home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Young Devils
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Young Devils  (Læst 49231 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #15: 12 Nov 2014, 18:20 »

BRÆNDT STRAFFE SPOLERER FLOT START
16. august – 1. september

Vi havde rigeligt med chancer - blandt andet et straffespark til Falcao – men det var ikke nok til point, da vi i Premier Leagues tredje runde gæstede Arsenal. Arsène Wengers tropper var skarpest og scorede to mål, mens Valencia stod for vores mål i et 2-1-nederlag. Det spolerede en ellers flot start, som havde budt på tre sejre ud af tre mulige.
3-2 v. Sunderland (a)
2-0 v. Everton (h)
4-3 v. Brentford (h)
1-2 v. Arsenal (a)

Vi lagde som bekendt ud på Stadium of Light imod Sunderland, og her kunne jeg ikke sætte en finger på de første 75 minutter, hvor Rooney, Falcao og Valencia med en scoring hver havde bragt os på komfortable 3-0. Men to sene mål til hjemmeholdet ødelagde lidt festen, selvom vi fik det vigtigste; de tre point.

I næste runde kom Everton på besøg i sæsonens første hjemmebanekamp. 74.467 tilskuere var vidne til en super præstation, selvom det først var til sidst, at de tre point blev cementeret. Og det var minsandten unge James Wilson, som havde erstattet Falcao efter 75 minutter, der smadrede læderet i kassen til 2-0 i dommerens tillægstid. Ángel Di María havde åbnet scoring i første halvleg, og argentineren spillede en formidabel kamp på den centrale midtbane.

Unge Wilson slog til igen med to kasser, da Brentford gæstede Old Trafford i Capital One Cup. Selvom vi dominerede fuldstændig fik Brentford scoret tre mål, hvilket bestemt ikke var tilfredsstillende. Udover Wilson fik også Sam Johnstone, Patrick Roberts, Josh Harrop og Tyler Blackett spilletid i 4-3-sejren, hvor også van Persie og Smalling kom på tavlen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #16: 13 Nov 2014, 21:02 »

DE UNGE SLÅR TIL
1. september - 31. oktober

Andreas Pereira har scoret to mål. Patrick Roberts har scoret tre. De unge har fået chancen, og derfor er Manchester United klar til kvartfinalen i Capital One Cup.

Senest fik Tottenham de unges potentiale at smage, da de gæstede Old Trafford i 4. runde af Capital One Cup. Sam Johnstone, Tyler Blackett, James Husband, Andreas Pereira og Patrick Roberts var del af et ungt United-mandskab, som udspillede Spurs. Rooney åbnede med et frisparksmål, men kampens højdepunkt var, da Patrick Roberts løb hele vejen fra egen banehalvdel, satte tre Tottenham-spillere af på vejen og smadrede bolden i netmaskerne til 2-0. Et formidabelt mål af teenageren. Pereira scorede til 3-0, inden Rooney lukkede og slukkede på et straffespark til slutresultatet, 4-0. Tyler Blackett spillede desuden en fornem kamp til karakteren 8.6 i midterforsvaret.

Pereira og Roberts var også på tavlen, da vi besejrede Newcastle 4-1 i 3. runde af Capital One Cup. Nu venter Norwich på udebane i kvartfinalen, og jeg håber, at de unge kan holde formen ved lige.

Patrick Roberts' tredje mål kom i en 6-2-sejr over Queens Park Rangers i Premier League, hvor vi ligger på 2. pladsen med et point færre end Chelsea. Falcao er vores topscorer, og han scorede fire gange i træk i ligaen, da vi mødte West Ham, Aston Villa, Q.P.R. og Burnley. Vi led et forfærdeligt 4-3-nederlag imod sidstnævnte. Falcao havde bragt os foran efter tre minutter, men en udvisning af Phil Jones blot ti minutter senere blev meget fatal. Burnley kom hurtigt foran, og vi formåede ikke at komme oven på igen.

