home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49180 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #30: 21 Nov 2014, 16:29 »

Det er satme heller ikke sjov for de andre Premier League klubber - Først en æra med Sir Alex Ferguson, og nu en ny æra med dig..

It ain't fair..  ticked off

De har ikke en chance!  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #31: 21 Nov 2014, 18:31 »

NY SÆSON
8. august

Det er blevet tid til at tage hul på en ny sæson. Vi starter med en Community Shield-kamp imod Chelsea på Wembley, inden vi åbner Premier League ude imod Arsenal.

I denne sæson vil de første par måneder blive afgørende for mine spillere. Det bliver en eksamen. Efter jeg har fået Henríquez, Nani, Powell, Hernández, Savic og Cleverley tilbage, samtidig med at jeg har rykket Johnstone og Blackett op i førsteholdstruppen, føler jeg, at jeg har en kæmpe trup. Jeg har måtte sælge Ander Herrera, da jeg ikke kunne se ham få spilletid. PSG har købt spanieren for godt 100 millioner kroner. Jeg har også måtte udleje James Husband til Leicester for at give mere plads til Blackett i forsvaret. Det skal også siges, at jeg ikke har valgt at købe Falcao. Både fordi han kræver alt for meget i løn, og fordi Henríquez og Hernández er tilbage.

Det lykkedes mig at udleje Zaha til Everton, men jeg vil også gerne have sendt Savic og Henríquez af sted på lån. Det kan stadig nås, men det betyder lige nu, at jeg har tre målmænd og fem angribere i truppen.

En enkelt signing er det blevet til. Jeg har brugt £1.300.000 på 15-årige Ed Malyon fra Sheffield United. Trods sin unge alder er han er stor og stærk angriber, som fylder meget i boksen. Han har også en god arbejdsstyrke og kan blive en god angriber for klubben.

Udover min 27 mand store trup har jeg jo også nogle spillere på ungdomsholdene, som jeg håber at kunne give spilletid i løbet af sæsonen. Andreas Pereira, Demetri Mitchell, Timohy Fosu-Mensah og Axel Tuanzebe er blandt dem.

Truppen ser således ud:

Chicharito er tilbage i Manchester.

Keepere
David De Gea, Sam Johnstone, Vanja Milinkovic Savic

Højre backs
Rafael

Center backs
Phil Jones, Chris Smalling, Marcos Rojo, Jonny Evans

Venstre backs
Luke Shaw, Tyler Blackett

Højre midtbanespillere
Adnan Januzaj, Antonio Valencia, Nani

Centrale midtbanespillere
Michael Carrick, Marouane Fellaini, Daley Blind, Darren Fletcher, Nick Powell, Tom Cleverley

Venstre midtbanespillere
Juan Mata, Ángel Di María, Patrick Roberts

Angribere
Wayne Rooney, Robin van Persie, Javier Hernández, Ángelo Henríquez, James Wilson

Det kan blive meget svært at holde alle spillere tilfredse. Der er tre spillere til begge kanter på midtbanen, og det er generelt på midtbanen, at det bliver sværest, da jeg også har seks spillere til den centrale del.

Alle spillere er fit og klar til kampen imod Chelsea efter ni veloverståede træningskampe. Jeg har ingen skader, og derfor bliver det bare endnu sværere at udvælge 18 spillere.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #32: 23 Nov 2014, 14:03 »

STÆRK DEFENSIV I FIN SÆSONSTART
9. august – 30. september

Det har været en godkendt sæsonstart i min anden sæson i United. Vi fik næsten ikke et ben til jorden imod Chelsea i Community Shield og slap med et 2-0-nederlag, men vi er kommet efter det og har gjort det acceptabelt, hvis man ser bort fra vores til tider ekstreme ineffektivitet.

Vores defensiv har været helt suveræn. Vi har kun lukket et mål ind i de første fem ligakampe. Det er kun Rondón fra Arsenal, der har formået at passere min keeper, da vi tog en 2-1-sejr i London. Det var i første runde, og det var naturligvis en super tilfredsstillende start i en svær kamp. Den tidligere Arsenal-mand, Robin van Persie, stod for de to mål.

Forsvaret har stået formidabelt, men vores angribere har manglet skarpheden nogle gange. Vi har spillet 0-0 imod Q.P.R. og Sunderland i kampe, hvor vi burde have gjort det af med modstanderen. Specielt imod sidstnævnte var vi meget dominerende. Det mest tilfredsstillende ved de to kampe var, at Tyler Blackett gik ind på venstre backen og blev man of the match imod Q.P.R.

Manchester United er tilbage i Champions League, og modstanderne i gruppespillet er Dinamo Moskva, Red Bull Salzburg og Benfica. Imod Salzburg kom vi igen ud for en 0-0-kamp. Igen styrede vi kampen totalt, men bolden ville ikke ind bag østrigernes målmand. Til gengæld fik vi en flot 3-1-sejr i Rusland, efter vi havde været bagud 1-0 ved pausen. Mata, van Persie og Hernández kom på tavlen.

Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #33: 23 Nov 2014, 21:41 »

Lækker blog!

