home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23437
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Indlæg: 1132923 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 66721 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #45: 26 Okt 2014, 11:08 »

Det minder mig om at jeg er lige ved at få solgt CP for 840k! Utroligt at nogle vil betale penge for ham.. Opstemt
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #46: 26 Okt 2014, 11:10 »

Jeg måtte gå helt ned til 100K fordi hans løn var for dyr Skuffet
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #47: 26 Okt 2014, 11:12 »

Jeg satte ham til "Sælg eller fristil", og så valgte Buraspor at købe ham for hans værdi. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #48: 26 Okt 2014, 11:23 »



Stakkels Åge... Jeg ville ikke have købt ham anyway, nu fik han bare problemer med ham xD
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #49: 26 Okt 2014, 11:25 »

Kan kun anbefale ham. Han gør det super! Wink

- Hvor meget må du slippe for ham? Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #50: 26 Okt 2014, 11:29 »

Han har en frikøbsklausul på 13 millioner, men jeg har allerede den midtbane jeg vil have, så det bliver ikke lige nu Peace

OMG, Mussis får direkte rødt cirka 5 minutter efter han er skiftet ind og så scorer FCM i overtiden....

EDIT: Og satme ikke om han 2 dage efter spørger efter fast spilletid??? Forhelvede, det ligner Christian Poulsen om igen det her.....
« Seneste Redigering: 26 Okt 2014, 11:31 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #51: 26 Okt 2014, 11:32 »

Det også mange penge. Jeg fik ham for 3,5 millioner. Smiley

Nedern med Mussis. Jeg er stadig i vinterpausen, så har endnu ikke prøvet ham.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #52: 26 Okt 2014, 11:48 »

Jeg står i et seriøst luksusproblem. Kjartansson var jo egentlig købt som afløser for Corner, men kun indtil Corner var tilbage fra sin skade. Kjartansson har bare gjort det så godt, så nu sidder Corner på bænken. Det går jo ikke at have en så god spiller på bænken. :-/
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #53: 26 Okt 2014, 11:51 »

3-5-2, det er vejen frem! Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #54: 26 Okt 2014, 11:53 »

Sjovt du siger det, for har skrevet en note til mig selv: "3 MANDS FORSVAR TIL NÆSTE SÆSON" på min notesblok. Men nu må vi se. Overvejer min succes formation fra sidste år: 3-3-1-1-2. Den sparkede virkelig røv! :-)

Det er bare problematisk, da Kadrii, Jørgensen, De Ridder osv. ikke kan spille på samme tid + de skal omskoles til angribere eller offensive midts. :-/
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #55: 26 Okt 2014, 12:45 »

OPSTARTSUPDATE 2015/2016
2. SEPTEMBER 2015

Efter en acceptabel første sæson i FC København går ambitionerne nu højere - vi vil ud og etablere os i Europa samtidig med at vi vil dominere ligaen herhjemme!

Mine personlige mål for i år er:
Champions League gruppespil - mindst 3. plads
1. plads i Superligaen
Pokalturneringen - mindst semi-finalen

Efter en fin pre-season hvor holdet har fået spillet en ny og forbedret (af hvad jeg håber) taktik ind i hovedet, så er det også blevet til en ganske fin opstart i ligaen, hvor det er blevet til 13 point i de første 6 kampe og en 2. plads, eftersom Esbjerg fB har fået en fænomenal start med 18 point i 7 kampe, hvor deres eneste kamp de ikke fik point i var mod os hvor vi smadrede dem 4-0 (Nico scorede alle mål).
I Champions League-kvalifikationen blev det også til en god osptart, da vi først vandt samlet 4-3 over Brann, efterfulgt af en samlet 6-2 sejr over Shakhter Karagandy, for til sidst at slå Pretolul samlet 3-1 - derfor er vi altså videre i Champions League Gruppespillet! Det bliver dog en svær gruppe, så jeg håber virkelig vi kan snuppe 3. pladsen.




TRANSFERFRONTEN:

Ud:

C. Poulsen, 100K - Han er simpelthen en idiot med hans mange røde kort og alt for dyr i løn.
S. De Ridder, 11 mio. - Vi kom lidt op at tottes fordi han ikke fik nok spilletid, og så blev vi enige om at han nok ikke egnede sig ind i fremtidens FCK.
M. Pourié, 7,75 mio. - Han blev aldrig rigtigt taget i betragtning til at blive på holdet.
F. Mussis, 28 mio.* - Desværre har han et alt for stort temperament til Superligaen og kostede os et nederlag til FCM pga. dumme fejl. Han var ellers en del af mine fremtidsplaner, men sådan skulle det bare ikke være.