James Wilson har kun fået 40 minutter i september og oktober på grund af en skade, hvilket er skuffende, men han er heldigvis snart tilbage. Den spiller, som indtil videre har imponeret mig mest, er Tyler Blackett, som har udviklet sig meget. Det var også derfor, at han fik chancen imod Tottenham - og han greb den.


Blackett har været igennem en flot udvikling de første måneder.

Nu venter en hård novembermåned, hvor vi møder City, Newcastle, Chelsea og Tottenham, inden vi starter december med et brag imod Liverpool på Old Trafford.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #17: 15 Nov 2014, 13:52 »

NYTÅR PÅ 1. PLADSEN
1. november - 31. december

En meget flot novembermåned, hvor blandt andre City og Chelsea blev besejret, har været med til at betyde, at vi kan gå ind i det nye år på 1. pladsen.

Med et hattrick på Selhurst Park kom
van Persie op på 12 sæsonscoringer.

Desværre har vi lidt to slemme nederlag imod Liverpool og Norwich. Steven Gerrard og Jordan Henderson nettede et mål hver på Old Trafford i et smertefuldt 2-0-nederlag, og Norwich sendte os ud af Capital One Cup med 2-1. Robin van Persie havde ellers bragt os foran med 1-0, men indenfor de sidste ti minutter scorede The Canaries to kasser og sendte os ud. Så blev det alligevel for meget for Tyler Blackett, Sam Johnstone og de andre unge drenge.

Til trods for de to nederlag er jeg meget tilfreds. 11 kampe blev spillet i november og december, og det blev til ni sejre og to tabte opgør. Vi lukkede blot fem mål ind i seks ligakampe, hvor De Gea nappede seks clean sheets.

Det placerer os på en flot 1. plads med 46 point, tre flere ind Chelsea, som også er inde i en rigtig god periode, hvor de vinder næsten alle kampe. City og Arsenal er henholdsvis 16 og 18 point efter os, og det ligner unægtelig et kapløb imellem mine tropper og Mourinhos.

En af sæsonens hidtil største skuffelser har været kaptajn Wayne Rooney. Med tre mål og tre oplæg i 17 optrædener (seks som indskifter) har han ikke rigtig fundet formen, og han har derfor også måtte sidde på bænken oftere end Falcao og Robin van Persie, som til gengæld har 19 mål og 14 oplæg imellem sig. I forsvaret har Phil Jones været en klippe. Den 22-årige englænder har spillet til 7.37 og har været den hyppigst brugte midterforsvarer.

Ángel Di María brækkede benet imod West Bromwich og er ude i et halvt år. Det kommer nok til at betyde, at Juan Mata oftest bliver valget på venstre kanten, men hvis Patrick Roberts kan vise god form, er det også en god mulighed for den 17-årige gut til at få mere spilletid.

Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #18: 15 Nov 2014, 14:07 »

Rigtig lækker blog. Følger klart med, du køre med den samme høje standard som altid Wink
Og super spændende med det princip du spiller ud fra med de unge Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #19: 15 Nov 2014, 17:27 »

Du laver altid rigtige gode blogs, du skriver godt og får sat det hele lækkert op. Glory Glory United <3
Btw. Hvad mener du om Ben Pearsons evner/mulighed for at udvikle sig?
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #20: 16 Nov 2014, 18:49 »

Rigtig lækker blog. Følger klart med, du køre med den samme høje standard som altid Wink
Og super spændende med det princip du spiller ud fra med de unge Smiley

Godt at høre, du læser med.  Thumbs Up

Du laver altid rigtige gode blogs, du skriver godt og får sat det hele lækkert op. Glory Glory United <3
Btw. Hvad mener du om Ben Pearsons evner/mulighed for at udvikle sig?

Tak, tak!