Er Wenger stadig i Arsenal?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #34: 23 Nov 2014, 22:01 »

Lækker blog!

Er Wenger stadig i Arsenal?

Ja, det er han.

Og tak!  Thumbs Up
Logged

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #35: 23 Nov 2014, 22:20 »

In Wenger we trust!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #36: 24 Nov 2014, 11:58 »

UNITED TÆT PÅ CL-FIASKO
1. oktober – 30. november

Det startede så godt. En fantastisk anden halvleg så os vende 0-1 til 3-1 i Rusland imod Dinamo Moskva. Mata, van Persie og Hernández kom på tavlen, og vi fik tre point på kontoen.

Fire Champions League-runder senere ligger vi på 4. pladsen. Vi skal vinde over Red Bull Salzburg i sidste gruppekamp, mens Benfica skal tage point i Moskva – ellers er det slut.

Vi kan kun bebrejde os selv. Senest førte vi 2-0 over Salzburg på Old Trafford på scoringer af Evans og Fletcher, men endte alligevel med at tabe 3-2 i den måske mest katastrofale kamp i min tid som United-manager. Det kan den i hvert fald vise sig at blive. Vi har sløset alt for meget, og vi har specielt været alt for dårlige foran målet, hvor vi har brændt alt for mange chancer, og det kan komme til at koste dyrt.

Til gengæld har vi været forrygende i Premier League. I oktober og november har vi vundet alle syv ligakampe, blandt imod Liverpool, City og Tottenham. Tyler Blackett var blandt målscorerne, da vi slog Liverpool med 3-1, mens James Wilson var den helt store spiller med et oplæg og en scoring imod bysbørnene fra City.

Med 10 sejre, to uafgjort og nul nederlag ligger vi på 1. pladsen med fem point ned til Chelsea, som vi møder på Stamford Bridge i næste opgør 1. december. Liverpool har dog muligheden for at overtage 2. pladsen fra London-klubben, da de kun er et enkelt point efter og har en kamp i hånden.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #37: 24 Nov 2014, 21:17 »

UNITED UDE AF CHAMPIONS LEAGUE
1. december – 31. december

Wayne Rooney havde kort inde i anden halvleg bragt os foran med 1-0 i Østrig imod Red Bull Salzburg, samtidig med at Benfica slagtede Dinamo Moskva og førte med 3-0. I det øjeblik var vi videre i Champions League.

Men to minutter før tid skulle Salzburgs Yordy Reyna udligne vores føring og sende os ud i mørket. Vi kunne ikke svare igen og endte på 3. pladsen med blot seks point. Seks point i seks kampe i en gruppe, der ikke burde have været noget problem. Manchester Uniteds comeback i Champions League har været en kæmpe skuffelse.

I ligaen har vi fået sæsonens første nederlag, mens Tottenham har sendt os ud af Capital One Cup. Det var Everton, der besejrede os med 3-1 på Old Trafford i et underligt opgør. Vi sad på alt og førte 1-0 på et tidspunkt, hvor det bare lignede et spørgsmål om tid, før vi scorede til 2-0 og 3-0. I stedet scorede Everton tre mål på et kvarter efter en times spil. Vi spillede en fantastisk kamp og skabte fire åbne chancer og seks halve, mens Everton kun havde en halv chance – men scorede tre mål. En vildt frustrerende kamp.

Men vi er kommet efter det i ligaen med tre sejre på stribe, og jeg kunne heller ikke klage over, at vi fik et point på Stamford Bridge, hvor det aller vigtigste er ikke at tabe.

Decembermåneds højdepunkt var 3-0-sejren over Newcastle. Det var månedens største sejr, men frem for alt var det takket være et hattrick af James Wilson, at vi besejrede The Magpies. Wilson er nu på seks sæsonmål, og det er forhåbentlig ikke sidste gang, at vi ser Wilson score et hattrick i United-trøjen.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #38: 25 Nov 2014, 20:44 »

SNUBLENDE NÆR
1. januar – 29. februar

Manchester United nærmer sig med hastige skridt andet mesterskab på stribe, efter at 2016 har kastet otte ligasejre ud af otte mulige af sig. Året startede skuffende, da vi blev sendt ud af FA Cup af Aston Villa, men siden har vi vundet alle kampe.

Roberts og Wilson havde ellers bragt os foran med 2-1 imod Aston Villa, men en udligning efter 50 minutter og to meget sene mål skulle sende os ud af den prestigsfyldte cupturnering. Jeg stillede med mange unge spillere, måske for mange, og det var meget skuffende at ryge ud.

Men spillerne har svaret stærkt igen. Selvom vi har været ramt af skader – Rooney og van Persie har begge været skadet på samme tid; førstnævnte har kun spillet 34 minutter i 2016 – har vi været forrygende i Premier League. Vi har vundet 23 ud af 27 kampe, vi er ubesejrede på udebane, og vi har kun lukket 16 mål ind.