Ind:
Mikel Arteta, fri transfer - En klassespiller på fri transfer! Jeg var solgt med det samme jeg fandt ud af at han faktisk havde interesse i at forhandle med os. Allerede lavet et par gode assists.
S. Strandberg, 5 mio. - En central forsvarsspiller som gjorde det rigtig godt for Rosenborg, og han har et utroligt højt niveau, af hvad jeg har set. Han har desværre været skadet i opstarten, så jeg glæder mig til han er fit! (4 stjerner).
Karim Rekik, lån - K. Rekik er kommet til klubben på et lån fra Manchester City, eftersom det begyndte at tynde ud i forsvaret her i sommers, og han har indtil videre faktisk spillet rigtig godt.


Foretrukket startsopstilling:



Slutteligt... Nicolai Jørgensen? Hold nu kæft han er vild som indvendig angriber....10 ligamål i 6 kampe. 13 i alt i 12 kampe.

Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #56: 26 Okt 2014, 12:56 »

Spændende! Gør Augustinsson det godt for dig? Jeg har lejet ham ud til AGF. Hans stats er elendige, i forhold til den pris klubben har betalt for ham. Tunge
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #57: 26 Okt 2014, 13:03 »

Jeg synes ikke han er Bengtsson-materiale, men jeg har umiddelbart ikke i tankerne at finde en erstatning for ham i denne sæson Opstemt
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #58: 26 Okt 2014, 13:07 »

Jeg har både Jonas Knudsen og Jere Uronen. Jeg tror aldrig nogensinde han kommer på mit førstehold. Tunge
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #59: 26 Okt 2014, 13:38 »

Så er transfervinduet smækket i, og der er sket nogle ting.

Indkøb:
Ludwig Augustinsson - IFK Göteborg - 12 millioner
Jere Uronen - Helsingborg - Fri
Jonas Knudsen - Esbjerg - 9,5 millioner
Kristoffer Ajer - Start - 5,5 millioner

Salg:
Pierre Bengtsson - Fri
Christian Poulsen - Buraspor - 840K
Mathias "Zanka" Jørgensen - Elche - Leje
Ludwig Augustinsson - AGF - Leje
Jakob Busk - Viborg - Leje
Danny Amankwaa - AC Horsens - Leje

Jeg kan lige først gennemgå de nye ansigter. Augustinsson er købt alt for dyrt, og han har slet ikke niveauet til FCK. Desværre var handlen allerede lavet, da jeg ankom til klubben. Jeg mener ikke han er den rette afløser for Bengtsson, så jeg har hentet to spillere til venstre back: Jonas Knudsen & Jere Uronen. De er begge dygtige backs, og jeg er ikke sikker på hvem der er førstevalg endnu.

Derudover er det unge talent Ajer købt ind for 5,5 millioner. Dømt udfra hans stats, og det faktum at han kun er 16 år gammel, kan jeg ikke forestille mig andet end at han bliver en klassespiller.

Der er kun to spillere som har forladt klubben permanent. Den ene er Christian Poulsen, og jeg er meget lykkelig for at slippe af med ham. Han var den mest løntunge spiller i truppen, samtidig med at han kun var reserve for Delaney. Derudover fik han rødt kort hver gang han fik chancen fra start. 840K er en rigtig god pris for CP! Den anden spiller som desværre har forladt klubben er Pierre Bengtsson. Han var en af mine nøglespillere i efteråret, men jeg havde desværre ikke noget valg, da han nægtede at forlænge.

Derudover har jeg udlejet en masse spillere. Zanka er røget til Elche, i håb om at han stiger i værdi, så jeg kan sælge ham til sommer. Han har gjort det dårligt i efteråret, og han har alt for mange mangler rent mentalt, såsom 5 i aggressivitet, 8 i mod, 6 i teamwork, 9 i beslutninger og ikke mindst 5 (!) i koncentration. Busk og Amankwaa er blevet lejet ud, da jeg gerne vil have de får noget spilletid, hvilket de ikke kommer til at få her i klubben pt.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2014, 13:41 af Svartovich » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010