Jeg har også i de forrige versioner haft håb om Ben Pearson, men jeg er hver gang blevet skuffet. Han er desværre for dårlig teknisk, og han har svært ved at udvikle de evner, hvorfor jeg tror, at han får det svært i United, selvom han har glimrende forudsætninger i form hans målrettethed og arbejdsstyrke.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #21: 16 Nov 2014, 18:56 »

Godt at høre, du læser med.  Thumbs Up

Tak, tak!

Jeg har også i de forrige versioner haft håb om Ben Pearson, men jeg er hver gang blevet skuffet. Han er desværre for dårlig teknisk, og han har svært ved at udvikle de evner, hvorfor jeg tror, at han får det svært i United, selvom han har glimrende forudsætninger i form hans målrettethed og arbejdsstyrke.
Han ser altid lovende ud, men grundet større talent i form af unge engelske regens, har jeg aldrig fået ham testet rigtig af i United.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #22: 16 Nov 2014, 20:59 »

POPULÆR SEJR PÅ ETIHAD
1. januar - 31. februar


City blev bombarderet med skud.
Mata, van Persie, Fellaini, Carrick og Wilson scorede hver et mål, da vi fik en fantastisk 5-2-sejr på udebane imod bysbørnene fra Manchester City. Vi var en mand i overtal i 12 minutter, men Manchester blev i den grad malet rød den dag.

Fernando havde bragt City foran efter otte minutter, men blot fire minutter efter var det lige præcis ham, der blev udvist for en farlig tackling. Derfra tog vi fuldstændig over. Vi havde hele 23 afslutninger imod Joe Harts mål, og det var også vidunderligt at se unge James Wilson komme ind fra bænken og score et mål.

Efter to skuffende pointtab imod Q.P.R. og Stoke var det vigtigt med derbytriumfen. De to uafgjorte kampe kom i en periode, hvor vi kun vandt en ud af fire kampe. I den periode blev vi slået ud af Chelsea i FA Cup efter et 1-0-nederlag på Stamford Bridge.

Den 11. april gæster vi igen i Chelsea – denne gang i ligaen, og det kan blive en afgørende kamp. Vi er seks point foran Chelsea i Premier League, men London-klubben har en kamp i hånden. 10 kampe resterer i ligaen, og jeg forventer, at vi holder hjem. Specielt når vi ikke har andre turneringer at skulle koncentrere os om.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #23: 18 Nov 2014, 08:24 »

THE YOUTH INTAKE
5. marts

Det er blevet den spændende tid på året, hvor klubben har fået et kul af nye ungdomsspillere, og jeg er ganske tilfreds med resultatet.


Klubben har allerede flere talentfulde keepere, men nu er der minsandten kommet to mere. Stuart Sampson er to meter høj og vejer 101 kg. Han kunne godt få en stor fremtid, ligesom Steve Clarke også kunne det. Han er 21 centimeter mindre, men jeg har umiddelbart højere forventninger til ham. Sampson er bedre i luften på grund af hans størrelse og højde, men ellers ligner Clarke en bedre målmand med en bedre personlighed og bedre målrettethed. Klubben har i forvejen Johnstone, Pereira, Savic og Henderson som lovende målmænd, og udover det er David De Gea jo stadig kun 24 år. På målmandsposten skulle jeg være godt dækket ind de næste mange år, og det skal blive spændende at se, hvem der klarer sig bedst af dem alle.


Den mest lysende stjerne finder vi nok på den offensive midtbane, hvor brasilianske Paulinho er blevet rekrutteret til. Han kommer fra Fluminense og ligner umiddelbart en rigtig brasilianer med forcer på det tekniske område. Han har en god første berøring og gode pasningsegensakber.


Derudover er Josh Loveless og Adam Bush også to spillere, som ser spændende ud. Loveless er midterforsvarer og har en god personlighed, der kan bære ham frem. Bush er en hurtig og driblestærk venstre kant, og han må meget gerne udvikle sig til noget, der bare kunne minde om Ryan Giggs.

