BEDSTE EFTERÅR TIL DATO + TRANSFERVINDUET | 2017/20182. FEBRUAR 2018Efter en ekstremt god opstart på Superligaen, holdt vi lige en lille pause på 3 kampe med nederlag, hvorefter vi tog fat igen. Det er faktisk blevet til sejr over hold som OB, AGF og AaB. Endda 2 over AaB! Vi indtager pr. vinterpausen en flot 5. plads, som vi ynder at holde fast i!
Bestyrelsen har valgt at give mig muligheden for at genoverveje vores forventninger til sæsonen, og jeg har valgt at tro på, at vi kan ende i midten af ligaen!
I Pokalturneringen blev det i anden runde en 7-1 sejr over Vojens med nogle af de yngre spillere såsom Zander Helenius og Matthias Cramer, hvor sidstenævnte scorede et smukt hattrick med 2 langskudsmål!
I tredje runde besejrede vi Thisted FC med 3-1, hvor Mikkel Agger fik chancen, efter at Finnbogasson har leveret i Superligaen lige siden sin ankomst, og han endte også med at score 2 kasser.
I fjerde runde blev det så til et møde med AGF, som vi jo havde vundet 2-1 over i Superligaen, men desværre blev det til et skuffende 2-4 nederlag hvor vi bare ikke var gode nok. Desværre røg vi altså ud før mit personlige mål som var kvartfinalen.
TRANSFERFRONTENIND:Ingen spillere er hentet ind i vinterpausen. Dette fordi jeg vil prøve at opretholde økonomien på et stabilt niveau, eftersom 15 millioner er afsat til opradering af ungdomssystemet senere på sæsonen.
UD:Nicklas Lønstrup,
leje - Eftersom han ingen plads har på førsteholdet, har jeg valgt at leje unge Lønstrup ud til FC Helsingør.
Jakob Steffensen,
leje - FC Roskilde har fået æren af at have Steffensen på holdet resten af sæsonen, idet han heller ikke har niveauet til førsteholdstruppen endnu.
Morten Hegaard,
fri transfer - Morten Hegaard har desværre fået sin kontrakt revet over eftersoms hans potentiale er styrtdykket, og han har ikke været målrettet nok.
Slutteligt har jeg aktivt forsøgt at sælge Festersen og Skender, dog uden held. De er simpelthen ikke gode nok længere, men de vil være at finde i klubben i
ndtil deres kontrakter udløber eller indtil et bud vil falde ind. Skender's kontrakt udløber 31. juni 2018, mens Festersen's kontrakt udløber 31. juni 2019.
Vores første 3 kampe i foråret ser forresten sådan her ud:
EDIT: Og resultatet af disse: