0 imod Crystal Palace den 28. december. Vi rettede lidt op på det med en 2-0-sejr over Aston Villa (igen ja,) i den sidste kamp i 2021. Vi ligger på 4. pladsen og har 12 point op til nummer et. Vi har været forrygende på Old Trafford, men de større hold i Premier League har vi haft problemer med på udebane.

Efter Adnan Januzaj er kommet tilbage fra sin skade, har jeg valgt at bruge ham på højre kanten, fordi Alan Leigh har gjort det fantastisk på den offensive midtbane. Han har spillet til 7.49 og har med 76 nøgleafleveringer lavet betydeligt flest af alle.

Vi vandt desuden vores Champions League-gruppe og er klar til ottendedelsfinalen imod Leverkusen, mens vi møder Southampton i Capital One Cup-semifinalen.

Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #116: 12 Feb 2015, 14:27 »

Fantastisk læsning. Meget detaljeret og utroligt flot grafik/opsætning Smiley

Jeg er med til det sidste Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #117: 26 Mar 2015, 20:31 »

Hvad skete der her? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010