Der er selvfølgelig blevet rekrutteret mange flere, men de ovenstående fem er dem, jeg har højest forventninger til, men der vil selvfølgelig blive holdt et vågent øje med alle.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #24: 19 Nov 2014, 18:10 »

21
1. marts – 24. maj

20 times, 20 times, Man United. 20 times, 20 times I say. 20 times, 20 times, Man United. Playing football the Matt Busby way!

Sådan har det lydt på Old Trafford i denne sæson, men den kan de godt lave om, for nu har Manchester United vundet 21 engelske mesterskaber.

Guldet kom i hus, da vi i 36. runde besejrede Southampton med 2-0 på Old Trafford på mål af Januzaj og Roberts. Otte dage forinden havde en 1-0-sejr ude imod Liverpool gjort det muligt. Falcao var helten på Anfield med kampens eneste mål.

I sjette sidste runde havde vi som bekendt den afgørende kamp imod Chelsea på Stamford Bridge. Opgøret endte 1-1, efter Chelsea havde udlignet Rojos føringsmål.

Vi endte med en pointtotal på 89, syv mere end Chelsea. Sæsonens vigtigste mål var at gøre det godt i ligaen, så det er selvfølgelig yderst tilfredsstillende med en komfortabel 1. plads.

Selvom Chelseas defensiv lukkede to mål færre ind end mit forsvar, var det mine spillere, der løb med priserne på det område. David De Gea blev årets målmand og var også på årets hold, hvor han fik selskab af Phil Jones (PFA Young Player of the Year), Marcos Rojo og Rafael. Derudover var Adnan Januzaj og Robin van Persie også på holdet. Førstnævnte har haft en formidabel sæson. Han har scoret ni mål og lagt op til 12 og blev også kåret til FWA Player of the Year. Hollandske van Persie blev min topscorer med 20 kasser.

Jeg forventede noget af Januzaj, men at han går hen og bliver årets spiller var overraskende. En anden, der overraskede meget positivt, var Patrick Roberts. Han greb chancen stort set hver gang, han fik den. Og den endte han med at få hele 19 gange, netop fordi han gjorde det så godt. Han nettede otte mål og lagde op til fire. Dertil skal det også nævnes, at han lavede 14 mål og 14 assists for U21.


I næste opdatering kigger jeg nærmere på, hvordan de unge har klaret sæsonen.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #25: 19 Nov 2014, 18:35 »

Glæder mig til at hører hvordan de unge har klaret sig Smiley
fantastisk blog indtil videre.
- OG T I L L Y K K E med mesterskabet. så må vi se hvordan det går ude i Europa.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #26: 19 Nov 2014, 19:23 »

Tillykke med mesterskabet, sgu synd for Stoke.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #27: 20 Nov 2014, 20:53 »

Glæder mig til at hører hvordan de unge har klaret sig Smiley
fantastisk blog indtil videre.
- OG T I L L Y K K E med mesterskabet. så må vi se hvordan det går ude i Europa.

Tillykke med mesterskabet, sgu synd for Stoke.

Tak, tak. Nyt indlæg om lidt!  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Young Devils
« Svar #28: 20 Nov 2014, 20:58 »

Det er satme heller ikke sjov for de andre Premier League klubber - Først en æra med Sir Alex Ferguson, og nu en ny æra med dig..

It ain't fair..  ticked off
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Devils
« Svar #29: 20 Nov 2014, 21:04 »

HVORDAN KLAREDE DE UNGE DET?

Lad os tage et kig på de unge gutter. Vi lægger ud med den spiller, som jeg har været mest imponeret af.


TFM er måske den spiller, der har udviklet sig allermest i Manchester United. Blind hjalp ham godt på vej i starten af sæsonen, og nu har han Smalling som tutor, og han ser ud til at fortsætte den fornemme udvikling. Han har fået tre optrædener for mig på førsteholdet, mens han også allerede har spillet tre kampe for det hollandske U21-landshold – og det i en alder af bare 17 år.


