home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Akademisk Boldklub  (Læst 83696 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #150: 30 Okt 2014, 23:28 »

Åh gud... Mit store målmandstalent Leo Sakharoff har valgt at stoppe sin karriere i en alder af 20 år... ffs.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #151: 30 Okt 2014, 23:33 »

WTF !? Opstemt
Logged

Tomaten
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #152: 31 Okt 2014, 01:11 »

Han spiller heller ikke fodbold i virkeligheden længere, så det sgu meget realistisk Opstemt
Noget andet der hjælper på realismen er ABs dårlige spil i efteråret og så deres flotte spil i foråret Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #153: 31 Okt 2014, 01:13 »

Seriøst? Hahaha, der kan man bare se.....

Vi håber det holder stik i år Peace
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #154: 31 Okt 2014, 12:40 »

Fuck it, jeg prøver igen. Det var ikke længe, jeg kunne boykotte FM. Grin
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #155: 31 Okt 2014, 12:59 »

Jeg kender følelsen Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #156: 31 Okt 2014, 13:06 »

Svart, du skal høre noget røv latterligt...

Tidligt i nat begyndte jeg at gå ALLE landshold i gennem for at finde unge billige talenter, mange kostede en bondegård, andre havde slet ikke potentiale.
Men så da jeg begyndte at kiggge i klubber fra Marokko fandt jeg virkelig billige 18-19 årige som faktisk så ud til at have et godt potentiale, og der var specielt 2 som jeg lagde mærke til, hvor den ene var en jeg VILLE have. Jeg så at der stille og roligt kom mere og mere interesse i ham fra andre klubber, så jeg skyndte mig at tilbyde ham en kontrakt (havde kontraktudløb samme år i november) og så kom jeg til at trække det tilbage igen på en eller anden latterlig måde, så da klubber som Dinamo Buc. og mange brasilianske tilbød ham en kontrakt, så sagde han nej til mig fordi vores forhandlinger var gået i vasken før... Og jeg er sikker på han bliver mange millioner værd :S
4½ guldstjerner som 19 årig :S







Seriøst... Jeg græder stadigvæk......
Logged

JaWocKa

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #157: 31 Okt 2014, 13:11 »

Svart, du skal høre noget røv latterligt...

Tidligt i nat begyndte jeg at gå ALLE landshold i gennem for at finde unge billige talenter, mange kostede en bondegård, andre havde slet ikke potentiale.
Men så da jeg begyndte at kiggge i klubber fra Marokko fandt jeg virkelig billige 18-19 årige som faktisk så ud til at have et godt potentiale, og der var specielt 2 som jeg lagde mærke til, hvor den ene var en jeg VILLE have. Jeg så at der stille og roligt kom mere og mere interesse i ham fra andre klubber, så jeg skyndte mig at tilbyde ham en kontrakt (havde kontraktudløb samme år i november) og så kom jeg til at trække det tilbage igen på en eller anden latterlig måde, så da klubber som Dinamo Buc. og mange brasilianske tilbød ham en kontrakt, så sagde han nej til mig fordi vores forhandlinger var gået i vasken før... Og jeg er sikker på han bliver mange millioner værd :S
4½ guldstjerner som 19 årig :S







Seriøst... Jeg græder stadigvæk......
Nu har jeg læst med i denne tråd, og så vidt jeg lige kan huske har du tre gange fået accepteret et bud, for derefter at trække det tilbage, og alle tre gange har det betydet at du har fortrudt. Du kom til at betale mere for Agger, kom til at betale mere i løn til en spiller og mistede nu ham her.

Hvad med at lade være med at trække dine bud tilbage hele tiden?
Logged

welbz is dat guy

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #158: 31 Okt 2014, 13:14 »

Som skrevet, så var det her et uheld, jeg trykkede det forkerte sted. Derudover så kunne ham her hentes på fri transfer.
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #159: 31 Okt 2014, 13:18 »

Fuck hvor trist. Han ville være totalt star quality for AB. Skuffet
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #160: 31 Okt 2014, 14:38 »


OPSTARTEN OG INDKØB - 2017/2018
2. SEPTEMBER 2017

Efter en rigtig god ligastart ligger vi på en imponerende 2. plads efter 8 kampe! Det er blevet til sejre mod AGF, Fredericia, Viborg, Randers & en heroisk sejr mod AaB. Derudover fik vi uafgjort mod FC Nordsjælland, og desværre nederlag til Esbjerg & FC København.
Vores mål i Superligaen for i år er at komme i top 8 igen, så vi kan få etableret en bedre økonomi for fortsat at opgradere ungdomssystemet.

I Pokalturneringen skal vi møde Vojens i 2. runde, og mit personlige mål er at nå til kvartfinalen igen.




TRANSFERFRONTEN

IND:
Arsen Beglaryan, fri transfer - Denne armenske keeper har et stort potentiale i en alder af 24 år, og har allerede spillet 14 landskampe. Han er blevet hentet ind eftersom J. Storch er gået lidt i stå i hans udvikling, og M. Skender er som forventet slet ikke oppe på sit gamle niveau.
Mads Aaquist, leje - Mads Aaquist, som jeg har spillet sammen med i B73, er blevet lejet da vi mangler en højreback, og han er en midlertidig billig løsning, eftersom jeg hellere vil bruge J. Egeris inde centralt.
Giorgi Popkhadze, fri transfer - Den tidligere AGF'er Popkhadze er hentet ind for at styrke os yderligere i forsvaret, hvor han skal spille i venstre side, eftersom Emil Farver slet ikke har niveauet til Superligaen, desværre.
Razak Odeyemi, fri transfer - Denne unge højre midtbanespiller fra FC Midtjylland har jeg haft kig på tidligere, men det blev desværre ikke til noget. Nu er han så hentet på en fri transfer, og han er en fremtidens mand, forhåbentlig, mens han samtidig går ind på førsteholdet med det samme.

UD:
Thomas Wii-Andersen, fri transfer - Han har desværre ikke niveauet til at være med her.
Phillip Duelund, leje - Hvidovre har lejet et af vores helt store talenter sæsonen ud for at fortsætte sin udvikling.
Jacob Hansen, leje - Jacob her er blevet lejet ud til HIK for ligeledes at fortsætte sin udvikling.
Dennis Ustrup, leje - Også denne unge mand er blevet lejet ud for at fortsætte sin udvikling - I FC Vestsjælland.
Sebastian Krogdahl, gratis - Sønderjyske hentede Krogdahl, eftersom han ikke var tålmodig nok med at få spilletid.



Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #161: 31 Okt 2014, 14:43 »

Godt gået! Har du ændret måden du spiller på, eller hvorfor går det pludselig så godt? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #162: 31 Okt 2014, 15:11 »

Det er faktisk den samme taktik. I nogle af de sidste kampe sidste sæson begyndte jeg at spille som jeg gjorde med FCK, men i denne sæson er jeg gået tilbage til den gamle taktik igen - så ja, den jeg lagde op tidligere Smiley
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #163: 31 Okt 2014, 15:13 »

Det sku ret vildt med din placering, i forhold til de spillere du har til rådighed. Og fedt at du har holdt fast i taktikken i modgang. Thumbs Up
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademisk Boldklub
« Svar #164: 31 Okt 2014, 15:16 »

Tja.. Jeg kan afsløre at jeg tabte de 3 efterfølgende kampe, til FCM, FCK og Brøndby Peace

Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010