Vi er også videre til anden knockoutrunde i Europa League, efter vi let og elegant spadserede hen over FC København. Demetri Mitchell scorede sit første seniormål for Manchester United hjemme på Old Trafford imod danskerne, og han var også manden, der lagde op til det enlige mål, da vi var gæster i Parken. Jeg håber, at det er en tendens, der fortsætter, for jeg har helt sikkert i sinde at bruge Europa League til at give de unge spilletid. Jeg vil ikke nødvendigvis gøre alt for at vinde turneringen.

James Wilson har været en af profilerne i det nye år og er nu oppe med 12 kasser. Robin van Persie er dog stadig topscorer med 15 mål, og det er i øvrigt også ham, som har lavet flest oplæg. 16 er det blevet til.

Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #39: 25 Nov 2014, 22:16 »

Lækker blog som altid, følger med Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #40: 26 Nov 2014, 09:45 »

Fabelagtigt.. Har i tidernes morgen fyldt dine blogs. Også når du spiller med United, gør det hele meget bedre..

Fantastisk tilgang til brug af dine unge spillere som jeg er sikker på lønner sig i længden.

Har ikke selv fået taget så meget hul på FM2015 endnu.. Har dog et spil med united, må se om jeg ikke kan starte lidt op igen..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #41: 28 Nov 2014, 13:32 »

Dejlig gennemført blog som altid. Har fulgt med fra sidelinjen, og læser op på den når jeg kan. Du gør det sgu godt  Thumbs Up
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #42: 28 Nov 2014, 16:10 »

Fabelagtigt.. Har i tidernes morgen fyldt dine blogs. Også når du spiller med United, gør det hele meget bedre..

Fantastisk tilgang til brug af dine unge spillere som jeg er sikker på lønner sig i længden.

Har ikke selv fået taget så meget hul på FM2015 endnu.. Har dog et spil med united, må se om jeg ikke kan starte lidt op igen..

Dejlig gennemført blog som altid. Har fulgt med fra sidelinjen, og læser op på den når jeg kan. Du gør det sgu godt  Thumbs Up

Mange tak, drenge! Smiley

Nyt indlæg snart!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #43: 28 Nov 2014, 16:53 »

HISTORISK NEDTUR
1. marts – 10. maj

En scoring af Eden Hazard i det fjerde minuts overtid startede en gigantisk lavine af uheld og frustration. Lavinen ødelagde alt.

Vi havde vundet 14 kampe i træk, og Di María og Mata havde bragt os foran med 2-0 ved pausen i et afgørende opgør imod Chelsea. Hvis vi holdt føringen, ville vi være 15 point foran holdet fra Stamford Bridge...

Hazard reducerede kort inde i anden halvleg til 2-1, og i overtiden udlignede han. Hvad det mål skulle komme til at betyde, var der ingen, der havde nogle anelser om.

Vi havde skuffet i Champions League og cupturneringerne, men vores suveræne ligapræstation havde lige indtil Chelsea-opgøret hjulpet gevaldigt på helhedsindtrykket af sæsonen. Nu, hvor sæsonen er slut, har det været intet mindre end en katastrofal sæson.

Vi kunne ikke besejre Ipswich. Vi kunne ikke besejre Cardiff. Men værst af alt, så lukkede vi 10 mål ind imod vores værste rivaler, City og Liverpool. 10 mål. Vi tabte 6-4 på Anfield og 4-1 på Etihad. April og maj måned anno 2016 har været to af de grimmeste i Uniteds historie set med røde briller.

Og Chelsea vandt 14 af deres sidste 15 kampe i Premier League. Det var kun på Old Trafford, at de ikke formåede at hente alle tre point.

I Europa League missede Michael Carrick et straffespark, da vi førte 2-0 i Madrid imod Atlético og 3-2 sammenlagt efter et 2-1-nederlag på hjemmebane. Havde Carrick scoret her, var vi videre, men i stedet reducerede Atlético, og senere vandt de i straffesparkskonkur rence.

2016 startede så fantastisk, men de sidste par måneder har været rædselsfulde. Wayne Rooney og Robin van Persie spillede ikke en eneste kamp sammen efter nytår, så vidt jeg husker. Rooney har kun fået 18 kampe i sæsonen, hvilket vidner om, hvor meget han har været skadet, men specielt van Persies skader har været dyre, da han var vores mest afgørende spiller. Marcos Rojo og Phil Jones blev også skadet på samme tid i slutspurten. Årets spiller fra sidste sæson, Adnan Januzaj, var ude i fire måneder på et tidspunkt, og James Wilson fik en skade på halvanden måned, netop som han var begyndt at banke mål i kassen i Rooneys fravær.

Skuffelsen er enorm i Manchester, men der er kun en måde at glemme det på; ved at vinde mesterskabet tilbage i næste sæson.


I næste opdatering tager jeg et kig på spillerpræstationer ne fra min anden sæson i United.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #44: 28 Nov 2014, 18:58 »

Fantastisk blog, og fedt med en ærlig blog   Thumbs Up

Det er sjældent (Mindes aldrig at have set det før) at man oplever sådan en nedtur i en blog, hvilket er dejligt forfriskende...

Og så er det jo aldrig skidt når Chelsea løber med mesterskabet   Peace


Jeg er en trofast følger...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010