Jeg er fint tilfreds med Wilsons sæson. Jeg fik givet ham godt med spilletid; ni startere og 16 indhop. Det kastede fem mål af sig, og det kunne være blevet til meget mere, hvis han havde været mere effektiv foran mål, for han havde tit mange afslutninger i hans optrædener.

Han har nydt rigtig godt af at have van Persie som tutor. Han er blevet mere målrettet og har generelt udviklet sig godt.

Wilson var også super farlig for U21-holdet, hvor han blev topscorer med 25 mål.

Et minus ved Wilsons sæson har været hans skader, som jeg synes, at han får hele tiden. Jeg håber ikke, det er noget, der hænger ved.


Pereira fik tre kampe for førsteholdet i Capital One Cup, og her gjorde han det forrygende med to scoringer. Pereira tog undervejs i sæsonen et smut til Doncaster i League One i en måned, hvor han fik lidt hår på brystet.

Pereira har udviklet sig en smule på alle områder, og jeg håber, at det fortsætter. Han fik ikke meget ud af at have Di María som tutor, og jeg håber at kunne finde en spiller, som kan have en store indflydelse på ham til næste sæson.


Mitchell var en stor profil for U21-holdet. Han leverede 10 mål og 10 assists, og det betød også, at jeg gav ham chancen mod slutningen af sæsonen i ligaen. Han kom ind i pausen, da vi gæstede Swansea i næstsidste runde, hvor han leverede et suverænt oplæg til Fellainis mål. Han var også med i to af vores cupkampe, hvor han ikke gjorde det store.

Mitchell har også ligesom Pereira udviklet sig over hele banen.


Delt topscorer for U18-holdet med 13 mål. Rashford har udviklet sig pænt på alle områder. Han fik ikke meget ud af samarbejdet med Valencia, men det kunne godt se ud som om, at hans nye samarbejde med Herrera som tutor kan have en bedre virkning. Hans målrettethed er i hvert fald steget. Forhåbningerne er stadig høje for den unge offensivspiller.

Øvrige

På U18-holdet har de to afrikanere, Axel Tuanzebe og Tosin Kehinde, imponeret mig meget. De har begge udviklet sig en hel del, og begge har kunne nyde godt af tutorsamarbejdet med forskellige spillere. De er stadig kun henholdsvis 17 og 16 år gamle og bliver meget spændende at følge.

Derudover er der spillere som Joe Rothwell og Ben Bearson, som jeg stadig holder øje med, men de har desværre ikke været værd at skrive hjem om i denne sæson.

De udlejede

Ángelo Henríquez, Wilfried Zaha, Vanja Milinkovic Savic og Nick Powell vender tilbage fra deres lejeaftaler og styrker vores mandskab. Henríquez havde en fantastisk sæson i Dinamo Zagreb, hvor han bombede 22 mål i 26 kampe. Zaha havde en meget imponerende sæson i Crystal Palace, hvor han lavede fem mål og 13 assists for en klub, der endte med at rykke ned. Savic havde flere skader i løbet af sæsonen, men endte med at have spillet 18 kampe i Serbiens bedste liga. Powell fik 29 optrædener og hår på brystet i Leicester, som klarede sig flot med en 12. plads. Jeg regner med, at alle skal ind og have spilletid for Manchester United i næste sæson.

Hvordan klarede U18 og U21 sig?

Mit U18-hold endte på 5. pladsen i deres liga, hele 26 point efter vinderne fra Blackburn. Det var op og ned igennem sæsonen, men det var bemærkelsesværdigt, at efter vores youth intake blev det til seks sejre og en uafgjort i syv opgør, hvilket måske kunne tyde på bedre tider for U18-holdet.

U21-holdet klarede sig bedre og fik en 2. plads, et point efter City. 15 sejre ud af 22 mulige er et godkendt resultat. Men til næste år forventer jeg, at der hænger guldmedaljer om Mitchell, Pearson, Pereira og resten af de unge drenge.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010